amyroukai
Big Membered Wunderkind
Η σοβαρή διαφορά ανάμεσα στις εκλογές και την επιλογή στο μηχανάκι είναι ότι στο δεύτερο πληρώνει αποκλειστικά ο σφάλλων το λάθος του.
Η ομοιότητα είναι ότι ό,τι και αν επιλέξεις την ίδια δουλειά θα κάνεις (μιλώντας για την κατηγορία γρήγορο ασφάλτινο τούρερ) είτε είναι όρθιο είτε πιο παραδοσιακό, περίπου όπως όλοι οι πολιτικοί από το ίδιο βουστάσιο φαίνεται να βγαίνουν. Το λάθος το έχει κάνει η πενφέ τοποθετώντας στο στα "adventure" μηχανάκια της, που δεν λέει ψέματα αν η περιπέτεια είναι ασφάλτινη. Που και αυτό έχει ομοιότητα με τις εκλογές γιατί όλες οι εταιρίες υπόσχονται το καλύτερο ride όλων των εποχών, αρκεί να είσαι "του κόμματος και της οικογένειας" και να είσαι πεπεισμένος ότι δεν γίνεται ποτέ λάθος ή/και να κερδίζεις από την κατάσταση.
Από εκεί και πέρα είναι το τι σου αρέσει. Ο Πολωνός λέει ότι τα τετρακύλινδρα του ακούγονται σαν ηλεκτρική σκούπα, θα ήταν λάθος να πάρει τέτοιο ακόμα και αν ήταν "τέλειο" για τις ανάγκες του.
Για την αστάθεια τα έχουμε πει και αλλού, φταίει και ο αναβάτης. Είχε αρπαχτεί ιδιοκτήτης τρέισερ πρώτης γενιάς, οκτάκουλος, ο οποίος φαινόταν στο βίντεο "απόδειξη" ότι κουνάει ο ίδιος από λάθος χειρισμό το τιμόνι και το μηχανάκι αργούσε να ηρεμήσει. Όχι ότι δεν υπήρχε ευαισθησία, αλλά αν δεν είσαι γίδι μπορείς -στον βαθμό που την βλέπαμε στα βίντεο- να την διαχειριστείς και να την ελαχιστοποιήσεις. Το XR με το λάθος λάστιχο που φορούσε πίσω είχε κοσκίνισμα το οποίο όταν έγερνε με 200+ δεν ήταν το πιο ευχάριστο πράγμα, από την άλλη δεν δημιούργησε θέμα εκτροπής από την επιθυμητή πορεία. Ακριβώς ότι δεν είναι το death wobble των Χάρλεϊ δηλαδή ή κάτι περίεργα σλαπ που έχουμε δει σε βίντεο με ΚΤΜ.
Τελικά ενώ αναγνωρίζω ότι δεν είναι το τέλειο μηχανάκι για την χρήση που θέλω, ταυτοχρόνως είναι γιατί δεν μπορώ να με φανταστώ με άλλο ακόμα και όταν παίρνω άλλο θυμάμαι γιατί το επέλεξα και πάντα γυρνάω στο "ναι αλλά". Τουλάχιστον έχω κάνει το βηματάκι να αναγνωρίσω ότι υπάρχουν πορτοκαλιές και εκτός τετρακύλινδρων σε σειρά, το οποίο είναι μεγάλη επιτυχία γιατί διευρύνει την αγορά μου.
Η ομοιότητα είναι ότι ό,τι και αν επιλέξεις την ίδια δουλειά θα κάνεις (μιλώντας για την κατηγορία γρήγορο ασφάλτινο τούρερ) είτε είναι όρθιο είτε πιο παραδοσιακό, περίπου όπως όλοι οι πολιτικοί από το ίδιο βουστάσιο φαίνεται να βγαίνουν. Το λάθος το έχει κάνει η πενφέ τοποθετώντας στο στα "adventure" μηχανάκια της, που δεν λέει ψέματα αν η περιπέτεια είναι ασφάλτινη. Που και αυτό έχει ομοιότητα με τις εκλογές γιατί όλες οι εταιρίες υπόσχονται το καλύτερο ride όλων των εποχών, αρκεί να είσαι "του κόμματος και της οικογένειας" και να είσαι πεπεισμένος ότι δεν γίνεται ποτέ λάθος ή/και να κερδίζεις από την κατάσταση.
Από εκεί και πέρα είναι το τι σου αρέσει. Ο Πολωνός λέει ότι τα τετρακύλινδρα του ακούγονται σαν ηλεκτρική σκούπα, θα ήταν λάθος να πάρει τέτοιο ακόμα και αν ήταν "τέλειο" για τις ανάγκες του.
Για την αστάθεια τα έχουμε πει και αλλού, φταίει και ο αναβάτης. Είχε αρπαχτεί ιδιοκτήτης τρέισερ πρώτης γενιάς, οκτάκουλος, ο οποίος φαινόταν στο βίντεο "απόδειξη" ότι κουνάει ο ίδιος από λάθος χειρισμό το τιμόνι και το μηχανάκι αργούσε να ηρεμήσει. Όχι ότι δεν υπήρχε ευαισθησία, αλλά αν δεν είσαι γίδι μπορείς -στον βαθμό που την βλέπαμε στα βίντεο- να την διαχειριστείς και να την ελαχιστοποιήσεις. Το XR με το λάθος λάστιχο που φορούσε πίσω είχε κοσκίνισμα το οποίο όταν έγερνε με 200+ δεν ήταν το πιο ευχάριστο πράγμα, από την άλλη δεν δημιούργησε θέμα εκτροπής από την επιθυμητή πορεία. Ακριβώς ότι δεν είναι το death wobble των Χάρλεϊ δηλαδή ή κάτι περίεργα σλαπ που έχουμε δει σε βίντεο με ΚΤΜ.
Τελικά ενώ αναγνωρίζω ότι δεν είναι το τέλειο μηχανάκι για την χρήση που θέλω, ταυτοχρόνως είναι γιατί δεν μπορώ να με φανταστώ με άλλο ακόμα και όταν παίρνω άλλο θυμάμαι γιατί το επέλεξα και πάντα γυρνάω στο "ναι αλλά". Τουλάχιστον έχω κάνει το βηματάκι να αναγνωρίσω ότι υπάρχουν πορτοκαλιές και εκτός τετρακύλινδρων σε σειρά, το οποίο είναι μεγάλη επιτυχία γιατί διευρύνει την αγορά μου.