Αν ειχε τα Z8 Interact θα ειχες άλλη αποψη.Μακριά από τα metzeler...τα φορούσε όταν το πήρα.
Μανταρα
Αν ειχε τα Z8 Interact θα ειχες άλλη αποψη.Μακριά από τα metzeler...τα φορούσε όταν το πήρα.
Μανταρα
Γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα...Για να μην αναλωθούμε σε ατέρμονες αναλύσεις που ξέρουμε πως δεν θα βγάλουν κάπου. Εμένα η εμπειρία μου απο 15 χρόνια με μοτοσυκλετες 17 ροδα έδειξε πως τα SS βγάζουν περίπου 30% λιγότερα χλμ σε ίδιες συνθήκες απο τα τουριστικά. Μια ερώτηση έχω μόνο. Θες να μου εξηγήσεις γιατί δεν θες να δοκιμάσεις ένα λάστιχο όπως το Mutant που το έβγαλε η DUNLOP εξειδικευμένα για το δικό σου μηχανακι και προτιμάς να βαλεις ένα λάστιχο που εξελίχθηκε για μηχανές όπως R1, GSXR1000, Speed triple Κλπ. Μοτοσυκλέτες με διαφορετικά οδικά χαρακτηριστικά, διαφορετική γεωμετρία, διαφορετικό βάρος. Δεν ξέρω τελικά αν θα σε ικανοποιήσει 100% αλλά η DUNLOP ξόδεψε πόρους και R&D για να εξελίξει ένα λάστιχο πάνω στο μηχανακι σου. Αυτό δεν είναι άξιο σκέψης?
πρώτον δεν βγάζουν τα ίδια. Όποιος το λέει δεν ξέρει τί λεει. το γεγονός πώς έβγαζες στη χοντρή 10.000km με τα pilot Road δεν είναι μέτρο σύγκρισης. γιατί στην χοντρή δεν έβαλες ποτέ SS λάστιχο επειδή δεν βγάζουν!! Άρα ποιό είναι το συμπέρασμα?! Ακριβώς επειδή δεν υπάρχουν SS λάστιχα για on-off τα δρομίσια βάζουν μαλακότερη γόμα γι αυτό σου έβγαλε 10Κ χλμ.Γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα...
Δεν πρόκειται να βάλω τουριστικό λάστιχο και να χάσω τα πλεονεκτήματα των σπορ .
Αν βγάζανε διπλάσια χλμ θα το συζητούσα ....εφόσον βγάζουν τα ίδια δεν μπαίνουν στην εξίσωση.
Μιλάω πάντα για την δική μου χρήση....μην ξεχνιομαστε
Τα μεταξωτά βρακιά......500αρικο γιατί τα πενφέ και τα continental είναι για αρχόντους;
Επειδή ήθελα να τα βάλω στο Versys 1000... Ο λαστιχάς μου, κάτοχος bmw 1000 xr, ήταν ανένδοτος. Παρόλο που είναι κατασκευασμένο και σχεδιασμένο για τέτοιες μηχανές με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και πρόσφυσης, οποίος το χρησιμοποιήσει για τουριστική χρήση θα το αλλάξει πριν τις 7000 χλμ. Κατέληξα σε Pilot road 5, που μέχρι τώρα πιστεύω είναι η χρυση τομή για σπορ οδήγηση και τουριστική οδήγηση.Έχουμε μήπως ξεχωριστό θέμα για τα Dunlop Mutant; Τα έχει φορέσει κανείς στην μοτοσικλέτα του;
Αυτό μου είπε μόλις τώρα ο λαστιχας ο δικός μουΕπειδή ήθελα να τα βάλω στο Versys 1000... Ο λαστιχάς μου, κάτοχος bmw 1000 xr, ήταν ανένδοτος. Παρόλο που είναι κατασκευασμένο και σχεδιασμένο για τέτοιες μηχανές με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και πρόσφυσης, οποίος το χρησιμοποιήσει για τουριστική χρήση θα το αλλάξει πριν τις 7000 χλμ. Κατέληξα σε Pilot road 5, που μέχρι τώρα πιστεύω είναι η χρυση τομή για σπορ οδήγηση και τουριστική οδήγηση.
Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βαγγέλη θεωρητικά θέλω δύο ζευγάρια το χρόνο... Η δοκιμή δεν ενοχλεί. Η πρακτική ωφέλεια δεν ξέρω ποια είναι. Δηλαδή, αν κάνω 100 χιλιόμετρα χωματόδρομο τον χρόνο και με τα τουριστικά λάστιχα η ζάντα υποφέρει, ενώ τα mutant έχουν ας πούμε πιο σκληρό προφίλ και γλιτώσει αξίζει τον κόπο. Αν όχι, είναι πολύ μικρή η διεύρυνση της χρήσης σε ότι με αφορά.πρώτον δεν βγάζουν τα ίδια. Όποιος το λέει δεν ξέρει τί λεει. το γεγονός πώς έβγαζες στη χοντρή 10.000km με τα pilot Road δεν είναι μέτρο σύγκρισης. γιατί στην χοντρή δεν έβαλες ποτέ SS λάστιχο επειδή δεν βγάζουν!! Άρα ποιό είναι το συμπέρασμα?! Ακριβώς επειδή δεν υπάρχουν SS λάστιχα για on-off τα δρομίσια βάζουν μαλακότερη γόμα γι αυτό σου έβγαλε 10Κ χλμ.
Σύγκριση εδώ όμως είναι ένα SS λάστιχο σε ένα S1000XR με ένα τουριστικό λάστιχο σε ένα S1000XR.
Άσε όμως τα τουριστικά και τα σπορ. Αυτά αφορούν τα R1 σε σύγκριση με ένα FJR1300
Εδώ η Dunlop έφτιαξε ένα λάστιχο που γεφυρώνει ουσιαστικά την σπορ κατηγορία με την τουριστική και εξέλιξε ένα λάστιχο ΠΑΝΩ στο S1000XR. Έδωσε πόρους και απασχολήθηκε να φτιάξει ένα σκελετό, ένα πέλμα, μια γόμα που να δουλεύει άριστα σε ένα S1000XR και σε μικτές συνθήκες.
Και εσύ για κάποιο λόγο δεν του ρίχνεις καν μια ματιά και το εξισώνεις με ενα ξερό τουριστικό metzeler που είχε επανω το μηχανακι όταν το πήρες. Και είσαι βέβαιος πως ένα λάστιχο που εξελίχθηκε στη πίστα πάνω σε 1000cc κλιπονάτα είναι αυτό που θα σου δώσει το 100%.
Νομίζω κάνεις λάθος που τα βάζεις τόσο σε κατηγορίες αλλά τα χρήματα και η μοτοσυκλέτα δικιά σου είναι!
κύριε amyroukai να βάλετε τα continental κι ας κοστίζουν ένα 500αρικο...κι αν ζορίζεστε λόγω τιμής εδώ είμαστε...μου πουλάτε σε τιμή ευκαιρίας το Xchallenge αν παίρνει μπρος...και βάζετε και τα λάστιχα...με ενα σμπάρο δύο τρυγόνια...500αρικο γιατί τα πενφέ και τα continental είναι για αρχόντους;
Γιάννη σε μπερδεύει στο μάτι.δεν είναι χωμάτινο το λάστιχο.ειναι τύπου βρόχινου σχεδίασης σε λάστιχο moto GP.δεν ξέρω αν κάνει και χώμαΒαγγέλη θεωρητικά θέλω δύο ζευγάρια το χρόνο... Η δοκιμή δεν ενοχλεί. Η πρακτική ωφέλεια δεν ξέρω ποια είναι. Δηλαδή, αν κάνω 100 χιλιόμετρα χωματόδρομο τον χρόνο και με τα τουριστικά λάστιχα η ζάντα υποφέρει, ενώ τα mutant έχουν ας πούμε πιο σκληρό προφίλ και γλιτώσει αξίζει τον κόπο. Αν όχι, είναι πολύ μικρή η διεύρυνση της χρήσης σε ότι με αφορά.
Ότι τρώγονται γρήγορα τα mutant δεν το ήξερα.Βαγγέλη θεωρητικά θέλω δύο ζευγάρια το χρόνο... Η δοκιμή δεν ενοχλεί. Η πρακτική ωφέλεια δεν ξέρω ποια είναι. Δηλαδή, αν κάνω 100 χιλιόμετρα χωματόδρομο τον χρόνο και με τα τουριστικά λάστιχα η ζάντα υποφέρει, ενώ τα mutant έχουν ας πούμε πιο σκληρό προφίλ και γλιτώσει αξίζει τον κόπο. Αν όχι, είναι πολύ μικρή η διεύρυνση της χρήσης σε ότι με αφορά.
Πολλοί μπερδεύονται και φταίει η dunlop γιναυτο.Τα mutant δεν ήταν για σουπερμότο αρχικά;
Kα τα πλη κτι κο λάστιχο, το είχα φορέσει στο Tracer, άριστο μου είχε βγάλει 8-9 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά δικάβαλος και φορτωμένος.Το επόμενο μου...
.
advphone
Πολύ ωραίο λάστιχο το road 5, τα φοράει από μαμά το Τrident και παρόλο που ήμουν κολλημένη με bridgestone s21 και μετέπειτα s22 στο sv, όταν έρθει η ώρα θα βάλω πάλι το ίδιο ή το καινούριο, το 6.Εσύ όπως περιγράφεις αυτά που θες ένα pilot road 5 pilot, road 6 θα είσαι άρχοντας. Και απίστευτα τα pilot road στα νερά