BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Αυτό το τελευταίο.


30,000 χιλιόμετρα με δύο κομμάτια λάστιχο που ξύνουν βρωμιά κάθε μέρα όλη μέρα. Γιατί να περιμένεις να τρέχει λάδι για να τα αλλάξεις;
Έχω την λύση και για αυτό.
Αγοράζεις ιταλικό με ohlins μπροστινά και με τα χλμ ετησίως που κανείς (κάνουμε) θα αλλάζεις τσιμούχες μπροστινού ΚΑΘΕ χρόνο
Εναλλάξ όμως, να μην ζορίζεσαι, όλα τα σκέφτεται ο Ιταλός
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
Να δω ...τον παππού...με ολόσωμη δερμάτινη στολή....κ τι στον κόσμο..!!!!
εδω έβαλε μπαγκαζέρια που έβριζε, στη δερμάτινη θα κολλήσει?
εξάλλου όπως λέει κ ο μανιακ, ο άντρας από 2 πράγματα ξεχωρίζει...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Ωωωω, για πες...
(Προχθές σκάλιζα το δικό μου)
Οι βαλβίδες εντός ορίων και οι εκκεντροφόροι καθαροί, μία ανησυχία την είχα, ήταν καθαρό και το φίλτρο αέρα σχετικά. Εντυπωσιακά τα καβαλέτα εκκεντροφόρων σε μέγεθος. Μπήκα στον πειρασμό να του πω να βγάλει τις τρομπέτες από την εισαγωγή αλλά επικράτησε η λογική, δεν χρειάζεται άλλη δύναμη στα κόκκινα.


Το άσχημο είναι το πόση βρωμιά μαζεύεται εκεί μέσα στον χώρο του μοτέρ που αν δεν βγάλεις τα πάντα δεν καθαρίζει όπως είναι στριμωγμένα όλα και δεν βγαίνουν εύκολα τα πάντα.

Μπουζί περιέργως καθαρά και με σωστή (γκρι και κυλινδρική, όχι κώνο) ακίδα. Στο fazer μία φορά τα άφησα τόσο από αμέλεια και αφραγκια και είχαν λιώσει.

Το αυτόματο φρένο πίσω έχει φάει το τακάκι.

Ξηλώθηκε ότι έξτρα βρέθηκε από παρέμβαση προηγούμενη, μπήκε καινούργιο λαστιχάκι/στοπ πλευρικού σταντ, θα αλλάξει και το ένα πίσω φλας που δουλεύει μισό. Μπήκα στον πειρασμό για Κινέζο αλλά...

Το άσχημο είναι ότι θα μείνει μέσα για την επισκευή στο μπροστινό, δεν θυμάμαι να έχω μείνει άλλη φορά "μέσα", ένα μηχανάκι ίσον κανένα τελικά. Juohmaru! Παπουτσας (σήμερα έμαθα ότι είναι δύο) θα τα πάρει αύριο θα τα φέρει μεθαύριο, οπότε εκτός απροόπτου Παρασκευή. Τώρα έχω την απορία γιατί στα βίντεο που είδα στο YouTube δείχνει ότι αλλάζεται το καλάμι με απλή μέγγενη και ένα κατσαβίδι για μοχλό να ξεβιδωσει, από το συνεργείο λένε θέλει κάποιου τύπου πρέσα/εργαλείο πιο ειδικό.

Άντε να δούμε...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Οι βαλβίδες εντός ορίων και οι εκκεντροφόροι καθαροί, μία ανησυχία την είχα, ήταν καθαρό και το φίλτρο αέρα σχετικά. Εντυπωσιακά τα καβαλέτα εκκεντροφόρων σε μέγεθος. Μπήκα στον πειρασμό να του πω να βγάλει τις τρομπέτες από την εισαγωγή αλλά επικράτησε η λογική, δεν χρειάζεται άλλη δύναμη στα κόκκινα.


Το άσχημο είναι το πόση βρωμιά μαζεύεται εκεί μέσα στον χώρο του μοτέρ που αν δεν βγάλεις τα πάντα δεν καθαρίζει όπως είναι στριμωγμένα όλα και δεν βγαίνουν εύκολα τα πάντα.

Μπουζί περιέργως καθαρά και με σωστή (γκρι και κυλινδρική, όχι κώνο) ακίδα. Στο fazer μία φορά τα άφησα τόσο από αμέλεια και αφραγκια και είχαν λιώσει.

Το αυτόματο φρένο πίσω έχει φάει το τακάκι.

Ξηλώθηκε ότι έξτρα βρέθηκε από παρέμβαση προηγούμενη, μπήκε καινούργιο λαστιχάκι/στοπ πλευρικού σταντ, θα αλλάξει και το ένα πίσω φλας που δουλεύει μισό. Μπήκα στον πειρασμό για Κινέζο αλλά...

Το άσχημο είναι ότι θα μείνει μέσα για την επισκευή στο μπροστινό, δεν θυμάμαι να έχω μείνει άλλη φορά "μέσα", ένα μηχανάκι ίσον κανένα τελικά. Juohmaru! Παπουτσας (σήμερα έμαθα ότι είναι δύο) θα τα πάρει αύριο θα τα φέρει μεθαύριο, οπότε εκτός απροόπτου Παρασκευή. Τώρα έχω την απορία γιατί στα βίντεο που είδα στο YouTube δείχνει ότι αλλάζεται το καλάμι με απλή μέγγενη και ένα κατσαβίδι για μοχλό να ξεβιδωσει, από το συνεργείο λένε θέλει κάποιου τύπου πρέσα/εργαλείο πιο ειδικό.

Άντε να δούμε...
Πολύ ωραία!
Έκλεισα κι εγώ για τις 18/10, είμαι περίεργος τι θα πεί για το δικό μου μιας και έχει πλεόν 47000χλμ χωρίς ρύθμιση βαλβίδων (τουλάχιστον από όσο μπόρεσα να διασταυρώσω από τα αρχεία συντήρησης). Θυμάσαι τι άλλο έχει το "μεγάλο" σέρβις? Του είπα επίσης για αλλαγή τεντωτήρα, με προέτρεψε να μην τον παραγγείλω πριν το δουν από κοντά μιας και γενικότερα ακούγεται στα δικά μας. Τίμιος...
Ζήτησα και μοτο αντικατάστασης για να πάω δουλειά, ελπίζω να είναι κάτι ενδιαφέρον :)

Το Παρασκευοσάββατο έκατσα και ασχολήθηκα να βάλω το κάρμπον μούτρο που πήρα. Ψιλομπελάς τα πλαστικά αλλά τελικά τα κατάφερα. Όμως ανακάλυψα ότι μέσα στην εισαγωγή του ram air υπήρχε ένα σπουργίτι (!) ψόφιο, βρετανικής καταγωγής το πιθανότερο.... Βγήκε το φίλτρο (νυχτερίδες και αράχνες στο φίλτρο επίσης -Κ&Ν παρακαλώ-, ευτυχώς είχα το κιτ της DNA από προηγούμενη συντήρηση και έκατσα και το έπλυνα), βγήκαν τα βεντουρι στην εισαγωγή (πλύθηκαν και αυτά) για να έχω "χέρι" και να αφαιρέσω το λείψανο, όντως απογοητεύτηκα κι εγώ από την βρώμα στο μοτέρ...Σκέφτομαι να κάνω ένα "πλύσιμο" με WD40 και carb cleaner με πινελάκι, να φύγουν τα πολλά.
Τα τρομπετάκια/βεντούρι δεν ξαναμπήκαν, δεν είδα κάτι διαφορετικό στην απόδοση αλλά ο ήχος από το φιλτροκούτι είναι πιο εθιστικός!!

Πολύ κατσαπλιάς φαίνεται πως ήταν ο Άγγλος...






 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Μπουζί, φίλτρο αέρα, λάδια και βαλβίδες. Μου είπαν ότι δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάξουν τα πάντα, θα το κοιτάξω στο εγχειρίδιο χρήσης, τέλος πάντων ζήτησα να αλλαχτούν υγρά φρένων και παραφλού. Το μηχανάκι είναι πολύ ζεστό για να γίνονται τσιγκουνιές τέτοιου είδους. Υποτίθεται ότι ήταν όλα αλλαγμένα τον Απρίλιο του 2020 για να περάσει ΜΟΤ αλλά τους πρόλαβε ο κοβιντ και το έβαλε για πούλημα, τώρα αυτά τα "από σέρβις δεν χρειάζεται ευρώ" θες τα πιστεύεις θες όχι. Τα αναλώσιμα που φαίνονταν ήταν όντως καινούργια, λάστιχα τακάκια αλυσοδογράναζα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Αν πας στον γερακα θα σου δώσουν το μικρό gs
Εκεί πήγα, ο Βασίλης ανέλαβε το μηχανάκι.

Αντικατάσταση δίνουν μόνο αν τελειώσει το σέρβις εντός της ημέρας, ήρθε το κορίτσι και με πήρε με αυτοκίνητο.
 
Top Bottom