Λοιπόν...
Εγώ αν θα ήξερα κάπου ότι η δουλειά θα γίνει με επιτυχία σε, θα ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω την εργατοώρα την "επίσημη"
Γιατί όπως γράψαμε παραπάνω με φρένα και μπροστινά δεν παίζουμε.
Σχετικά πρόσφατες εμπειρίες
Αλλαγή ελατηρίων μπροστινού σε εξουσιοδοτημένο με after market με σαφείς οδηγίες για το ύψος της στάθμης (αισθητά χαμηλότερη της εργοστασιακής).
Η ανάρτηση ποτέ δεν δούλεψε ικανοποιητικά, ήταν πολύ σκληρή.
Λόγω κοβιντ κλπ ένα χρόνο μετά, σε έλεγχο που έγινε βρέθηκε ότι μάλλον ο "μάστορας" έβαλε παραπάνω λάδι γιατί του φάνηκε λίγο αυτό που έλεγαν οι οδηγίες των after market.
Μετά από ψάξιμο και ερωτήσεις, πάω συστημένος για την ίδια εργασία και αλλαγή ιξώδους πάλι σε εξουσιοδοτημένο.
Τα λέμε με τον μάστορα, κλείνουμε ραντεβού και ενώ έκανα να φύγω μου πετάει "αν για να ξέρεις, εμείς τα αλλάζουμε από πάνω, δεν βγάζουμε πιρούνια"...
Φυσικά ακύρωσα το ραντεβού.
Και με φίλο δοκίμασα, γνώστη, με το αζημίωτο, καμιά σχέση όμως με τα συνεργεία, που οι τιμές τους ήταν σχετικά τίμιες γύρω στα 150 ευρώ (σημειώνω ότι δεν κάνω παζάρια στις τιμές πριν και ότι μου ζητάνε πληρώνω - αν μου φανεί ακριβά για την ποιότητα της δουλειάς, απλά δεν ξαναπάω)
Και εκεί δεν πήγαν καλά τα πράγματα και μου παραδόθηκε η μοτοσυκλέτα χωρίς να μου το πει με εμφανή δυσλειτουργία στην ρύθμιση αποσβεσης επαναφοράς - τα έλυσα μόνος μου και τα πήγα στον Τασούλη για γενικό τσεκάρισμα, όπου διαπιστώθηκε λάθος μεθοδολογία στο κλείσιμο στις τάπες των καλαμιών.
Αν πάω και πιο παλιά στην μνήμη μου σίγουρα θα βρώ και καλύτερα