BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Diablo 4 ....conti attack 4 και bt έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα και είναι όλα καλά, με το diablo κορυφαίο στις λεπτομέρειες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
είμαστε και λίγοι οι γληγοροι εδώ μέσα
Ντοντ γκέτ μι σταρτιντ....πλιζ

(Ερωτεύσιμο σε κοκκινάκι)
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Άσε να τους φέρουμε κοντα μας....είμαστε και λίγοι οι γληγοροι εδώ μέσα
Μαζέψου διαβάζουν και streetάκηδες...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μαζέψου διαβάζουν και streetάκηδες...
Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωώωωωωωω τι του πεεεεεεεε.....

Κώστα αυτό ξεπλένεται μόνο με ένα πράγμα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάω από BMW Σφακιανάκη σήμερα γιατί ήταν στον δρόμο μου.
Είχαν τις 10 βίδες του δίσκου, τις πήρα. Δεν είχαν τις βίδες για τον αισθητήρα ταχύτητας, θα βάλω μιά "κοινή" ανοξείδωτη και σε επόμενη φάση.

Έρχομαι σπίτι, τα δένω όλα με το χέρι, ανεβαίνω να δω στον υπΕλογιστή ροπές για να σφίξω με το ντΡοπόκλειδο.

Λοιπόν... 19ΝΜ οι βίδες της δισκόπλακας και 5ΝΜ οι βίδες του αισθητήρα ταχύτητας, οι πρώτες υποτίθεται ότι είναι μιάς χρήσης με μπλε κόλλα επάνω.

Οι ροπές είναι μικρές, το οποίο σημαίνει ότι αν τις πατήσεις αερόκλειδο "για να πιάσουν καλά" ή αν σφίξεις "γερά" τον αισθητήρα... Είδαμε τι γίνεται.

1006 ευρώ η ζάντα από εδώ, 879 απ' έξω στην πόρτα μας, η ζάντα δεν υπάρχει Ελλάδα και κάτι που είδα στο ψαρ.γρ δεν φαίνονταν "καθαρές". Μάλλον (σίγουρα) έπρεπε να έχω παραγγείλει καινούρια από τότε. Τεσπα, παθήματα-μαθήματα γενικότερα. Να ρωτήσω και τον συμφορουμίτη αν τα ρουλεμάν είναι εμπορίου ή όχι πριν παραγγείλω την ζάντα.

Θα έχουμε ξανά μηχανάκι...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω έβαλα το κοκοψινι....πρώτη επαφή στην Αττική οδό, αρκετά αισθητή διαφορά σε στιβαρότητα.
Θέλει παιχνίδι με τις ρυθμίσεις



advphone
 
Τελευταία επεξεργασία:

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Ρε ομάδα να κάνω μια ερώτηση , εσεις που ξέρετε από s1000xr…
Επειδή σκέφτομαι να το «χτυπήσω« ,προσπαθώ να βρω το γενικότερο κόστος συντήρησης μιας bmw ,αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη..
Μπορει κάποιος να μου δωσει γενικες κατευθύνσεις..;
(Και ναι..Είμαι εγώ που πήρα το xadv πριν ενάμιση μήνα ,αλλά το πούλησα αμέσως μετά το πρώτο σέρβις που έκανα πριν καμμία βδομαδα)
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ρε ομάδα να κάνω μια ερώτηση , εσεις που ξέρετε από s1000xr…
Επειδή σκέφτομαι να το «χτυπήσω« ,προσπαθώ να βρω το γενικότερο κόστος συντήρησης μιας bmw ,αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη..
Μπορει κάποιος να μου δωσει γενικες κατευθύνσεις..;
(Και ναι..Είμαι εγώ που πήρα το xadv πριν ενάμιση μήνα ,αλλά το πούλησα αμέσως μετά το πρώτο σέρβις που έκανα πριν καμμία βδομαδα)
Δεν έχει κάτι εξεζητημένο σαν συντήρηση σε σχέση μέ οποιοδήποτε μεγάλο 4κύλινδρο. Συγκεκριμένα, το κόστος ένος "μεγάλου" σέρβις (που περιλαμβάνει, εκτός τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, και έλεγχο βαλβίδων, μπουζί, υγρά φρένων ΚΑΙ αλλαγή λαδιών στα μπροστινά) είναι περίπου 550-600Ε σε επίσημο ντήλερ ή 350-400 σε εξειδικευμένο συνεργείο. Δεν το λές και παράλογο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν έχει κάτι εξεζητημένο σαν συντήρηση σε σχέση μέ οποιοδήποτε μεγάλο 4κύλινδρο. Συγκεκριμένα, το κόστος ένος "μεγάλου" σέρβις (που περιλαμβάνει, εκτός τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, και έλεγχο βαλβίδων, μπουζί, υγρά φρένων ΚΑΙ αλλαγή λαδιών στα μπροστινά) είναι περίπου 550-600Ε σε επίσημο ντήλερ ή 350-400 σε εξειδικευμένο συνεργείο. Δεν το λές και παράλογο.
Κάθε 30000 χλμ....νομίζω

Κάθε 5000 αλλάζεις λαδακια
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάθε 30000 χλμ....νομίζω

Κάθε 5000 αλλάζεις λαδακια
Καλά αυτό με τα 5000 είναι λίγο κάπως για 4 λίτρα και μηχανάκι που δεν κινείται Αθήνα, δεν είχα χρόνο και έχω φτάσει τις 6400 με τα ίδια, δεν θα τα αλλάξω για να τα πετάξουν πάλι σε 3500, δηλαδή αμαρτία είναι.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλά αυτό με τα 5000 είναι λίγο κάπως για 4 λίτρα και μηχανάκι που δεν κινείται Αθήνα, δεν είχα χρόνο και έχω φτάσει τις 6400 με τα ίδια, δεν θα τα αλλάξω για να τα πετάξουν πάλι σε 3500, δηλαδή αμαρτία είναι.
Γιατί, αν τα αλλάξεις τώρα, και μετά στα 11.500 ποια η διαφορά!!! Πρέπει να είναι 5, 10, 15 κτλ οπωσδήποτε;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί, αν τα αλλάξεις τώρα, και μετά στα 11.500 ποια η διαφορά!!! Πρέπει να είναι 5, 10, 15 κτλ οπωσδήποτε;
Στις 50,000 θα πάει για σέρβις που δεν θυμάμαι τι είναι. Νομίζω λάδι φίλτρο.
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Δεν έχει κάτι εξεζητημένο σαν συντήρηση σε σχέση μέ οποιοδήποτε μεγάλο 4κύλινδρο. Συγκεκριμένα, το κόστος ένος "μεγάλου" σέρβις (που περιλαμβάνει, εκτός τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, και έλεγχο βαλβίδων, μπουζί, υγρά φρένων ΚΑΙ αλλαγή λαδιών στα μπροστινά) είναι περίπου 550-600Ε σε επίσημο ντήλερ ή 350-400 σε εξειδικευμένο συνεργείο. Δεν το λές και παράλογο.
θα το πάρω καινούριο (είμαι μεταξύ του bmw και του tracer 9 gt plus) ,οπότε όλα τα σέρβις θα γίνονται μέσα στην bmw
 
Top Bottom