Πάντως το mutant έχει συγκεκριμένο χαρακτήρα και δεν τον κρύβει. Είναι ένα λάστιχο τεσσάρων εποχών ας πούμε με ένδειξη M+S. Ουσιαστικά είναι ένα λάστιχο για τον αναβάτη όλου του χρόνου. Αυτός που θα πάρει τη μηχανή και με 5 βαθμούς, και με βροχή θα βγει να πάει στη δουλειά του θέλει ένα λάστιχο να ζεσταίνεται γρήγορα και να αποδίδει σε κρύα και φθαρμένα οδοστρώματα. Σε κακοτεχνίες να διαβάζει.
Αυτό έρχεται με ένα τίμημα προφανώς. Το τίμημα είναι πως επειδη το λάστιχο έχει γόμα που ζεσταίνεται εύκολα και έχει και χάραξη σημαίνει πως όταν πας σεοα Επίδαυρο ένα Ρωσσο μια επαρχιακή διαδρομή απαιτητική με ζεστό καιρό η γόμα αυτή και η χάραξη θα σου δώσουν αυτές τις μετατοπίσεις (ο κραδασμός είναι άλλο πράγμα), θα ξεσερνει που λέμε το λάστιχο στη πίεση. Ουσιαστικά ένα φαινόμενο που το συναντάμε σε on off λάστιχα. Λάστιχα φτιαγμένα για μικτές συνθήκες.
Προφανώς όποιος θέλει την απόλυτη αίσθηση και στιβαρότητα στη πίεση στο στροφιλικι καλό είναι να πάρει ένα πιο προσανατολισμένο σπορ λάστιχο. Αλλά αυτός που θέλει να έχει υψηλή απόδοση ανεξαρτήτως καιρου και οδοστρώματος μπορεί να βρει το λάστιχο του στο mutant.
Δεν υπάρχει στα λάστιχα ειδικά σωστό και λάθος υπάρχουν ανάγκες και γούστα.
Μπορεί να έχεις 1200gs και να φοράς από meridian μέχρι tkc80. Ουσιαστικά το mutant σου δίνει μια επιλογή στο φάσμα ελαστικών τεσσάρων εποχών και crossover ελαστικού.
Αν κάνει σε κάποιον είναι άλλο θέμα.
Εδώ για όποιον καταλαβαίνει Ιταλικά τα λέει πολύ καλά ο φίλος από το moto.it όπως πάντα οι Ιταλοί στοχευμένοι και αναλυτικοί
Πάνω κάτω αυτά λέει.