BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Πήγες ποτέ 200 σερί από γέμισμα σε γέμισμα ,ώστε να μετρήσεις ?
Ρωτάω ,για να μάθω ,δεν είρωνεύομαι ,να ξερς...που το ξερς..


Αν το ζητούμενο ήταν ,μονοήμερα ή 2ήμερα εντός Ελλάδας ,θα είχε νόημα η αλλαγή αναβάθμισης προς το δυνατότερο-γληγορότερο..
Σε πολυήμερα φορτωμένα κ δη εξωτερικού ταξιδιωτικά ,αργότερα κ τσακισμένοι από την κούραση θα είστε παντού ,σε σχέση με το GSA.


Ο φυσιολογικός κόσμος ,δεν ταξιδεύει με μοτοσυκλέτα ,με πάνω από 35 βαθμούς...
Οπότε ,άτοπη η παρατήρηση.

Κατα τ'άλλα ,έχω παραγγείλει την Titanium...όταν μπεί επάνω ,θα σου πω αν έχει διαφορά.
Σερί από γέμισμα σε γέμισμα το έχω κάνει ελάχιστες φορές και η μία ήταν μέχρι Θεσσαλονίκη με συναναβατη το πουλι.
Είχαμε ανέβει για να φέρω τον Γκάντι.
9 με 10 λίτρα στα 100...σταθερα.

Οταν είναι να πάω βόλτα δεν σκέφτομαι ούτε ζέστη ούτε κρυο και δεν δηλώνω φυσιολογικός.

Έχω μια υποψία ότι η ζέστη μπορεί να οφείλεται στον προφυλακτήρα της πίσω ανάρτησης που είναι έξτρα.
Θα κάνω μια δοκιμή χωρίς αυτόν.
Αλλά η ζέστη είναι πρόβλημα όταν ταξιδεύεις από 35 μέχρι 40 βαθμούς χωρίς βαλίτσες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σερί από γέμισμα σε γέμισμα το έχω κάνει ελάχιστες φορές και η μία ήταν μέχρι Θεσσαλονίκη με συναναβατη το πουλι.
Είχαμε ανέβει για να φέρω τον Γκάντι.
9 με 10 λίτρα στα 100...σταθερα.

Οταν είναι να πάω βόλτα δεν σκέφτομαι ούτε ζέστη ούτε κρυο και δεν δηλώνω φυσιολογικός.

Έχω μια υποψία ότι η ζέστη μπορεί να οφείλεται στον προφυλακτήρα της πίσω ανάρτησης που είναι έξτρα.
Θα κάνω μια δοκιμή χωρίς αυτόν.
Αλλά η ζέστη είναι πρόβλημα όταν ταξιδεύεις από 35 μέχρι 40 βαθμούς χωρίς βαλίτσες.
Το ξέρουμε ότι δεν είσαι φυσιο-λογικός φίλε ,γι αυτό σ αγαπάμε.
Αλλωστε ,ποιός φυσιολογικός βάζει ένα(ν?) Πουλή πίσω του ,να (του) τον ακουΜπάει ,Αθήνα-Σαλλονίκη...?:ha

Αστο προφυλακτικό στη θέση του.
Ο καταλύτης ανεβάζει 400-600 'C ,κ το τελικό εχει λαβύρινθο διαφραγμάτων ,κι είναι κ μασίφ σίδερο.
Ολο αυτό το καυτό σύστημα ,απλά δεν προλαβαίνει να κρυώσει με υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες ,κ σε συνδιασμό με τη ζέστη κ το πιθανό τζήν ή αεριζόμενο ρούχο ,δίνει αίσθηση κάψας.
Αυτό ,είναι Φυσιολογικό!
 

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Το ξέρουμε ότι δεν είσαι φυσιο-λογικός φίλε ,γι αυτό σ αγαπάμε.
Αλλωστε ,ποιός φυσιολογικός βάζει ένα(ν?) Πουλή πίσω του ,να (του) τον ακουΜπάει ,Αθήνα-Σαλλονίκη...?:ha

Αστο προφυλακτικό στη θέση του.
Ο καταλύτης ανεβάζει 400-600 'C ,κ το τελικό εχει λαβύρινθο διαφραγμάτων ,κι είναι κ μασίφ σίδερο.
Ολο αυτό το καυτό σύστημα ,απλά δεν προλαβαίνει να κρυώσει με υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες ,κ σε συνδιασμό με τη ζέστη κ το πιθανό τζήν ή αεριζόμενο ρούχο ,δίνει αίσθηση κάψας.
Αυτό ,είναι Φυσιολογικό!
Στο 07...δεν είχε το ίδιο σύστημα?
 

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Ναι.
Αλλά χωρίς το ηλεκτρο-φλάπ. (Αν πουάν)
Και φόραγες Ακραπα Τιτάνια τα καλοκαίρια (Ντέ Πουάν)
Σωστός για το φλαπ
Πριν την ακραπα, φορούσα μαμά για πολλές χιλιάδες χλμ και δεν είχα παράπονα ζέστης.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σωστός για το φλαπ
Πριν την ακραπα, φορούσα μαμά για πολλές χιλιάδες χλμ και δεν είχα παράπονα ζέστης.
Πρίν από 50 χρόνια έκανε ζέστη παρόμοια της φετινής.
Τότε είχες 3ροδο με πετάλια ,κι έκανες βόλτες στην παραλία Καστέλας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Παίδες μπήκαμε σε μιά ανούσια σύγκριση GS - XR. Δεν σας κατουράει κανείς τα δημητριακά σας, δεν σας ρίχνει ξίδι στον φραπέ και αμυγδαλόγαλο στον φρέντο, δεν απειλεί να κάνει διπλής κατεύθυνσης τον μονόδρομο. Το κάθε ένα κάνει πολύ καλά αυτό που πρέπει να κάνει και η προσωπική προτίμηση του καθ' ενός καθορίζει το τι θα μπει στο καλάθι των αγορών πριν το ταμείο.

Μέτρηση με 200 γέμισμα/γέμισμα είναι όντως στα 10λ/100 λένε στο ίντερνετ, δεν θυμάμαι την πηγή πλέον, εγώ δεν τρέχω. Στα 130 με το cruise control είναι κοντά στα 5 και ένας μέσος όρος του έτους σε κάθε χρήση είναι ελάχιστα κάτω από 7.

Ούτε πιο αργά ούτε τσακισμένος θα φτάσει κάποιος ταξιδεύοντας με XR, κανείς δεν είναι "χαλαρός και άνετος" κινούμενος με 200+, το μάτι σκανάρει συνεχώς για κίνδυνο και η ένταση της προσοχής εξαντλεί το μυαλό πριν κουραστούν τα οπίσθια. Αλλά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να το πάρεις αν σταματάς κάθε 180 χιλιόμετρα αντί για κάθε 280 χιλιόμετρα για να γεμίσεις με την ίδια κατανάλωση στις ίδιες ταχύτητες και με λιγότερα μπαγκάζια. Σίγουρα αν κινείσαι συχνά σε ταχύτητες όπου τελειώνει το ADV, το να έχεις ένα μηχανάκι που έχει ταβάνι 60 χιλιόμετρα πιο πάνω είναι αλλιώς. Πόσο συχνά και που πας έτσι; Μήπως απλά ψάχνουμε μιά μπουρδίτσα να πούμε γιατί κάπως πρέπει να χρυσωθεί το χάπι της αλλαγής;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βρε Γιάννο ,γιατί αρπάζεσαι ,κ αμύνεσαι επιτιθέμενος..;
Σαφώς κ είναι διαφορετικού προσανατολισμού μοτοσυκλέτες.
Η μία είναι ON-off Touring ,k η άλλη είναι SuperSportTouring
Και σαφώς δεν υπάρχει νόημα σύγκρισης.
Αν υπήρχε ,δεν θα είχε βγάλει αυτά τα δύο διαφορετικά μοντέλα η BMW ,ειδικά με την δύναμη κ την τεχνολογία που έχουν πλέον τα 1250GS.

Κανείς επίσης δεν έθιξε το XR.
Είναι μια υπέροχη μοτοσυκλέτα ,με πολύ τεχνολογία ,κ πολύ Fun2Ride.

Προσωπικά ,το μόνο που συγκρίνω μεταξύ τους ,είναι οι διαφορές ταξιδιωτικών δυνατοτήτων από το ζέυγος Μανιακών ,με βάση τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες ,που τυχαίνει να γνωρίζω ,κι επειδή ρωτηθήκαΜεν.
Αυτό.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Γιαννη δεν εγινε συγκριση GS-XR και προφανως δεν υποβιβαζουμε καμμια μοτο.
Εμενα το xr μου αρεσει περισσοτερο απο το gs σε ολους τους τομεις......απλα θεωρω οτι δεν με βολευει στην πραξη.

Απλα το θεμα πηγε μονο του (ή το πηγαμε εμεις) στο τι μηχανη θα παρει ο maniac μετα απο ενα gs adve.
Ετσι εγιναν καποιες πρακτικες συγκρισεις...

Στην τελευταια παραγραφο συμφωνω απολυτα.
 

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Εγώ πάντως είμαι ξεκάθαρος... Δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο, εκτός από την άνεση του συναναβατη.
Τα υπόλοιπα τα διάβασα από εδώ και από αλλού και με καλύπτουν.
Γνωρίζω πολύ καλά ότι στις ταχύτητες ταξιδιού, η κατανάλωση σε όλα μοτέρ τις bmw γύρω από το λίτρο, οι τιμές είναι ίδιες.
Είμαι κοντά.. Στην αλλαγή nickname
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Οι προδιαγραφές euro παίζουν σημαντικό ρόλο στην ζέστη που βγάζουν οι κινητήρες εξαιτίας του πιο φτωχού μείγματος και περισσότερων ή μεγαλυτέρων καταλύτων.
Μεγαλύτερο euro περισσότερη ζέστη.

Στο δικό μου africa μοντέλο 21 η διαφορά σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με το προηγούμενο του 2017 είναι εμφανής, σε έναν τομέα που η Χοντα γενικά τα πάει καλά.
Η διαφορά τους είναι δύο στάδια προδιαγραφών euro.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Ώπα παίδες γιατί θα μαλώσουμε....
Ξεβρακωθήκαμε για να πάρουμε προπέλα και θα μας την βγάλετε σκάρτη????????
:ag2:







Πέρα από τη πλάκα, επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια...
...
gsmaniac σου στέλνω το τηλ μου
ΑΑΑβάδιστα
ΑΑΑβιάστα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Δεν αρπάζομαι βρε, ίσα ίσα που μετά το 950 έχω δει κάποια πράγματα που... Άλλη συζήτηση όμως, θα γίνει μετά από μερικά χιλιόμετρα ακόμα.


Σχετικά με το θέμα ζέστη, τόσο το euro3 όσο και το euro4 είναι ζεστά, είχα διαβάσει ιστορίες τρόμου στο ίντερνετ από πολλούς. Το 4 όμως είναι πολύ πιο ήσυχο σαν λειτουργία μοτέρ και θόρυβο εξάτμισης, παραμένοντας σε επίπεδα που απορεί κανείς πως πήρε έγκριση τύπου.


Από πλευράς αέρα θα ήθελα να δοκιμάσω τα φτεράκια της wunderlich αλλά 200+ ευρώ για δύο κομμάτια πλέξιγκλας είναι κομμάτι υπερβολή.Τα φτεράκια που δένουν στο τιμόνι είναι πολύ φθηνά αλλά δεν ξέρω μήπως βγάλουν ταλαντώσεις. Μεγάλη ζελατίνα δοκίμασα της givi, υποπίεση, θόρυβος και ταλάντωση, βγήκε.


Πρέπει να ξαναβρώ πατήματα με το λάστιχο, δεν πιστεύω πόσο διαφορετικά συμπεριφέρεται.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σημαντικό είναι τα διεκπαιρεωτικά χιλιόμετρα να μετατρέπονται σε fun to ride όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες. Αυτό "νιώθω".
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Διεκπεραίωση και fun, λίγο σξυμωρο.

Στην εθνική ας πούμε τι διασκέδαση να έχεις, πατάς κουμπί, τέλος.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
Ktm 990 r
Κωστάκη με την διαδρομή ανάρτησης που έχει το xr, ξέχνα την άνεση της κυραλενης!!!
Επίσης είναι ένα ψηλό τετρακυλινδρο που για να νιώσει; πρέπει να πας 200 +
Εαν σου λυπεί η δύναμη και θες να την ξανά θυμηθείς παρτο.
Σκέψου όμως και το ktm 1290s:muted:(λόγω V2)
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ωραίο το xr, το γλυκοκοίταζα :inlove:.
Ανασταλτικός παράγοντας ο 17αρης.
Επαρχιακοί αλλά και χωματόδρομοι που αναγκαστικά μπαίνεις σε ταξίδια ανά την Ελλάδα είναι ο λόγος που πλέον δεν το "κοιτάω".
Την προηγούμενη εβδομάδα ψάχνοντας διαδρομές να ενώσουμε χωριουδάκια στον Πάρνωνα αναγκαστικά κάναμε 30χλμ χώμα πανέμορφης διαδρομής σε σύνολο 500χλμ που διανύσαμε, αν και δεν ήταν στο πρόγραμμα.
Με το xr θα γυρίζαμε πίσω στην άσφαλτο
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γενικα ανεση και συνεπιβατης, πρεπει να κοιτας μηχανακια που εχουν αυτο σαν βασικο προσανατολισμο. Το gs ειναι κατα βαση ενα τουριγκ, που θα κανει και τα υπολοιπα καλα. Το χρ ειναι ενα πολυ πρακτικο streetfighter που θα κανει και τα υπολοιπα, βαζοντας τα ομως σε δευτερη μοιρα.

Μια δοκιμη παντα πειθει, αλλα με μια ματια στις σελες μονο αρκει για να καταλαβει κανεις τι παιζει.
 
Top Bottom