ΣωστοςΜάντεψε πόσο πολύ στα παλιά μου τα παπούτσια. Όταν λες "την επόμενη το μεσημέρι" το κάνεις, αλλιώς λες "δεν μπορώ να εξυπηρετήσω" και πάει ο πελάτης αλλού. Δεν κρατάς το μηχανάκι κάποιου όμηρο, το συνεργείο με δεσμευμένο χώρο γιατί "πάει όλη η ελλάδα".
Η δική σου περίπτωση Γιάννη είναι βέβαια λίγο πιο περίπλοκη, καθώς το μπροστινό πήγε για μέτρηση και επισκευή λόγω της λακούβας.Ήθελα να γράψω ένα συγκεντρωτικό στο τέλος, αλλά επειδή δεν ξέρω πότε θα είναι το τέλος της επισκευής...
"Σετ στεγανοποίησης καλαμιού" 75 ευρώ, ήτοι 150 και για τα δύο. Συν λάδια, συν εργασία. Ο χριστός, η παναγία και οι άγιοι όλοι... Και θα μου πείτε BMW για αρχόντους μαλακάκο μου, σιλάνς και πλερώ Μπυθουλαίε, ΟΚ.
Δωστου ιδέες να το γεμίσει σεμεδακια και φλυτζανιαEγω παντως σημερα καταλαβα γιατι ο Αμυρου χλευαζει τις ποτηροθηκες μου, πετυχα σε φαναρι 1000XR με σφηνωμενο τον φρεντο μεταξυ της γεφυρας των καβαλετων της τιμονοπλακας και της ταμπλετας... Να γιατι χρειαζεται μια γκοπρο ολη μερα στο κεφαλι.
Το ότι ο Δήμος Κηφισιάς έκανε με εντελώς λάθος τρόπο* ένα έργο δεν λέει κάτι τέτοιο από μόνο του. Αν είχε σκάσει το 950 εκεί θα είχε σπάσει σίγουρα η ζάντα εμπρός και κρίνοντας από το σημάδι στο πίσω λάστιχο του XR θα παιζόταν και το πίσω στεφάνι που έχει πιο χαμηλό προφίλ. Σε λακκούβες πέφτουμε κάθε μέρα, δεν έχει γίνει τέτοια ζημιά ποτέ.Αρχίζω και πιστεύω σιγά σιγά ότι οι δρόμοι της χώρας μας είναι μόνο για μοτοσυκλέτες με ακτινωτους τροχούς.
Γιατί σε εξιδικευμενα και όχι σε δίκτυο?Λοιπόν... Με μιά μικρή επιφύλαξη στο αν έκαναν χαζομάρα στο πλύσιμο και έχουν "σταξίματα" τα πλαστικά είτε από χημικό είτε από κακό ξέβγαλμα (πρέπει να το ξαναπλύνω έτσι και αλλιώς), η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλή στο μαγαζί, ο Βασίλης που σήμερα έλυνε ένα κόκκινο XR εξήγησε οτιδήποτε έκανε όσο ήμουν εκεί την ημέρα που το έλυσε και έλεγξε. Γενικότερα οι άνθρωποι δεν έχουν τουπέ, πράγμα όχι αυτονόητο.
Το κακό της υπόθεσης τώρα... Τα όνειρα της Κυριακής στοιχίζουν ακριβά. Το "μεγάλο σέρβις" με βαλβίδες σε ελαφρώνει περί τα 500 ευρώ.
Για τα υπόλοιπα που είναι έκτακτες επισκευές και έγιναν από άλλο συνεργείο θα αποφύγω να σχολιάσω γιατί δεν ξέρω πως μοιράζονται τα χρήματα που χρεώθηκαν αν και έχω ιδέα για το τι χρεώνει κάποιες εκ των εργασιών αν πας απ΄ευθείας. Αυτό που θα πω σε οποιονδήποτε δεν είναι εντός εγγύησης, κάθε εργασία σε περιφερειακά καλύτερα να γίνεται σε εξειδικευμένο συνεργείο επιλογής του και όχι στο δίκτυο.
Μένουμε στο ότι το μηχανάκι λειτουργεί κανονικά και πάλι, καλά χιλιόμετρα να έχουμε.
Καμία αντίρρηση για τη λακκούβα που έπεσες.Το ότι ο Δήμος Κηφισιάς έκανε με εντελώς λάθος τρόπο* ένα έργο δεν λέει κάτι τέτοιο από μόνο του. Αν είχε σκάσει το 950 εκεί θα είχε σπάσει σίγουρα η ζάντα εμπρός και κρίνοντας από το σημάδι στο πίσω λάστιχο του XR θα παιζόταν και το πίσω στεφάνι που έχει πιο χαμηλό προφίλ. Σε λακκούβες πέφτουμε κάθε μέρα, δεν έχει γίνει τέτοια ζημιά ποτέ.
* τον οποίο διόρθωσαν στα επόμενα έργα στον ίδιο δρόμο, προβλεπόμενα και με σήμανση.
Γιατί η χρέωση εκεί που πήγε αν πας εσύ σαν ιδιώτης είναι Α και αν πας στο δίκτυο που τα δίνει στο ίδιο συνεργείο για την ίδια δουλειά είναι Β.Γιατί σε εξιδικευμενα και όχι σε δίκτυο?
Αν πας σε εξειδικευμένο, θα το στείλει στον ίδιο παπουτσα και θα χρεωθείς το ίδιο.Γιατί η χρέωση εκεί που πήγε αν πας εσύ σαν ιδιώτης είναι Α και αν πας στο δίκτυο που τα δίνει στο ίδιο συνεργείο για την ίδια δουλειά είναι Β.
Όπου Β μεγαλύτερο του Α. Και δεν μπορώ να δικαιολογήσω την διαφορά στην τάξη μεγέθους. Ούτε την χρέωση για την αλλαγή στα καλάμια.
Γενικά.... τι να σου πω, δεν ξέρω.Καμία αντίρρηση για τη λακκούβα που έπεσες.
Μιλάω γενικά για τους δρόμους στην χώρα.
Να στο πω ακόμα πιο απλά.Αν πας σε εξειδικευμένο, θα το στείλει στον ίδιο παπουτσα και θα χρεωθείς το ίδιο.
Αν κάνεις μόνος σου την εργασία βάλε βγάλε, πήγαινε στον παπουτσα... Ίσως έχεις κάποιο κέρδος.
Βρε το κατάλαβα αυτοΝα στο πω ακόμα πιο απλά.
Αν πάω εγώ στον Παπουτσά πληρώνω Χ. Αν πάει μέσω δικτύου κάμποσα Χ παραπάνω. Ξαναλέω, ΞΕΡΩ τι χρεώνει για την εργασία "συντήρηση μπροστινού συστήματος" με τα υλικά και ξέρω πόσο έχουν τα υλικά του οπότε μπορώ να υπολογίσω την εργασία. Τα υλικά τα αφήνω απ' έξω γιατί υποτίθεται ότι πήγαν από το δίκτυο λάδια/σετ στεγανοποίησης.