Ξεκάθαρο πέσιμο.Καλώς τον...
Τι φοράς τώρα?
Άσε να τους φέρουμε κοντα μας....είμαστε και λίγοι οι γληγοροι εδώ μέσαΞεκάθαρο πέσιμο.
Ντοντ γκέτ μι σταρτιντ....πλιζείμαστε και λίγοι οι γληγοροι εδώ μέσα
Το σηματακι πανω αριστερα ειναι συμβολικο,ε? Δεν ειναι για ολους...
Καλησπέρα και από εμένα. Κάποια πρόταση για λάστιχα ;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πανέμορφο σε κόκκινο!
Καλησπέρα και από εμένα. Κάποια πρόταση για λάστιχα ;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
τα ειχαμε πιο παλια που ειχαμε GSAΞεκάθαρο πέσιμο.
Μαζέψου διαβάζουν και streetάκηδες...Άσε να τους φέρουμε κοντα μας....είμαστε και λίγοι οι γληγοροι εδώ μέσα
Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωώωωωωωω τι του πεεεεεεεε.....Μαζέψου διαβάζουν και streetάκηδες...
Δεν έχει κάτι εξεζητημένο σαν συντήρηση σε σχέση μέ οποιοδήποτε μεγάλο 4κύλινδρο. Συγκεκριμένα, το κόστος ένος "μεγάλου" σέρβις (που περιλαμβάνει, εκτός τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, και έλεγχο βαλβίδων, μπουζί, υγρά φρένων ΚΑΙ αλλαγή λαδιών στα μπροστινά) είναι περίπου 550-600Ε σε επίσημο ντήλερ ή 350-400 σε εξειδικευμένο συνεργείο. Δεν το λές και παράλογο.Ρε ομάδα να κάνω μια ερώτηση , εσεις που ξέρετε από s1000xr…
Επειδή σκέφτομαι να το «χτυπήσω« ,προσπαθώ να βρω το γενικότερο κόστος συντήρησης μιας bmw ,αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη..
Μπορει κάποιος να μου δωσει γενικες κατευθύνσεις..;
(Και ναι..Είμαι εγώ που πήρα το xadv πριν ενάμιση μήνα ,αλλά το πούλησα αμέσως μετά το πρώτο σέρβις που έκανα πριν καμμία βδομαδα)
Κάθε 30000 χλμ....νομίζωΔεν έχει κάτι εξεζητημένο σαν συντήρηση σε σχέση μέ οποιοδήποτε μεγάλο 4κύλινδρο. Συγκεκριμένα, το κόστος ένος "μεγάλου" σέρβις (που περιλαμβάνει, εκτός τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, και έλεγχο βαλβίδων, μπουζί, υγρά φρένων ΚΑΙ αλλαγή λαδιών στα μπροστινά) είναι περίπου 550-600Ε σε επίσημο ντήλερ ή 350-400 σε εξειδικευμένο συνεργείο. Δεν το λές και παράλογο.
Καλά αυτό με τα 5000 είναι λίγο κάπως για 4 λίτρα και μηχανάκι που δεν κινείται Αθήνα, δεν είχα χρόνο και έχω φτάσει τις 6400 με τα ίδια, δεν θα τα αλλάξω για να τα πετάξουν πάλι σε 3500, δηλαδή αμαρτία είναι.Κάθε 30000 χλμ....νομίζω
Κάθε 5000 αλλάζεις λαδακια
Γιατί, αν τα αλλάξεις τώρα, και μετά στα 11.500 ποια η διαφορά!!! Πρέπει να είναι 5, 10, 15 κτλ οπωσδήποτε;Καλά αυτό με τα 5000 είναι λίγο κάπως για 4 λίτρα και μηχανάκι που δεν κινείται Αθήνα, δεν είχα χρόνο και έχω φτάσει τις 6400 με τα ίδια, δεν θα τα αλλάξω για να τα πετάξουν πάλι σε 3500, δηλαδή αμαρτία είναι.
Στις 50,000 θα πάει για σέρβις που δεν θυμάμαι τι είναι. Νομίζω λάδι φίλτρο.Γιατί, αν τα αλλάξεις τώρα, και μετά στα 11.500 ποια η διαφορά!!! Πρέπει να είναι 5, 10, 15 κτλ οπωσδήποτε;
θα το πάρω καινούριο (είμαι μεταξύ του bmw και του tracer 9 gt plus) ,οπότε όλα τα σέρβις θα γίνονται μέσα στην bmwΔεν έχει κάτι εξεζητημένο σαν συντήρηση σε σχέση μέ οποιοδήποτε μεγάλο 4κύλινδρο. Συγκεκριμένα, το κόστος ένος "μεγάλου" σέρβις (που περιλαμβάνει, εκτός τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, και έλεγχο βαλβίδων, μπουζί, υγρά φρένων ΚΑΙ αλλαγή λαδιών στα μπροστινά) είναι περίπου 550-600Ε σε επίσημο ντήλερ ή 350-400 σε εξειδικευμένο συνεργείο. Δεν το λές και παράλογο.