BMW S 1000 XR τραβαει δεξια

Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Hλια καλησπερα
Εγω ειμαι αυτος που μιλησα για ανεκδοτα και φυσικα ζηταω συγνωμη, ως προς το προσωπο σου, γιατι δεν πιστευα ποτε οτι θα δωσει τετοια απαντηση η BMW.
Aφου η απαντηση ειναι της εταιριας, τα ανεκδοτα τα λεει η εταιρια και οχι ο κυριος Κλειδαρας!!!
Εχω κανει test ride το συγκεκριμενο μοντελο και δεν αφησα τα χερια μου να δω αν τραβαει η μηχανη τοσο εντονα, οσο περιγραφει η bmw στην απαντηση της.
Προτεινω στον φιλο και στους επομενους ιδιοκτητες του XR, να παχυνουν για να μην εχουν προβλημα...:D
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Φίλε Λάζαρε, κατ΄αρχήν καλορίζικο το τερατάκι.
Οι πιθανές αιτίες για το "τράβηγμα" που περιγράφεις είναι οι παρακάτω:
  1. Λάθος θέση του σώματός σου (κάθεσαι στραβά πάνω στην μηχανή).
  2. Υπάρχει πρόβλημα είτε οριζόντιου είτα κατακόρυφου παραλληλισμού των τροχών.
Για το πρώτο οι αιτίες πολλές, είτε ανατομικές, είτε.....ιστορικές (πχ οδηγούσες "στραβό" μηχανάκι επί χρόνια και το σώμα σου είχε μάθει να στραβώνει αντίθετα για να "ισιώνει" το σύνολο).
Για το δεύτερο τα αίτια μπορεί να είναι από απλά μέχρι πολυσύνθετα.
Εκείνο που θα βοηθούσε θα ήταν αν μπορούσες να βάλεις φίλο είτε να παρατηρήσει είτε (ακόμη καλύτερα) να σε καταγράψει σε κάμερα όταν είσαι σε οριζοντιο επίπεδο και σε απόλυτα ευθύγραμμη κίνηση. Η καταγραφή θα πρέπει να γίνει από όσο πιο χαμηλά γίνεται και από δύο θέσεις, πρώτα ΑΚΡΙΒΩΣ στην ευθεία του πίσω τροχού και μετά από ελαφρώς πλάγια θέση και από αριστερά και από δεξιά, ώστε να παρατηρηθούν τα εξής:
  • Θέση του σώματός σου
  • Καθετότητα των δύο τροχών
  • Παραλληλισμός των τροχών
Η απάντηση της BMW είναι "τυπική" απάντηση Πόντιου Πιλάτου μιας και θεωρεί δεδομένο πως τίποτα δεν έχει γίνει λάθος από δικής της πλευράς (είναι ας πούμε 100% βέβαιοι πως ο μπροστινός πείρος δεν "πλέει", πως τα ρουλεμάν έχουν πατήσει σωστά, πως δεν έχει τζόγους η έδραση του ψαλιδιού) ή από πλευράς κατασκευής ή εφαρμογής των ελαστικών. Και, εδώ που τα λέμε, ιστορικά, η BMW έχει μια εγγενή δυσκοιλιότητα στο να αναγνωρίζει τα κατασκευαστικά της λάθη.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν ξερω αν αυτη ειναι η επισημη απαντηση του κατασκευαστη ή οχι αλλα αν καταλαβα καλα μας λεει (η επισημη απαντηση) οτι απο κατασκευης του το μηχανακι τραβαει λογω μη συμμετρικης κατα τον διαμηκη αξονα κατανομης των βαρων
Μααααλστα! Αρα τα περισσοτερα για μην πω ολα τα μηχανακια με αυτην την λογικη θα επρεπε να τραβανε εστω και ελαφρως προς καποια πλευρα Και οταν θα αλλαζαμε πχ το τελικο της εξατμισης με καποιο πιο ελαφρυ ειτε θα τραβαγαν περισσοτερο απο πριν αν το τραβηγμα ηταν απο την αντιθετη της εξατμισης πλευρα ειτε λιγοτερο απο πριν αν το τραβηγμα ηταν απο την μερια της εξατμισης Τελος θα μπορουσε να ερθουν τα βαρη εκατερωθεν ισα βαρκα ισα γυαλο ...και μετα να παιξουμε και ενα λοτο
Αν λοιπον εγω ημουν πελατης της ΒΜW, καθολου μα καθολου, δεν θα με ικανοποιουσε η ανωτερω επισημη (?) απαντηση-αιτιολογηση του φαινομενου
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το θεμα εδω ειναι οτι ο ηλιας κινηθηκε σωστα οπως οριζει!!!!! η εταιρεια και δεν ηταν μια φαντασιωση δικη του δηλαδη εκανε σωστα!!!!!την δουλεια του
τωρα καλα ειναι το θεμα να συζητηθει και να λυθει μεταξυ του ιδιοκτητη και του συνεργειου
εμεις ωφειλουμε να προσεχουμε τον τροπο γραφης μας ακομα περισσοτερο
παρακαλω πολυ να τελειωσουν οι σχολιαζμοι και να επανερθουν αυτοι που αισθανονται οτι δεν ηταν τοσο προσεχτικοι στην γραφη τους( κατα την δικη μου αποψη!!!!!!!)
αν δεν αισθανονται οτι πρεπει να επανερθουν ειναι δικαιωμα τους αλλα θα παρακαλουσα και παλι το θεμα να τελειωσει εδω
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οσον αφορά τον δικό μου σχολιασμό ,τον αφαίρεσα πλήρως (ανακαλώντας ουσιαστικά) ,σαν ένδειξη σεβασμού πρός τον χώρο(forum) ,λαμβάνοντας υπ'όψιν μου την παράκληση του phoenix.

Κατόπιν βέβαια ,ετοίμασα κι ένα κειμενάκι με διάφορα ερωτήματα ,αλλά το διέγραψα ,λόγω του ότι:
...θα παρακαλουσα και παλι το θεμα να τελειωσει εδω
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Δεν ξερω αν αυτη ειναι η επισημη απαντηση του κατασκευαστη ή οχι αλλα αν καταλαβα καλα μας λεει (η επισημη απαντηση) οτι απο κατασκευης του το μηχανακι τραβαει λογω μη συμμετρικης κατα τον διαμηκη αξονα κατανομης των βαρων
Μααααλστα! Αρα τα περισσοτερα για μην πω ολα τα μηχανακια με αυτην την λογικη θα επρεπε να τραβανε εστω και ελαφρως προς καποια πλευρα Και οταν θα αλλαζαμε πχ το τελικο της εξατμισης με καποιο πιο ελαφρυ ειτε θα τραβαγαν περισσοτερο απο πριν αν το τραβηγμα ηταν απο την αντιθετη της εξατμισης πλευρα ειτε λιγοτερο απο πριν αν το τραβηγμα ηταν απο την μερια της εξατμισης Τελος θα μπορουσε να ερθουν τα βαρη εκατερωθεν ισα βαρκα ισα γυαλο ...και μετα να παιξουμε και ενα λοτο
Αν λοιπον εγω ημουν πελατης της ΒΜW, καθολου μα καθολου, δεν θα με ικανοποιουσε η ανωτερω επισημη (?) απαντηση-αιτιολογηση του φαινομενου
Θα σου απαντήσω μιας κ σε θεωρώ σοβαρό εν αντίθεση με άλλους.
Ναι, εάν καταφέρεις να ζυγισεις ένα μηχανάκι (πχ rsv4) θα δεις ότι όντως το κέντρο βάρους είναι προς την δεξιά μεριά (εξάτμιση). Κοιτωντας λίγο και άλλα εξαρτήματα θα δεις ότι όντως είναι είτε ασυμετρα (ψαλίδι, από την δεξιά μεριά έχει λιγότερο υλικό) είτε είναι τοποθετημένα δεξιά κ αριστερά (πιο μικρά σε βάρος βέβαια).
Περιμένω ακόμα κ το transalp να έχει το κέντρο βάρους του, παρακεντρα.
Η επίπτωση που έχει αυτό είναι μηδαμινή ακόμα κ για οδήγηση με ένα χέρι.
Η συνθήκη "αφήνω τα χέρια κ γερνει η μοτο" ειναι για τους άσχετους με την οδήγηση. Μην ξεχνάς, η ελάχιστη πίεση που βάζουμε στο τιμόνι είναι υπεραρκετή για τον έλεγχο της μοτο.
Βάλε κ στην εξίσωση κ τον ανθρώπινο παράγοντα κ έδεσε το γλυκό.
 

lari

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Λαζαρος
καλησπερα και απο εμενα,

οπως ειπα και στο πρωτο μου ποσταρισμα εχοντας αυτο το ''προβλημα'' σε τηλεφωνικη επικοινωνια με τον κυριο Κλειδαρα Ηλια μου ειπε οτι ισως φταιει η τοποθετηση της εξατμισης απο δεξια..αυτο που ειπε και η επισημη αντιπροσωπια δηλαδη..

προσωπικα αυτη η απαντηση ΔΕΝ με καλυπτει!!!!!

εν πασει περιπτωσει, διχως ιχνος εμπαθειας η κακης διαθεσης προς κανεναν, θελω να πω οτι εφοσον εγγραφηκατε κυριε Κλειδαρα στο φορουμ για να ξεκαθαρισετε τη θεση σας (και πολυ καλα κανατε) και εφοσον τα λεμε ολα, ας πουμε επισης οτι στη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα αλλαχτηκαν τα λαστιχα και κατ επεκτασην βιδωθηκαν και ξεβιδωθηκαν οι τροχοι πριν την παραδοση της..δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις να κανω κατι το πολυ απλο, το να διαπιστωσω αν εκει εγινε καποιο λαθος..

Οποτε σημερα απ οτι μου ειπε ο κυριος Κλειδαρας Ηλιας βγηκαν και ξαναμπηκαν οι τροχοι, εγινε και καποιος περαιτερω ελεγχος και πλεον, απ οσο αντιλαμβανομαι, δεν υφισταται αυτο το ''προβλημα''.

εν κατακλειδι θελω να πω οτι η βοηθεια τοσο απο τον τεχνικο Κλειδαρα Ηλια ηταν αμεσοτατη οσο και απο τον πωλητη Βασσο Κωνσταντινο, οι οποιοι ως φαινεται κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους εχοντας γνωση για τη θεση της αντιπροσωπειας στο συγκεκριμενο θεμα..
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
1)Εχω οδηγησει το XR 1000 κ δεν διαπιστωσα τιποτα περι τραβηγματος στην μοτο του τεστ ,δηλαδη ολες η XR 1000 τραβανε εκτος του τεστ ?
2)H λογικη οτι τραβαει καπου αλλα οκ no problem ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ,σε οσες υπηρεσιακες μοτο γινοταν καμια επισημη αντ/πεια η απλο συνεργειο δεν εδωσαν τετοια απαντηση,αντιθετως εβρισκαν το προβλημα κ το ελυναν η αντικαταστουσαν την μοτο.
3)Ζηταω συγγνωμη απο τον φιλο μας Ηλια αλλα προσωπικα δεν με πειθουν τετοιες απαντησεις απο την εταιρεια (η ιστορια το εχει αποδειξει) κ απο εκεινον.
4)Στην θεση του lari θα ζήταγα ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ Κ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ,την απαντηση απο την αντ/πεια η τον Ηλια
5)θα ζηταγα μια αλλη μοτο που να μην τραβαει αφου το προιον δεν με αντιπροσωπευει .
6)Προς θεου δεν γραφω για να κατακρινω κανενα ,απλα σαν επαγγελματιας μοτ/της απο το 1995, θεωρω οτι καποια πραγματα πρεπει να λεγονται κ σκοπος ειναι αν μπορουμε να δυνουμε λυσεις στα προβληματα-ανησυχιες των μοτ/στων οσο κ αν μπορουμε .
Καληνυχτα σας.
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
καλησπερα και απο εμενα,

οπως ειπα και στο πρωτο μου ποσταρισμα εχοντας αυτο το ''προβλημα'' σε τηλεφωνικη επικοινωνια με τον κυριο Κλειδαρα Ηλια μου ειπε οτι ισως φταιει η τοποθετηση της εξατμισης απο δεξια..αυτο που ειπε και η επισημη αντιπροσωπια δηλαδη..

προσωπικα αυτη η απαντηση ΔΕΝ με καλυπτει!!!!!

εν πασει περιπτωσει, διχως ιχνος εμπαθειας η κακης διαθεσης προς κανεναν, θελω να πω οτι εφοσον εγγραφηκατε κυριε Κλειδαρα στο φορουμ για να ξεκαθαρισετε τη θεση σας (και πολυ καλα κανατε) και εφοσον τα λεμε ολα, ας πουμε επισης οτι στη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα αλλαχτηκαν τα λαστιχα και κατ επεκτασην βιδωθηκαν και ξεβιδωθηκαν οι τροχοι πριν την παραδοση της..δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις να κανω κατι το πολυ απλο, το να διαπιστωσω αν εκει εγινε καποιο λαθος..

Οποτε σημερα απ οτι μου ειπε ο κυριος Κλειδαρας Ηλιας βγηκαν και ξαναμπηκαν οι τροχοι, εγινε και καποιος περαιτερω ελεγχος και πλεον, απ οσο αντιλαμβανομαι, δεν υφισταται αυτο το ''προβλημα''.

εν κατακλειδι θελω να πω οτι η βοηθεια τοσο απο τον τεχνικο Κλειδαρα Ηλια ηταν αμεσοτατη οσο και απο τον πωλητη Βασσο Κωνσταντινο, οι οποιοι ως φαινεται κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους εχοντας γνωση για τη θεση της αντιπροσωπειας στο συγκεκριμενο θεμα..
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ !!!
ΚΑΛΑ Κ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛ/ΤΡΑ !!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
καλησπερα και απο εμενα,

οπως ειπα και στο πρωτο μου ποσταρισμα εχοντας αυτο το ''προβλημα'' σε τηλεφωνικη επικοινωνια με τον κυριο Κλειδαρα Ηλια μου ειπε οτι ισως φταιει η τοποθετηση της εξατμισης απο δεξια..αυτο που ειπε και η επισημη αντιπροσωπια δηλαδη..

προσωπικα αυτη η απαντηση ΔΕΝ με καλυπτει!!!!!

εν πασει περιπτωσει, διχως ιχνος εμπαθειας η κακης διαθεσης προς κανεναν, θελω να πω οτι εφοσον εγγραφηκατε κυριε Κλειδαρα στο φορουμ για να ξεκαθαρισετε τη θεση σας (και πολυ καλα κανατε) και εφοσον τα λεμε ολα, ας πουμε επισης οτι στη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα αλλαχτηκαν τα λαστιχα και κατ επεκτασην βιδωθηκαν και ξεβιδωθηκαν οι τροχοι πριν την παραδοση της..δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις να κανω κατι το πολυ απλο, το να διαπιστωσω αν εκει εγινε καποιο λαθος..

Οποτε σημερα απ οτι μου ειπε ο κυριος Κλειδαρας Ηλιας βγηκαν και ξαναμπηκαν οι τροχοι, εγινε και καποιος περαιτερω ελεγχος και πλεον, απ οσο αντιλαμβανομαι, δεν υφισταται αυτο το ''προβλημα''.

εν κατακλειδι θελω να πω οτι η βοηθεια τοσο απο τον τεχνικο Κλειδαρα Ηλια ηταν αμεσοτατη οσο και απο τον πωλητη Βασσο Κωνσταντινο, οι οποιοι ως φαινεται κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους εχοντας γνωση για τη θεση της αντιπροσωπειας στο συγκεκριμενο θεμα..
Συντροχε Λάρι καλησπέρα
Θεωρώ οτι η μη αναφορά σου στην αλαγη των τροχών (πολυ σημαντικο στοιχείο )μας οδήγησε ολους κατα καποιο τροπο σε στρεβλη εκτίμηση της κατάστασης με αποτελεζμα οχι ακριβής συμπεράσματα τα οποία σιγουρα χαλασανε την καλη διαθεση όλων των εμπλεκομένων
Εμείς εδω σα κοινότητα αυτο που θελουμε ειναι να παίρναμε ,καλα να χαιρομαστε τις μοτοσυκλέτες μας και πανω απο ολα να γινόμαστε απλοϊκοτεροι, το ιδιο πιστεύω οτι επιθυμείς και εσυ
Θα ηταν φρόνιμο την επόμενη φορα που θα εχεις καποιο θέμα προς συζήτηση να αποδόσης με καλύτερο και ακριβέστερο τροπο τις παραμέτρους ώστε ετσι να εκτιμήσουμε ολοι μας σωστά και κατεπεκτασιν να σε βοηθήσουμε άμεσα και επί της ουσιας
Και τέλος,νομιζω οτι το θέμα πλεον κατανοήθηκε απο ολους μας στην ριζα του!!,και ευχαριστω που εισακούστηκε η παράκληση μου για μη αςκοπη μεγιστοποίηση του θεματος



Από αδιευκρίνιστο !!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θα σου απαντήσω μιας κ σε θεωρώ σοβαρό εν αντίθεση με άλλους.
Ναι, εάν καταφέρεις να ζυγισεις ένα μηχανάκι (πχ rsv4) θα δεις ότι όντως το κέντρο βάρους είναι προς την δεξιά μεριά (εξάτμιση). Κοιτωντας λίγο και άλλα εξαρτήματα θα δεις ότι όντως είναι είτε ασυμετρα (ψαλίδι, από την δεξιά μεριά έχει λιγότερο υλικό) είτε είναι τοποθετημένα δεξιά κ αριστερά (πιο μικρά σε βάρος βέβαια).
Περιμένω ακόμα κ το transalp να έχει το κέντρο βάρους του, παρακεντρα.
Η επίπτωση που έχει αυτό είναι μηδαμινή ακόμα κ για οδήγηση με ένα χέρι.
Η συνθήκη "αφήνω τα χέρια κ γερνει η μοτο" ειναι για τους άσχετους με την οδήγηση. Μην ξεχνάς, η ελάχιστη πίεση που βάζουμε στο τιμόνι είναι υπεραρκετή για τον έλεγχο της μοτο.
Βάλε κ στην εξίσωση κ τον ανθρώπινο παράγοντα κ έδεσε το γλυκό.
Μα μαλλον δεν με καταλαβες ακριβως το ιδιο λεμε!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Tελικά το μηχανάκι φτιάχτηκε?
Ή ποτέ δεν είχε πρόβλημα και ήταν ιδέα του ιδιοκτήτη?
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
καλησπερα και απο εμενα,

οπως ειπα και στο πρωτο μου ποσταρισμα εχοντας αυτο το ''προβλημα'' σε τηλεφωνικη επικοινωνια με τον κυριο Κλειδαρα Ηλια μου ειπε οτι ισως φταιει η τοποθετηση της εξατμισης απο δεξια..αυτο που ειπε και η επισημη αντιπροσωπια δηλαδη..

προσωπικα αυτη η απαντηση ΔΕΝ με καλυπτει!!!!!

εν πασει περιπτωσει, διχως ιχνος εμπαθειας η κακης διαθεσης προς κανεναν, θελω να πω οτι εφοσον εγγραφηκατε κυριε Κλειδαρα στο φορουμ για να ξεκαθαρισετε τη θεση σας (και πολυ καλα κανατε) και εφοσον τα λεμε ολα, ας πουμε επισης οτι στη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα αλλαχτηκαν τα λαστιχα και κατ επεκτασην βιδωθηκαν και ξεβιδωθηκαν οι τροχοι πριν την παραδοση της..δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις να κανω κατι το πολυ απλο, το να διαπιστωσω αν εκει εγινε καποιο λαθος..

Οποτε σημερα απ οτι μου ειπε ο κυριος Κλειδαρας Ηλιας βγηκαν και ξαναμπηκαν οι τροχοι, εγινε και καποιος περαιτερω ελεγχος και πλεον, απ οσο αντιλαμβανομαι, δεν υφισταται αυτο το ''προβλημα''.

εν κατακλειδι θελω να πω οτι η βοηθεια τοσο απο τον τεχνικο Κλειδαρα Ηλια ηταν αμεσοτατη οσο και απο τον πωλητη Βασσο Κωνσταντινο, οι οποιοι ως φαινεται κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους εχοντας γνωση για τη θεση της αντιπροσωπειας στο συγκεκριμενο θεμα..
Tελικά το μηχανάκι φτιάχτηκε?
Ή ποτέ δεν είχε πρόβλημα και ήταν ιδέα του ιδιοκτήτη?

δεν διαβαζεις? :friend:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
δεν διαβαζεις? :friend:

Διαβάζω, αυτό είναι το θέμα....:

"Οποτε σημερα απ οτι μου ειπε ο κυριος Κλειδαρας Ηλιας βγηκαν και ξαναμπηκαν οι τροχοι, εγινε και καποιος περαιτερω ελεγχος και πλεον, απ οσο αντιλαμβανομαι, δεν υφισταται αυτο το ''προβλημα''."

Εγώ δε βλέπω ξεκάθαρη θέση-απάντηση.... ;)

Κι αποφεύγω τις υποθέσεις :)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Παντως εγω σαν "ανεξαρτητος παρατηρητης" απο ολη αυτη την κατασταση,ασχετα με τη σταση των αντιπροσωπων εδω,αλλα διαβαζοντας την επισημη δικαιολογια της BMW στο Μοναχο,ενα κραταω...
Αν ισχυει αυτο το τραβηγμα δεξια σε μια μοτοσυκλετα που θελει να πλασαρεται ως πρωτη μεταξυ κορυφαιων ανταγωνιστων,οπως η Multistrada,προσωπικα ΞΕΝΕΡΩΣΑ αφανταστα με το XR!!!Αν θελω τραβηγμα δεξια κι αριστερα θα παω μια βολτα στη Βουλη,να ριξω κ κανα μπινελικι να εκτονωθω!!!Και οχι να επιλεξω μια μοτοσυκλετα πολλων χιλιαδων ευρω,αναζητωντας μαλιστα την καλυτερη μεταξυ ολων,και να μου λεει η μαμα κατσε λιγο αριστερα γιατι ειναι δεξιόζαβη...Ημαρτον δηλαδη!...

Καλη συνεχεια στους εμπλεκομενους κ ειδικα στον φιλο ιδιοκτητη του ΧR...καλα κουραγια.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι πουθενά δεν αφήνει η BMW την πιθανότητα ύπαρξης κατασκευαστικου λάθους ή λάθους συναρμολογησης. Μπράβο σιγουριά!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι πουθενά δεν αφήνει η BMW την πιθανότητα ύπαρξης κατασκευαστικου λάθους ή λάθους συναρμολογησης. Μπράβο σιγουριά!
Παντως εγω σαν "ανεξαρτητος παρατηρητης" απο ολη αυτη την κατασταση,ασχετα με τη σταση των αντιπροσωπων εδω,αλλα διαβαζοντας την επισημη δικαιολογια της BMW στο Μοναχο,ενα κραταω...
Αν ισχυει αυτο το τραβηγμα δεξια σε μια μοτοσυκλετα που θελει να πλασαρεται ως πρωτη μεταξυ κορυφαιων ανταγωνιστων,οπως η Multistrada,προσωπικα ΞΕΝΕΡΩΣΑ αφανταστα με το XR!!!Αν θελω τραβηγμα δεξια κι αριστερα θα παω μια βολτα στη Βουλη,να ριξω κ κανα μπινελικι να εκτονωθω!!!Και οχι να επιλεξω μια μοτοσυκλετα πολλων χιλιαδων ευρω,αναζητωντας μαλιστα την καλυτερη μεταξυ ολων,και να μου λεει η μαμα κατσε λιγο αριστερα γιατι ειναι δεξιόζαβη...Ημαρτον δηλαδη!...

Καλη συνεχεια στους εμπλεκομενους κ ειδικα στον φιλο ιδιοκτητη του ΧR...καλα κουραγια.

Παίδες, μάλλον τίποτα από τα παραπάνω δε συμβαίνει....
Μπερδεμένο θέμα με λεπτομέρειες που βγήκαν στο φως καθώς εξελισσόταν.... Θυμίζω αλλαγή τροχών κλπ που η "μαμά" δε γνώριζε όταν απαντούσε, διότι -εφόσον παρατέθηκε πλήρως το ερώτημα προς αυτήν- δε γνώριζε περί αλλαγής τροχών κλπ....
Εν τω μεταξύ, δεν έχει ξεκαθαριστεί από κάποιον 3ο ότι το μηχανάκι όντως τραβάει. Ούτε ο Lari μας λέει αν καβάλησε άλλο ίδιο μηχανάκι και πώς ένιωσε σ' αυτό.
Να πω επίσης ότι το δικό μου μηχανάκι δεν τραβάει ούτε μονόπαντα φορτωμένο με τη 1 πλαϊνή βαλίτσα:D Για να θυμηθούμε τα περί "εξάτμισης δεξιά"..... :roflmao::blackeye:
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.
Top Bottom