BMW S1000RR 2019

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ανανέωση για το πανίσχυρο BMW S 1000 RR;

Το πανίσχυρο BMW S 1000 RR των Γερμανών βρίσκεται στην αγορά με μικρές αλλαγές από τότε που παρουσιάστηκε, σχεδόν πριν από εννιά χρόνια. Από ό,τι φαίνεται η ώρα για την ανανέωσή του πλησιάζει , σύμφωνα και με τα σχέδια που ήρθαν στην δημοσιότητα.



Τα εν λόγω σχέδια έχουν υλοποιηθεί σε υπολογιστή και φέρονται να απεικονίζουν το ανανεωμένο γερμανικό superbike που τάραξε πραγματικά τα νερά της κατηγορίας, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2009. Ο λόγος φυσικά ήταν ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του αλλά ειδικά ο πανίσχυρος κινητήρας του που παρέμεινε για πολλά χρόνια ως ο ισχυρότερος παραγωγής (ανεξαρτήτως κατηγορίας), κάτι που μαρτυρούσαν συχνά πυκνά και τα δυναμόμετρα σε όλο τον κόσμο, με ιπποδυνάμεις πάνω από180 ίππους στον πίσω τροχό.



Η σχεδίαση του φέρινγκ εμφανίζεται διαφορετική σε αυτά τα σχέδια, αλλά λιγότερο επιθετική από ότ,ι στο σημερινό μοντέλο με τους ασύμμετρους προβολείς να έχουν δώσει την θέση τους σε ένα πιο συμβατικό σχέδιο. Εντύπωση προκαλεί σχεδιαστικά και το υποπλαίσιο που είναι τύπου χωροδικτύωμα.

Ανανεωμένος φημολογείται ότι θα είναι και ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Στα σχέδια του υπολογιστή φαίνεται διαφορετικός σε σχέση με το υπάρχον S 1000 RR με τις φήμες να κάνουν λόγο ακόμη και για προσθήκη συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.



Με τα 10 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου S 1000 RR να συμπληρώνονται του χρόνου, όλα είναι πιθανά και η BMW Motorrad θα θέλει σίγουρα να γιορτάσει τα γενέθλια του μοντέλου με τρόπο που του αρμόζει.

πηγη: Ανανέωση για το πανίσχυρο BMW S 1000 RR; | NewsAuto.gr
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Xωροδικτύωμα και μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων.
Νομιζω Κωστη @onroad μολις πουλησεις το τουμπανο στον βοσκο, θα ειναι το επομενο σου μηχανακι. :happy::inlove:

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μου ειχε παρει τα μυαλα οταν ειχε βγει. Μακραν το ομορφοτερο SS κατ'εμε.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Xωροδικτύωμα και μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων.
Νομιζω Κωστη @onroad μολις πουλησεις το τουμπανο στον βοσκο, θα ειναι το επομενο σου μηχανακι. :happy::inlove:

Να τα φέρει πρώτα σε πλαστικές σακούλες και μετά βλέπουμε.

Δεν είμαι εγώ για σουπερμπαικ, αντε κάνα σουπερμάρκετ στην καλύτερη.

Follow me, I'm lost too
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Να τα φέρει πρώτα σε πλαστικές σακούλες και μετά βλέπουμε.

Δεν είμαι εγώ για σουπερμπαικ, αντε κάνα σουπερμάρκετ στην καλύτερη.

Follow me, I'm lost too
Ε τοτε KTM 690 SM (SουπερMαρκετ)
Μονοδρομος :laugh::laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θυμάμαι τους πρώτους μήνες που ήρθε στην χώρα μας, ένα τεστ ride στον γέρακα...... Μακρυναν τα χέρια μου μετά από 15 λεπτά βόλτας στον περιφερειακό υμμητου.
Είχε αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας στον κινητήρα ομως.
Ευκολοδηγητο και αυτό σαν bmw.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεύτερη ανάκληση της BMW S1000RR για το ίδιο θέμα!
Τελικά έφταιγε το ίδιο το ψυγείο λαδιού

Πρόσφατα σας ενημερώσαμε για το θέμα της μεγάλης καθυστέρησης στη γραμμή παραγωγής των BMW S1000RR που με τη σειρά της έχει επηρεάσει τις παραδόσεις των μοτοσυκλετών στις περισσότερες χώρες. Όμως όσοι περιμένετε με ανυπομονησία τα νέα και όχι απαραίτητα για να την αγοράσετε - (ανάμεσά τους και εμείς που ήδη έχουμε πάρει μια μικρή γεύση από τις δυνατότητες αυτής της μοτοσυκλέτας στην πίστα της Jerez) θα απογοητευτείτε από την εξέλιξη. Εμείς για παράδειγμα ζηλεύουμε τους Αμερικάνους και τους Βρετανούς που ήταν οι πρώτοι που παρέλαβαν μέσα στο 2019 τις ολοκαίνουριες S1000RR, όμως θα πάνε για τρίτη φορά στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της BMW μέσα σε ένα χρόνο!
Μάλιστα αυτή τη φορά θα ο λόγος είναι ακριβώς ο ίδιος που είχαν πάει και την προηγούμενη και αφορά πιθανή διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού. Η πρώτη ανάκληση που αφορούσε αυτό το θέμα (μοτοσυκλέτες παραγωγής Σεπ/2018 – Μαρτ/2019), είχε εντοπίσει το πρόβλημα στον τρόπο σύνδεσης των σωληνώσεων επιστροφής του λαδιού από το ψυγείο λαδιού προς τον κινητήρα, όπου δεν ήταν επαρκώς σφιγμένα και από την πίεση και τους κραδασμούς έφευγαν από το ψυγείο. Η τεχνική οδηγία τότε, έλεγε πως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έπρεπε να ελέγξουν τις συνδέσεις και να σφίξουν τα κολάρα των σωληνώσεων.

Μία εβδομάδα αργότερα, η BMW εξέδωσε δεύτερη τεχνική οδηγία, για τις μοτοσυκλέτες που είχαν κατασκευαστεί από τις 9 Μαΐου του 2019 έως και τις 7 Ιουνίου του 2019. Αυτή τη φορά το πρόβλημα είχε εντοπιστεί μέσα στον κινητήρα, όπου η δίοδος λαδιού προς το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είχε επαρκή ποσότητα/ροή λαδιού, οδηγώντας σε πρόωρη φθορά τα γρανάζια και μεγάλη πιθανότητα καταστροφής τους με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα του κιβωτίου και του πίσω τροχού. Αυτή η ανάκληση ήταν και βασική αιτία της μεγάλης καθυστέρησης στις παραδόσεις, αφού για να λυθεί το πρόβλημα έπρεπε να γίνουν αλλαγές στη γραμμή παραγωγής.
Τώρα όμως η BMW έβγαλε άλλη μία ανάκληση για το ψυγείο λαδιού στις S 1000 RR που κατασκευάστηκαν μεταξύ 5 Σεπ/2018 και 27 Αυγ/2019 (όλες δηλαδή…), η οποία λέει πως πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το ψυγείο λαδιού, διότι τα σημεία σύνδεσης των σωληνώσεων ραγίζουν.
Ουσιαστικά δηλαδή, μετά την πρώτη ανάκληση που έλεγε να σφίξουν περισσότερο τις σωληνώσεις στο ψυγείο, τώρα ανακάλυψαν πως οι ίδιες οι βάσεις σύνδεσης των σωληνώσεων ραγίζουν και πρέπει να ενισχυθούν ώστε να αντέχουν στους κραδασμούς που φτάνουν εκεί από την ταλάντωση των σωληνώσεων.



Πηγή:MOTOMAG
 
Top Bottom