Εμένα πάντως με τα 1.75 η ψηλή έκδοση που έχω μου φαίνεται χαμηλό.Άρα η ψηλή είναι η στάνταρ και η άλλη απλά για όσους δεν πατώνουν...
Νόμιζα ότι η BMW είχε προμοτάρει τη χαμηλή ως την πιο σπορ έκδοση...
Ενδιαφέρον! Μόλις έκανα μια βόλτα το GT και παρατήρησα έντονο παλμό στην μανέτα στο σταμάτημα. Ανακατασκευασμένες δαγκάνες, νέα τακάκια και ίσιοι δίσκοι. Μακάρι να είναι αυτό που λες, σήμερα το πάω για φουλ σουπερ σέρβις...Περίπου δύο χιλιάδες χιλιόμετρα χρειάστηκαν για να πατήσουν σωστά τα τακάκια της BMW. O άσχημος παλμός στο φρένο που είχα μετά την αλλαγή των λευκών brembo σε μαμά σχεδόν έσβησε. Ίσως θέλει μια βόλτα ακόμα, για σιγουριά.
Καλή τύχη στην επίσημη ΚΤΜΕνδιαφέρον! Μόλις έκανα μια βόλτα το GT και παρατήρησα έντονο παλμό στην μανέτα στο σταμάτημα. Ανακατασκευασμένες δαγκάνες, νέα τακάκια και ίσιοι δίσκοι. Μακάρι να είναι αυτό που λες, σήμερα το πάω για φουλ σουπερ σέρβις...
Καλή τύχη στην επίσημη ΚΤΜ
advphone
Στην χοντρή δεν είχα ποτέ τέτοια αίσθηση, αλλά εδώ μιλάμε για άλλο σύστημα.Μίλησα με τον κ. Αντώνη, μου λέει τα μεταλλικά της BMW έτσι κάνουν, αναλόγως πως οδηγείς ο παλμός σβήνει πιο γρήγορα η πιο αργά.
Θανασεν μην βιαστείς να πληρώσεις δίσκους.
Το είπε και αυτό.Στην χοντρή δεν είχα ποτέ τέτοια αίσθηση, αλλά εδώ μιλάμε για άλλο σύστημα.
Τον -συγκεκριμένο- ρώτησες μήπως αλλάζει δισκόπλακες μαζί με τα τακάκια;Το είπε και αυτό.
Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.
Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.
Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.
Δεν τον πρόλαβα, μέχρι να οργανωθούμε για το διαγνωστικό είχε φύγει.Τον -συγκεκριμένο- ρώτησες μήπως αλλάζει δισκόπλακες μαζί με τα τακάκια;
Εγώ άλλαξα με brembo στα 21000 στο ροδα μοτό, γιατί ήταν κλειστά ο Γέρακας και φαίνονται μια χαρά.Το είπε και αυτό.
Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.
Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.
Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.
Η αλλαγή λαδιών που λέγαμε στα μπροστινά κάθε 30,000 ρώτησα σήμερα και γίνεται απλά με τούμπα και τρομπάρισμα να αδειάσουν. Είχε λεκέδες από λάδι στο καλάμι το μηχανάκι του κάγκουρα, φάση οι τσιμούχες έχουν αρχίσει να φθείρονται και δεν σκουπίζουν καλά, όχι να στάζει. Προσωπικά θα το πήγαινα για αλλαγή, δεν τον έκοψα να νοιάζεται.
Πωλείται XR άριστο από 60αρη οδηγό, χαλαρά χλμ με σύνεση και ηρεμία.Το είπε και αυτό.
Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι το "δεν κρατάνε πολύ τα τακάκια" που είπε... Θα δούμε γιατί και αυτό είναι ανάλογο της οδήγησης προφανώς.
Η αλυσίδα θέλει πάλι τέντωμα, είχαν πάρει τα μπόσικα στο σέρβις πριν δυο εβδομάδες με 600χλμ από καινούρια, τώρα έχει 2000.
Σήμερα είχε έρθει ένας γκριζομάλλης με XR για 60,000, το μηχανάκι με λινά πίσω. Οι εμπρός δίσκοι με μηδέν δόντι, ο πίσω με ίσα να το νιώθεις, ο οδηγός κάγκουρας, λάστιχο κολλημένο από burnout στα πλαστικά της ουράς. Καλό σημάδι για την αντοχή των φρένων γενικά.
Η αλλαγή λαδιών που λέγαμε στα μπροστινά κάθε 30,000 ρώτησα σήμερα και γίνεται απλά με τούμπα και τρομπάρισμα να αδειάσουν. Είχε λεκέδες από λάδι στο καλάμι το μηχανάκι του κάγκουρα, φάση οι τσιμούχες έχουν αρχίσει να φθείρονται και δεν σκουπίζουν καλά, όχι να στάζει. Προσωπικά θα το πήγαινα για αλλαγή, δεν τον έκοψα να νοιάζεται.
Ναι ...το είδα το πρωί.Manos Padazidis
Κλάπηκε σήμερα στις 5.20 το πρωί από το σπίτι μου! Οποιος την δει ας επικοινωνήσει μαζί μου στο 6981977615. Είναι BMW S1000XR με πινακίδα OKN 944BMW S1000XR - GREECEwww.facebook.com
Σε γκαράζ μέσα.... γμστ. Βάζω πέταλο και στο γκαράζ αλλά είναι αυτό που λες, μη σε βάλλον στο μάτι...Ναι ...το είδα το πρωί.
Αυτό που λέμε συχνά....αν σε βάλουν στο μάτι καληνυχτα