BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η σοβαρή διαφορά ανάμεσα στις εκλογές και την επιλογή στο μηχανάκι είναι ότι στο δεύτερο πληρώνει αποκλειστικά ο σφάλλων το λάθος του.
Η ομοιότητα είναι ότι ό,τι και αν επιλέξεις την ίδια δουλειά θα κάνεις (μιλώντας για την κατηγορία γρήγορο ασφάλτινο τούρερ) είτε είναι όρθιο είτε πιο παραδοσιακό, περίπου όπως όλοι οι πολιτικοί από το ίδιο βουστάσιο φαίνεται να βγαίνουν. Το λάθος το έχει κάνει η πενφέ τοποθετώντας στο στα "adventure" μηχανάκια της, που δεν λέει ψέματα αν η περιπέτεια είναι ασφάλτινη. Που και αυτό έχει ομοιότητα με τις εκλογές γιατί όλες οι εταιρίες υπόσχονται το καλύτερο ride όλων των εποχών, αρκεί να είσαι "του κόμματος και της οικογένειας" και να είσαι πεπεισμένος ότι δεν γίνεται ποτέ λάθος ή/και να κερδίζεις από την κατάσταση.

Από εκεί και πέρα είναι το τι σου αρέσει. Ο Πολωνός λέει ότι τα τετρακύλινδρα του ακούγονται σαν ηλεκτρική σκούπα, θα ήταν λάθος να πάρει τέτοιο ακόμα και αν ήταν "τέλειο" για τις ανάγκες του.

Για την αστάθεια τα έχουμε πει και αλλού, φταίει και ο αναβάτης. Είχε αρπαχτεί ιδιοκτήτης τρέισερ πρώτης γενιάς, οκτάκουλος, ο οποίος φαινόταν στο βίντεο "απόδειξη" ότι κουνάει ο ίδιος από λάθος χειρισμό το τιμόνι και το μηχανάκι αργούσε να ηρεμήσει. Όχι ότι δεν υπήρχε ευαισθησία, αλλά αν δεν είσαι γίδι μπορείς -στον βαθμό που την βλέπαμε στα βίντεο- να την διαχειριστείς και να την ελαχιστοποιήσεις. Το XR με το λάθος λάστιχο που φορούσε πίσω είχε κοσκίνισμα το οποίο όταν έγερνε με 200+ δεν ήταν το πιο ευχάριστο πράγμα, από την άλλη δεν δημιούργησε θέμα εκτροπής από την επιθυμητή πορεία. Ακριβώς ότι δεν είναι το death wobble των Χάρλεϊ δηλαδή ή κάτι περίεργα σλαπ που έχουμε δει σε βίντεο με ΚΤΜ.

Τελικά ενώ αναγνωρίζω ότι δεν είναι το τέλειο μηχανάκι για την χρήση που θέλω, ταυτοχρόνως είναι γιατί δεν μπορώ να με φανταστώ με άλλο ακόμα και όταν παίρνω άλλο θυμάμαι γιατί το επέλεξα και πάντα γυρνάω στο "ναι αλλά". Τουλάχιστον έχω κάνει το βηματάκι να αναγνωρίσω ότι υπάρχουν πορτοκαλιές και εκτός τετρακύλινδρων σε σειρά, το οποίο είναι μεγάλη επιτυχία γιατί διευρύνει την αγορά μου.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Άκουσαν στην Πολωνία ότι ο μανιακός θέλει να αλλάξει μοτοσικλέτα και ιδού το συγκριτικό, παλιό νέο XR και μουλτι και τσιες. Αυτά τα honest review που υπονοούν ότι όλοι οι άλλοι δεν είναι ειλικρινείς πάντα έχουν γέλιο. Ενδιαφέροντα όσα λέει.


ΟΚ, στο πεντάλεπτο το έκλεισα όταν επανέλαβε για 3-4 φορά ότι τον άκουσαν στην BMW και έκαναν τις αλλαγές που έπρεπε :D

Κατά τα άλλα, έχει κουράσει το θέμα με το πόσο διαφορετικό είναι το XR από το GS. ΟΚ, στην αρχη να το καταλάβουμε ότι πολύς κόσμος πίστεψε ότι είναι ένα πιο γρήγορο GS (λόγω adventure θέσης οδήγησης) αλλά έχουν περάσει 6 χρόνια πλέον, νισάφι!

Μου φαίνεται ότι τα XR θα γίνουν τα νεα DucatoAprilia, τα καθαρόαιμα ηλεκτρονικομηχανάκια των 2010s. Ειδικά δε, τα πρώτα, τα 15αρια. Τα γνήσια, τα αντρικά:cool:
:roflmao::D:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πρέπει να πάω μια καλή βόλτα, πιθανώς να "μαζέψω" εκκρεμότητες που αφήσαμε από την βόλτα του Αντώνη, την εκκλησία και το γεφύρι που δεν σταματήσαμε για να φτάσει τα 30 και να πάω για σέρβις.

Έχω την απορία τι στο καλό είχε από έξτρα, το οποίο ξήλωσε βιαστικά ο πρώην ιδιοκτήτης και τώρα κρέμεται ένα καλώδιο μονωμένο αριστερά. Κάπου ήταν σφηνωμένο και "έπεσε", το ξεχνάω συνήθως μέχρι να πέσει φως και να φανεί η μονωτική που έχει αρχίσει και ξεφτιζει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να πάτε κύριε, να πάτε.

Να παίρνουμε και οι υπόλοιποι σειρά
Τα χρήματα που στοιχίζει είναι πολλά όντως. Τα μισά από ντουκατι μάλλον, λιγότερα από ότι γράφεται για τα ΚΤΜ 1290 επίσης. Καλώς η κακώς τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν απευθύνονται στην "μεσαία τάξη" της νέας εποχής που την έχουν ξεσκίσει οι πολιτικοί κάθε απόχρωσης εδώ και 10-12 χρόνια. Ακόμη μια παράμετρος για τον υποψήφιο νέο πελάτη που πρέπει να λάβει υπόψη γιατί σχεδόν όλοι κοιτάζουν μόνο το αυτοκόλλητο της τιμής.



Συζήτηση για μια λακκούβα... Που ξεκίνησε "στραβό χείλος ζάντας" και τελικά λάστιχο εμπρός και η ζάντα ελπίζω ότι θα είναι οκ, δεν ξέρω το πίσω λάστιχο που ήταν ολοκαίνουργιο αν ζει, έχουν χτυπήσει τα ρουλεμάν εμπρός, έχουν στραβώσει τα seals, τα καλάμια θέλουν σέρβις, ελπίζω να είναι οκ το αμορτισέρ. Τα λεφτά είναι πολλά, από το τίποτα. Στο fazer πχ που όλα αυτά θα τα έκανα μόνος μου (ρουλεμάν, μπροστινό σέρβις) το κόστος θα ήταν πολύ πολύ μικρότερο.



Ερωτηματικό τώρα .. ρωτάω για το σέρβις στον παναγιωτόπουλο και μου λέει ο άνθρωπος στο τηλέφωνο "θα αλλάξουμε και τσιμουχες;" Δηλαδή σέρβις χωρίς αυτά γίνεται; Άσε που όταν σου λένε τρέχει λάδι μετά από χτύπημα δεν ρωτάς αν θα τις αλλάξεις, αυτονόητο είναι, έχουν χαλάσει. Ερχεται μηχανή αυτού του επιπέδου και δεν απαιτεί ο πελάτης να λυθεί το καλάμι για έλεγχο στα κουζινέτα και καλό καθάρισμα;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...
Ερωτηματικό τώρα .. ρωτάω για το σέρβις στον παναγιωτόπουλο και μου λέει ο άνθρωπος στο τηλέφωνο "θα αλλάξουμε και τσιμουχες;" Δηλαδή σέρβις χωρίς αυτά γίνεται; Άσε που όταν σου λένε τρέχει λάδι μετά από χτύπημα δεν ρωτάς αν θα τις αλλάξεις, αυτονόητο είναι, έχουν χαλάσει.* Ερχεται μηχανή αυτού του επιπέδου και δεν απαιτεί ο πελάτης να λυθεί το καλάμι για έλεγχο στα κουζινέτα και καλό καθάρισμα;
*Αυτό που θα έπρεπε να σε ρωτήσει -"ο άνθρωπος"- είναι αν συμφωνείς να πάνε τα καλάμια για μέτρημα ,κ πιθανή αλλαγή τους ,γιατί διαρροή μετά από γκαπ ,σημαίνει πιθανή στρέβλωση αυτών.
Και προφανώς να σε ενημερώσει ότι ,εκτός από τσιμούχες κξύστρες ,θα πρέπει να αλλαχτούν κ οι εσωτερικοί δακτύλιοι τριβής.

Γενική αντιπροσωπία ,με παραγωγική γραμμή σερβις ,και πλήρες (σωστό) σερβις μπροστινού ,δεν νομίζω "Τάκη"
Τουλάχιστον εγώ ,αν δεν έβλεπα με τα μάτια μου τα καλάμια λυμένα μέχρι βίδας ,καθαρισμένα κ τακτοποιημένα στον πάγκο ,με όλα τα αναλλώσιμά τους καινούργια δίπλα ,δεν θα πίστευα ποτέ οτι έγινε.
Είναι πολλές οι εργατώρες ,που θα λείψουν από την "παραγωγή" του τεχνικού στη γραμμή.

Αν τελικά λανθάνω ,κ το κάνουν έτσι ,ενημέρωσέ μας για το κόστος.


ΥΓ: Αν γινονταν σωστά
Δεν θα υπήρχαν επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με αναρτήσεις.
Δεν θα υπήρχαν επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με φρένα (σας έχει λύσει-καθαρίσει-γρασσάρει ποτέ δαγκάνες αντιπροσωπία?)
Δεν θα υπήρχαν επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με carbs - ie - Tunning (έχετε δει ποτέ ειδικά μηχανήματα καθαρισμού κ Tunning σε αντιπροσωπία?)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κώστα ναι έτσι είναι. Στο Fazer κάθε χρόνο (τότε που έκανα 20,000+) ή σε κάθε αλλαγή λαδιών λύνω και κοιτάζω τα πάντα.

Φαντάζομαι ότι στον τυπικό πελάτη "ο,τι είναι πιο φθηνό και γρήγορα να φύγω" θα φανεί τρελό να πληρώσει για πλήρες λύσιμο όταν μπορεί να αλλάξει απλώς λάδια με το 1/5 των χρημάτων ανοίγοντας πάνω και την βίδα κάτω. Είναι τραγικά πολλά τα άλογα για να κάνεις εκπτώσεις που θα στοιχίσουν την ακεραιότητα αναβάτη και οχήματος.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κώστα ναι έτσι είναι. Στο Fazer κάθε χρόνο (τότε που έκανα 20,000+) ή σε κάθε αλλαγή λαδιών λύνω και κοιτάζω τα πάντα.

Φαντάζομαι ότι στον τυπικό πελάτη "ο,τι είναι πιο φθηνό και γρήγορα να φύγω" θα φανεί τρελό να πληρώσει για πλήρες λύσιμο όταν μπορεί να αλλάξει απλώς λάδια με το 1/5 των χρημάτων ανοίγοντας πάνω και την βίδα κάτω. Είναι τραγικά πολλά τα άλογα για να κάνεις εκπτώσεις που θα στοιχίσουν την ακεραιότητα αναβάτη και οχήματος.
Ετσι είναι Γιάννη.
Ακόμα κ να θέλουν να το κάνουν σωστά ,όταν ανακοινώσουν το κόστος σε τυποποιημένες-κοστολογημένες εργατωρες ,9 στους 10 πελάτες-χρήστες ,θα τους πουν "κλέφτες"
Ο 1 στους 10 πελάτες-γνώστες ,δεν τους απασχολεί. (τέτοιους πελάτες σαν κι εσένα ΔΕΝ τους θέλω ,μου λεγαν παλιά....)
Οι 9 στους 10 πελάτες-χρήστες ,που νομίζουν οτι ,ΜΙΑ σφραγγίδα κάνει τη διαφορά ,σε ποιότητα εργασιών κ ασφάλεια αναβάτη ,τους φτάνουν κ τους περισσεύουν.
Για την ακρίβεια ,δεν προλαβαίνουν να τους "εξ-υπηρετήσουν" όλους ,καν...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δυστυχώς με τα καινούργια μηχανάκια δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.

Θεωρητικά τα μπροστινά μπορώ να τα λύσω μόνος μου με λίγο έξτρα κόπο, πιθανώς με κάποιο έξτρα εργαλείο αν χρειαστεί. Πρακτικά εν προκειμένω δεν θέλω γιατί θα ζητήσω αποζημίωση.

Η ωραία πατημένη σκατούλα της ημέρας, τα ρουλεμάν δεν γυρίζουν καν με το χέρι. Άρα για μπροστινό θα πάει αλλού γιατί να μείνει ακίνητο ως τις 5 Οκτωβρίου δεν θέλω. Πάω μια βόλτα για βίδες για τα πίσω κάγκελα του ΚΤΜ στον Δαμίγο και θα περάσω από Σφακιανάκη να ρωτήσω για ραντεβού.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Kαλα σε τι κρατηρα επεσες? Σε φυσιολογικα μηχανακια παντως το στραβωμα σε τετοιες περιπτωσεις θα ηταν απλα αδυνατο, τωρα ομως στα νεοτερα, εχουν γινει ολα αισχος απο αντοχη. Χαηπερμοταρντ ειχε στραβωσει 50αρι μπροστινο απο απλο φιλημα σε πεζοδρομιο απο τουμπα με 10 χλμ. 50αρι καλαμι. Στραβωσε.

Αν θες να σου φυγει το ψυχολογικο για να τσεκαρεις αμα στραβωσε, αν βγαλεις τροχο, ξεβιδωσεις εντελως τις ταπες απο πανω και το καλαμι ανεβοκατεβαινει ανετα, δεν διατρεχεις φοβο στραβωματος.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ετσι είναι Γιάννη.
Ακόμα κ να θέλουν να το κάνουν σωστά ,όταν ανακοινώσουν το κόστος σε τυποποιημένες-κοστολογημένες εργατωρες ,9 στους 10 πελάτες-χρήστες ,θα τους πουν "κλέφτες"
Ο 1 στους 10 πελάτες-γνώστες ,δεν τους απασχολεί. (τέτοιους πελάτες σαν κι εσένα ΔΕΝ τους θέλω ,μου λεγαν παλιά....)
Οι 9 στους 10 πελάτες-χρήστες ,που νομίζουν οτι ,ΜΙΑ σφραγγίδα κάνει τη διαφορά ,σε ποιότητα εργασιών κ ασφάλεια αναβάτη ,τους φτάνουν κ τους περισσεύουν.
Για την ακρίβεια ,δεν προλαβαίνουν να τους "εξ-υπηρετήσουν" όλους ,καν...
Κώστα,
κάνω μπόλντ την συγκεκριμένη πρόταση μόνο για να σημειώσω ότι ναι, πράγματι κάνει, αλλά όχι σε αυτά που γράφεις.
Καλώς ή κακώς, η σφραγίδα μετράει στη μεταπώληση, ειδικά σε πιο καινούργια/premium/ακριβά μηχανάκια μόνο και μόνο για να πιστοποιεί τις εργασίες (ή καλύτερα να αποδεικνύει την προβλεπόμενη συντήρηση) και να δικαιολογεί την εγγύση (ακόμα και την good will, μετά το πέρας της κανονικής).

Βέβαια, μόνο ένα βιβλίο σέρβις δεν φτάνει για να πουλήσεις μια μοτοσυκλέτα, το ξέρω. Βοηθάει όμως.

Προσωπικά, δεν ψήνομαι να δώσω την 500αρα στον Παναγιωτόπουλο αλλά μάλλον θα το κάνω γιατί θέλω να υπάρχει ένα "επίσημο" ιστορικό της συντήρησης της στην Ελλάδα και από εκεί και πέρα, να κάνω και μόνος μου ότι μπορώ ή σε εξειδικευμένους μαστόρους.
Στο "μεγάλο" σέρβις του XR λέει για αλλαγή λαδιών στα καλάμια, λογικά φαντάζομαι ότι απλά θα βγάζουν το παλιό λάδι και θα βάζουν το καινούργιο. Γιατί θα πρέπει να αλλαχθούν και τσιμουχάκια, σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαρροή?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα,
κάνω μπόλντ την συγκεκριμένη πρόταση μόνο για να σημειώσω ότι ναι, πράγματι κάνει, αλλά όχι σε αυτά που γράφεις.
Καλώς ή κακώς, η σφραγίδα μετράει στη μεταπώληση, ειδικά σε πιο καινούργια/premium/ακριβά μηχανάκια μόνο και μόνο για να πιστοποιεί τις εργασίες (ή καλύτερα να αποδεικνύει την προβλεπόμενη συντήρηση) και να δικαιολογεί την εγγύση (ακόμα και την good will, μετά το πέρας της κανονικής).

Βέβαια, μόνο ένα βιβλίο σέρβις δεν φτάνει για να πουλήσεις μια μοτοσυκλέτα, το ξέρω. Βοηθάει όμως.

Προσωπικά, δεν ψήνομαι να δώσω την 500αρα στον Παναγιωτόπουλο αλλά μάλλον θα το κάνω γιατί θέλω να υπάρχει ένα "επίσημο" ιστορικό της συντήρησης της στην Ελλάδα και από εκεί και πέρα, να κάνω και μόνος μου ότι μπορώ ή σε εξειδικευμένους μαστόρους.
Στο "μεγάλο" σέρβις του XR λέει για αλλαγή λαδιών στα καλάμια, λογικά φαντάζομαι ότι απλά θα βγάζουν το παλιό λάδι και θα βάζουν το καινούργιο. Γιατί θα πρέπει να αλλαχθούν και τσιμουχάκια, σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαρροή?
Είναι πιο φθηνά σε "εξιδικευμένους"??
Έχεις κάνει έρευνα?
Εκτός και δεν υπάρχει το 24% των παραστατικων
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προσωπικά, δεν ψήνομαι να δώσω την 500αρα στον Παναγιωτόπουλο αλλά μάλλον θα το κάνω γιατί θέλω να υπάρχει ένα "επίσημο" ιστορικό της συντήρησης της στην Ελλάδα και από εκεί και πέρα, να κάνω και μόνος μου ότι μπορώ ή σε εξειδικευμένους μαστόρους.
Στο "μεγάλο" σέρβις του XR λέει για αλλαγή λαδιών στα καλάμια, λογικά φαντάζομαι ότι απλά θα βγάζουν το παλιό λάδι και θα βάζουν το καινούργιο. Γιατί θα πρέπει να αλλαχθούν και τσιμουχάκια, σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαρροή?

Αυτο εξαρταται απο το τι ακριβως προβλεπει το εργοστασιο ως προς αυτη την εργασια. Αν λεει αλλαγη λαδιων, τοτε ο αντιπροσωπος μπορει πολυ απλα να βγαλει τα παλια λαδια και να τα βαλει καινουρια. Τωρα, αν ειναι πιο ''μερακλης'' σιγουρα θα μπορουσε να προχωρισει σε ενα πληρες λυσιμο, αλλα αυτο οπως ειπα εξαρταται απο το πως θελει ο ιδιος να διαχειριστει την ποιοτητα των υπηρεσιων του, το customer loyalty, και το brand name του. Παντως, περα των τυπικων σερβις, βλεπε λαδια, βαλβιδες, φιλτρα, το βιβλιο σερβις δεν λεει και πολλα αν απλα πας και για αλλαγη λαμπας στην αντιπροσωπια.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είναι πιο φθηνά σε "εξιδικευμένους"??
Έχεις κάνει έρευνα?
Εκτός και δεν υπάρχει το 24% των παραστατικων
Από προσωπική πείρα, μπορώ να πω ότι η διαφορά τελικά είναι μικρή. Δεν θα το κάνεις φαντάζομαι για να γλυτώσεις χρήματα αλλά για να πάρεις μια ποιοτικότερη εργασία. Πχ, αντί να μου κάνει τα μπροστινά ο Παναγιωτόπουλος στο μπαμ, να τα έβγαζα και να τα πήγαινα σε κάποιον αναρτησά για φουλ συντήρηση με περίπου αντίστοιχο κόστος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από προσωπική πείρα, μπορώ να πω ότι η διαφορά τελικά είναι μικρή. Δεν θα το κάνεις φαντάζομαι για να γλυτώσεις χρήματα αλλά για να πάρεις μια ποιοτικότερη εργασία. Πχ, αντί να μου κάνει τα μπροστινά ο Παναγιωτόπουλος στο μπαμ, να τα έβγαζα και να τα πήγαινα σε κάποιον αναρτησά για φουλ συντήρηση με περίπου αντίστοιχο κόστος.
Επειδή τυχαίνει να πηγαίνω στον γερακα τα τελευταία 15 χρόνια και έχω φίλους με εξιδικευμένα, όλοι μα όλοι οι επαγγελματίες πρέπει να πληρωθούν για τη δουλειά που κάνουν
Πάρτε τιμές (με ΦΠΑ) και συγκρίνετε με αντιπροσωπειες
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αυτο εξαρταται απο το τι ακριβως προβλεπει το εργοστασιο ως προς αυτη την εργασια. Αν λεει αλλαγη λαδιων, τοτε ο αντιπροσωπος μπορει πολυ απλα να βγαλει τα παλια λαδια και να τα βαλει καινουρια. Τωρα, αν ειναι πιο ''μερακλης'' σιγουρα θα μπορουσε να προχωρισει σε ενα πληρες λυσιμο, αλλα αυτο οπως ειπα εξαρταται απο το πως θελει ο ιδιος να διαχειριστει την ποιοτητα των υπηρεσιων του, το customer loyalty, και το brand name του. Παντως, περα των τυπικων σερβις, βλεπε λαδια, βαλβιδες, φιλτρα, το βιβλιο σερβις δεν λεει και πολλα αν απλα πας και για αλλαγη λαμπας στην αντιπροσωπια.
Εννοείται.
Για τα BMW XR που μιλάμε συγκεριμένα όμως, το "μεγάλο" ή "των 30000χλμ" είναι ένα βασικό και ακριβό σέρβις που γίνονται πολλά πράγματα και ο επόμενος αγοραστής θα θέλει να δει "τσεκαρισμένο". Τα ενδιάμεσα λαδάκια τα κάνω και μόνος μου, τακάκια θα αλλάξω καλύτερα από την αντιπροσωπία (θα καθαρίσω και τους δίσκους, τα πιστονάκια, θα βάλω red rubber greace).
Προσωπική γνώμη αυτή βέβαια, βάσει τι θα ήθελα εγώ να ακούσω αν αγόραζα XR.
Αν αγόραζα Tuono V2 δεν θα με ένοιαζε τόσο ή αν αγόραζα KTM θα ήθελα seal of approval από el-Gatto
:D
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επειδή τυχαίνει να πηγαίνω στον γερακα τα τελευταία 15 χρόνια και έχω φίλους με εξιδικευμένα, όλοι μα όλοι οι επαγγελματίες πρέπει να πληρωθούν για τη δουλειά που κάνουν
Πάρτε τιμές (με ΦΠΑ) και συγκρίνετε με αντιπροσωπειες
Σωστή και αυτή η παρατήρηση περί ΦΠΑ. Όμως είναι κάτι που γλυτώνει η τσέπη του πελάτη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστή και αυτή η παρατήρηση περί ΦΠΑ. Όμως είναι κάτι που γλυτώνει η τσέπη του πελάτη.
Ναι... Αλλά όταν πληρώνεις ένα ανταλλακτικό, με το παραστατικό έχεις εγγυηση
Γενικα είναι ένας φαύλος κύκλος και στο τέλος της ημέρας η λέξη "γλυτώνω" θέλει ανάλυση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το τελευταίο.


30,000 χιλιόμετρα με δύο κομμάτια λάστιχο που ξύνουν βρωμιά κάθε μέρα όλη μέρα. Γιατί να περιμένεις να τρέχει λάδι για να τα αλλάξεις;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τσιμουχες γενικα αλλαζεις οποτε υπαρχει διαρροη, οχι προληπτικα. Αν ηταν ετσι, θα επρεπε να λυνουμε το μισο μηχανακι δυστυχως καθε 20κ. Σε αντιστοιχο παραδειγμα θα μπορουσες να αλλαζες την τσιμουχα του αμορτισερ πισω καθε οποτε κανεις σερβις μπροστα, να αλλαζες την τσιμουχα του αξονα κινησης καθε 2-3 χρονια, σε αμαξια να αλλαζες τις τσιμουχες στροφαλου γιατι απλα ''τρωνε πολυ χρηση'' κλπ κλπ.

Σε καθε περιπτωση παντως, αξιζει τον κοπο αν παει κανεις για αλλαγη σε τσιμουχες μπροστινου, να κανει μια ερευνα και να βαλει καλες τσιμουχες και γλιστρες χαμηλης τριβης, καθως κανουν μεγαλη διαφορα στη λειτουργια του πηρουνιου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είχε/έχει ο six days Θεσσαλονίκη τέτοιες για τα ΚΤΜ, αν θυμάμαι καλά ένα 35αρι το σετ.


Στο Fazer με 6 ευρώ επώνυμες τσιμούχες (μαγαζιά με βιομηχανικά είδη), μηδέν κόπος και πλεονέκτημα στον έλεγχο και το καθάρισμα μέσα, που έστω και κάθε χρόνο που το άνοιγα είχε βρωμιά που ήθελε σπρέι και χαρτί για να φύγει. Και βλέποντας αυτό έγινα λίγο υποχόνδριος με την ανάρτηση. Η πίσω επίσης προληπτικά κάθε 50,000 πάει για συντήρηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom