BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Άλλαξα κι εγώ πίσω τακάκια χθες βράδυ. Brembo κόκκινα.

Το έκανα επιστημονικό βέβαια το θέμα, έβγαλα και καθάρισα δαγκάνα, τον οδηγό της, νοικοκυρεμένα πράγματα. Το τι καντήλι έριξα (για ακόμα μια φορά) όταν προσπαθούσα να βάλω πίσω τον τροχό δεν περιγράφεται, παρόλο που έχω βάλει και τους ρεγουλατόρους αλυσίδας της gilles που μένουν σταθεροί επάνω (απορώ στα βιντεάκια στο youtube πως δείχνουν να μπαίνει ο άξονας πίσω με την μια).
Έλεγχος σήμερα γιατί η ρόδα δεν περιστρέφεται το ίδιο ελεύθερα όπως πριν, λογικά είναι από τα νέα τακάκια αλλά θα ξανατσεκάρω πιο ήρεμα, χθες με πήρε η νύχτα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για πάμε ....από πού ψωνίζουμε τις led λαμπιτσες, γιατί μίλησα με lightshot και μου έφυγε το κεφάλι με την τιμη
Μαρούσι στην heleco, αν δεν έχουν πάρε τηλέφωνο κιμπιρης led Θεσσαλονίκη και θα στα στείλει μαζί με τα καλύμματα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μαρούσι στην heleco, αν δεν έχουν πάρε τηλέφωνο κιμπιρης led Θεσσαλονίκη και θα στα στείλει μαζί με τα καλύμματα.
Μεγαλύτερα καπάκια από πίσω εννοείς καλλυματα?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό, δεν χωράνε οι λάμπες με τα στοκ πλαστικά.
Επειδή είχα μπλεξει αρκετά με το φανάρι του gs, τα ανεμιστηρακια μένουν μέσα φαντάζομαι.
Αν ναι....φοβάμαι ότι θα κάψει το φανάρι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το φανάρι το καίνε οι ζεστές συμβατικές, οι led νομίζω είναι πολύ πιο κρύες. Αν έχεις και το led ημέρας ανάβουν βράδυ που δεν έχει ζέστη έτσι και αλλιώς.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
XR Maniac
άσε τις λάμπες και κάνε βόλτα να μας πεις πως σου φαίνεται το μηχανάκι! :)
Έκανα μια χθες αργά το βράδυ και αυτό που με ενδιέφερε βασικά είναι η ανάρτηση.
Έμεινα πολύ ικανοποιημένος, είναι αρκετά μαλακό και τολμώ να πω κοντά στην άνεση του gs σε λακούβες σαμαρακια κλπ.
Για το road μιλάω πάντα.
Η κάλυψη από τον αέρα πολύ καλή για μενα, όχι σαν το gs βέβαια.
Το μοτέρ....χωρίς σχόλια, θέλει εμπειρία και σύνεση.
Μου αρέσει που δεν φαίνεται η παρέμβαση των ηλεκτρονικών σε ανοίγματα και όλος ο εξοπλισμός που υπάρχει είναι τοπ
2017 είναι το μηχανάκι με 18000 χλμ

Είχα και τον κορυδαλιωτη δικαβαλο κάποια στιγμή και μου είπε ότι καθόταν άνετα.

Στην πορεία θα πούμε πολλά....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξέχασα να πω για την ζέστη.
Κακομαθημένος από το gs, το οποίο δεν βγάζει ζέστη καθόλου, σταματημένο όταν δουλεύει το βεντιλατερ....βγάζει ζέστη, όχι ενοχλητική όμως .
Όταν κινείται δεν κατάλαβα να βγάζει τίποτα και η θερμοκρασία κινητηρα ήταν από 80 έως 90 βαθμούς .
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ξέχασα να πω για την ζέστη.
Κακομαθημένος από το gs, το οποίο δεν βγάζει ζέστη καθόλου, σταματημένο όταν δουλεύει το βεντιλατερ....βγάζει ζέστη, όχι ενοχλητική όμως .
Όταν κινείται δεν κατάλαβα να βγάζει τίποτα και η θερμοκρασία κινητηρα ήταν από 80 έως 90 βαθμούς .
Άσχετο . Στο GS έχεις θερμόμετρο λαδιού; Αν ναι , τι θερμοκρασίες σου δείχνει; Σε αερόψυκτο ντούκο εθνική παρατεταμένα 200 , ανεβάζει 150 και σκέφτομαι να το καταργήσω για να μην το βλέπω
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έκανα μια χθες αργά το βράδυ και αυτό που με ενδιέφερε βασικά είναι η ανάρτηση.
Έμεινα πολύ ικανοποιημένος, είναι αρκετά μαλακό και τολμώ να πω κοντά στην άνεση του gs σε λακούβες σαμαρακια κλπ.
Για το road μιλάω πάντα.
Η κάλυψη από τον αέρα πολύ καλή για μενα, όχι σαν το gs βέβαια.
Το μοτέρ....χωρίς σχόλια, θέλει εμπειρία και σύνεση.
Μου αρέσει που δεν φαίνεται η παρέμβαση των ηλεκτρονικών σε ανοίγματα και όλος ο εξοπλισμός που υπάρχει είναι τοπ
2017 είναι το μηχανάκι με 18000 χλμ

Είχα και τον κορυδαλιωτη δικαβαλο κάποια στιγμή και μου είπε ότι καθόταν άνετα.

Στην πορεία θα πούμε πολλά....
O μικρότερος τροχός σε προβλημάτισε?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άσχετο . Στο GS έχεις θερμόμετρο λαδιού; Αν ναι , τι θερμοκρασίες σου δείχνει; Σε αερόψυκτο ντούκο εθνική παρατεταμένα 200 , ανεβάζει 150 και σκέφτομαι να το καταργήσω για να μην το βλέπω
Όχι...δεν είχα θερμοκρασία εκεί
Μην δίνεις σημασία.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έκανα μια χθες αργά το βράδυ και αυτό που με ενδιέφερε βασικά είναι η ανάρτηση.
Έμεινα πολύ ικανοποιημένος, είναι αρκετά μαλακό και τολμώ να πω κοντά στην άνεση του gs σε λακούβες σαμαρακια κλπ.
Για το road μιλάω πάντα.
Η κάλυψη από τον αέρα πολύ καλή για μενα, όχι σαν το gs βέβαια.
Το μοτέρ....χωρίς σχόλια, θέλει εμπειρία και σύνεση.
Μου αρέσει που δεν φαίνεται η παρέμβαση των ηλεκτρονικών σε ανοίγματα και όλος ο εξοπλισμός που υπάρχει είναι τοπ
2017 είναι το μηχανάκι με 18000 χλμ

Είχα και τον κορυδαλιωτη δικαβαλο κάποια στιγμή και μου είπε ότι καθόταν άνετα.

Στην πορεία θα πούμε πολλά....
Μια χαρά τότε, τα 2017+ είναι βελτιωμένα στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
Εγώ που έχω το 15αρι, κάποιες φορές η ανάρτηση με ενοχλεί στο πως δουλεύει, εννοώ ότι την βρίσκω κάπως απότομη/σκληρή για επαρχιακό χαλαρό τουρ. Φαντάσου ότι αν και 110κ, την προφόρτιση την έχω στο ένα άτομο και τις αποσβέσεις πάντα στο road. Στον αντίποδα βέβαια, όταν αποφασίσω να πιέσω το θηρίο είναι τρένο και κρύβει πολύ καλά τα -πολλά- κιλά του.
Σχετικά με το μοτέρ, νομίζω πως είναι από τα πιο λογικά θηρία, ακόμα και στο dynamic pro έχει γραμμικότητα και αν δεν το στύψεις, δεν σε τρομάζει. Πολύ. Το 1290S που οδήγησα πρόσφατα, στην σπορ ρύθμιση ήταν σχεδόν ενοχλητικά μπούταλ.
Τα ηλεκτρονικά του είναι μια γενιά μπροστά σε σχέση με αυτά των παλιών GS οπότε λογική η εντύπωση σου. Μακάρι να σας βολέψει στα φορτώματα γιατί κατά τα άλλα, τα χλμ τα τρώει άνετα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μια χαρά τότε, τα 2017+ είναι βελτιωμένα στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
Εγώ που έχω το 15αρι, κάποιες φορές η ανάρτηση με ενοχλεί στο πως δουλεύει, εννοώ ότι την βρίσκω κάπως απότομη/σκληρή για επαρχιακό χαλαρό τουρ. Φαντάσου ότι αν και 110κ, την προφόρτιση την έχω στο ένα άτομο και τις αποσβέσεις πάντα στο road. Στον αντίποδα βέβαια, όταν αποφασίσω να πιέσω το θηρίο είναι τρένο και κρύβει πολύ καλά τα -πολλά- κιλά του.
Σχετικά με το μοτέρ, νομίζω πως είναι από τα πιο λογικά θηρία, ακόμα και στο dynamic pro έχει γραμμικότητα και αν δεν το στύψεις, δεν σε τρομάζει. Πολύ. Το 1290S που οδήγησα πρόσφατα, στην σπορ ρύθμιση ήταν σχεδόν ενοχλητικά μπούταλ.
Τα ηλεκτρονικά του είναι μια γενιά μπροστά σε σχέση με αυτά των παλιών GS οπότε λογική η εντύπωση σου. Μακάρι να σας βολέψει στα φορτώματα γιατί κατά τα άλλα, τα χλμ τα τρώει άνετα.
Αυτό για τα 2017 μοντελο και τις βελτιώσεις του, το διάβασα παντού πριν αποφασίσω να το πάρω.....αν και ήμουν σίγουρος αφού το είπε ο τιτανομεγιστοτεραστιος αμιρου:inlove:

Όταν καβάλησε και ο Βαγγέλης έβαλα την ανάρτηση στα 2 άτομα και δούλεψε άριστα. Έχει περάσει τις εξετάσεις στο θέμα ανάρτηση η bmw από παλιά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν ξέρω για τα XR αλλά για τα 1290 ο κατασκευαστής λέει όταν γίνεται αλλαγή προφορτισης σε ηλεκτρονικές αναρτήσεις να γίνεται στο διπλό ορθοστάτη χωρίς αναβάτη εννοείται για να αποφευχθεί ζημιά στο μοτεράκι που κάνει τη δουλειά αυτή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξέρω για τα XR αλλά για τα 1290 ο κατασκευαστής λέει όταν γίνεται αλλαγή προφορτισης σε ηλεκτρονικές αναρτήσεις να γίνεται στο διπλό ορθοστάτη χωρίς αναβάτη εννοείται για να αποφευχθεί ζημιά στο μοτεράκι που κάνει τη δουλειά αυτή.
Ισχύει στα πρώτα esa...σε αυτά δεν έχουν αναφερθεί βλαβες
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν ξέρω για τα XR αλλά για τα 1290 ο κατασκευαστής λέει όταν γίνεται αλλαγή προφορτισης σε ηλεκτρονικές αναρτήσεις να γίνεται στο διπλό ορθοστάτη χωρίς αναβάτη εννοείται για να αποφευχθεί ζημιά στο μοτεράκι που κάνει τη δουλειά αυτή.
Έτσι το κάνω κι εγώ στο δικό μου, κάλιο γαϊδουροδενε παρά γαϊδουρογύρευε.
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
ε καλά αυτό δεν υπάρχει και κανένας λόγος να το κανεις on the fly
δεν θα πηδηξει κάνεις επάνω εν κινήσει ούτε θα αδυνατίσεις 40 κιλά σε 1 λεπτό
 
Top Bottom