Ο Παπουτσάς είναι το "εξειδικευμένο" που έλεγα. Δεν είναι "εξουσιοδοτημένος" οτιδήποτε από οπουδήποτε. Δεν σου είπα να πας στον Ουζάκια (πέρασα απ' έξω σήμερα αλλά τους είδα να έχουν κόσμο και δεν σταμάτησα) και να το στείλει Παπουτσά. Και έχω γνώση αυτού που λες, δεν μιλάμε για διαφορά 24%.Βρε το κατάλαβα αυτο
Το εξειδικευμένο συνεργείο και όχι δίκτυο που έγραψες δεν κολλάει, γιατί και στο εξειδικευμένο η χρέωση είναι διαφορετική από το να πας εσύ στον παπουτσα
Σχετικά είναι όλα .. γιατί ο κάθε παπουτσας μπορεί να χρεώνει διαφορετικά μια δουλεια από μεγάλη μονάδα από ένα μικρό συνεργείο...η κ τα μαγαζιά να χρεώνουν διαφορετικά...δεν υπάρχει μπουσουλας γι'αυτό...κ συνήθως δεν ξέρεις εκ των προτέρων...!!!!Αν πας σε εξειδικευμένο, θα το στείλει στον ίδιο παπουτσα και θα χρεωθείς το ίδιο.
Αν κάνεις μόνος σου την εργασία βάλε βγάλε, πήγαινε στον παπουτσα... Ίσως έχεις κάποιο κέρδος.
Γύρω από τα bmw δεν ισχύει αυτό... Ίδια πράγματα χρεώνουν σε ειδικευμένα και στο δίκτυο και συνήθως η διαφορά είναι σε αυτό που είπα παραπανωΣχετικά είναι όλα .. γιατί ο κάθε παπουτσας μπορεί να χρεώνει διαφορετικά μια δουλεια από μεγάλη μονάδα από ένα μικρό συνεργείο...η κ τα μαγαζιά να χρεώνουν διαφορετικά...δεν υπάρχει μπουσουλας γι'αυτό...κ συνήθως δεν ξέρεις εκ των προτέρων...!!!!
Συμφωνοι, αλλά μιλάς για διάσταση τροχού ενώ εγώ για την διαφορά ακτίνας-χυτής ζάντας σε χρήση επί ελληνικού δικτύου, ιδιαιτερα σε επαρχιακούς. Ο 21 του 950 δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης γιατί όλο το μπροστινό γενικά, φρένα αναρτήσεις τροχός, είναι προσανατολισμενα πιο πολύ σε off road χρήση. Σε ασφάλτινη χρήση δείχνει γρήγορα την αδυναμία του, χωρίς αυτό βέβαια να ενοχλεί ορισμένους, καλή ώρα και του λόγου μου.Γενικά.... τι να σου πω, δεν ξέρω.
Το στρίψιμο του 17άρη είναι εντελώς άλλο, τα φρένα είναι αλλού, η συμπεριφορά είναι εντελώς διαφορετική γενικότερα. Το 950 δεν έκρυψα καθόλου ότι με πήγε άμεσα στο "πόσο μαλάκας είμαι που το πήρα" και μόλις ήρθε (κοντά) στα μέτρα μου, γιατί για το εντελώς στα μέτρα μου θέλει ελατήρια (και μαζέματα στο εμφανισιακό), πήγαμε στο "ωραίο είναι και αυτό τελικά" και συνηθίζοντας το διαφορετικό μοτέρ έφτασα στο άλλο άκρο από την αρχική εντύπωση. Δεν είναι πιο ταιριαστό για τους δρόμους όμως. Πιθανολογώ ότι το 890R είναι κάμποσα κλικ παραπάνω σε άνεση ταξιδίου, ευελπιστώ το 901 να είναι ακόμα καλύτερο από το 890 για μεγάλες μέρες στην σέλα (και με την άκρη του ματιού i spy a little copycat from china).
Για σέρβις μπροστινά ξέρεις ότι όλη η αγορά παίζει στα 100-130 ευρώ εργασία και υλικά.Σχετικά είναι όλα .. γιατί ο κάθε παπουτσας μπορεί να χρεώνει διαφορετικά μια δουλεια από μεγάλη μονάδα από ένα μικρό συνεργείο...η κ τα μαγαζιά να χρεώνουν διαφορετικά...δεν υπάρχει μπουσουλας γι'αυτό...κ συνήθως δεν ξέρεις εκ των προτέρων...!!!!
Στην περίπτωση του XR για την άνεση φταίει και το βάλβινγκ των αναρτήσεων. Στο 2020+ μοντέλο άλλαξαν τα εσωτερικά του καλαμιού και έδωσαν πολύ μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης για μεγαλύτερη άνεση χωρίς να χάσει το σπορ κομμάτι.Η χρυση τομη ειναι ο 19αρης μπροστα, εχει παραπανω ανεση απο τον 17αρι χωρις τις ασαφειες του 21. 21 ειναισιγουρα καλυτερη επιλογη για οσους δεν εχουν ιδιαιτερες βλεψεις για δρομο.
"Μετά το XR τι" η V4 είναι λίγο πιο αργή, καίει κατιτίς περισσότερο και είναι ακόμα πιο ακριβή στο σέρβις. Μάντεψε τι δεν θα είναι το επόμενο.Ducati multi V4
Έχει τόσο μεγάλη ροπή από χαμηλά και ελαστικότητα σχεδόν όλο το φάσμα των στροφών που σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο δυνατό"Μετά το XR τι" η V4 είναι λίγο πιο αργή, καίει κατιτίς περισσότερο και είναι ακόμα πιο ακριβή στο σέρβις. Μάντεψε τι δεν θα είναι το επόμενο.
Τώρα που το είπα βέβαια το σύμπαν γελάει και μπαίνει autotrader.
Νομιζω οτι εχεις πεταξει ηδη την κουβεντα στο σπιτι για συγκριτικο της ιδιας διαδρομης με το 950, εντος της εβδομαδας, πριν τα ξεχασεις!!Δες γέλιο τώρα ε.
Βόλτα σε διαδρομή που δεν μου αρέσει γιατί έχω δει live ασχήμιες και... τέλος πάντων, πήγα μετά από χρόνια πάλι και δεν έμεινα τραγικά πίσω, είχαμε οπτική επαφή η τετράδα στο περισσότερο κομμάτι.
"Γιατί κοντεύω να μπω στο χαντάκι τόσο πολύ πριν το apex" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "γιατί το 950 δεν στρίβει"
"Γιατί δεν φρενάρει το μοτέρ" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "κλείνω το γκάζι και το 950 γονατίζει"
"Γιατί ελαφρώνει το μπροστινό στην έξοδο" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "το 950 δεν έχει γκάζι"
"Που πήγε η έξτρα ταλάντωση των αναρτήσεων" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω....
"Γιατί κουνιέται περίεργα η ουρά με το φρένο" καλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το πρόγραμμα του συνδυασμένου και το φρέσκο πίσω τακάκι
"Γιατί δεν κουνάει λίγο το λάστιχο να καταλάβω ότι στρίβει" γιατί δεν έχει τακούνι και γιατί είναι τεράστιο
"Γιατί αγγίζω το φρένο και κόβει τόσο πολύ" (λύθηκε η απορία, δεν θα είχαμε κινδυνέψει να στουκάρουμε με τον ibar τότε)
"Γιατί λαστιχάρει το μοτέρ χαμηλά" ΜΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ όχι δεν το έκανε πριν αυτό, έχουν προσθέσει latency στο ηλεκτρόγκαζο και δεν ένιωθα αρκετά γενναίος για να βάλω dynamic, μπορείς να κάνεις ride around it αλλά πρέπει να το σκέφτεσαι στην αρχή
"Γιατί δεν είναι στάνταρ το CC σε όλα τα μηχανάκια"
"Πρέπει να πάρω κάτι για να κόψει περισσότερο αέρα"
"Γιατί έχω δέκα στρέμματα τσίκεν γουινγκ" εντάξει αυτό το ξέρουμε.
Κατά τα λοιπά, απλά πας 350 χιλιόμετρα, γυρίζεις, σαν να πήγες για καφέ στην Κηφισιά ξέρω 'γω, απλά χωρίς να βράσεις το μοτέρ.
Με το 950 ετοιμάζω ride and (soft)hike με τις βαλίτσες για τα δεύτερα μποτάκια, παντελόνι κλπ και αποθήκευση μοτορούχων, ημερήσια Κάβο Μαλέα σκληρή γιατί απλά γίνεται και είναι ρεντι. Την ημέρα να βρω γιατί ήθελα να το κάνω αυτό το σκ αλλά προέκυψε ο Χελιώτης.Νομιζω οτι εχεις πεταξει ηδη την κουβεντα στο σπιτι για συγκριτικο της ιδιας διαδρομης με το 950, εντος της εβδομαδας, πριν τα ξεχασεις!!
Δεν παύει να είναι μια μοτοσυκλέτα 4Κ & 170 ίππων, θέλει χρόνο και βόλτες πολλές για να μάθει κανείς να την πηγαίνει σε τέτοια στροφιλίκια. Είναι πολύ εύκολο να βρεθείς με κάμποσα παραπανήσια χιλιόμετρα στην είσοδο της στροφής. Όμως με τους τροχούς και τις συνολικές δυνατότητες που έχει είναι μοτοσυκλέτα που όταν τη κάνεις "δική σου" δε ξέρω με ποια άλλη θα μπορούσε να αντικατασταθεί για ασφάλτινες. Όπου και να ταξιδέψεις, στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό... κατεβαίνεις ατσαλάκωτος.Δες γέλιο τώρα ε.
Βόλτα σε διαδρομή που δεν μου αρέσει γιατί έχω δει live ασχήμιες και... τέλος πάντων, πήγα μετά από χρόνια πάλι και δεν έμεινα τραγικά πίσω, είχαμε οπτική επαφή η τετράδα στο περισσότερο κομμάτι.
"Γιατί κοντεύω να μπω στο χαντάκι τόσο πολύ πριν το apex" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "γιατί το 950 δεν στρίβει"
"Γιατί δεν φρενάρει το μοτέρ" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "κλείνω το γκάζι και το 950 γονατίζει"
"Γιατί ελαφρώνει το μπροστινό στην έξοδο" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω "το 950 δεν έχει γκάζι"
"Που πήγε η έξτρα ταλάντωση των αναρτήσεων" γυρνάμε λίγο τον χρόνο πίσω....
"Γιατί κουνιέται περίεργα η ουρά με το φρένο" καλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το πρόγραμμα του συνδυασμένου και το φρέσκο πίσω τακάκι
"Γιατί δεν κουνάει λίγο το λάστιχο να καταλάβω ότι στρίβει" γιατί δεν έχει τακούνι και γιατί είναι τεράστιο
"Γιατί αγγίζω το φρένο και κόβει τόσο πολύ" (λύθηκε η απορία, δεν θα είχαμε κινδυνέψει να στουκάρουμε με τον ibar τότε)
"Γιατί λαστιχάρει το μοτέρ χαμηλά" ΜΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ όχι δεν το έκανε πριν αυτό, έχουν προσθέσει latency στο ηλεκτρόγκαζο και δεν ένιωθα αρκετά γενναίος για να βάλω dynamic, μπορείς να κάνεις ride around it αλλά πρέπει να το σκέφτεσαι στην αρχή
"Γιατί δεν είναι στάνταρ το CC σε όλα τα μηχανάκια"
"Πρέπει να πάρω κάτι για να κόψει περισσότερο αέρα"
"Γιατί έχω δέκα στρέμματα τσίκεν γουινγκ" εντάξει αυτό το ξέρουμε.
Κατά τα λοιπά, απλά πας 350 χιλιόμετρα, γυρίζεις, σαν να πήγες για καφέ στην Κηφισιά ξέρω 'γω, απλά χωρίς να βράσεις το μοτέρ.