BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Eπιβεβαιώνω ότι ΔΕΝ λύνεται το καλάμι για το κανονικό σέρβις αναρτήσεων στις 30
Και πως αλλάζουν τα λάδια;

Αν δεν κατέβει το καλάμι πως θα βγάλεις την κατρούτζα να την μπομπάρεις να βγουν και τα τελευταία υπολείμματα λαδιού;

Εκτός αν δεν τους ενδιαφέρει να μείνει μέσα λίγο από το παλιό λαδακι, και απλά ρουφάνε τα παλιά λάδια από πάνω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και πως αλλάζουν τα λάδια;

Αν δεν κατέβει το καλάμι πως θα βγάλεις την κατρούτζα να την μπομπάρεις να βγουν και τα τελευταία υπολείμματα λαδιού;

Εκτός αν δεν τους ενδιαφέρει να μείνει μέσα λίγο από το παλιό λαδακι, και απλά ρουφάνε τα παλιά λάδια από πάνω.
Κι απο πάνω μπορεί να τραβηχτεί με αντλία κ σωληνάκι αναρρόφησης ,αλλά θα μείνει αρκετό παλιό μεσα ,λόγω cartrige ,οπότε δεν συνηθίζεται σαν πρακτική..

Κι από κάτω ,αν βγεί η βίδα συγκράτησης του φυσιγγίου ,αδειάζει με τρομπάρισμα των καλαμιών.

Κάποιες μοτό ,έχουν κ βίδα αποστράγγισης λαδιών χαμηλα στις μπότες ,δεν γνωρίζω αν έχει το XR.

Πάντως ,αυτή τη διαδικασία ,σερβις αναρτήσεων δε τη λες...
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
yamaha δελαμανης (ειμαι πελατης του χρονια)
τηλ πριν λιγο
''κανα κατοσταρικο θα σου παει με ξυστρες τσιμουχες'
να βαλουμε κα φπα θα φτασει 125
ξερω οτι τα λυνει και τα απλωνει στον παγκο
προφανως ειναι πιο απλο πιρουνι απο ενα upside donw
εχω παρει και αλλου αν μου απαντησουν θα σας πω
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
yamaha δελαμανης (ειμαι πελατης του χρονια)
τηλ πριν λιγο
''κανα κατοσταρικο θα σου παει με ξυστρες τσιμουχες'
να βαλουμε κα φπα θα φτασει 125
ξερω οτι τα λυνει και τα απλωνει στον παγκο
προφανως ειναι πιο απλο πιρουνι απο ενα upside donw
εχω παρει και αλλου αν μου απαντησουν θα σας πω
Αν το κανει όπως λες ,πολύ τίμια τιμή κ μπράβο του.
Βέβαια ,δεν θα χρησιμοποιεί τα ΟΕΜ ΥΑΜΑΗΑ κιτ σε αναλλώσιμα (τσιμούχες ξυστρες κλπ),γιατί είναι πανάκριβα ,αλλά κ πάλι σούπερ είναι η τιμή του.
Τόσο παίρνουν οι γνωστοί αναρτησάδες ,με τη διαφορά οτι ,τους πας τα καλάμια στο χερι ,άρα λυνεις-δενεις εσυ την μοτό.
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
το τι ανταλακτικα βαζει δεν το ξερω
ποτε δεν μου εχει χρεωσει 2 λιτρα λαδι επειδη το καθε καλαμι παιρνει 530 ml
μια φορα με ρωτησε αν θελω να βαλω λαδι ohlins αλλα πηγαινε 40 ευρω πανω

πηρα τηλ και γνωστο μαγαζι με αναρτησεις να ρωτησω για service η να βαλω αδρεαννιι...
ελειπε ο μαστορας-αφεντικο.
ειπε η κοπελια θα με παρει τηλ μολις γυρισει
η με ξεχασε η με εγραψε
του δινω και την αυριανη μερα

εκεινος ο tc-drift ειναι καλο μαστορι...
οτι μηχανακι παιρνει τα μπροστινα τα απλωνει τραχανα :ha
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Λοιπόν...
Εγώ αν θα ήξερα κάπου ότι η δουλειά θα γίνει με επιτυχία σε, θα ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω την εργατοώρα την "επίσημη"
Γιατί όπως γράψαμε παραπάνω με φρένα και μπροστινά δεν παίζουμε.

Σχετικά πρόσφατες εμπειρίες
Αλλαγή ελατηρίων μπροστινού σε εξουσιοδοτημένο με after market με σαφείς οδηγίες για το ύψος της στάθμης (αισθητά χαμηλότερη της εργοστασιακής).
Η ανάρτηση ποτέ δεν δούλεψε ικανοποιητικά, ήταν πολύ σκληρή.
Λόγω κοβιντ κλπ ένα χρόνο μετά, σε έλεγχο που έγινε βρέθηκε ότι μάλλον ο "μάστορας" έβαλε παραπάνω λάδι γιατί του φάνηκε λίγο αυτό που έλεγαν οι οδηγίες των after market.

Μετά από ψάξιμο και ερωτήσεις, πάω συστημένος για την ίδια εργασία και αλλαγή ιξώδους πάλι σε εξουσιοδοτημένο.
Τα λέμε με τον μάστορα, κλείνουμε ραντεβού και ενώ έκανα να φύγω μου πετάει "αν για να ξέρεις, εμείς τα αλλάζουμε από πάνω, δεν βγάζουμε πιρούνια"...
Φυσικά ακύρωσα το ραντεβού.

Και με φίλο δοκίμασα, γνώστη, με το αζημίωτο, καμιά σχέση όμως με τα συνεργεία, που οι τιμές τους ήταν σχετικά τίμιες γύρω στα 150 ευρώ (σημειώνω ότι δεν κάνω παζάρια στις τιμές πριν και ότι μου ζητάνε πληρώνω - αν μου φανεί ακριβά για την ποιότητα της δουλειάς, απλά δεν ξαναπάω)
Και εκεί δεν πήγαν καλά τα πράγματα και μου παραδόθηκε η μοτοσυκλέτα χωρίς να μου το πει με εμφανή δυσλειτουργία στην ρύθμιση αποσβεσης επαναφοράς - τα έλυσα μόνος μου και τα πήγα στον Τασούλη για γενικό τσεκάρισμα, όπου διαπιστώθηκε λάθος μεθοδολογία στο κλείσιμο στις τάπες των καλαμιών.

Αν πάω και πιο παλιά στην μνήμη μου σίγουρα θα βρώ και καλύτερα :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένας μάστορας μου έχει κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση. Αν είναι μαλακό το αμορτισέρ απλά τεζαρεις προφορτιση και σφίγγεις συμπίεση τέρμα για να μην κάθεται το μηχανάκι καθόλου. Πρόβλημα λύθηκε. Οι αλλαγές ελατηρίων είναι μάρκετινγκ.
 

zannisvel

Μέλος
Όνομα
Ζαννής
Μοτό
NC750X
Προσωπικά, τα βγάζω και τα πάω kshock. Αν έχω και service τότε μου τα βγάζουν και τους τα πάω πίσω έτοιμα.
Μια φορά έμπλεξα με συνεργείο να μου αλλάξει τσιμούχες και τελικά πάλι στo kshock πήγα.

Αν είχα ηλεκτρονικές αναρτήσεις, μάλλον αντιπροσωπεία.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μπορώ να τα φτιάξω ....
Έχω βαριοπουλα ,σφυρί καλεμι και για τις βίδες που δεν ξεβιδωνουν ... μανό η στα Θεσσαλονίκιωτικα οζα
Xr και ....@@μπλε ...
Άφτα!!!!!!!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Βρέθηκαν και βαλιτσουλες..
Θα τις γεμίσω τσάι, για τον από πάνω




advphone
Ερώτηση
Το σανίδι που παίζει το ρόλο σέλας για τον οδηγό είναι το εργοστασιακό; ρωτάω καθότι ντιπ άσχετος, εκτός και αν δείχνει λάθος η φωτο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερώτηση
Το σανίδι που παίζει το ρόλο σέλας για τον οδηγό είναι το εργοστασιακό; ρωτάω καθότι ντιπ άσχετος, εκτός και αν δείχνει λάθος η φωτο
Ναι....είναι η hp σέλα της bmw.
Το σανίδι αν και δεν του φαίνεται είναι τρομερά άνετο για οδηγό και συναναβατη
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ναι....είναι η hp σέλα της bmw.
Το σανίδι αν και δεν του φαίνεται είναι τρομερά άνετο για οδηγό και συναναβατη
Τα σέβη μου,είσαι πολύ σκληρό αγόρι
Τέλος.........
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ερώτηση
Το σανίδι που παίζει το ρόλο σέλας για τον οδηγό είναι το εργοστασιακό;
Δεν είναι ένα απλό σανίδι :mad:!!!!
Είναι ένα "γερμανικό σανίδι, με δερμάτινη επένδυση"!!!! :laugh:
Τέλειο δηλαδή.....

Τι απάντηση περίμενες;;;; :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα σέβη μου,είσαι πολύ σκληρό αγόρι
Τέλος.........
Η σέλα είναι καλή ....εγώ είμαι λελος με έναν συνδυασμό φλαφερ.

Δεν παρακουθεις αμιρου....που ξεκινάει το πρωί και κατεβαίνει βράδυ χωρίς στάση???
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Βρέθηκαν και βαλιτσουλες..
Θα τις γεμίσω τσάι, για τον από πάνω




advphone
Μεγιες.
S1000RT το εκανες!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ερώτηση
Το σανίδι που παίζει το ρόλο σέλας για τον οδηγό είναι το εργοστασιακό; ρωτάω καθότι ντιπ άσχετος, εκτός και αν δείχνει λάθος η φωτο
Η σέλα είναι λεπτή, σκληρή και σε κλειδώνει σε μια θέση.

Είναι ακριβώς τα χαρακτηριστικά που θα την έκαναν πολύ κακή σε άνεση, αλλά είναι το αντίθετο. Το πλάτος της μοιράζει το βάρος και δεν σου κόβει την κυκλοφορία του αίματος ώστε να μουδιάσει, το ότι είναι σκληρή σημαίνει ότι δεν βυθίζεται το σώμα σε ένα σημείο και να μην μπορεί να κινηθεί αν θέλεις, το ότι κλειδώνει σε ένα σημείο σημαίνει ότι έχεις στήριξη και στην επιτάχυνση και στα φρένα.


Υπάρχει αρκετός κόσμος που δεν την συμπαθεί. Και εγώ περίμενα τα χειρότερα. Τώρα απλά απορώ αν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι. Θα κουραστείς κάποια στιγμή αλλά και σε μπερζερα να κάτσεις θα κουραστείς κάποια στιγμή, δεν γίνεται ποτέ αυτό το "θέλω να κατέβω" που συμβαίνει με άλλες σέλες.
 
Top Bottom