BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολλές φορές δεν υπολογίζουμε και την χρέωση ΦΠΑ που δεν "γλυτώνουμε" μέσω δικτύου... Να τα λέμε και αυτα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρε το κατάλαβα αυτο
Το εξειδικευμένο συνεργείο και όχι δίκτυο που έγραψες δεν κολλάει, γιατί και στο εξειδικευμένο η χρέωση είναι διαφορετική από το να πας εσύ στον παπουτσα
Ο Παπουτσάς είναι το "εξειδικευμένο" που έλεγα. Δεν είναι "εξουσιοδοτημένος" οτιδήποτε από οπουδήποτε. Δεν σου είπα να πας στον Ουζάκια (πέρασα απ' έξω σήμερα αλλά τους είδα να έχουν κόσμο και δεν σταμάτησα) και να το στείλει Παπουτσά. Και έχω γνώση αυτού που λες, δεν μιλάμε για διαφορά 24%.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αν πας σε εξειδικευμένο, θα το στείλει στον ίδιο παπουτσα και θα χρεωθείς το ίδιο.
Αν κάνεις μόνος σου την εργασία βάλε βγάλε, πήγαινε στον παπουτσα... Ίσως έχεις κάποιο κέρδος.
Σχετικά είναι όλα .. γιατί ο κάθε παπουτσας μπορεί να χρεώνει διαφορετικά μια δουλεια από μεγάλη μονάδα από ένα μικρό συνεργείο...η κ τα μαγαζιά να χρεώνουν διαφορετικά...δεν υπάρχει μπουσουλας γι'αυτό...κ συνήθως δεν ξέρεις εκ των προτέρων...!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σχετικά είναι όλα .. γιατί ο κάθε παπουτσας μπορεί να χρεώνει διαφορετικά μια δουλεια από μεγάλη μονάδα από ένα μικρό συνεργείο...η κ τα μαγαζιά να χρεώνουν διαφορετικά...δεν υπάρχει μπουσουλας γι'αυτό...κ συνήθως δεν ξέρεις εκ των προτέρων...!!!!
Γύρω από τα bmw δεν ισχύει αυτό... Ίδια πράγματα χρεώνουν σε ειδικευμένα και στο δίκτυο και συνήθως η διαφορά είναι σε αυτό που είπα παραπανω
Στα παραστατικα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γενικά.... τι να σου πω, δεν ξέρω.

Το στρίψιμο του 17άρη είναι εντελώς άλλο, τα φρένα είναι αλλού, η συμπεριφορά είναι εντελώς διαφορετική γενικότερα. Το 950 δεν έκρυψα καθόλου ότι με πήγε άμεσα στο "πόσο μαλάκας είμαι που το πήρα" και μόλις ήρθε (κοντά) στα μέτρα μου, γιατί για το εντελώς στα μέτρα μου θέλει ελατήρια (και μαζέματα στο εμφανισιακό), πήγαμε στο "ωραίο είναι και αυτό τελικά" και συνηθίζοντας το διαφορετικό μοτέρ έφτασα στο άλλο άκρο από την αρχική εντύπωση. Δεν είναι πιο ταιριαστό για τους δρόμους όμως. Πιθανολογώ ότι το 890R είναι κάμποσα κλικ παραπάνω σε άνεση ταξιδίου, ευελπιστώ το 901 να είναι ακόμα καλύτερο από το 890 για μεγάλες μέρες στην σέλα (και με την άκρη του ματιού i spy a little copycat from china).
Συμφωνοι, αλλά μιλάς για διάσταση τροχού ενώ εγώ για την διαφορά ακτίνας-χυτής ζάντας σε χρήση επί ελληνικού δικτύου, ιδιαιτερα σε επαρχιακούς. Ο 21 του 950 δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης γιατί όλο το μπροστινό γενικά, φρένα αναρτήσεις τροχός, είναι προσανατολισμενα πιο πολύ σε off road χρήση. Σε ασφάλτινη χρήση δείχνει γρήγορα την αδυναμία του, χωρίς αυτό βέβαια να ενοχλεί ορισμένους, καλή ώρα και του λόγου μου.

Σχετικά με τη διάσταση θα συμφωνήσω με τον pumpa, ο 19 ιντσών είναι και ο πλέον ιδανικός, και αν είναι και ακτινωτός ακόμα καλύτερα.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σχετικά είναι όλα .. γιατί ο κάθε παπουτσας μπορεί να χρεώνει διαφορετικά μια δουλεια από μεγάλη μονάδα από ένα μικρό συνεργείο...η κ τα μαγαζιά να χρεώνουν διαφορετικά...δεν υπάρχει μπουσουλας γι'αυτό...κ συνήθως δεν ξέρεις εκ των προτέρων...!!!!
Για σέρβις μπροστινά ξέρεις ότι όλη η αγορά παίζει στα 100-130 ευρώ εργασία και υλικά.

Για σέρβις αμορτισέρ είναι περίπου τα ίδια.

Να το πας "στο χέρι" εννοείται.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η χρυση τομη ειναι ο 19αρης μπροστα, εχει παραπανω ανεση απο τον 17αρι χωρις τις ασαφειες του 21. 21 ειναισιγουρα καλυτερη επιλογη για οσους δεν εχουν ιδιαιτερες βλεψεις για δρομο.
Στην περίπτωση του XR για την άνεση φταίει και το βάλβινγκ των αναρτήσεων. Στο 2020+ μοντέλο άλλαξαν τα εσωτερικά του καλαμιού και έδωσαν πολύ μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης για μεγαλύτερη άνεση χωρίς να χάσει το σπορ κομμάτι.

Αν μιλάμε για γενικά τουριστική μοτοσικλέτα "παντός εδάφους" πιθανώς να είναι όπως τα λέτε, υπάρχει το GS για αυτή την δουλειά όμως με αυτούς τους τροχούς. Πολύ κόσμο διαβάζω να πηγαίνει από το ένα στο άλλο, κάποιοι έχουν και τα δύο.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Και φαντάσου ότι εσύ Γιάννη έχεις το 17αρι που είναι λίγο αλλαγμένες οι αποσβέσεις προς το ενδοτικότερο σε σχέση με το δικό μου 15αρι!
Εγώ πάντως έχω βρει έναν καλό συμβιβασμό με το να έχω την προφόρτιση στο ένα άτομο, γίνεται αρκετά πιο μαλακό σε σχέση με το ένα +αποσκευές που είχα πριν (και που θεωρούσα ότι ήταν πιο σωστό βάσει κιλών μου).

Πάντως νομίζω ότι το επόμενο μοτόρι μου θα είναι με 19 μπροστινό τροχό, όσο περνάει ο καιρός μου φαίνεται όλο και πιο άσκοπος ο 17αρης μιας και οι ρυθμοί μου αρχίζουν και πέφτουν...

P.S.: περί σέρβις, θα πω και τη δική μου εμπειρία προς το τέλος της άλλης εβδομάδας μιας και τελικά επέλεξα άλλο συνεργείο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν είναι του δικτύου δεν έχει μεγάλη διαφορά το ένα με το άλλο. Έχω δει τιμολόγια από Θεσσαλονίκη για το σέρβις και ήταν στα ίδια επίπεδα. Αν δεν είναι, θα έχει ενδιαφέρον η σύγκριση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ducati multi V4
"Μετά το XR τι" η V4 είναι λίγο πιο αργή, καίει κατιτίς περισσότερο και είναι ακόμα πιο ακριβή στο σέρβις. Μάντεψε τι δεν θα είναι το επόμενο.

Τώρα που το είπα βέβαια το σύμπαν γελάει και μπαίνει autotrader.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Θα βρεθούμε σύντομα να βρούμε το επόμενο αλλά πρώτα θα μιλήσουμε στο τηλ να κάνεις την έρευνα σου

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
"Μετά το XR τι" η V4 είναι λίγο πιο αργή, καίει κατιτίς περισσότερο και είναι ακόμα πιο ακριβή στο σέρβις. Μάντεψε τι δεν θα είναι το επόμενο.

Τώρα που το είπα βέβαια το σύμπαν γελάει και μπαίνει autotrader.
Έχει τόσο μεγάλη ροπή από χαμηλά και ελαστικότητα σχεδόν όλο το φάσμα των στροφών που σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο δυνατό
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παίδες να τα πούμε λίγο σοβαρά.

Πιο γρήγορο μηχανάκι από το XR, πιο ελαστικό χαμηλά, πιο υστερικό ψηλά δεν ξέρω αν υπάρχει στην κατηγορία, γενικότερα τα V δεν δουλεύουν χαμηλά με τον ίδιο τρόπο. Αν όντως υπάρχει είναι ακόμα περισσότερο "άχρηστο". Ναι, κλέβει εκκλησίες το κοντό κιβώτιο αλλά οδηγείς με το κιβώτιο που έχεις, όχι με μιά θεωρία "αν τα γραναζώσεις όλα το ίδιο".

Δυστυχώς, ευτυχώς, δεν ξέρω να πω με σιγουριά, δεν τρέχω πια όπως παλιότερα. Το βλέπω σε κάθε βόλτα που πάω, μένω πίσω. Το αίσθημα του να μην σπάσω σε κομμάτια βρίσκοντας κάτι απρόβλεπτο μέσα στην στροφή κερδίζει στο 90% των περιπτώσεων και κόβω περισσότερο από όσο χρειάζεται τελικά, το καταλαβαίνω σε κάθε έξοδο στροφής. Χαλιέμαι; Λίγο ναι, το θέμα είναι ότι πάω πάλι με λίγα λεπτά καθυστέρηση σε σχέση με τους άλλους, αφού πάω όλα ΟΚ. Αν ξεκινήσω το "δεν πάω από στροφές" είναι η ώρα να τα παρατήσω γενικά και μην γελάτε, ξέρω κόσμο που το λέει.

Αυτό που χρειαζόταν το XR σε κιβώτιο το απέκτησε, απέκτησε και ένα ωραίο κωλοδάχτυλο στον ιδιοκτήτη με τα κλεισμένα μοτέρ λόγω euro5 που διορθώνεται όμως (διαβάζω, τα Αμερικάνικα μοντέλα είναι απλώς τραγικά φιμωμένα, τα Ευρωπαϊκά πολύ λιγότερο). Αυτό που χρειαζόταν σε φώτα επίσης το απέκτησε στην νέα γενιά, απέκτησε και άνεση αναρτήσεων, για την θέση οδήγησης δεν υπάρχει συμφωνία μεταξύ παλαιών ιδιοκτητών που άλλαξαν, την αγαπάς ή την μισείς αναλόγως το σώμα σου. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ λοιπόν η μετάβαση στο νέο XR είναι αυτονόητη αν θέλω να μείνω στην κατηγορία και το βολευτώ.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ δεν χρειάζεται να είναι της κατηγορίας το επόμενο. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε περί τα 100 άλογα της αμέσως μικρότερης και θα χάσω λίγα πράγματα. Θα μπορούσε να είναι GS γιατί τα "άντα" τελειώνουν και έρχεται η φημολογούμενη ώρα του. Δεν έχω καν καταλήξει στο αν το "ακριβό" μηχανάκι με χαλάει ψυχολογικά ή όχι γιατί πολλές φορές πλέον σκέφτομαι την απώλεια, πράγμα που με μηχανή πολύ χαμηλής αξίας δεν με είχε απασχολήσει.

Για την ώρα πρέπει να βγω καμιά βόλτα να το χαρώ και βλέπουμε τότε που θα είναι η ώρα.
 

zannisvel

Μέλος
Όνομα
Ζαννής
Μοτό
NC750X
Μπορεί να μην έχω XR αλλά 13 σελίδες, τις ευχαριστήθηκα. Να τα χαίρεστε. Τελικά αυτό που σε κάνει να ξεκρεμάσεις τα κλειδιά και να καβαλήσεις είναι το καλύτερο μηχανάκι, όσο και να κάνει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δες γέλιο τώρα ε.

Βόλτα σε διαδρομή που δεν μου αρέσει γιατί έχω δει live ασχήμιες και... τέλος πάντων, πήγα μετά από χρόνια πάλι και δεν έμεινα τραγικά πίσω, είχαμε οπτική επαφή η τετράδα στο περισσότερο κομμάτι.

"Γιατί κοντεύω να μπω στο χαντάκι τόσο πολύ πριν το apex" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "γιατί το 950 δεν στρίβει"
"Γιατί δεν φρενάρει το μοτέρ" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "κλείνω το γκάζι και το 950 γονατίζει"
"Γιατί ελαφρώνει το μπροστινό στην έξοδο" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "το 950 δεν έχει γκάζι"
"Που πήγε η έξτρα ταλάντωση των αναρτήσεων" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω....
"Γιατί κουνιέται περίεργα η ουρά με το φρένο" καλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το πρόγραμμα του συνδυασμένου και το φρέσκο πίσω τακάκι
"Γιατί δεν κουνάει λίγο το λάστιχο να καταλάβω ότι στρίβει" γιατί δεν έχει τακούνι και γιατί είναι τεράστιο
"Γιατί αγγίζω το φρένο και κόβει τόσο πολύ" (λύθηκε η απορία, δεν θα είχαμε κινδυνέψει να στουκάρουμε με τον ibar τότε)
"Γιατί λαστιχάρει το μοτέρ χαμηλά" ΜΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ όχι δεν το έκανε πριν αυτό, έχουν προσθέσει latency στο ηλεκτρόγκαζο και δεν ένιωθα αρκετά γενναίος για να βάλω dynamic, μπορείς να κάνεις ride around it αλλά πρέπει να το σκέφτεσαι στην αρχή
"Γιατί δεν είναι στάνταρ το CC σε όλα τα μηχανάκια"
"Πρέπει να πάρω κάτι για να κόψει περισσότερο αέρα"
"Γιατί έχω δέκα στρέμματα τσίκεν γουινγκ" εντάξει αυτό το ξέρουμε.

Κατά τα λοιπά, απλά πας 350 χιλιόμετρα, γυρίζεις, σαν να πήγες για καφέ στην Κηφισιά ξέρω 'γω, απλά χωρίς να βράσεις το μοτέρ.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δες γέλιο τώρα ε.

Βόλτα σε διαδρομή που δεν μου αρέσει γιατί έχω δει live ασχήμιες και... τέλος πάντων, πήγα μετά από χρόνια πάλι και δεν έμεινα τραγικά πίσω, είχαμε οπτική επαφή η τετράδα στο περισσότερο κομμάτι.

"Γιατί κοντεύω να μπω στο χαντάκι τόσο πολύ πριν το apex" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "γιατί το 950 δεν στρίβει"
"Γιατί δεν φρενάρει το μοτέρ" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "κλείνω το γκάζι και το 950 γονατίζει"
"Γιατί ελαφρώνει το μπροστινό στην έξοδο" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "το 950 δεν έχει γκάζι"
"Που πήγε η έξτρα ταλάντωση των αναρτήσεων" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω....
"Γιατί κουνιέται περίεργα η ουρά με το φρένο" καλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το πρόγραμμα του συνδυασμένου και το φρέσκο πίσω τακάκι
"Γιατί δεν κουνάει λίγο το λάστιχο να καταλάβω ότι στρίβει" γιατί δεν έχει τακούνι και γιατί είναι τεράστιο
"Γιατί αγγίζω το φρένο και κόβει τόσο πολύ" (λύθηκε η απορία, δεν θα είχαμε κινδυνέψει να στουκάρουμε με τον ibar τότε)
"Γιατί λαστιχάρει το μοτέρ χαμηλά" ΜΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ όχι δεν το έκανε πριν αυτό, έχουν προσθέσει latency στο ηλεκτρόγκαζο και δεν ένιωθα αρκετά γενναίος για να βάλω dynamic, μπορείς να κάνεις ride around it αλλά πρέπει να το σκέφτεσαι στην αρχή
"Γιατί δεν είναι στάνταρ το CC σε όλα τα μηχανάκια"
"Πρέπει να πάρω κάτι για να κόψει περισσότερο αέρα"
"Γιατί έχω δέκα στρέμματα τσίκεν γουινγκ" εντάξει αυτό το ξέρουμε.

Κατά τα λοιπά, απλά πας 350 χιλιόμετρα, γυρίζεις, σαν να πήγες για καφέ στην Κηφισιά ξέρω 'γω, απλά χωρίς να βράσεις το μοτέρ.
Νομιζω οτι εχεις πεταξει ηδη την κουβεντα στο σπιτι για συγκριτικο της ιδιας διαδρομης με το 950, εντος της εβδομαδας, πριν τα ξεχασεις!!
:roflmao::roflmao::friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομιζω οτι εχεις πεταξει ηδη την κουβεντα στο σπιτι για συγκριτικο της ιδιας διαδρομης με το 950, εντος της εβδομαδας, πριν τα ξεχασεις!!
:roflmao::roflmao::friendship:
Με το 950 ετοιμάζω ride and (soft)hike με τις βαλίτσες για τα δεύτερα μποτάκια, παντελόνι κλπ και αποθήκευση μοτορούχων, ημερήσια Κάβο Μαλέα σκληρή γιατί απλά γίνεται και είναι ρεντι. Την ημέρα να βρω γιατί ήθελα να το κάνω αυτό το σκ αλλά προέκυψε ο Χελιώτης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δες γέλιο τώρα ε.

Βόλτα σε διαδρομή που δεν μου αρέσει γιατί έχω δει live ασχήμιες και... τέλος πάντων, πήγα μετά από χρόνια πάλι και δεν έμεινα τραγικά πίσω, είχαμε οπτική επαφή η τετράδα στο περισσότερο κομμάτι.

"Γιατί κοντεύω να μπω στο χαντάκι τόσο πολύ πριν το apex" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "γιατί το 950 δεν στρίβει"
"Γιατί δεν φρενάρει το μοτέρ" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "κλείνω το γκάζι και το 950 γονατίζει"
"Γιατί ελαφρώνει το μπροστινό στην έξοδο" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "το 950 δεν έχει γκάζι"
"Που πήγε η έξτρα ταλάντωση των αναρτήσεων" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω....
"Γιατί κουνιέται περίεργα η ουρά με το φρένο" καλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το πρόγραμμα του συνδυασμένου και το φρέσκο πίσω τακάκι
"Γιατί δεν κουνάει λίγο το λάστιχο να καταλάβω ότι στρίβει" γιατί δεν έχει τακούνι και γιατί είναι τεράστιο
"Γιατί αγγίζω το φρένο και κόβει τόσο πολύ" (λύθηκε η απορία, δεν θα είχαμε κινδυνέψει να στουκάρουμε με τον ibar τότε)
"Γιατί λαστιχάρει το μοτέρ χαμηλά" ΜΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ όχι δεν το έκανε πριν αυτό, έχουν προσθέσει latency στο ηλεκτρόγκαζο και δεν ένιωθα αρκετά γενναίος για να βάλω dynamic, μπορείς να κάνεις ride around it αλλά πρέπει να το σκέφτεσαι στην αρχή
"Γιατί δεν είναι στάνταρ το CC σε όλα τα μηχανάκια"
"Πρέπει να πάρω κάτι για να κόψει περισσότερο αέρα"
"Γιατί έχω δέκα στρέμματα τσίκεν γουινγκ" εντάξει αυτό το ξέρουμε.

Κατά τα λοιπά, απλά πας 350 χιλιόμετρα, γυρίζεις, σαν να πήγες για καφέ στην Κηφισιά ξέρω 'γω, απλά χωρίς να βράσεις το μοτέρ.
Δεν παύει να είναι μια μοτοσυκλέτα 4Κ & 170 ίππων, θέλει χρόνο και βόλτες πολλές για να μάθει κανείς να την πηγαίνει σε τέτοια στροφιλίκια. Είναι πολύ εύκολο να βρεθείς με κάμποσα παραπανήσια χιλιόμετρα στην είσοδο της στροφής. Όμως με τους τροχούς και τις συνολικές δυνατότητες που έχει είναι μοτοσυκλέτα που όταν τη κάνεις "δική σου" δε ξέρω με ποια άλλη θα μπορούσε να αντικατασταθεί για ασφάλτινες. Όπου και να ταξιδέψεις, στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό... κατεβαίνεις ατσαλάκωτος.
 
Top Bottom