BMW S 1000 XR τραβαει δεξια

Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.

lari

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Λαζαρος
καλησπερα παλικαρια

εχοντας κανει μονο 100 χιλιομετρα στο ολοκαινουργιο μηχανακι και πηγαινοντας μια βολτιτσα λεω ας αφησω τα χερια μου να δω..τραβαει προς τα πουθενα??

και Ω του θαυματος το μηχανακι τραβαει δεξια ΠΟΛΥ!!!

λεω κατσε να παρω ενα τηλ στην αντιπροσωπεια..

μιλαω εκει με τον αρχιμαστορα και μου λεει ρε συ φιλε καταρχην δεν υφισταται το ''τεστ'' που εκανες διοτι ποτε δε πρεπει να αφηνουμε τα χερια μας απ το τιμονι..ΝΑΙ οκ, συμφωνω..

απο αυτη τη μ@λ@κια που εκανα σαν ''τεστ'' προκυπτει ομως οτι το μηχανακι τραβαει πολυ δεξια..μου λεει ειναι φυσιολογικο γιατι ισως εχει την εξατμιση απ τα δεξια..και κατι τετοια κουλα..

για πειτε μου λιγο, θα μπορουσε να ισχυει κατι τετοιο η θα ξεχασουμε κι αυτα τα λιγα που ξερουμε??

βεβαια εχω κλεισει ηδη ραντεβου να παω να μου τα πει κι απο κοντα αυτα..
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
χα,χα εξατμιση απο δεξια..δλδ αυτη ηταν η αιτια οταν αποφασισαν να βαλουν εξατμισεις κατω απο τον κοκοβιο..:UH:
για δες την πιεση στα ελαστικα σου...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το τεστ αυτο που έκανες ενέχει πολλές σοβαρές παραμέτρους που μπορει να επηρέασαν !!!
Δρόμος !!
Λαστιχα !!!
Πίεση ελαστικών
Να εισαι προσεχτικος στον διάλογο που θα κανεις και ήρεμος
Σε περίπτωση που εχεις δικιο και κάτι παει πραγματικα στραβά στο μηχανάκι θεωρώ οτι η εταιρεία θα καλύψει
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Tι να ισχυει ρε φιλε αν ηταν ετσι ολες οι μοτοσυκλετες θα τραβαγαν απο καποια μερια, αφου το βαρος τους δεν ειναι ομοιομορφα κατενεμημενο αριστερα-δεξια Αλλα τι γραφω ρε πστ μου αφου ετσι και αλλιως οι μοτοσυκλετες δεν στριβουν λογω διαφορας βαρους απο καποια πλευρα Με το τιμονι στριβουν!
αρα στην περιπτωση σου κατι κανει το τιμονι να στριψει ελαφρως
Και αν δεν φταιει ο δρομος που το δοκιμασες τοτε φταιει κατι πανω στο μηχανακι Πχ μπορει να μην ειναι ευθυγραμισμενος ο πισω τροχος, καποιο απο τα λαστιχα να ειναι ελλατωματικο ή να μην εχει πατησει σωστα στην ζαντα, να "μαγκωνει" ελαφρως το τιμονι (αν το τραβηγμα το παρατηρησες με λιγα χλμ) και δεν ξερω και γω τι αλλο που δεν μου ερχεται στο μυαλο

Ακου λεει εχει την εξατμιση απο τα δεξια :banghead:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ότι είπε ο Κώστας πιο πάνω.
Τα μηχανάκια στρίβουν λόγω γυροσκοπικού. Τέλος!
Κάτι που περιστρέφεται, δεν περιστρέφεται στον κατακόρυφο άξονα απολύτως. Γι αυτό στρίβεις. Τα λοιπά είναι μ@λακίες...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Tι να ισχυει ρε φιλε αν ηταν ετσι ολες οι μοτοσυκλετες θα τραβαγαν απο καποια μερια, αφου το βαρος τους δεν ειναι ομοιομορφα κατενεμημενο αριστερα-δεξια Αλλα τι γραφω ρε πστ μου αφου ετσι και αλλιως οι μοτοσυκλετες δεν στριβουν λογω διαφορας βαρους απο καποια πλευρα Με το τιμονι στριβουν!
αρα στην περιπτωση σου κατι κανει το τιμονι να στριψει ελαφρως
Και αν δεν φταιει ο δρομος που το δοκιμασες τοτε φταιει κατι πανω στο μηχανακι Πχ μπορει να μην ειναι ευθυγραμισμενος ο πισω τροχος, καποιο απο τα λαστιχα να ειναι ελλατωματικο ή να μην εχει πατησει σωστα στην ζαντα, να "μαγκωνει" ελαφρως το τιμονι (αν το τραβηγμα το παρατηρησες με λιγα χλμ) και δεν ξερω και γω τι αλλο που δεν μου ερχεται στο μυαλο

Ακου λεει εχει την εξατμιση απο τα δεξια :banghead:
Να τη βάλουμε μια από αριστερά Κωστή, μπας και σιάξει:p:p:p:p:p:wacky::wacky::wacky::wacky::wacky::wacky::wacky:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το τεστ αυτο που έκανες ενέχει πολλές σοβαρές παραμέτρους που μπορει να επηρέασαν !!!
Δρόμος !!
Λαστιχα !!!
Πίεση ελαστικών
Να εισαι προσεχτικος στον διάλογο που θα κανεις και ήρεμος
Σε περίπτωση που εχεις δικιο και κάτι παει πραγματικα στραβά στο μηχανάκι θεωρώ οτι η εταιρεία θα καλύψει
Στέργιο, το μηχανάκι έχει 100 χλμ....
Ότι και να είναι (πλην δρόμου...) φταίνε αυτοί που το συναρμολόγησαν (σε κάθε επίπεδο) ή τα λάστιχα που αυτοί έβαλαν, ή ο αέρας στα λάστιχα που αυτοί δεν έβαλαν σωστά.
Ο φίλος πρέπει να πάει από εκεί, να το δουν μόνοι τους και να λύσουν το πρόβλημα. Σαφώς ήρεμα κλπ...., αλλά αμα ακούς για "εξάτμιση από δεξιά και τραβάει δεξία" και όλο αυτό είναι αποδεκτό, εντάξει.... Τι να λέμε τώρα?
 

intruder

Μέλος
Περιοχή
Καζανη
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟς
Μοτό
SUZUKI GSX1250FA ''ADVENTURE''
η μηχανη λογικα συναρμολογηθηκε στο εν λογω καταστημα κ το ρουλεμαν δεν πατησε οπως επρεπε,στις περισσοτερες περιπτωσεις προσωπικης εμπειριας.αυτο εαν τραβαει πολυ,εαν τραβαει καπως μπορει κ τα λαστιχα να ειναι κακοοπατημενα αλλα εκει θα κοσκινζε λογικοτερα
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
............. Και αν δεν φταιει ο δρομος που το δοκιμασες τοτε φταιει κατι πανω στο μηχανακι Πχ μπορει να μην ειναι ευθυγραμισμενος ο πισω τροχος, καποιο απο τα λαστιχα να ειναι ελλατωματικο ή να μην εχει πατησει σωστα στην ζαντα, να "μαγκωνει" ελαφρως το τιμονι (αν το τραβηγμα το παρατηρησες με λιγα χλμ) και δεν ξερω και γω τι αλλο που δεν μου ερχεται στο μυαλο...........
Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο konkost...επίσης έχε στο νου σου ότι πολύ εξ ημών λόγω ψιλοθέματος με τη μέση δεν
καθόμαστε σωστά...δωσε το σε κάνα φίλο να κάνει το ίδιο τεστ...
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Η γνωμη μου ειναι να το οδηγησει ο Κωστας απο το τμημα πωλησεων ως ο πιο εμπειρος πανω σε αυτο το μοντελο και αυτος να κανει τη συννενοηση με τους μηχανικους αν χρειαστει.Αυτον που σου ειπε για την εξατμιση καλυτερα να μην του ξαναμιλησεις......

adv phone
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
lari .......ο μηχανικός που σε είπε αυτά ....ακόμη δουλεύει στον Τρικαλιώτη ???? Γιατί εάν συναρμολόγησε αυτός τη μηχανή σου σίγουρα έχεις πρόβλημα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι μηχανες ερχονται στην Ελλαδα συναρμολογημενες, εκτος απο κατι περιφερειακα....τουλαχιστον στην Αθηνα
Ο τυπος με την εξατμιση, ειναι ανεκδοτο
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Εχω κλεισει ραντεβου να παω την αλλη τριτη..θα σας ενημερωσω για την εξελιξη παιδια..

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πες του κιολας οτι ενα ολοκληρο φορουμ τον κοροιδευει μπας και βαλει μυαλο και κοψει τις μπαρουφες :UH:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εχω κλεισει ραντεβου να παω την αλλη τριτη..θα σας ενημερωσω για την εξελιξη παιδια..

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλεισατε ραντεβου για να δουν ενα μηχανακι που πουλησαν προχθες 20000 ευρω μετα απο μια εβδομαδα???????
Επρεπε να το ειχαν ηδη εκει ρε συ, για την ακριβεια επρεπε να το ειχες παρει πισω με το προβλημα εξαφανισμενο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κλεισατε ραντεβου για να δουν ενα μηχανακι που πουλησαν προχθες 20000 ευρω μετα απο μια εβδομαδα???????
Επρεπε να το ειχαν ηδη εκει ρε συ, για την ακριβεια επρεπε να το ειχες παρει πισω με το προβλημα εξαφανισμενο.
Και λιγα λες.....

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Εγω θα εβγαζα το αντιβαρο του τιμονιου απο την μερια που τραβαει και θα ξαναδοκιμαζα,ετσι για χαβαλε.Δεν θα αφηνα το τιμονι,μιας και υπαρχει προβλημα,αλλα θα το κρατουσα χαλαρα

Στη μηχανη και στραβα να κατσεις δυσκολα τραβαει.Η εταιρεια οταν βαζει βαρος απο τη μια μερια προσθετει αναλογο βαρος απο την αλλη για να την ισορροπησει.Αν ισχυε αυτο με το βαρος που εχει η εξατμιση του bantit θα το πηγαινα μονιμα κοντρα τιμονι.

Ουτε η πιεση στα λαστιχα πιστευω οτι επιρεαζει.

Πριν ομως εκανα οτιδηποτε,θα τους επαιρνα τηλεφωνο και θα τους ελεγα οτι σε δεκα λεπτα ειμαι εκει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
η μηχανη λογικα συναρμολογηθηκε στο εν λογω καταστημα κ το ρουλεμαν δεν πατησε οπως επρεπε,στις περισσοτερες περιπτωσεις προσωπικης εμπειριας.αυτο εαν τραβαει πολυ,εαν τραβαει καπως μπορει κ τα λαστιχα να ειναι κακοοπατημενα αλλα εκει θα κοσκινζε λογικοτερα
μαλλον λογικο αυτο για το κοσκινισμα
Εγω θα εβγαζα το αντιβαρο του τιμονιου απο την μερια που τραβαει και θα ξαναδοκιμαζα,ετσι για χαβαλε.Δεν θα αφηνα το τιμονι,μιας και υπαρχει προβλημα,αλλα θα το κρατουσα χαλαρα

Στη μηχανη και στραβα να κατσεις δυσκολα τραβαει.Η εταιρεια οταν βαζει βαρος απο τη μια μερια προσθετει αναλογο βαρος απο την αλλη για να την ισορροπησει.Αν ισχυε αυτο με το βαρος που εχει η εξατμιση του bantit θα το πηγαινα μονιμα κοντρα τιμονι.

Ουτε η πιεση στα λαστιχα πιστευω οτι επιρεαζει.

Πριν ομως εκανα οτιδηποτε,θα τους επαιρνα τηλεφωνο και θα τους ελεγα οτι σε δεκα λεπτα ειμαι εκει.
Το τονισμενο με κοκκινο δεν ισχυει!
Για το αντιβαρο φανταζομαι οτι χαρην αστεισμου το εγραψες
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.
Top Bottom