amyroukai
Big Membered Wunderkind
Να πάρεις το πακέτο 3 ή 5 χρόνια να τελειώνεις.θα το πάρω καινούριο (είμαι μεταξύ του bmw και του tracer 9 gt plus) ,οπότε όλα τα σέρβις θα γίνονται μέσα στην bmw
Να πάρεις το πακέτο 3 ή 5 χρόνια να τελειώνεις.θα το πάρω καινούριο (είμαι μεταξύ του bmw και του tracer 9 gt plus) ,οπότε όλα τα σέρβις θα γίνονται μέσα στην bmw
Κάθε 30000 είναι το μεγάλο σέρβις..;Κάθε 30000 χλμ....νομίζω
Κάθε 5000 αλλάζεις λαδακια
Γιατί δεν ρωτάς το πλάνο συντήρησης τότε στην BMW? Οι γνώμες μας αφορούν όλες για gen1 S1000XR, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στα 2ης γενιάς.θα το πάρω καινούριο (είμαι μεταξύ του bmw και του tracer 9 gt plus) ,οπότε όλα τα σέρβις θα γίνονται μέσα στην bmw
Έλεγχο βαλβίδων και όλα τα υγρά.Κάθε 30000 είναι το μεγάλο σέρβις..;
το οποίο περιλαμβάνει τι..;
Τα είδα αυτά τα πακέτα…Να πάρεις το πακέτο 3 ή 5 χρόνια να τελειώνεις.
Λάδι, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, υγρά φρένων, μπουζί, έλεγχος βαλβίδων, αλλαγή λαδιών στα μπροστινά. Σε gen1 πάντα.Κάθε 30000 είναι το μεγάλο σέρβις..;
το οποίο περιλαμβάνει τι..;
Εγώ έχω καταλάβει ότι δεν πληρώνεις τίποτα εκτός από αναλώσιμα τύπου τακάκια λάστιχα και οτιδήποτε άλλο που δεν είναι στο πρόγραμμα συντήρησης.Τα είδα αυτά τα πακέτα…
ουσιαστικα αυτό που λέει είναι ότι για τα επόμενα 3 ή 5 χρονια , δεν πληρώνεις τίποτα πέρα από λάδια και φίλτρο λαδιού..;
Απ τα λίγα που ξέρω , φοράνε το ίδιο μοτέρ νομίζω, αλλά έχουν αλλάξει κάποιες παραμετροποίησης..Γιατί δεν ρωτάς το πλάνο συντήρησης τότε στην BMW? Οι γνώμες μας αφορούν όλες για gen1 S1000XR, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στα 2ης γενιάς.
Έχεις απόλυτο δίκιο..Το έκανα αυτό εδώ και 4 μέρες και περιμένω να με πάρουν να μου κλείσουν ραντεβού..Εγώ έχω καταλάβει ότι δεν πληρώνεις τίποτα εκτός από αναλώσιμα τύπου τακάκια λάστιχα και οτιδήποτε άλλο που δεν είναι στο πρόγραμμα συντήρησης.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κλείσεις τεστ σε όποιον σε βολεύει και να ρωτήσεις εκεί. Το κόστος εκτός πακέτου είναι αυτό που σου είπαν.
Κι εγώ αυτό είδα…!Προχτές που πήγα Σφακιανάκη είχε ένα κόκκινο απ'έξω, αλλά δεν ήταν τέστ (είπε). Έχω μια περιέργεια να δω πόσο διαφορετικά είναι.
Εννοείς ότι δεν έχει πολλά έξτρα το xr?Κι εγώ αυτό είδα…!
Πανεμορφο το κωλομηχανο!!
Μπηκα και στο motorad μέσα , στο section που έχει για να κανεις το μηχανάκι όπως θες και η αλήθεια είναι ότι ξενερωσα λίγο με το γεγονός ότι , σε όλα σχεδόν τα μηχανάκια τα έξτρα τα έχουν ήδη πάνω τα περισσότερα και στο bmw,πρέπει να τα κουμπώσεις πάνω με έξτρα χρηματα
Χρόνια τώρα η BMW έτσι κάνει σε όλα τα μηχανάκια της. Βάζει αρχική τιμή που δεν έχει σχεδόν τίποτα και μετά πουλάει έξτρα πακέτα με εξοπλισμούς. Τα περισσότερα έρχονται και πωλούνται με αυτά (πακέτα dyamic, comfort, performance ή δεν ξέρω πως αλλιώς τα λένε).πηγα εκεί χθες για να ενημερωθω,μετά την κουβέντα που είχαμε εδώ..
Το μηχανάκι είναι αδειο από κοκομπλικια..Ακόμα και στις χαρτογραφήσεις , έχει μόνο δυο αντί για τέσσερις…πρεπει να επιλέξεις είτε το πακέτο dynamic είτε το πακέτο touring για να έχεις 4 χαρτογραφήσεις..Ούτε quickshifter, ούτε τίποτα..
Ειχε και δυο μηχανάκια εκεί σε μαύρο και σε κόκκινο , αλλά και τα δυο ήταν για service , γιατί τον ρώτησα για test ride..
Δεν το γνώριζα αυτό εγώ για την bmw γιατί ποτέ δεν ήθελα να πάρω bmw…Χρόνια τώρα η BMW έτσι κάνει σε όλα τα μηχανάκια της. Βάζει αρχική τιμή που δεν έχει σχεδόν τίποτα και μετά πουλάει έξτρα πακέτα με εξοπλισμούς. Τα περισσότερα έρχονται και πωλούνται με αυτά (πακέτα dyamic, comfort, performance ή δεν ξέρω πως αλλιώς τα λένε).
Δεν συμφωνώ..Το tracer αλλά και τα Ducati που κοίταξα σε αυτά τα λεφτά , έχουν σχεδόν τα πάντα πάνω ,ενώ την ίδια στιγμή ακόμα και τις χαρτογραφήσεις ((!!!!) στο bmw πρέπει να τις πληρώσεις!!Πάνω/κάτω την ίδια γραμμή ακολουθούν οι περισσότεροι πια.
Θες την τεχνολογία, θα πληρώσεις. Δεν θες, πάρε το απλό (ή με όσα μεμονωμένα αξεσουάρ θες), μπορείς κάλλιστα, αλλά θα περιμένεις γιατί οι παραγγελίες των ντίλερ είναι μόνο "φουλ έξτρα". Δεν ισχύει μόνο εδώ αυτό, τα διαβάζω στο advrider από παντού.
Το θέμα είναι αν σου κάνει το μηχανάκι γενικότερα.
Το tracer, tracer GT, tracerGT+ είναι "διαφορετικά" μοντέλα; Μήπως απλά αλλάζει το επίπεδο εξοπλισμού και αντί για dynamic και touring και ντιριντάχτα το λένε αλλιώς;Δεν συμφωνώ..Το tracer αλλά και τα Ducati που κοίταξα σε αυτά τα λεφτά , έχουν σχεδόν τα πάντα πάνω ,ενώ την ίδια στιγμή ακόμα και τις χαρτογραφήσεις ((!!!!) στο bmw πρέπει να τις πληρώσεις!!
Μην με παρεξηγείς..Δεν προσπαθώ να υποστηρίξω κάτι εναντίον της bmw.Εννοείται ότι έχεις δίκιο όσον αφορά για τα απλά ,τα s και τα gt ,αλλά ακόμα και έτσι και οι δυο εταιριες , (ειδικά η Ducati ), ακόμα και στα «απλά» μοντέλα τους , σου δίνουν περισσότερο εξοπλισμό από αυτόν που σου δίνει η bmw.Γι αυτό και στο σχόλιο μου έγραψα ότι «και οι δυο εταιριες σε αυτά τα λεφτά σου δίνουν περισσότερα»…Ένα απλό tracer 9 έχει 11 χιλιάρικα.δεν έχει ούτε 15 όπως το gt , ούτε 17 που μάλλον θα έχει το gt+ .Το tracer, tracer GT, tracerGT+ είναι "διαφορετικά" μοντέλα; Μήπως απλά αλλάζει το επίπεδο εξοπλισμού και αντί για dynamic και touring και ντιριντάχτα το λένε αλλιώς;
Η multistrada έχει απλό, S και ανάλογα πουλάει τα έξτρα πακέτα πάλι. Δεν έχω δει κατάλογο τώρα κοντά για να έχω άποψη επιπέδου τιμών, μόνο το κριντζ περίπου 36000 για την κορυφαία ράλι θυμάμαι.
Δεν υπερασπίζομαι την πολιτική πωλήσεων αλλά αυτή είναι, θα γίνει χειρότερο το πράγμα όσο περνάνε τα χρόνια για πολλούς λόγους, αν τα έχεις ψωνίζεις ό,τι σου αρέσει αν δεν τα έχεις ψωνίζεις αυτό που μπορείς. Αν σου φαίνεται λάθος μην ψωνίσεις, είναι η δύναμη σου ως καταναλωτής να μην επιβραβεύεις ένα κατά την γνώμη σου κακό προϊόν με το να το αγοράσεις.