California Superbike School, μαρσπιέδες, κάγκελα, χαμόγελα!

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Μπραβο Γρηγορη εισαι ετοιμος να κουμπωσεις οδηγημα και ονομα!
Τον διευθυντη μας Κ.Χαρη τον παιζουμε κρυφτο σε τιποτα επαρχιακα στενα
οπου τον πιανει το ποιητικο και χαζευει ή τον πουλαει η απειργραπτη ακαμψια της Ιταλιδας.
Σε περιβαλλον πιστας και με τους τροχους του 1098 απο κατω του ειναι να σφυρας αδιαφορα και να ψαχνεις για αλλη παρεα.
:yew:
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Γρηγόρη........δεν αφήνεις τα "σάπια" επίτηδες έπεσες για για σε περιποιηθεί η "γιατρός" :p:p:p

Μακάρι οι πτώσεις μας να είναι σε "ελεγχόμενο περιβάλλον " και με δερμάτινα. .......δεν θα υπήρχαν απώλειες τουλάχιστον όχι αυτές που έχουμε "σήμερα".

Είναι αποδεδειγμένο πλέον πως αυτά τα "έξοδα" είναι επένδυση ζωής.
Εάν σου δωθεί πάλι η ευκαιρία και υπάρχει η οικονομική άνεση μην τα χάσεις !!!
Χαχαχαχαχαχα, δεν εννοούσα ότι έπεσα για να με δει η γιατρός ρε, είπαμε!!!

Απλά την είδα ωραία και μου ήρθε να κάνω λίγο παραπάνω το μάγκα στην πίστα.

Όχι ότι χρειαζόταν δηλαδή, αρκούσε απλά και μόνο μια ματιά μου.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ απόλυτα ότι τα CSS είναι επένδυση μοτοσυκλετιστικής ζωής.
Οχι μόνον ως προς την ασφάλειά μας ,αλλά κ ως προς την μεγιστοποίηση της οδηγικής μας ευχαρίστησης .

Εχω κάνει τα L 1-2-3 ,κ μάλλιστα τα "καλά" τα χρόνια ,που ήταν πιό ακριβά.
Κι όμως ,όχι μόνον δεν σκέφτηκα ποτέ το κόστος ,αλλά θεωρώ ότι είναι ,απο τα πιό καλά τοποθετημένα μοτολ7 που έχω δώσει στην μοτοΖωή μου.

Καλή συνέχεια στα L. :ok:





ΥΓ: Φίλε...όταν έφτασα στο -πρίν την πτώση- πόστ...κατεβαίνοντας μια-μια τις φωτό της 5άδας ,έλεγα μέσα μου:
"Οχι ρε πστ μ . . . Οχι ρε πστ μ . . ."
Και κατέβαινα μία-μία ,ελπίζοντας ότι ,τελικά δεν θα΄δώ ,αυτό ,που φαινόταν απο τις φωτό ,ότι "έρχεται".

Είναι πολύ εύκολο να το παρακάνουμε σε παρόμοιες συνθήκες ....όλοι μας...κ πρώτος εγώ.
Αυτό που απορώ ,είναι τό πώς κ το γιατί ,ΔΕΝ σου "έκοψε" την φόρα κάποιος εκπαιδευτής ,πρίν συμβεί το κακό.
Γνωρίζοντας την διαδικασία κ' την φιλοσοφία των σχολείων ,η πτώση σε αυτά ,είναι μια πιθανότητα ,την οποία θεωρούσα αμελητέα.
Εκτός κι αν έχει αλλάξει κάτι στην διαδικασία.

Σου εύχομαι πάντα όρθιος κ ποτέ ξανά. :friendship:
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
παίζει ρόλο και το μεγάλο ground clearance απο το εργαλείο αλλά πιθανόν να μη άκουσες το μαρσπιέ που παραπονιόταν για ώρα και παρά την μεγάλη ανοχή ξεπέρασε το όριο, φυσικά καμία σημασία αφού είσαι καλά στην υγεία σου και προσοχή ακόμη και σε αυτό το περιβάλον και με δέρματα έχει παίξει και "ανάποδα", δηλαδή αθώα υπερστροφική τουμπίτσα να προσκομίζεται στο νοσοκομείο για έλεγχο

πάντως το πτυχίο πολύ τούμπανο, 5bar τουλάχιστο :)
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
εκανες μια επενδυση ζωης!!!
ωραια σαβουρδα εφαγες !!!!!
ο 21τροχος δε θελει πολλα πολλα !!!να το θυμασαι!!!!
Από δω και πέρα θα το θυμάμαι! Η αλήθεια είναι ότι πάνω στην ένταση της στιγμής είχα ξεχάσει ότι οι υπόλοιποι ήταν με supersport κι εγώ με 21 μπροστινό..
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
@el-Gatto, oι πιο hardcore γωνίες που βλέπεις είναι (μάλλον) από τον τελευταίο γύρο. Ο εκπαιδευτής ορθώς με είχε πλέον παρατήσει, θεωρώντας ότι είχα μάθει πλέον να κινούμαι όπως πρέπει να κινούμαι. Και όντως, είχα φτάσει κοντά στα (σωστά) όριά μου μέχρι τότε. Kαι αφού πήρα τα thumbs up κι έπειτα, είπα να δω και τα ραδίκια ανάποδα!
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Πολυ καλο και χρήσιμο σχολείο.

Με ποιον τροπο γινεται η επικοινωνία εκεί γιατι υπαρχει και απο εδώ ενδιαφέρον;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Με ένα τηλέφωνο ή ένα email! Προσωπικά επικοινώνησα με email και οι απαντήσεις ήταν άμεσες και to the point.
Η σελίδα είναι αυτή: http://www.superbikeschool.gr/

Θεωρώ πως άνετα θα μπορούσε να κανονιστεί και μια ομαδική συμμετοχή με λίγο καλύτερη τιμή.

Υ.Γ.: Τα τελευταία χρόνια τα μαθήματα γίνονται με σπόνσορα τη Honda. Κάποτε ήταν η Yamaha νομίζω.
Anyway, με τη συμμετοχή στο μάθημα αποκτάς εκπτωτικό κουπόνι για αγορά οποιασδήποτε Ηonda άνω των 300 κυβικών, ίσο με την αξία του μαθήματος. Δηλαδή στην ουσία έκπτωση 282 ευρώ. Καλή κίνηση από τη Honda.
 

Rizzla+

Μέλος
Όνομα
non
Μοτό
Ducati Monster S4
Η καλυτερη επενδυση που μπορει να κανει ενας μοτοσυκλετιστης.
Τα καλυτερα λεφτα που εχω δωσει για εμενα κ την μοτοσυκλετα μου οταν το ειχα κανει το lvl 1.
Το σημαντικοτερο ολων ειναι οτι η πληροφορια μενει. Πλεον εισαι σε θεση να βγαινεις απο μια στροφη λανθασμενα και να καταλαβαινεις τι εκανες λαθος ωστε να το διορθωσεις.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αυτο που οντως ειναι η ΜΕΓΑΛΗ διαφορά σε αυτα τα μαθηματα ειναι οτι καταγραφεται απο ΠΡΙΝ στον εγκεφαλο η σωστη ενεργεια-αντιδραση,ωστε οταν και αν ερθει η "στιγμη" να γινεται μηχανικα...ουτε καν να σκεφτεσαι δευτερη εκδοχη,"Το κανω ετσι-τελος"...και σε γλυτωνει απο ΠΟΛΛΑ...
 

Rizzla+

Μέλος
Όνομα
non
Μοτό
Ducati Monster S4
και να συμπληρωσω οτι οσο πιο γρηγορα τοσο το καλυτερο, για να μην γινονται κτημα του οδηγου οι λαθος χειρισμοι της μοτοσυκλετας.
 

dirty

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
HONDA VFR 750,HONDA XR 400R
Συγχαρητηρια για την επενδυση που εκανες ,πιστευω οτι η καλυτερη επενδυση που κανουμε δεν ειναι πανω στο μηχανακι αλλα σε εμας μαθαινοντας να οδηγαμε.Εχω κανει και εγω το level 1 και αλλαξα τελειως τον τροπο που οδηγουσα .Η βελτιωση σου θα ερθει στον δρομο σιγα σιγα εφαρμοζωντας ολα αυτα που εμαθες.Προφανως εφυγες απο μπροστινο απ οτι καταλαβα.Η πτωση σου δεν οφειλεται απο τον 21 τροχο,οφειλεται στο οτι εκλεισες το γκαζι και φορτισες τον μπροστα τροχο και ετσι ηρθε η πτωση.Στο css το βασικο που σου μαθαινουν ειναι με το που μπεις στην στροφη αρχισε να επιταχυνεις ετσι ωστε να πεφτει περισσοτερο βαρος στον πισω τροχο και οχι στον μπροστα.
Μην μασας τελος καλο ολα καλα με τον καιρο θα γινεις ακομα κλυτερος και θα πατας πολλα περισσοτερα gs εδω μεσα οπως προειπες.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Θεωρώ ότι για 21 τροχο το παραχεσα με την κλίση. Αλλά από εκεί και πέρα, είμαι σίγουρος ότι, οντως, μόλις ακουμπησαν τα σίδερα κάτω, τρομαξα και άφησα το γκάζι

Στάλθηκε από το XT1068 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dirty

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
HONDA VFR 750,HONDA XR 400R
Γρηγορη δεν μπορεις να φανταστεις τι περιθωρια εχει το μηχανακι σου ,νομιζεις επειδη βλεπεις το πισω λαστιχο να τελειωνει οτι εκει ειναι και τα ορια της μοτοσυκλετας ,αυτο το καταλαβαινεις μονο απο το μπροστινο λαστιχο ,αν το μπροστινο δεν τελειωσε τοτε εχεις ακομα περιθωρια .
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γρηγορη δεν μπορεις να φανταστεις τι περιθωρια εχει το μηχανακι σου ,νομιζεις επειδη βλεπεις το πισω λαστιχο να τελειωνει οτι εκει ειναι και τα ορια της μοτοσυκλετας ,αυτο το καταλαβαινεις μονο απο το μπροστινο λαστιχο ,αν το μπροστινο δεν τελειωσε τοτε εχεις ακομα περιθωρια .
Κι όταν τελειώσει το μπροστινό, έπεσες.....
Δε θα το πρότεινα σε κανέναν (να δει ή να ψάξει τα όρια του μπροστινού), παρά μόνο σε πίστα!
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Συνχωρηστε με για την παρεμβαση, αλλα πιστευω οτι το C.S.S ειναι τραγικο λαθος να το κανεις με ον οφ μηχανακι. Η φιλοσοφια του ειδικα οσο ανεβαινουν τα level ειναι supersport τα οποια στριβουν αλλιως....μα αλλιως ομως! Περα απο μια γενικη φιλοσοφια μηχανης που διδασκεται το που κοιταω το apex κλπ ολα τα αλλα δεν εφαρμοζονται σε ον οφ μηχανακι. Αν θελετε να το αναλυσουμε εδω ειμαστε. Εκτος αν αλλα διδασκουν στους ον οφαδες και αλλα στους κατεχοντες supersport. Εχω κανει μεχρι και το level 4 και αν με βαλεις να στριψω το bmw οπως εστριβα το ασφαλτινο μηχανακι θα σκοτωθω... (εννοω το στυλ και την θεση πανω στην μηχανη) αν και απο οτι θυμαμαι στο level 1 δεν ηταν τοσο εξειδικευμενο σε σπορ οδηγηση μπορει οποτε να κανω λαθος. California superbike school τιτλος που λεει ακριβως τι διδασκει...τουλαχιστον τοτε η φιλοσοφια του ηταν superbike.
Αποψη μου φυσικα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Βασικά το θεμα απο οτι εχω καταλάβει δεν ειναι το ποσο θα πλαγιάσει η μηχανη αλλα το πως θα παρεις την καλύτερη και αςφαλεςτερη γραμμη σε σχέση με την στροφή
Επι της ουσιας προσπαθείς να εκμεταλλευτείς το λαστιχο αλλα και το αμορτισέρ πανω στην στροφή σε συνάρτηση με την δύναμη που σου εξασφαλίζει το δεξί γκριπ με στόχο την μέγιστη μέση ταχυτητα του γυρολογιου σου
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Γρηγορη δεν μπορεις να φανταστεις τι περιθωρια εχει το μηχανακι σου ,νομιζεις επειδη βλεπεις το πισω λαστιχο να τελειωνει οτι εκει ειναι και τα ορια της μοτοσυκλετας ,αυτο το καταλαβαινεις μονο απο το μπροστινο λαστιχο ,αν το μπροστινο δεν τελειωσε τοτε εχεις ακομα περιθωρια .
To μηχανάκι μου σίγουρα έχει πολλά περιθώρια ακόμα, εγώ δεν έχω! :p
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Συνχωρηστε με για την παρεμβαση, αλλα πιστευω οτι το C.S.S ειναι τραγικο λαθος να το κανεις με ον οφ μηχανακι. Η φιλοσοφια του ειδικα οσο ανεβαινουν τα level ειναι supersport τα οποια στριβουν αλλιως....μα αλλιως ομως! Περα απο μια γενικη φιλοσοφια μηχανης που διδασκεται το που κοιταω το apex κλπ ολα τα αλλα δεν εφαρμοζονται σε ον οφ μηχανακι. Αν θελετε να το αναλυσουμε εδω ειμαστε. Εκτος αν αλλα διδασκουν στους ον οφαδες και αλλα στους κατεχοντες supersport. Εχω κανει μεχρι και το level 4 και αν με βαλεις να στριψω το bmw οπως εστριβα το ασφαλτινο μηχανακι θα σκοτωθω... (εννοω το στυλ και την θεση πανω στην μηχανη) αν και απο οτι θυμαμαι στο level 1 δεν ηταν τοσο εξειδικευμενο σε σπορ οδηγηση μπορει οποτε να κανω λαθος. California superbike school τιτλος που λεει ακριβως τι διδασκει...τουλαχιστον τοτε η φιλοσοφια του ηταν superbike.
Αποψη μου φυσικα.
Θα σου πω τη γνώμη μου, γιατί σκέφτηκα αρκετά πάνω σ' αυτό το θέμα και πριν πάω και μετά...
Καταρχάς, ναι, superbike λέει ο τίτλος και φυσικά όλο το σχολείο είναι προσανατολισμένο εκεί από όποια οπτική και αν το δεις. Φυσικά, αφενός μεν είχα ρωτήσει εκ των προτέρων αν αφορά μόνο superbikes, αφετέρου δε είχα μιλήσει και με κόσμο που το είχε κάνει με ΟΝ-off και είχε εξαιρετικές εμπειρίες.
Τουλάχιστον όσον αφορά το πρώτο level (ίσως και το δεύτερο), μαθαίνεις αρκετά βασικά πράγματα που έχουν να κάνουν με την ασφαλέστερη οδήγηση, επομένως είναι πολύ χρήσιμο όποια μηχανή και αν οδηγείς και επίσης παράλληλα τσεκάρεις και τα όριά σου (όπως και αυτά της μηχανής σου).
Δεν παύει όμως, όντως, και σ' αυτό συμφωνώ μαζί σου, να είναι ένα σχολείο που είναι, more or less προσανατολισμένο σε γρήγορη ασφάλτινη οδήγηση και μάλιστα οδήγηση "επόμενου level". Κι όταν λέω οδήγηση επόμενου level εννοώ οδήγηση όχι σε δρόμο, αλλά σε πίστα, αγώνες κλπ. Με αυτήν τη λογική, θεωρώ πολύ χρήσιμο το Level 1, αλλά και το level 2 (τουλάχιστον απ' ό,τι έχω ακούσει, γιατί δεν το έκανα) ό,τι μηχανή κι αν καβαλάς, αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι θα πήγαινα μόνο αν προσανατολιζόμουν σε πιο hardcore φάσεις, οι οποίες δε με ενδιαφέρουν.
Ή μάλλον, μ' ενδιαφέρουν οι hardcore φάσεις, αλλά μόνο αν έχουν να κάνουν με χώμα, βουνό, adventure και πάει λέγοντας. Επομένως, σειρά παίρνουν τα off road μαθήματα! :)
 
Top Bottom