BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Παρέλαβα κι εγώ χθες το XR από το "μεγάλο" σέρβις, προτίμησα τελικά να το πάω στον Γεωργόπουλο GS moto.

Συνεννοήσιμος και κατανοητός σε αυτά που μου είπε, μου έδωσε μια εκτίμηση κόστους περι τα 300-350Ε για ότι ακριβώς πρέπει να γίνει σε αυτό το σέρβις ενώ ο χρόνος που η μοτοσυκλέτα θα χρειαζόταν να μείνει "μέσα" θα ήταν 1-2 μέρες (ΟΚ, ξέφυγε 1 μέρα επιπλέον, έπεσε και ΣΚ αλλά είχα πει κι εγώ ότι δεν επείγομαι οπότε και δεν με χάλασε) και πράγματι το τελικό ποσό ήταν ελάχιστα μεγαλύτερο. Υπολογίζοντας ακόμα και το 24% επιπλέον, συνεχίζει να είναι αρκετά φθηνότερος από τον Παναγιωτόπουλο. Ο λόγος που τον προτίμησα όμως ήταν (πέρα φυσικά του οικονομικού) η αίσθηση που μου έδωσε ότι σαν πιο "μικρό" συνεργείο, θα κοιτάζε με περισσότερη προσοχή το μηχανάκι μου και θα αφιέρωνε τον επιπλέον χρόνο που ίσως χρειαζόταν χώρις να τον "κυνηγάνε" τα ραντεβού.
Αναλυτικά λοιπόν:
Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα δεν άλλαξε - έχει Κ&Ν η μοτοσυκλέτα το οποίο είχα καθαρίσει εγώ, έλεγχος βαλβίδων, μπουζί (ήταν λίγο λάσκα τα προηγούμενα είπε), λίγο σφίξιμο ο λαιμός, ψυκτικό συμπλήρωσε - δεν άλλαξε, υγρά φρένων, λάδια στις μπουκάλες. Επίσης, το φίσωσε, πέρασε κάποια updates και μου έκανε κάποιο reset στην λειτουργία των αναρτήσεων και γενικότερα σε ηλεκτρόγκαζο κτλ. Δεν πρόσεξε βέβαια ότι το μηχανάκι γύρισε σε μίλια :D, δεν πειράζει...

Πολύ λογική χρέωση λοιπόν κατά την γνώμη μου για όλα αυτά. Θεωρώ πως όλα έγιναν όπως έπρεπε μιας και δεν ήμουν παρών στις εργασίες (όπως και αντίστοιχα αν πήγαινα στον Γέρακα).

Τελικά, για αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες, λύνονται ή απλά ανοίγουν τα καπάκια, ρουφάνε τα παλιά λάδια και βάζουν καινούργια?

Edit:
Ξέχασα να αναφέρω ότι πήγα την μηχανή χωρίς τα φαίρινγκ γιατί πάλευα κάτι δικά μου χαζά, δεν ξέρω όμως αν τελικά γλύτωσα κάτι στη τιμή από αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Για το τελευταίο από άλλο συνεργείο ξέρω ότι λύνουν την κάτω βίδα και στραγγίζουν ό,τι βγει. Δεν είμαι φαν της λύσης γιατί όσα καλάμια έχω λύσει έχουν μούργα μέσα που θέλει διαλυτικό και πανάκι/χαρτί για να βγει.

Το κόστος πολύ λογικό, "Ιαπωνικού" επιπέδου.

Το ψυκτικό γιατί δεν το άλλαξες;

Δεν έχω ψάξει αν και πως φαίνεται η έκδοση λογισμικού που φοράει το μηχανάκι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Ψυκτικό δεν άλλαξα γιατί δεν χρειαζόταν, έτσι μου είπε. ΟΚ, νο μπιγκ ντηλ, μπορεί να γίνει και την επόμενη φορά. Όσο για τα καλάμια, λογικό μου ακούγεται να είναι αρπακολέ με αυτό το κόστος. Ίσως στην επόμενη συντήρηση τους να κάνω ένα συνολικό rebuilt, αν βέβαια το κρατήσω τόσο.
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Καλή τιμουλα ,αν γίναν και οι μπουκάλες ,μπορώ να πω ότι μόνο μεροκάματο έβγαλε .
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έτοιμος για χιλιόμετρα :cool:
Γιώργη με το ιστορικό σου στις μοτό ήταν η καλύτερη επιλογή αυτή η μοτοσυκλέτα για εσένα! Καλοτάξιδη σου εύχομαι και πάλι και να την καταευχαριστηθείς!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Γιώργη με το ιστορικό σου στις μοτό ήταν η καλύτερη επιλογή αυτή η μοτοσυκλέτα για εσένα! Καλοτάξιδη σου εύχομαι και πάλι και να την καταευχαριστηθείς!
Ευχαριστώ πολύ Στέφανε, όντως το XR είναι μηχανάρα. Παρόλα αυτά, συνεχίζω να χαζεύω και άλλα μηχανάκια και να ονειρεύομαι:)

Να ξέρεις, έχεις κάνει πολύ δυνατή αγορά κι εσύ...
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Πέρα από το lag στο γκάζι (ΓΙΑΤΙ φίλε Χανς, ποιός σου κατούρησε το ξινολάχανο; ) οι προγραμματιστές της πενφέ έκαναν και ακόμα μιά "ζαβολιά". Σταματάω σε φανάρι και "μπαμ μπουμ μπαπ". Λέω δεν μπορεί, κοιτάζω δεν έχω Dynamic, άλλος θα ήταν. Στο επόμενο πάλι τα ίδια. Έβαλαν ένα ΤΟΣΟΔΑ διακριτικό σκάσιμο και στο Road για να νιώθεις κάγκουρας στην τοποθεσία κίνηση. Αρ ι ες πι ι σι τι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Δως το επιτέλους και κρατησε μονο το 950, ενα μηχανάκι to rule them all :inlove:
Πες τα ρε φιλε.
Θα ηταν και ζεστος χθες!! :cautious:
Μεταφέρω την συζήτηση στο νήμα του XR για να απαντήσω σοβαρά, περίπου.

Λοιπόν... Το "one to rule them all" είναι ωραία εφεύρεση. Του μάρκετινγκ.

Χτες το συζητούσαμε με τον Αντώνη με την αφορμή του Norden, που δεν ξέρουμε πόσο φορτώνεται, πχ το 950 με τα 185 κιλά φορτίο είναι υπέροχο μηχανάκι αν είσαι 70, έχεις μιά κοπέλα 50 και σου μένουν για πίσω κάγκελα, βαλίτσες και φορτίο. Αν είσαι (τυχαίο νούμερο που έχει βγάλει μιά ζυγαριά στο χωριό) 110 και ο εξοπλισμός άλλα 10 και τα κάγκελα με τις βαλίτσες άλλα 10+ δεν θα πας πουθενά δικάβαλος, τα λέω αυτά γιατί κάποιοι εδώ μέσα νομίζουν ότι είναι μπαλαρίνες και χαλάνε πλυντήρια, αν αλλάξουν μηχανάκι κάποτε να ξέρουν ότι κάποια σπάνε εξίσου εύκολα :p

Για να το κάνω συγκεκριμένο στην συζήτηση του μοναδικού και σε ότι αφορά τα μηχανάκια που συζητάμε.
-Το XR είναι πιο ζεστό από το 950, τελεία, το καταλαβαίνουν και οι δύο επιβαίνοντες. Ενοχλεί; Όχι σε βαθμό που να πω ότι δεν το καβαλάω, εννοείται καύσωνα Αθήνας δεν ήταν καθόλου άνετα, χαίρομαι που το έκανα το λάθος και έχω δει "το χειρότερό του". Τον χειμώνα δεν το καταλαβαίνεις στον επαρχιακό παρά μόνο από την ένδειξη, ειδικά με τις κορντούρες. Προσωπικά και σε ότι αφορά την επαφή μου με αυτά τα δύο δεν βάζω την θερμότητα που εκπέμπουν στην κουβέντα ως παράμετρο επιλογής.
-Κατανάλωση, το XR είναι πιο χαμηλά στις ίδιες συνθήκες.
-Στον επαρχιακό αν οδηγήσεις το κάθε ένα "όπως θέλει" θα πας εξίσου απολαυστικά εκεί που θες. Η διαφορά είναι ότι το XR προσπερνάει στον μισό χώρο.
-Στην ΕΟ το XR δεν παίζεται. Η αεροδυναμική και των δύο είναι κακή για το ύψος μου αλλά η έλλειψη ενοχλητικών κραδασμών (θυμίζω ότι μιά ζωή τετρακύλινδρα, η εντύπωση κάποιου άλλου μπορεί να διαφέρει), το CC, τα ελαφριά χειριστήρια, η σταθερότητα στον πλευρικό άνεμο δοκιμάστηκε χτες, η σέλα και η αυτονομία του σε ταχύτητες περί το νόμιμο είναι σημαντικά πλεονεκτήματα. Το μόνο περίεργο που έχει το 950 είναι ότι δεν με κάνει να θέλω να τρέξω, σε αντίθεση με το XR που θέλει να σε πηγαίνει με 200 και πίνεις και το σταρμπαξ σου, σε κλειστό ελεγχόμενο χώρο όπως μιά πίστα.
-Φώτα νυχτερινού επαρχιακού έχουν εξίσου κακά και τα δύο, μικρό πλεονέκτημα στο 950 λόγω διασποράς φωτός που ενοχλεί τους απέναντι λίγο αλλά φωτίζει υπό κλίση λίγο αντί για καθόλου.
-Σέλα η μέρα με την νύχτα, όλο το λέω και όλο δεν το κάνω για το 950.
-Φρένα δεν υπάρχει σύγκριση.
-Ανάρτηση επίσης δεν συζητιέται, είναι πολύ καλές και οι δύο.
-Σέρβις είναι δράμα και για τα δύο.

Το One to Rule Them All τι θα έπρεπε να είναι;
Το 1290 R βάζει γερή υποψηφιότητα.
Το νέο XR.
Η V4.
Το R-GS πάντα χαμογελάει "there can be only one".
Tα λεφτά που στοιχίζουν είναι τεράστιο κρίντζ και δεν έχω τόσα που να πετάω 25000-30000 στα χώματα και στις πέτρες και να μην με νοιάζει.

Το Tuareg 660 έχει όλα τα ηλεκτρονικά που έχει το XR και θέλει μιά καλύτερη/comfort σέλα στα έξτρα του. Το γκάζι δεν το μίσησε κανείς αλλά τελικά δεν είναι και απολύτως απαραίτητη συνθήκη για να περάσεις καλά από ένα σημείο και πάνω. Αστερίσκος και στην φόρτωση, αν είναι σαν του 950, Τ7 κλπ κάτω από 200 κιλά δεν μου κάνει για ένα μηχανάκι αφού αποκλείει το δικάβαλο.

Προσωπικά βρίσκω (μετά το Tuareg) ένα τεράστιο κενό. Το Tiger 900 Rally τι δίνει παραπάνω; Λίγο γκάζι. Η άφρικα 1100; Λίγο γκάζι. Τα 890/901 έχουν και ποιοτικότερες αναρτήσεις και λίγο γκάζι, η Multi 950S έχει και τα φώτα κλίσης αλλά είναι όλα αυτά 3-4-5000 ευρώ "καλύτερα"; Όχι.

Οπότε το προσωπικό "one to rule them all" δείχνει σήμερα να βρίσκεται στην Ιταλία. Και ξέρω ότι θα μου λείψει κάποια στιγμή το γκάζι, που ούτε τα άλλα μεσαία έχουν. Αξίζει να κάνω τις αλλαγές; Δεν ρωτάω εσάς, είναι αυτό που με απασχολεί γιατί πλάκα έχει το αμπεμπαμπλόμ με τα κλειδιά αλλά είναι και πολύ διαφορετικό από τον τρόπο που έχω μεγαλώσει που ήταν πολύ πιο λιτός και περιορισμένος.

Και επειδή έγραψα πολλά, η απάντηση είναι ότι το 950 ΔΕΝ είναι το one to rule them all, έχουμε 2021 και το 2003 ήταν αλλιώς ο κόσμος γενικότερα.

Το XR παραμένει απλά κορυφαίο μηχανάκι, το μόνο που του λείπει είναι φώτα κλίσης.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
TA 750
Μεταφέρω την συζήτηση στο νήμα του XR για να απαντήσω σοβαρά, περίπου.

Λοιπόν... Το "one to rule them all" είναι ωραία εφεύρεση. Του μάρκετινγκ.

Χτες το συζητούσαμε με τον Αντώνη με την αφορμή του Norden, που δεν ξέρουμε πόσο φορτώνεται, πχ το 950 με τα 185 κιλά φορτίο είναι υπέροχο μηχανάκι αν είσαι 70, έχεις μιά κοπέλα 50 και σου μένουν για πίσω κάγκελα, βαλίτσες και φορτίο. Αν είσαι (τυχαίο νούμερο που έχει βγάλει μιά ζυγαριά στο χωριό) 110 και ο εξοπλισμός άλλα 10 και τα κάγκελα με τις βαλίτσες άλλα 10+ δεν θα πας πουθενά δικάβαλος, τα λέω αυτά γιατί κάποιοι εδώ μέσα νομίζουν ότι είναι μπαλαρίνες και χαλάνε πλυντήρια, αν αλλάξουν μηχανάκι κάποτε να ξέρουν ότι κάποια σπάνε εξίσου εύκολα :p

Για να το κάνω συγκεκριμένο στην συζήτηση του μοναδικού και σε ότι αφορά τα μηχανάκια που συζητάμε.
-Το XR είναι πιο ζεστό από το 950, τελεία, το καταλαβαίνουν και οι δύο επιβαίνοντες. Ενοχλεί; Όχι σε βαθμό που να πω ότι δεν το καβαλάω, εννοείται καύσωνα Αθήνας δεν ήταν καθόλου άνετα, χαίρομαι που το έκανα το λάθος και έχω δει "το χειρότερό του". Τον χειμώνα δεν το καταλαβαίνεις στον επαρχιακό παρά μόνο από την ένδειξη, ειδικά με τις κορντούρες. Προσωπικά και σε ότι αφορά την επαφή μου με αυτά τα δύο δεν βάζω την θερμότητα που εκπέμπουν στην κουβέντα ως παράμετρο επιλογής.
-Κατανάλωση, το XR είναι πιο χαμηλά στις ίδιες συνθήκες.
-Στον επαρχιακό αν οδηγήσεις το κάθε ένα "όπως θέλει" θα πας εξίσου απολαυστικά εκεί που θες. Η διαφορά είναι ότι το XR προσπερνάει στον μισό χώρο.
-Στην ΕΟ το XR δεν παίζεται. Η αεροδυναμική και των δύο είναι κακή για το ύψος μου αλλά η έλλειψη ενοχλητικών κραδασμών (θυμίζω ότι μιά ζωή τετρακύλινδρα, η εντύπωση κάποιου άλλου μπορεί να διαφέρει), το CC, τα ελαφριά χειριστήρια, η σταθερότητα στον πλευρικό άνεμο δοκιμάστηκε χτες, η σέλα και η αυτονομία του σε ταχύτητες περί το νόμιμο είναι σημαντικά πλεονεκτήματα. Το μόνο περίεργο που έχει το 950 είναι ότι δεν με κάνει να θέλω να τρέξω, σε αντίθεση με το XR που θέλει να σε πηγαίνει με 200 και πίνεις και το σταρμπαξ σου, σε κλειστό ελεγχόμενο χώρο όπως μιά πίστα.
-Φώτα νυχτερινού επαρχιακού έχουν εξίσου κακά και τα δύο, μικρό πλεονέκτημα στο 950 λόγω διασποράς φωτός που ενοχλεί τους απέναντι λίγο αλλά φωτίζει υπό κλίση λίγο αντί για καθόλου.
-Σέλα η μέρα με την νύχτα, όλο το λέω και όλο δεν το κάνω για το 950.
-Φρένα δεν υπάρχει σύγκριση.
-Ανάρτηση επίσης δεν συζητιέται, είναι πολύ καλές και οι δύο.
-Σέρβις είναι δράμα και για τα δύο.

Το One to Rule Them All τι θα έπρεπε να είναι;
Το 1290 R βάζει γερή υποψηφιότητα.
Το νέο XR.
Η V4.
Το R-GS πάντα χαμογελάει "there can be only one".
Tα λεφτά που στοιχίζουν είναι τεράστιο κρίντζ και δεν έχω τόσα που να πετάω 25000-30000 στα χώματα και στις πέτρες και να μην με νοιάζει.

Το Tuareg 660 έχει όλα τα ηλεκτρονικά που έχει το XR και θέλει μιά καλύτερη/comfort σέλα στα έξτρα του. Το γκάζι δεν το μίσησε κανείς αλλά τελικά δεν είναι και απολύτως απαραίτητη συνθήκη για να περάσεις καλά από ένα σημείο και πάνω. Αστερίσκος και στην φόρτωση, αν είναι σαν του 950, Τ7 κλπ κάτω από 200 κιλά δεν μου κάνει για ένα μηχανάκι αφού αποκλείει το δικάβαλο.

Προσωπικά βρίσκω (μετά το Tuareg) ένα τεράστιο κενό. Το Tiger 900 Rally τι δίνει παραπάνω; Λίγο γκάζι. Η άφρικα 1100; Λίγο γκάζι. Τα 890/901 έχουν και ποιοτικότερες αναρτήσεις και λίγο γκάζι, η Multi 950S έχει και τα φώτα κλίσης αλλά είναι όλα αυτά 3-4-5000 ευρώ "καλύτερα"; Όχι.

Οπότε το προσωπικό "one to rule them all" δείχνει σήμερα να βρίσκεται στην Ιταλία. Και ξέρω ότι θα μου λείψει κάποια στιγμή το γκάζι, που ούτε τα άλλα μεσαία έχουν. Αξίζει να κάνω τις αλλαγές; Δεν ρωτάω εσάς, είναι αυτό που με απασχολεί γιατί πλάκα έχει το αμπεμπαμπλόμ με τα κλειδιά αλλά είναι και πολύ διαφορετικό από τον τρόπο που έχω μεγαλώσει που ήταν πολύ πιο λιτός και περιορισμένος.

Και επειδή έγραψα πολλά, η απάντηση είναι ότι το 950 ΔΕΝ είναι το one to rule them all, έχουμε 2021 και το 2003 ήταν αλλιώς ο κόσμος γενικότερα.

Το XR παραμένει απλά κορυφαίο μηχανάκι, το μόνο που του λείπει είναι φώτα κλίσης.
Εγω γιατι καταλαβα ότι το "one to rule them all" το εγραφες για το XR ?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Οι προβολείς του XR κόβουν την δέσμη "μαχαίρι" σε κάποιο ύψος. Γέρνει η μοτοσικλέτα και... σκοτάδι μέσα στην στροφή. Δεν είναι το μόνο μηχανάκι που το κάνει, βασικά όλα που είχα έτσι ήταν περίπου αλλά δεν ήταν τόσο διαολεμένα εύκολα γρήγορα και η ενόχληση δεν ήταν τόσο έντονη και καπως το έσωζαν με την μεγάλη σκάλα, που σε αυτό το μηχανάκι "κόβει" επίσης πολύ. Όσοι άλλαξαν σε πιο δυνατές λάμπες έκαψαν το κάτοπτρο. Η ανακύκλωση των προβολέων του RR που ήταν "διαδικαστικοί" αφού τα σούπερσπορ έχουν πολύ πιο περιορισμένη χρήση ήταν λάθος της εταιρίας.

Το νέο μοντέλο XR έχει λεντάκια που ανάβουν και φωτίζουν σταδιακά όσο γέρνει για να βλέπεις που πας, εννοείται σε έξτρα πακέτο φωτισμού. (αυτό που κάνουν τα 1290 δηλαδή, το FJR, η Άφρικα 1100 κλπ, η πενφέ άργησε να μπει στο παιχνίδι).

Υπάρχει λύση με κανένα 500ρικο από τον ιμπέι, προβολείς φουλ λεντ. Δεν είναι αμελητέο το νούμερο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Εγω γιατι καταλαβα ότι το "one to rule them all" το εγραφες για το XR ?
Βάζοντας τον χωματόΔΡΟΜΟ στο παιχνίδι των εκδρομών (όχι τα τρόφι/λασποθέραπι κλπ) αλλάζει το τοπίο των αναγκών για ΜΙΑ μηχανή. Θες 19 ή 21 αν το κάνεις κανόνα και όχι εξαίρεση και είμαι σίγουρος ότι ο κάπτεν αυτό σκεφτόταν και για αυτό πήρε το 1290Τ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει ΕΝΑ μηχανακι to rule them all, μονοκερος, bike holy grail, κλπ κλπ. Eιναι επισης συναρτηση του τι θελει να κανει καποιος. Για μενα πχ που κανω αρκετο δικαβαλο εκδρομικο χωμα, χρειαζομαι οπωσδηποτε 2κυλινδρο μεσαιο/μεγαλο on-off, καποιος αλλος μπορει να τη βγαλει με ενα μεσαιο (ή και μικρο) 1κυλινδρο.

Αλλα χρειαζονται τουλαχιστο ..two to rule them all: ενα on-OFF και ενα sport touring, και btw και το XR τετοιο ειναι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Διαβάζοντας το σεντόνι... σκεφτόμουν...τι να πω του Γιάννη..που το..."one to rule them all"...για εμένα είναι το..."κουλούρι"...χαχα..!!!!
Kαι για μένα ήταν το fazer και αν δεν είχε ποτέ μπει το μικρόβιο χώμα...



Και αντε και πηρες ενα για ολα.
Τι λαστιχα του βαζεις?
60-40??
:roflmao::roflmao:
Η δική μου απάντηση είναι, για εκδρομές με απλούς συνδετικούς χωματόδρομους στους οποίους βάζω όριο χρήσης στο μεγάλο "ένα και μοναδικό", τα "80-20" για να περνάει χωρίς ανησυχία να σκιστούν.
 
Top Bottom