BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ασχετα με το αν ισχυει το 8Nm/9500 rpm βλεπω απο 4000rpm ροπη καλη χωρις πικ μονο.
Τελικα μονο bandit 1250 θελω!! :roflmao:
Δεν έχω ασχοληθει ποτέ με διαγράμματα κλπ θεωρίες....στην πράξη βλέπω ότι με έκτη και 60 χλμ αν ανοίξεις ζωηρά μακραίνουν τα χέρια .
Πόσο περισσότερη ροπή μπορεί να χρειαστείς δεν ξέρω.
Οι χρόνοι που κάνει στην πραγματικότητα από 100-200 με έκτη, νομίζω δείχνει την ροπή ....την δύναμη θα έλεγα εγώ καλύτερα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τοτε οπως το ακουω θα ειχες μια ταχυτητα πανω.
Να χασει 30 εννοω να παρει σε ροπη

Αυτο ισχυει?

Λευτέρη δεν είναι Nm, είναι lb/ft. Σε Nm οι τιμές είναι στα 11 κιλά. Είναι τερατώδης η ροπή του. Στο Bandit 1250 είναι στα 10 κιλά αλλά αποδίδετε σχεδόν στις μισές στροφές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Λευτέρη δεν είναι Nm, είναι lb/ft. Σε Nm οι τιμές είναι στα 11 κιλά. Είναι τερατώδης η ροπή του.
Ναι ft/lbs
Απλα ακουγεται καπως με αυτο που δειχνει στο κοντερ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι ft/lbs
Απλα ακουγεται καπως με αυτο που δειχνει στο κοντερ.
Είναι ιδιαίτερη η κλιμάκωση του σαζμαν...ιδιαίτερα μακριες οι πρώτες τρεις και κοντές οι επόμενες
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν χρειάζεται (αλλά έγινε) να αλλάξει τίποτα στο μοτέρ. Αυτό που ήθελε (και επίσης έγινε) ήταν να γίνουν πιο δρομίσιες οι σχέσεις του κιβωτίου και λίγο πιο ενδοτική η ανάρτηση.

γενικότερα το μηχανάκι είναι "λίρα εκατό".


Το bandit 1250 είναι εξαιρετική μοτοσυκλέτα για να φάει χιλιόμετρα, άλλη κατηγορία και καμία σχέση γενικότερα πλην τεσσάρων κυλίνδρων. Σήμερα (επειδή είχα το 650 και θα μου φαίνεται ότι πήρα πάλι το ίδιο) θα έπαιρνα το cb1300.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν χρειάζεται (αλλά έγινε) να αλλάξει τίποτα στο μοτέρ. Αυτό που ήθελε (και επίσης έγινε) ήταν να γίνουν πιο δρομίσιες οι σχέσεις του κιβωτίου και λίγο πιο ενδοτική η ανάρτηση.

γενικότερα το μηχανάκι είναι "λίρα εκατό".


Το bandit 1250 είναι εξαιρετική μοτοσυκλέτα για να φάει χιλιόμετρα, άλλη κατηγορία και καμία σχέση γενικότερα πλην τεσσάρων κυλίνδρων. Σήμερα (επειδή είχα το 650 και θα μου φαίνεται ότι πήρα πάλι το ίδιο) θα έπαιρνα το cb1300.
Mε το cb 1300 βασικα το συγκρινω γιατι αυτο ξερω, αλλα ειπα οτι δεν κολλαει με το xr.
Mονο στην αρκετη ροπη
Το bandit 1250 δεν το συγκρινω απλα λεω οτι αυτο μου κανει στις στροφες που θελω να το δουλευω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτός ο αργός....ο Phoenix ντε, μου έλεγε προχθές ότι το xr σίγουρα θα έχει λιγότερη κατανάλωση από το gs.
Μάλλον έχει δίκιο η Λέλα .
Αθήνα Τρίπολη με ταχύτητες 160-200 στην περισσότερη διαδρομή, λόγω μηδενικής κίνησης έκαψε 7 λίτρα στα 100, στο πρόγραμμα road
Στον επαρχιακό με το πρόγραμμα ,dynamic pro(μιλάμε για πάρτυ), στα 100 χλμ έκαψε 5.5 λίτρα .
Εντύπωση η άνεση της σέλας...αν και δεν τις φαίνεται.
Θα χρειαστώ κράνος ασφάλτινο... Δεν κάνει το ονοφαδικο για τον διάβολο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα,
Γνώμη μου είναι να μην βάλεις πολύ μαλακά λάστιχα στο XR, θα φιτιλιαζονται στην Εθνική λόγω βάρους και υψηλών ταχυτήτων. Με ένα σύγχρονο σπορ Τούρινγκ ελαστικό (πχ road 5/6, roatec z1, roadsmart4 κτλ) θα έχεις όση πρόσφυση χρειαστείς σε δημόσιο δρόμο και θα βγάζεις και 8-10000χλ ανάλογα με την χρήση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα,
Γνώμη μου είναι να μην βάλεις πολύ μαλακά λάστιχα στο XR, θα φιτιλιαζονται στην Εθνική λόγω βάρους και υψηλών ταχυτήτων. Με ένα σύγχρονο σπορ Τούρινγκ ελαστικό (πχ road 5/6, roatec z1, roadsmart4 κτλ) θα έχεις όση πρόσφυση χρειαστείς σε δημόσιο δρόμο και θα βγάζεις και 8-10000χλ ανάλογα με την χρήση.
Τώρα φοράει τα roadec και φαίνονται καλά .
Θα ακούσω την συμβουλή σου.
Στην χοντρή άλλαζα 2 ζευγάρια τον χρόνο, καλό θα ήταν να συνεχίσω ετσι
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Δες και dunlop TT πιο σκληρο λιγο απο τα 212 και πολυ στριφτερο, εγω θα σου ελεγα να βαλεις μια φορα ενα τετοιο λαστιχο και μετα δεν πιστευω οτι θα ξαναβαλεις τουριστικο, απλα δεν θελει αποτομες εκκινησεις κλπ και θα βγαλει το πισω ανετα 5000κμ μπορει και 6 ,αλλαζεις 2 πισω ενα μπροστα και λινα να βγαλει κραταει εχω παει σουνιο τερμα με λινα ! ζω ακομα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο μανιακ θα χρειαστεί 5 αλλαγές ελαστικών το χρόνο αν βάλει τέτοιο λάστιχο
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Καλοτάξιδο αγόρι και από εδώ μέσα!!!

Μου άρεσε το βίντεο με τον ήχο του xr (είναι μότο gp το πουσ... κο!!)
Έχει σιφτερ ναι?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω καταλάβει ότι τα traction κλπ ηλεκτρονικά μπαίνουν συνεχώς, χωρίς να κάνουν δυσάρεστη την αίσθηση, οπότε προφυλάσσουν τα λάστιχα από περίεργα ανοίγματα.
Το θέμα είναι τα χλμ που κάνεις κάθε χρόνο....δεν γίνεται να μην υπολογίζεις ένα κόστος 1500 ευρώ τον χρόνο για κάποιες στιγμές που θα πας στο όριο .
Και δεν νομίζω ότι είναι εύκολο να φτάσεις και το όριο των τουριστικών ελαστικών....έτσι και αλλιώς
Θα δοκιμαστούν όλες οι επιλογές, γιατί είμαι λίγο βλαμμενος με τα λάστιχα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλοτάξιδο αγόρι και από εδώ μέσα!!!

Μου άρεσε το βίντεο με τον ήχο του xr (είναι μότο gp το πουσ... κο!!)
Έχει σιφτερ ναι?
Έχω βιδεο από Μοριά....που ακούγεται καλύτερα.
Ο ήχος όντως είναι αλλού
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ να πω -άλλη εντελώς μηχανή βέβαια- πως έχοντας βάλει τα Michelin Pilot Power (τα απλά, γιατί υπάρχουν και Pilot Power 2, Pilot Power 3 και με παραλλαγές) έχω ελαστικό που πιθανά να τρώγεται πιο εύκολα από ένα τουριστικό αλλά στοιχίζει και 30% φθηνότερα και τα κρατήματα του είναι φανταστικά παντού. Διαχειρίζεται βέβαια μικρότερες δυνάμεις αλλά δε νομίζω να έχει θέμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ να πω -άλλη εντελώς μηχανή βέβαια- πως έχοντας βάλει τα Michelin Pilot Power (τα απλά, γιατί υπάρχουν και Pilot Power 2, Pilot Power 3 και με παραλλαγές) έχω ελαστικό που πιθανά να τρώγεται πιο εύκολα από ένα τουριστικό αλλά στοιχίζει και 30% φθηνότερα και τα κρατήματα του είναι φανταστικά παντού. Διαχειρίζεται βέβαια μικρότερες δυνάμεις αλλά δε νομίζω να έχει θέμα.
Κλειδη η λέξη.... άλλη μηχανή.
Επειδή και εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία με τα μισελεν, εκεί θα πάω για πρώτη δοκιμή όταν λιώσουν τα μετζελερ.
Πάντα έλεγα όταν τα εβαζα στην χοντρή, ότι είναι εντελώς ασφάλτινα λάστιχα, εκτός από τα adve φυσικά.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Εγώ πάλι σε βλέπω να αλλάζεις καμιά 10αριά ζευγάρια τον χρόνο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερώτηση προς κατόχους πυραύλου εδάφους -εδαφους.

Έχετε βρει καμμία εργαλειοθήκη?
Μόνο για χαρτιά έχει χώρο κάτω από τη σέλα.
Μήπως υπάρχει καμμια εργαλειοθήκη για μέσα από τα κάγκελα τύπου gs?
Ψάχνω και δεν βλέπω κατι
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ερώτηση προς κατόχους πυραύλου εδάφους -εδαφους.

Έχετε βρει καμμία εργαλειοθήκη?
Μόνο για χαρτιά έχει χώρο κάτω από τη σέλα.
Μήπως υπάρχει καμμια εργαλειοθήκη για μέσα από τα κάγκελα τύπου gs?
Ψάχνω και δεν βλέπω κατι
Νέε μου, εσύ ψάχνεις γκυλώτα (και μάλιστα μαύρη) μέσα στο στρίνγκ. Αυτά δεν είναι εύκολα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτηση προς κατόχους πυραύλου εδάφους -εδαφους.

Έχετε βρει καμμία εργαλειοθήκη?
Μόνο για χαρτιά έχει χώρο κάτω από τη σέλα.
Μήπως υπάρχει καμμια εργαλειοθήκη για μέσα από τα κάγκελα τύπου gs?
Ψάχνω και δεν βλέπω κατι
Δεν είμαι κάτοχος αλλά χαλάνε και αυτά...? :p
 
Top Bottom