BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λοιπόν... Τοποθέτηση SW Motech προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, γιατί αγοράστηκαν.... εξευτελιστικά πολύ πίσω χρονικά (σίγουρα σε καθεστώς λοκντάουν, δεν θέλω καν να κοιτάξω ακριβώς πότε) και σε πολύ καλή έκπτωση από Motoraid.
Γιατί αυτά και όχι τα "μαμά", τα οποία έχουν εξαιρετικές κριτικές; Εμ... Πρώτον παίρνεις (με την έκπτωση) τρία τέτοια αντί για ένα μαμά και δεύτερον με τα μαμά πρέπει να κόψεις τα μαμά πλαστικά για να μπουν και μόνο στην σκέψη έπαθα το κατιτίς μου, έγινα αρνητής εργοστασιακής προστασίας.

Τοποθέτηση σε μιά ωρίτσα χωρίς ζόρι, πρέπει να ξεβιδωθεί η πλαστική καρίνα και θέλει πολλές προεκτάσεις για τορξ (στο βγάλσιμο) και άλεν (στο βάλσιμο) για να πιάσεις δύο βίδες που πάνε πίσω από το ψυγείο, ίσως αν δεν έχεις προστατευτικές σήτες στα ψυγεία να είναι πιο εύκολο, αλλά να βάλεις γιατί ό,τι πετάξει ο τροχός πάει κατ' ευθείαν στο ψυγείο λαδιού, θέλεις, δεν θέλεις, μην μου πεις απόψε στο λέω εγώ, δεν θα σ'αρέσει το κυνηγητό για νέο ψυγείο. Η μπλε λοκτάιτ που έχω είχε πολεμήσει στο Βιετνάμ κάποτε και να θυμηθώ να πάρω άλλη... Δεν πιστεύω να φύγουν.

Αν αλλάξεις γνώμη για τα κάγκελα, τα μανιτάρια της SW Motech μπαίνουν με την ίδια "κεντρική στήριξη" οπότε έχεις εναλλακτική. Και τα μαμά πλαστικά ακέραια, τι σκεφτόντουσαν, τι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λοιπόν... Τοποθέτηση SW Motech προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, γιατί αγοράστηκαν.... εξευτελιστικά πολύ πίσω χρονικά (σίγουρα σε καθεστώς λοκντάουν, δεν θέλω καν να κοιτάξω ακριβώς πότε) και σε πολύ καλή έκπτωση από Motoraid.
Γιατί αυτά και όχι τα "μαμά", τα οποία έχουν εξαιρετικές κριτικές; Εμ... Πρώτον παίρνεις (με την έκπτωση) τρία τέτοια αντί για ένα μαμά και δεύτερον με τα μαμά πρέπει να κόψεις τα μαμά πλαστικά για να μπουν και μόνο στην σκέψη έπαθα το κατιτίς μου, έγινα αρνητής εργοστασιακής προστασίας.

Τοποθέτηση σε μιά ωρίτσα χωρίς ζόρι, πρέπει να ξεβιδωθεί η πλαστική καρίνα και θέλει πολλές προεκτάσεις για τορξ (στο βγάλσιμο) και άλεν (στο βάλσιμο) για να πιάσεις δύο βίδες που πάνε πίσω από το ψυγείο, ίσως αν δεν έχεις προστατευτικές σήτες στα ψυγεία να είναι πιο εύκολο, αλλά να βάλεις γιατί ό,τι πετάξει ο τροχός πάει κατ' ευθείαν στο ψυγείο λαδιού, θέλεις, δεν θέλεις, μην μου πεις απόψε στο λέω εγώ, δεν θα σ'αρέσει το κυνηγητό για νέο ψυγείο. Η μπλε λοκτάιτ που έχω είχε πολεμήσει στο Βιετνάμ κάποτε και να θυμηθώ να πάρω άλλη... Δεν πιστεύω να φύγουν.

Αν αλλάξεις γνώμη για τα κάγκελα, τα μανιτάρια της SW Motech μπαίνουν με την ίδια "κεντρική στήριξη" οπότε έχεις εναλλακτική. Και τα μαμά πλαστικά ακέραια, τι σκεφτόντουσαν, τι.
Κάτι παρόμοιο και στη NUDA, πλαινά κάγκελα για βαλίτσες από τη Hepco & Becker γιατί τα εργοστασιακά απαιτούσαν κόψιμο των πίσω πλαϊνών καπακιών.
Θυμάμαι πως και εσύ της H&Β έχεις, και δεν θα μου φανεί απίθανο ο λόγος και εκεί να είναι παρόμοιος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο XR οι εργοστασιακές θέλουν κάτι σαν χειρολαβές 200 ευρώ και οι βαλίτσες είναι γκρι ή κόκκινο, 800 ευρώ με τις κλειδαριές. Δεν ξέρω αν είναι τιμές βλακ φρίντεϊ ή κανονικές αυτές, νομίζω ότι κόψιμο δεν χρειάζεται, αλλά μεγάλο φάουλ το χρώμα που δεν υπάρχει να ταιριάξει με κάθε μοντέλο.

Το κιτ c-bow που έβαλε ο πρώην ιδιοκτήτης είναι σημαντικά φτηνότερο και προστατεύει λίγο σε πτώση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολύ ενδιαφέρον το αποτέλεσμα με την νέα ζελατίνα. Ήθελα να βάλω το λινκ αλλά πιθανώς να πήρα την τελευταία γιατί δεν την βλέπω στο motoraid πλέον.

Η ροή του αέρα δεν είναι 100% ήσυχη (επίτηδες δεν φόρεσα ωτοασπίδες σήμερα) αλλά είναι πολύ στρωτή, δεν ενοχλεί ακόμα και σε ταχύτητες... ορίου ΕΟ :p και το εντυπωσιακό είναι ότι δεν αυξάνεται η πίεση αέρα και ο θόρυβος αναλογικά με τα χιλιόμετρα, οπότε ξεγελάει στο με πόσα πας κάθε στιγμή. Στην ψηλή θέση (μου) κάνει μόνο για βροχή γιατί δεν ξετρελάθηκα από την διαχείριση αέρα και την διακριτή υποπίεση, λόγω βάρους κουνάει και την βάση. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ μεγάλη και πολύ καλή η διαφορά της άνεσης και του θορύβου που δεν γίνεται ενοχλητικός σε ένταση και σε χροιά και η αλλαγή κρίνεται πετυχημένη.

Τώρα το ερώτημα είναι, να κάνω και την κίνηση για τα φτεράκια της Wunderlich... Πρέπει να μπω να δω αν έχει κανένα black friday/cyber monday σήμερα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ωραίος!
Αν και είμαι ευχαριστημένος με την δική μου puig sport, θα ήθελα να κάνω ένα τεστ με την δική σου puig. Αν την ξεθάψεις, ρίξε μου ένα ΠΜ να πεταχτώ να την δω και αν μου κάνει να στην πάρω, με το αζημίωτο φυσικά:cool:
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αξιώθηκα και έβαλα τους λαιμούς από το RR που είχα πάρει (καλά, όχι εγώ, βαριόμουν.... Ο μάστορας:) ). Θέλει μια κοπτοραπτική στο link pipe για να βάλω και τα μαρσπιέ, θα γίνει άυριο στον Παπαγιάννη. Επίσης, έβαλα και κάτι μπλινγκ ρυθμιστές αλυσίδας της Gilles, κάτι βίδες τιτανίου που γύρναγαν στο υπόγειο. Περιμένω και ένα τιμόνι που πήγα για στένεμα, θέλω να δοκιμάσω λίγο πιο κλειστές γωνίες...
Αυτά!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πιο στενό τιμόνι το έχω "ζηλέψει" μέσα στην Αθήνα μόνο. Καλοφόρετοι οι λαιμοί, έχω διαβάσει ότι σε ακούν και στην κόλαση μετά. Ελπίζω να αξίζει σαν απόδοση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το πιο στενό τιμόνι το έχω "ζηλέψει" μέσα στην Αθήνα μόνο. Καλοφόρετοι οι λαιμοί, έχω διαβάσει ότι σε ακούν και στην κόλαση μετά. Ελπίζω να αξίζει σαν απόδοση.
Το στενό τιμόνι θα το βγάλει γρήγορα..
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το πιο στενό τιμόνι το έχω "ζηλέψει" μέσα στην Αθήνα μόνο. Καλοφόρετοι οι λαιμοί, έχω διαβάσει ότι σε ακούν και στην κόλαση μετά. Ελπίζω να αξίζει σαν απόδοση.
Δεν τους έβαλα για επιπλέον απόδοση αλλά μου αρέσει που δεν φαίνεται από κάτω το καζανάκι ενώ μπορώ να δώσω την γωνία που μου αρέσει στο τελικό. Καθαρά οπτικό το θέμα, θα ενημερώσω για τυχόν διαφορές στην απόδοση (δεν νομίζω, ίσως να χρειαστεί χαρτογράφηση για πιο σωστό δούλεμα χαμηλά).

Το στενό τιμόνι θα το βγάλει γρήγορα..
Θα δούμε, δεν θα είναι πολύ στενότερο, περίπου 2cm από κάθε πλευρά. Πιο πολύ για καλύτερη άνεση σε μεγάλες διαδρομές, μου φάνηκε ότι το πολύ φαρδύ τιμόνι με κούρασε στη πολύωρη οδήγηση. Έχω ένα μικρό ενδοιασμό μόνο μήπως δημιούργησει θέμα στο τέρμα δεξιά αριστερά, να βρίσκει σε ντεπόζιτο/μούτρο.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ενημερώσεις:

Σχετικά με το τιμόνι, εν ολίγης την πάτησα.
Το έκοψα παραπάνω από ότι έπρεπε με αποτέλεσμα να βρίσκουν στο μούτρο δοχεία/τρόμπες κτλ. Η αλήθεια είναι ότι ρίσκαρα και μέσα μου σκεφτόμουν ότι μάλλον κάνω μακακία (το τιμόνι ήταν ήδη 1-2 πόντους μικρότερο), το έκοψα και 1,5εκ ακόμα ΑΠΟ ΚΑΘΕ πλευρά και το κακό έγινε. Δεν πειράζει, κάπου μπορεί να χρησιμεύσει στο μέλλον, τσάμπα και τα επιπλέον χρήματα για να μου φτιάξουν σπείρωμα εσωτερικά. Έδειχνε ωραίο πάντως...


Όσον αφορά τους λαιμούς, τελικά είμαι ευχαριστημένος αν και στην αρχή είχα θέμα (και εξηγούμαι):
Πήγα στον Παπαγιάννη και μου ταίριαξε πολύ όμορφα το τελικό αλλά οι πρώτες βόλτες έδειξαν πρόβλημα στην απόδοση. Η μοτοσυκλέτα είχε προβληματική απόδοση γύρω στις 4-5000 στροφές, δεν ανέβαζε, σαν να μπούκωνε. Μου κόπηκαν τα πόδια, δεν το περίμενα μιας και παλιότερα που είχα κάνει αντίστοιχη μετατροπή στο S1000R (ίδιο μοτέρ και μάλιστα σε εκείνο είχα αφαιρέσει τελείως τους καταλύτες) ναι μεν είχε χάσει λίγο χαμηλά αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχε τέτοια τρύπα. Προσπάθησα να ρωτήσω λίγο στο νετ αλλά έφαγα το γνωστό κράξιμο (γιατί πειραματίζεσαι, θα κάψεις το μοτέρ κτλ). Σε επόμενη δοκιμαστική βόλτα επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα αλλά κατάλαβα ότι συμβαίνει σε συγκεκριμένες στροφές, σε συγκεκριμένες ταχύτητες κιβωτίου και άλλαζε και η χροια του θορύβου. Αυτά τα "ευρύματα" σε συνδιασμό με ένα αντίστοιχο θέμα που βρήκα στο S1000R φόρουμ με οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι το φλάπερ στην εξάτμιση έκανε την ζημιά. Το αποσύνδεσα και όλα δουλεύουν ρολόι. Ο θόρυβος είναι σίγουρα περισσότερος αλλά όχι ενοχλητικός, φυσικά στο τελικό έχω και τάπα.



Τώρα, γιατί δημιουργήθηκε το πρόβλημα δεν ξέρω ακριβώς, το παιδί που αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα κατέληξε ότι επειδή η διάμετρος της πεταλούδας στο φλάπερ είναι μεγαλύτερη στους λαιμούς του RR ( στα RR του 2015 η εξαγωγή στους λαιμούς είναι μονή και 60mm ενώ στα XR, όπως και στα R του 2017-2019 είναι διπλή και η πεταλούδα του φλάπερ βρίσκεται σε σωλήνα με διάμετρο 51mm) ίσως αυτό να δημιουργούσε θέμα στην λειτουργία της (τα καλώδια ή ο μηχανισμός δεν την άνοιγε σωστά?). Επίσης μυστήριο το γεγονός ότι συνέβαινε μόνο στην 2α/3η και όχι στις επόμενες, ίσως κάποιος κρυφός προγραμματισμός (κανονικά γνωρίζουμε ότι το φλάπερ μένει κλειστό έως τις 5000στρ/λ περίπου και μετά ανοίγει).
Τελωσπάντως, έχω κάνει κάποια χλμ από όταν αποσύνδεσα το φλάπερ, η μοτό δουλεύει μια χαρά, χωρίς κενά στην απόδοση. Τώρα αν πήρε λίγο ή όχι, δεν μπορώ να καταλάβω... Όταν τα χώνεις και είσαι στο dynamic απλά σεληνιάζεται, το ίδιο έκανε και πρίν:)

Τέλος, πήρα μια puig touring ζελατίνα, με σπόιλερ όμως!

Διάβασα κριτικές για την κακή δουλειά που έκανε η απλή τούρινγκ, το είδα που το έγραψε και ο amyroukai αλλά βρήκα αυτό το βιντεάκι
όπου ο άνθρωπος περιγράφει ότι με το σπόιλερ βελτιώθηκε κατά πολύ ο στροβιλισμός! Θα κάνω λοιπόν την δοκιμή και κρατάω στο τσεπάκι μου την πιο δραστική λύση για μερικές τρύπες στο σώμα της ζελατίνας (ώστε να μειωθεί η υποπίεση εσωτερικά) αν συνεχίσει να δημιουργείτα πρόβλημα. Γενικά δεν είχα ιδιαίτερο θέμα με την ζελατίνα που ήδη έχω (puig sport) αλλά μου μπήκε στο μυαλό να δοκιμάσω κάτι με περισσότερη ανεμοκάλυψη, έτσι για την πλάκα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είσαι πιο ψηλός οπότε λογικό να το προσπαθήσεις περισσότερο για άνεση από τον αέρα. Εγώ με αυτήν που έβαλα συνεχίζω να έχω καλές εντυπώσεις, επόμενο βήμα να δοκιμάσω το RPHA70 αν κάποια στιγμή ξαναπάω Αγγλία και το βρώ τιμή χώμα. Τα φλαπς θα μπουν σίγουρα αλλά μή έχοντας χρόνο για μακρινές βόλτες δεν πιέζομαι να παραγγείλω.

Δεν ξέρω σε ποιά κούτα έχω βάλει την touring, θα σου είχα στείλει μήνυμα απλά να σου φύγει η περιέργεια.

Δεν έχω βρει τανκμπαγκ στο οποίο να μην βρίσκει το τιμόνι, αυτά των 5 λίτρων είναι μη χρηστικά για τα δικά μου θέλω.

Κρίμα για το χαμένο πείραμα με το τιμόνι.


Το φλάπερ έβρισκε στον λαιμό και δεν άνοιγε σωστά; Τυχαία χάλασε την ίδια περίοδο που άλλαξες τελικό; Επίσης δεν είναι τόσο κρυφός ο προγραμματισμός, από ΗΠΑ είχαν βγάλει διαγράμματα με τις εξυπνάδες που γίνονται λόγω ρύπων και ήχων -νομίζω τα είχα δει στο νήμα στο advrider- και τα XR είναι πολύ κλεισμένα, του 2020+ περισσότερο από το δικό μας (το Αμερικάνικο πολύ περισσότερο από το ΕΕ)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενημερώσεις:

Σχετικά με το τιμόνι, εν ολίγης την πάτησα.
Το έκοψα παραπάνω από ότι έπρεπε με αποτέλεσμα να βρίσκουν στο μούτρο δοχεία/τρόμπες κτλ. Η αλήθεια είναι ότι ρίσκαρα και μέσα μου σκεφτόμουν ότι μάλλον κάνω μακακία (το τιμόνι ήταν ήδη 1-2 πόντους μικρότερο), το έκοψα και 1,5εκ ακόμα ΑΠΟ ΚΑΘΕ πλευρά και το κακό έγινε. Δεν πειράζει, κάπου μπορεί να χρησιμεύσει στο μέλλον, τσάμπα και τα επιπλέον χρήματα για να μου φτιάξουν σπείρωμα εσωτερικά. Έδειχνε ωραίο πάντως...


Όσον αφορά τους λαιμούς, τελικά είμαι ευχαριστημένος αν και στην αρχή είχα θέμα (και εξηγούμαι):
Πήγα στον Παπαγιάννη και μου ταίριαξε πολύ όμορφα το τελικό αλλά οι πρώτες βόλτες έδειξαν πρόβλημα στην απόδοση. Η μοτοσυκλέτα είχε προβληματική απόδοση γύρω στις 4-5000 στροφές, δεν ανέβαζε, σαν να μπούκωνε. Μου κόπηκαν τα πόδια, δεν το περίμενα μιας και παλιότερα που είχα κάνει αντίστοιχη μετατροπή στο S1000R (ίδιο μοτέρ και μάλιστα σε εκείνο είχα αφαιρέσει τελείως τους καταλύτες) ναι μεν είχε χάσει λίγο χαμηλά αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχε τέτοια τρύπα. Προσπάθησα να ρωτήσω λίγο στο νετ αλλά έφαγα το γνωστό κράξιμο (γιατί πειραματίζεσαι, θα κάψεις το μοτέρ κτλ). Σε επόμενη δοκιμαστική βόλτα επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα αλλά κατάλαβα ότι συμβαίνει σε συγκεκριμένες στροφές, σε συγκεκριμένες ταχύτητες κιβωτίου και άλλαζε και η χροια του θορύβου. Αυτά τα "ευρύματα" σε συνδιασμό με ένα αντίστοιχο θέμα που βρήκα στο S1000R φόρουμ με οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι το φλάπερ στην εξάτμιση έκανε την ζημιά. Το αποσύνδεσα και όλα δουλεύουν ρολόι. Ο θόρυβος είναι σίγουρα περισσότερος αλλά όχι ενοχλητικός, φυσικά στο τελικό έχω και τάπα.



Τώρα, γιατί δημιουργήθηκε το πρόβλημα δεν ξέρω ακριβώς, το παιδί που αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα κατέληξε ότι επειδή η διάμετρος της πεταλούδας στο φλάπερ είναι μεγαλύτερη στους λαιμούς του RR ( στα RR του 2015 η εξαγωγή στους λαιμούς είναι μονή και 60mm ενώ στα XR, όπως και στα R του 2017-2019 είναι διπλή και η πεταλούδα του φλάπερ βρίσκεται σε σωλήνα με διάμετρο 51mm) ίσως αυτό να δημιουργούσε θέμα στην λειτουργία της (τα καλώδια ή ο μηχανισμός δεν την άνοιγε σωστά?). Επίσης μυστήριο το γεγονός ότι συνέβαινε μόνο στην 2α/3η και όχι στις επόμενες, ίσως κάποιος κρυφός προγραμματισμός (κανονικά γνωρίζουμε ότι το φλάπερ μένει κλειστό έως τις 5000στρ/λ περίπου και μετά ανοίγει).
Τελωσπάντως, έχω κάνει κάποια χλμ από όταν αποσύνδεσα το φλάπερ, η μοτό δουλεύει μια χαρά, χωρίς κενά στην απόδοση. Τώρα αν πήρε λίγο ή όχι, δεν μπορώ να καταλάβω... Όταν τα χώνεις και είσαι στο dynamic απλά σεληνιάζεται, το ίδιο έκανε και πρίν:)

Τέλος, πήρα μια puig touring ζελατίνα, με σπόιλερ όμως!

Διάβασα κριτικές για την κακή δουλειά που έκανε η απλή τούρινγκ, το είδα που το έγραψε και ο amyroukai αλλά βρήκα αυτό το βιντεάκι
όπου ο άνθρωπος περιγράφει ότι με το σπόιλερ βελτιώθηκε κατά πολύ ο στροβιλισμός! Θα κάνω λοιπόν την δοκιμή και κρατάω στο τσεπάκι μου την πιο δραστική λύση για μερικές τρύπες στο σώμα της ζελατίνας (ώστε να μειωθεί η υποπίεση εσωτερικά) αν συνεχίσει να δημιουργείτα πρόβλημα. Γενικά δεν είχα ιδιαίτερο θέμα με την ζελατίνα που ήδη έχω (puig sport) αλλά μου μπήκε στο μυαλό να δοκιμάσω κάτι με περισσότερη ανεμοκάλυψη, έτσι για την πλάκα.
Τα πάντα εν σοφία εποίησε... Η bmw.
Αυτά από εμένα :sneaky:
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα πάντα εν σοφία εποίησε... Η bmw.
Ναι καλά. Ενίοτε η σοφία της συγκρίνεται σε λάμψη με την σοφία σοφών της ημεδαπής, δηλαδή έχει πολλή πατίνα επάνω και δεν αντανακλά το φως. Η εμμονή για εταιρική ομοιογένεια στην θέση οδήγησης και την εμφάνιση με τα λάθος (αποδεδειγμένα) φωτιστικά του RR σε τουριστικές μοτοσικλέτες (ΧR, RS) δείχνει ότι το μάρκετινγκ είναι πάνω από την μηχανολογική ομάδα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι καλά. Ενίοτε η σοφία της συγκρίνεται σε λάμψη με την σοφία σοφών της ημεδαπής, δηλαδή έχει πολλή πατίνα επάνω και δεν αντανακλά το φως. Η εμμονή για εταιρική ομοιογένεια στην θέση οδήγησης και την εμφάνιση με τα λάθος (αποδεδειγμένα) φωτιστικά του RR σε τουριστικές μοτοσικλέτες (ΧR, RS) δείχνει ότι το μάρκετινγκ είναι πάνω από την μηχανολογική ομάδα.
Η θέση οδήγησης είναι κάτι πολύ σύνθετο και δεν είναι εύκολο να κάνεις τέτοιες αλλαγές.
Αλλαγή μεγέθους στο τιμόνι, μόνο σε tdm άντε και σε κανένα domi rallye
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είσαι πιο ψηλός οπότε λογικό να το προσπαθήσεις περισσότερο για άνεση από τον αέρα. Εγώ με αυτήν που έβαλα συνεχίζω να έχω καλές εντυπώσεις, επόμενο βήμα να δοκιμάσω το RPHA70 αν κάποια στιγμή ξαναπάω Αγγλία και το βρώ τιμή χώμα. Τα φλαπς θα μπουν σίγουρα αλλά μή έχοντας χρόνο για μακρινές βόλτες δεν πιέζομαι να παραγγείλω.

Δεν ξέρω σε ποιά κούτα έχω βάλει την touring, θα σου είχα στείλει μήνυμα απλά να σου φύγει η περιέργεια.

Δεν έχω βρει τανκμπαγκ στο οποίο να μην βρίσκει το τιμόνι, αυτά των 5 λίτρων είναι μη χρηστικά για τα δικά μου θέλω.

Κρίμα για το χαμένο πείραμα με το τιμόνι.


Το φλάπερ έβρισκε στον λαιμό και δεν άνοιγε σωστά; Τυχαία χάλασε την ίδια περίοδο που άλλαξες τελικό; Επίσης δεν είναι τόσο κρυφός ο προγραμματισμός, από ΗΠΑ είχαν βγάλει διαγράμματα με τις εξυπνάδες που γίνονται λόγω ρύπων και ήχων -νομίζω τα είχα δει στο νήμα στο advrider- και τα XR είναι πολύ κλεισμένα, του 2020+ περισσότερο από το δικό μας (το Αμερικάνικο πολύ περισσότερο από το ΕΕ)
Σίγουρα ένα καλό κράνος βοηθάει πολύ, έχω βρει την υγειά μου με τα Gt Air, είχα το 1 και τώρα πήρα και το 2, είναι πραγματικά πολύ αθόρυβα και άνετα, παίζουν τον ρόλο τους στο ότι και με την μικρή sport ζελατίνα βρίσκω την ανεμοκάλυψη ΟΚ. Τώρα με την touring θα δούμε αν είναι καλύτερη ή μπει στο ράφι κι αυτή, όπως λένε και οι Αμερικλάνοι, go big or go home...

Το κλαπέτο λειτουργούσε κανονικά, τα σύρματα δεν έβρισκαν πουθενά και κινούνταν χωρίς πρόβλημα. Πριν την μετατροπή δεν είχα θέμα, κάποια ασυμβατότητα ίσως. Υποπτεύομαι ότι υπάρχει άλλο μοτεράκι στα RR, πιο δυνατό, που να γυρνάει πιο καλά το μεγαλύτερο κλαπέτο.


Η θέση οδήγησης είναι κάτι πολύ σύνθετο και δεν είναι εύκολο να κάνεις τέτοιες αλλαγές.
Αλλαγή μεγέθους στο τιμόνι, μόνο σε tdm άντε και σε κανένα domi rallye
Δεν συμφωνώ.
Σε αρκετές μοτό κάνω επεμβάσεις στη θέση οδήγησης, λόγω σωματότυπου. Επιπλέον ύψος στη σέλα, διαφορετικά μαρσπιέ, αποστάτες ή άλλο τιμόνι δεν είναι κάτι εξεζητημένο ή δύσκολο. Σίγουρα μπορεί να σου βγούν μικροπροβλήματα στην πορεία αλλά τα περισσότερα λύνονται σχετικά εύκολα ενώ με την εμπειρία, κάποια μπορείς να τα προβλέψεις/αποφύγεις. Απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση την πάτησα ενώ μέσα μου ήξερα ότι μάλλον κάνω λάθος στο κόψιμο - δηλαδή απλή βλακεία μου. Αν το έβαζα ως είχε, πιστεύω ότι θα καθόταν μια χαρά. Μικρό το κακό, πέρα από τα ευρώ που ξόδεψα.

Γενικότερα, μου αρέσει να σκαλίζω/πειραματίζομαι, ακόμα και αν τελικά κάνω μια τρύπα στο νερό. Είναι ένα μέρος της ευχαρίστησης που μου δίνει η μοτοσυκλέτα ;)
 
Top Bottom