lospsi
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παρέλαβα κι εγώ χθες το XR από το "μεγάλο" σέρβις, προτίμησα τελικά να το πάω στον Γεωργόπουλο GS moto.
Συνεννοήσιμος και κατανοητός σε αυτά που μου είπε, μου έδωσε μια εκτίμηση κόστους περι τα 300-350Ε για ότι ακριβώς πρέπει να γίνει σε αυτό το σέρβις ενώ ο χρόνος που η μοτοσυκλέτα θα χρειαζόταν να μείνει "μέσα" θα ήταν 1-2 μέρες (ΟΚ, ξέφυγε 1 μέρα επιπλέον, έπεσε και ΣΚ αλλά είχα πει κι εγώ ότι δεν επείγομαι οπότε και δεν με χάλασε) και πράγματι το τελικό ποσό ήταν ελάχιστα μεγαλύτερο. Υπολογίζοντας ακόμα και το 24% επιπλέον, συνεχίζει να είναι αρκετά φθηνότερος από τον Παναγιωτόπουλο. Ο λόγος που τον προτίμησα όμως ήταν (πέρα φυσικά του οικονομικού) η αίσθηση που μου έδωσε ότι σαν πιο "μικρό" συνεργείο, θα κοιτάζε με περισσότερη προσοχή το μηχανάκι μου και θα αφιέρωνε τον επιπλέον χρόνο που ίσως χρειαζόταν χώρις να τον "κυνηγάνε" τα ραντεβού.
Αναλυτικά λοιπόν:
Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα δεν άλλαξε - έχει Κ&Ν η μοτοσυκλέτα το οποίο είχα καθαρίσει εγώ, έλεγχος βαλβίδων, μπουζί (ήταν λίγο λάσκα τα προηγούμενα είπε), λίγο σφίξιμο ο λαιμός, ψυκτικό συμπλήρωσε - δεν άλλαξε, υγρά φρένων, λάδια στις μπουκάλες. Επίσης, το φίσωσε, πέρασε κάποια updates και μου έκανε κάποιο reset στην λειτουργία των αναρτήσεων και γενικότερα σε ηλεκτρόγκαζο κτλ. Δεν πρόσεξε βέβαια ότι το μηχανάκι γύρισε σε μίλια , δεν πειράζει...
Πολύ λογική χρέωση λοιπόν κατά την γνώμη μου για όλα αυτά. Θεωρώ πως όλα έγιναν όπως έπρεπε μιας και δεν ήμουν παρών στις εργασίες (όπως και αντίστοιχα αν πήγαινα στον Γέρακα).
Τελικά, για αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες, λύνονται ή απλά ανοίγουν τα καπάκια, ρουφάνε τα παλιά λάδια και βάζουν καινούργια?
Edit:
Ξέχασα να αναφέρω ότι πήγα την μηχανή χωρίς τα φαίρινγκ γιατί πάλευα κάτι δικά μου χαζά, δεν ξέρω όμως αν τελικά γλύτωσα κάτι στη τιμή από αυτό.
Συνεννοήσιμος και κατανοητός σε αυτά που μου είπε, μου έδωσε μια εκτίμηση κόστους περι τα 300-350Ε για ότι ακριβώς πρέπει να γίνει σε αυτό το σέρβις ενώ ο χρόνος που η μοτοσυκλέτα θα χρειαζόταν να μείνει "μέσα" θα ήταν 1-2 μέρες (ΟΚ, ξέφυγε 1 μέρα επιπλέον, έπεσε και ΣΚ αλλά είχα πει κι εγώ ότι δεν επείγομαι οπότε και δεν με χάλασε) και πράγματι το τελικό ποσό ήταν ελάχιστα μεγαλύτερο. Υπολογίζοντας ακόμα και το 24% επιπλέον, συνεχίζει να είναι αρκετά φθηνότερος από τον Παναγιωτόπουλο. Ο λόγος που τον προτίμησα όμως ήταν (πέρα φυσικά του οικονομικού) η αίσθηση που μου έδωσε ότι σαν πιο "μικρό" συνεργείο, θα κοιτάζε με περισσότερη προσοχή το μηχανάκι μου και θα αφιέρωνε τον επιπλέον χρόνο που ίσως χρειαζόταν χώρις να τον "κυνηγάνε" τα ραντεβού.
Αναλυτικά λοιπόν:
Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα δεν άλλαξε - έχει Κ&Ν η μοτοσυκλέτα το οποίο είχα καθαρίσει εγώ, έλεγχος βαλβίδων, μπουζί (ήταν λίγο λάσκα τα προηγούμενα είπε), λίγο σφίξιμο ο λαιμός, ψυκτικό συμπλήρωσε - δεν άλλαξε, υγρά φρένων, λάδια στις μπουκάλες. Επίσης, το φίσωσε, πέρασε κάποια updates και μου έκανε κάποιο reset στην λειτουργία των αναρτήσεων και γενικότερα σε ηλεκτρόγκαζο κτλ. Δεν πρόσεξε βέβαια ότι το μηχανάκι γύρισε σε μίλια , δεν πειράζει...
Πολύ λογική χρέωση λοιπόν κατά την γνώμη μου για όλα αυτά. Θεωρώ πως όλα έγιναν όπως έπρεπε μιας και δεν ήμουν παρών στις εργασίες (όπως και αντίστοιχα αν πήγαινα στον Γέρακα).
Τελικά, για αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες, λύνονται ή απλά ανοίγουν τα καπάκια, ρουφάνε τα παλιά λάδια και βάζουν καινούργια?
Edit:
Ξέχασα να αναφέρω ότι πήγα την μηχανή χωρίς τα φαίρινγκ γιατί πάλευα κάτι δικά μου χαζά, δεν ξέρω όμως αν τελικά γλύτωσα κάτι στη τιμή από αυτό.
Τελευταία επεξεργασία: