BMW S 1000 XR τραβαει δεξια

Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παλήκαροι....
Το μηχανάκι για να τραβάει (στρίβει..... ) προς μια κατεύθυνση, έχει θέμα σε τροχό. Μόνο κάτι που περιστρέφεται (2 τροχ0ί εν προκειμένω) μπορεί να αλλάξει κατέυθυνση σε μια μοτοσυκλέτα.
Οποιαδήποτε άλλη "κακοτεχνία" , δυσλειτουργία κλπ, μπορεί να προκαλέσει διαφορετική αντίδραση/συμπεριφορά της μοτό ότα στρίβει προς τα δεξιά, σε σχέση με ίδια στροφή προν την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό το λέω για όσα αναφέρθηκαν σε βάρη, αντίβαρα, κατανομές, τρόπο καθίσματος του αναβάτη, αν αυτός λέει το πάτερ ημών ανάποδα κλπ....Συμπεριλαμβανομένης και της "εξάτμισης" του "επίσημου τεχνικού"....
Όταν ένα μηχανάκι κινείται ευθύγραμμα, αλλάζει κατεύθυνση ΜΟΝΟ (και ΜΟΝΟ επαναλαμβάνω) λόγω γυροσκοπικού φαινομένου!!!! Τέλος! Ακόμα και στραβό πλαίσιο να έχει, αν οι τροχοί γυρίζουν κατακόρυφα, ευθεία θα πηγαίνει. απλώς θα στρίβει 'αλλιώς" δεξιά κι αλλιώς αριστερά. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Δε θα αλλάξουμε τη φυσική με εικασίες.... :cool:

Ο άνθρωπος εξ αρχής είπε ότι το μηχανάκι τραβάει προς τη μια κατεύθυνση. Μιλάμε για ολοκαίνουριο μηχανάκι, οπότε στραβοπατημένα λάστιχα και λοιπές φθορές δεν παίζουν. Ελαττωματικά, ναι! Αυτό πρέπει να ελεγχθει. Πάντως το θέμα προέρχεται από κάτι που περιστρέφεται!!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παλήκαροι....
Το μηχανάκι για να τραβάει (στρίβει..... ) προς μια κατεύθυνση, έχει θέμα σε τροχό. Μόνο κάτι που περιστρέφεται (2 τροχ0ί εν προκειμένω) μπορεί να αλλάξει κατέυθυνση σε μια μοτοσυκλέτα.
Οποιαδήποτε άλλη "κακοτεχνία" , δυσλειτουργία κλπ, μπορεί να προκαλέσει διαφορετική αντίδραση/συμπεριφορά της μοτό ότα στρίβει προς τα δεξιά, σε σχέση με ίδια στροφή προν την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό το λέω για όσα αναφέρθηκαν σε βάρη, αντίβαρα, κατανομές, τρόπο καθίσματος του αναβάτη, αν αυτός λέει το πάτερ ημών ανάποδα κλπ....Συμπεριλαμβανομένης και της "εξάτμισης" του "επίσημου τεχνικού"....
Όταν ένα μηχανάκι κινείται ευθύγραμμα, αλλάζει κατεύθυνση ΜΟΝΟ (και ΜΟΝΟ επαναλαμβάνω) λόγω γυροσκοπικού φαινομένου!!!! Τέλος! (εκτος και αν κινειται με πολυ πολυ χαμηλη ταχυτητα)Ακόμα και στραβό πλαίσιο να έχει, αν οι τροχοί γυρίζουν κατακόρυφα, ευθεία θα πηγαίνει. απλώς θα στρίβει 'αλλιώς" δεξιά κι αλλιώς αριστερά. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Δε θα αλλάξουμε τη φυσική με εικασίες.... :cool:

Ο άνθρωπος εξ αρχής είπε ότι το μηχανάκι τραβάει προς τη μια κατεύθυνση. Μιλάμε για ολοκαίνουριο μηχανάκι, οπότε στραβοπατημένα λάστιχα και λοιπές φθορές δεν παίζουν. Ελαττωματικά, ναι! Αυτό πρέπει να ελεγχθει. Πάντως το θέμα προέρχεται από κάτι που περιστρέφεται!!!!
Aκομα και κατακορυφα να κυλανε οι τροχοι και παλι μπορει να στριβει ή να εχει την ταση να στρψει αν ναι μεν γυρνανε κατακορυφα αλλα καποιος απο τους δυο δεν ειναι ευθυγραμισμενος ως προς τον διαμηκη αξονα της μοτοσυκλετας
Και αυτο μπορει να συμβει αν ο πισω τροχος δεν ειναι απολυτα ευθυγραμισμενος, αν οι τιμονοπλακες (αρα και ο τροχος) δεν ειναι ευθυγραμισμενες, αν καποιο ρουλεμαν στον λαιμο κολαει, αν το ψαλιδι εχει τζογο ως προς τον διαμηκη αξονα κλπ
Τελος αν το πλαισιο ή το ψαλιδι εχει παρει οι τροχοι υπαρχει μεν οι πιθανοτητα (πολυυυυυ μικρη) οι τροχοι να κυλανε μεν κατακορυφα αλλα οχι πατωντας ο πισω πανω στο ιχνος του μπροστα Κατι που κανει την μοτοσυκλετα και παλι να τραβαει προς καποια πλευρα (και να στριβει βεβαιως διαφορετικα δεξια ή αριστερα)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Aκομα και κατακορυφα να κυλανε οι τροχοι και παλι μπορει να στριβει ή να εχει την ταση να στρψει αν ναι μεν γυρνανε κατακορυφα αλλα καποιος απο τους δυο δεν ειναι ευθυγραμισμενος ως προς τον διαμηκη αξονα της μοτοσυκλετας
Και αυτο μπορει να συμβει αν ο πισω τροχος δεν ειναι απολυτα ευθυγραμισμενος, αν οι τιμονοπλακες (αρα και ο τροχος) δεν ειναι ευθυγραμισμενες, αν καποιο ρουλεμαν στον λαιμο κολαει, αν το ψαλιδι εχει τζογο ως προς τον διαμηκη αξονα κλπ
Τελος αν το πλαισιο ή το ψαλιδι εχει παρει οι τροχοι υπαρχει μεν οι πιθανοτητα (πολυυυυυ μικρη) οι τροχοι να κυλανε μεν κατακορυφα αλλα οχι πατωντας ο πισω πανω στο ιχνος του μπροστα Κατι που κανει την μοτοσυκλετα και παλι να τραβαει προς καποια πλευρα (και να στριβει βεβαιως διαφορετικα δεξια ή αριστερα)
Κωστη οπως το λες. Ολα αυτα τα αιτια κανουν τους 2 στροβους να μη συνεργαζονται. Αυτα θα ελεγξουν κι ειναι θεμα συναρμολογησης αφου λεμε για ολοκαινουργιο μηχανακι. Μην ακουω για αντιβαρα και στραβα καθισματα του αναβατη.
Επρεπε να πω κατακορυφα και στο ιδιο καθετο (ως προς το εδαφος) επιπεδο.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Spy89

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Multistrada 1200s
Ελπιζω οταν εκανες αυτο το τεστ να μην πηγαινες με 30κμ γιατι τοτε θα τραβαει οπως τραβανε ολα γτ μπορει να σε στρίβει το οτιδήποτε απο κακοτεχνια μεχρι το πως καθεσαι πανω!!! Θες χιλιομετρα για να δεις αν οντως τραβαει!
 

kostis-gs

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
ΒΜW 1200 ADV LC
To ειχα κανει και εγω τεστ δεν καταλαβα κατι τετοιο κια ειχα κανει και αρκετα χιλ.
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Φίλε μου τα ίδια είχα και συνεχίζω να έχω κι εγώ.
Το μηχανάκι τραβούσε απο την αρχή αριστερά (εμένα η εξάτμιση είναι δεξιά βέβαια :p).
Στην αντιπροσωπεία όσες φορές και να το είδαν δεν το ένιωσαν ποτέ. Μου έλεγαν οτι δεν έχει τίποτα.
Σε γνωστούς που το έδωσα να το οδηγήσουν οι περισσότεροι το αισθάνθηκαν επίσης.
Απάντηση πραγματική δεν πήρα ποτέ. Ελπίζω τουλάχιστον εσύ να βγάλεις άκρη.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Όταν λες τραβάει εννοείς οτι στρίβει ή οτι γέρνει λιγο το μηχανάκι;
Σε ενοχλεί στο δρόμο ή μόνο όταν αφήνεις το τιμόνι;
Αν μπορέσεις να μου απαντήσεις σε αυτα ισως κατι μπορέσουμε να συμπεράνουμε απο αυτή τη συζήτηση..!
:thinking:
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
1) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο ''κυριος'' που σου ειπε για την εξατμιση.
2)Να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ η αντιπροσωπεια να σου λυσει το προβλημα ΑΜΕΣΩΣ !!
Σας γραφω κατι που ελαβε χωρα εδω στο νησι ...
Καποιος φιλος φιλου ,αγορασε καινουριο σε καλυτερη τιμη 18000 cash το 1290 adv KTM απο Αθηνα ,μεσα σε 5-6 μηνες ειχε 1500 χιλ κ του εβγαλε προβλημα η μπροστινη αναρτηση.Του ειπαν να περιμενει να ερθει καινουριο ανταλλακτικο κ να την αλλαξουν,ο τυπος ομως απαίτησε καινουρια μοτο επικαλωντας αστΙκες αποζημιωσεις υλικες κ ψυχικες ,το μαγαζι τα μασουσε,εκεινος τοτε ζητησε ανταλλαγη με την καινουρια multistrada 1200 λευκη .......................την εχει τωρα στην παραλια :hailbig:
Πηγαινε στην αντιπροσωπεια κ πες τους οτι η φτιαχνουν την μηχανη η γυρνας με δικηγορο ,αυτα μονο στην Ελλαδα συμβαινουν.
Κ προσπαθησε οταν πας το ματι σου να ΓΥΑΛΙΖΕΙ απο μακρια!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έτσι θέλουν, με δικηγόρο! Μετά σφίγγουν οι κ@λοι ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
1) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο ''κυριος'' που σου ειπε για την εξατμιση.
2)Να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ η αντιπροσωπεια να σου λυσει το προβλημα ΑΜΕΣΩΣ !!
Σας γραφω κατι που ελαβε χωρα εδω στο νησι ...
Καποιος φιλος φιλου ,αγορασε καινουριο σε καλυτερη τιμη 18000 cash το 1290 adv KTM απο Αθηνα ,μεσα σε 5-6 μηνες ειχε 1500 χιλ κ του εβγαλε προβλημα η μπροστινη αναρτηση.Του ειπαν να περιμενει να ερθει καινουριο ανταλλακτικο κ να την αλλαξουν,ο τυπος ομως απαίτησε καινουρια μοτο επικαλωντας αστΙκες αποζημιωσεις υλικες κ ψυχικες ,το μαγαζι τα μασουσε,εκεινος τοτε ζητησε ανταλλαγη με την καινουρια multistrada 1200 λευκη .......................την εχει τωρα στην παραλια :hailbig:
Πηγαινε στην αντιπροσωπεια κ πες τους οτι η φτιαχνουν την μηχανη η γυρνας με δικηγορο ,αυτα μονο στην Ελλαδα συμβαινουν.
Κ προσπαθησε οταν πας το ματι σου να ΓΥΑΛΙΖΕΙ απο μακρια!!!!
Για να καταλαβω
Ζητησε ανταλλαγη με καινουρια multistrada 1200 χωρις να δωσει ουτε σεντ για την ανταλαγη και εκεινοι δεχτηκαν?
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Για να καταλαβω
Ζητησε ανταλλαγη με καινουρια multistrada 1200 χωρις να δωσει ουτε σεντ για την ανταλαγη και εκεινοι δεχτηκαν?
Eτσι ακριβως φιλε μου !!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Eτσι ακριβως φιλε μου !!
Δηλαδη το μαγαζι "φορτωθηκε" ενα κατ' ουσιαν μεταχειρισμενο 1290 (που αγοραστηκε 18000) και εδωσε ενα multi λευκο με τιμη καταλογου 20950? Και μαλιστα αφου καλυπτεται νομικα απο την εγγυηση?
Πολυ καλο μου φαινεται για να ειναι αληθινο!
Μηπως κατι δεν σου ειπαν σωστα?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλε μου τα ίδια είχα και συνεχίζω να έχω κι εγώ.
Το μηχανάκι τραβούσε απο την αρχή αριστερά (εμένα η εξάτμιση είναι δεξιά βέβαια :p).
Στην αντιπροσωπεία όσες φορές και να το είδαν δεν το ένιωσαν ποτέ. Μου έλεγαν οτι δεν έχει τίποτα.
Σε γνωστούς που το έδωσα να το οδηγήσουν οι περισσότεροι το αισθάνθηκαν επίσης.
Απάντηση πραγματική δεν πήρα ποτέ. Ελπίζω τουλάχιστον εσύ να βγάλεις άκρη.
Να πω κάτι, αν και φαντάζομαι ότι απλώς είναι κακή διατύπωση. Όταν μια μηχανή τραβάει σημαίνει ότι αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι π.χ. με 80 χλμ/ώρα σε όρθια θέαση και η μηχανή μετατοπίζει τη θέση της στην άσφαλτο.
Αυτό δεν είναι κάτι που το βλέπουν οι "περισσότεροι", ούτε είναι θέμα "αίσθησης". Αν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα το βλέπουν όλοι, δηλ. ή συμβαίνει ή δεν συμβαίνει.
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Δηλαδη το μαγαζι "φορτωθηκε" ενα κατ' ουσιαν μεταχειρισμενο 1290 (που αγοραστηκε 18000) και εδωσε ενα multi λευκο με τιμη καταλογου 20950? Και μαλιστα αφου καλυπτεται νομικα απο την εγγυηση?
Πολυ καλο μου φαινεται για να ειναι αληθινο!
Μηπως κατι δεν σου ειπαν σωστα?
Οχι φιλε μου,οτι μου ειπαν σου λεω ,το σιγουρο ειναι οτι τον ειδα με το πριν αλλα κ το μετα μηχανακι.Απλα πιστευω οτι ο τυπος έδωσε. 18000 κ δεν θελησε να χασει ουτε ευρο αλλα ουτε κ χρονο.Προσωπικα του βγαζω το καπελο μιας κ περιμενει το καινουριο μελος κ αποφασισε να παρει κατι που τον φτιαχνει κ οχι κατι που να τον ριχνει ,αλλωστε τα 18000 ευρω δεν βγαινουν ευκολα.
Στο παλιο μου GSA 07 διαγνωστηκε press direct στα 13500 χιλτρα.,η αντιμετώπιση της αντιπροσωπειας ηταν για κρεμασμα, με λιγο πιεση λογο επαγγελματος κ με γιαλισμενο ματι ,το αντικατεστησαν με καινουριο κιβωτιο κ εγω πληρωσα μονο εργατικα δισκο πλατο.Ο καταναλωτης εχει πολυ δυναμη στα χερια του φτανει να μαθει τα δικαιωματα του κ να τα. Απαιτησει.Ελπιζω να βρεις ακρη !!
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Να πω κάτι, αν και φαντάζομαι ότι απλώς είναι κακή διατύπωση. Όταν μια μηχανή τραβάει σημαίνει ότι αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι π.χ. με 80 χλμ/ώρα σε όρθια θέαση και η μηχανή μετατοπίζει τη θέση της στην άσφαλτο.
Αυτό δεν είναι κάτι που το βλέπουν οι "περισσότεροι", ούτε είναι θέμα "αίσθησης". Αν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα το βλέπουν όλοι, δηλ. ή συμβαίνει ή δεν συμβαίνει.
Έχεις δίκιο ήταν κακή η διατύπωση. Το γενικό νόημα όμως είναι οτι υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δε φαίνεται να λύνεται!
 
Reactions: STF

paco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
J.b
Μοτό
LC
Αγαπητε συντροχε..καλοριζικο το xr.
Γραφω λογο οτι ειχα το ιδιο προβλημα με το 1200gs brand new τότε. .
Εγω δεν ειπα να αφησω τα χερια να τεσταρω αλλαα ειχα κ@υλωσει με το cruise control και σε μια ευθεια στο στρωσιμο - ταξιδι τα άφησα. η μοτο τραβαγε δεξια και ειχε ενα τρεμουλο...να μη κουραζω.....στραβια ζαντα.αντικατασταση απο bmw και τελος.απλα μου ειπαν δεν θα το ξαναλλαξουν...:cool:
 

kilias

Μέλος
Όνομα
Ηλίας
Καλησπέρα σας, συνηθίζω να μην γράφω σε forum (για την ακρίβεια είναι η πρώτη φορά που το κάνω).
Ο λόγος που απαντώ είναι οι άθλιοι χαρακτηρισμοί που δέχτηκα προς το πρόσωπο μου.
Σας παραθέτω την απάντηση του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ για το συγκεκριμένο παράπονο.

Complaint
During hands-free riding there is significant pulling of the motorcycle to one side. To compensate for this the torso must be leaned slightly in the opposite direction or the whole body positioned offset slightly to one side on the motorcycle seat.
During normal riding with hands on the handlebars there is no pulling to one side detectable.

Cause
The cause is a centre of gravity of the vehicle which is minimally offset to one side.
No motorcycle is symmetrical to the central axis. One seeks to achieve a centre of gravity which exactly lies
on the central axis but this can never be achieved 100%. This is caused by the necessary positioning of
different components (e.g chain and left side stand, right brake caliper and brake disc, right exhaust system
etc.)
Since also the repair friendliness and accessibility must be available to perform repair work, it is not at all
easy to place the centre of gravity of the complete vehicle in the central axis. Also the rear silencer is
becoming ever larger and therefore heavier as a result of the ever stricter exhaust gas and noise values
laws. This must also be taken into account.
Our development department implements all of these factors as optimally as possible.
Less heavy riders notice this more strongly than heavy riders.
The motorcycle does not have pull to one side more than when there is a side wind or a strongly tilted
roadway.

Measure
In the case of a complaint, please explain to the customer the facts of the matter due to the causes described above. Please also check on the customer's vehicle whether some accessories (e.g. another exhaust system,
body components, etc.) have been installed. These can increase the effect of pulling to one side even more.

Η μοτοσυκλέτα έχει ελεγχθεί και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα (συμμετρίας η λάθος συναρμολόγησης),
επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι οι περισσότερες BMW έρχονται κατά ένα μεγάλο ποσοστό έτοιμες συναρμολογημένες από το εργοστάσιο.

Θα συνιστούσα λοιπόν στους κυρίους που δεν έχουν τις ανάλογες γνώσεις και γράφουν ότι είμαι απαράδεκτος, έχω βιογραφικό καστανά(μπορεί και να γελούσα αν δεν με έθιγε), ότι γράφω μπαρούφες, είμαι ανέκδοτο κτλ κτλ να προσέχουν τους χαρακτηρισμούς τους και αν διαθέτουν τη στοιχειώδη λογική να αναγνωρίσουν ότι έκαναν λάθος να ζητήσουν δημόσια συγνώμη.

Κλειδαράς Ηλίας
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλησπέρα σας, συνηθίζω να μην γράφω σε forum (για την ακρίβεια είναι η πρώτη φορά που το κάνω).
Ο λόγος που απαντώ είναι οι άθλιοι χαρακτηρισμοί που δέχτηκα προς το πρόσωπο μου.
Σας παραθέτω την απάντηση του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ για το συγκεκριμένο παράπονο.

Complaint
During hands-free riding there is significant pulling of the motorcycle to one side. To compensate for this the torso must be leaned slightly in the opposite direction or the whole body positioned offset slightly to one side on the motorcycle seat.
During normal riding with hands on the handlebars there is no pulling to one side detectable.

Cause
The cause is a centre of gravity of the vehicle which is minimally offset to one side.
No motorcycle is symmetrical to the central axis. One seeks to achieve a centre of gravity which exactly lies
on the central axis but this can never be achieved 100%. This is caused by the necessary positioning of
different components (e.g chain and left side stand, right brake caliper and brake disc, right exhaust system
etc.)
Since also the repair friendliness and accessibility must be available to perform repair work, it is not at all
easy to place the centre of gravity of the complete vehicle in the central axis. Also the rear silencer is
becoming ever larger and therefore heavier as a result of the ever stricter exhaust gas and noise values
laws. This must also be taken into account.
Our development department implements all of these factors as optimally as possible.
Less heavy riders notice this more strongly than heavy riders.
The motorcycle does not have pull to one side more than when there is a side wind or a strongly tilted
roadway.

Measure
In the case of a complaint, please explain to the customer the facts of the matter due to the causes described above. Please also check on the customer's vehicle whether some accessories (e.g. another exhaust system,
body components, etc.) have been installed. These can increase the effect of pulling to one side even more.

Η μοτοσυκλέτα έχει ελεγχθεί και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα (συμμετρίας η λάθος συναρμολόγησης),
επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι οι περισσότερες BMW έρχονται κατά ένα μεγάλο ποσοστό έτοιμες συναρμολογημένες από το εργοστάσιο.

Θα συνιστούσα λοιπόν στους κυρίους που δεν έχουν τις ανάλογες γνώσεις και γράφουν ότι είμαι απαράδεκτος, έχω βιογραφικό καστανά(μπορεί και να γελούσα αν δεν με έθιγε), ότι γράφω μπαρούφες, είμαι ανέκδοτο κτλ κτλ να προσέχουν τους χαρακτηρισμούς τους και αν διαθέτουν τη στοιχειώδη λογική να αναγνωρίσουν ότι έκαναν λάθος να ζητήσουν δημόσια συγνώμη.

Κλειδαράς Ηλίας
κυριε Κλειδαρα
θα σας απαντησω σαν μελος και οχι σαν διαχειρηστης!! του χωρου
θεωρω πως εχετε δικιο και ο τροπος που γραφτηκαν καποια πραματα ισως δεν ηταν ο ενδεδειγμενος
σαν διαχειρηστης ζητω συγνωμη που μου διεφυγε απο την προσοχη μου ο τροπος γραφης
ο χωρος θα πραξει τα δεοντα συντομως
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.
Top Bottom