Αντιθέτως πιστεύω ότι είναι το μόνο που δουλεύει στην Ελλάδα .
Έχω δώσει μηχανές στο car και γω και φίλοι και αντίστροφος βρήκαμε και ευκαιρίες.
Συμφωνώ.
Είναι η πιό ολοκληρωμένη πλατφόρμα-εικόνα ,αγοράς/πώλησης τροχοφόρων στην Ελλάδα.
Οτι πουλιέται ,είναι εκεί.
Οποιος πουλάει ,εκεί θα το βάλει.
Οποιος αγοράζει ,εκεί θα ψάξει.
Ανθρωποι "περίεργοι" ,υπάρχουν παντού γύρω μας ,καθημερινά.
Δεν ασχολείσαι με αυτούς που σε "χαλάνε" ,κ τέλος.
Θα σε πάρει ο "περίεργος" υποψήφιος αγοραστής ,του ΄λες "αστο φίλε" κ κλείνεις.
Θα πάρεις κ θα σου βγεί "περίεργος" ο πωλητής ,λές ένα "άντε γειά" κ κλείνεις.
Τόσο απλό.
Οσον αφορά τις "ακριβές τιμές" ,αυτές τις καθορίζει η αγορά (προσφορά-ζήτηση) ,κ ο Πωλητής (όταν ξέρει ΤΙ πουλάει ,Τι αξίζει ,κ Ποιό είναι το "πάτωμά" του)
Ο αγοραστής ,όταν είναι σοβαρός ,αυτό που μπορεί να κανει ,είναι να ελέγξει προσεκτικά ,να προσδιορίσει κατάσταση κ αξία (ελλείψεις-εχτρα-κλπ) ,και εφ'όσον ενδιαφέρεται πραγματικά , να κάνει την αντι-προσφορά του με επιχειρήματα.
Για μένα είναι άτοπο να κατακρίνονται οι τιμές πώλησης ,αφού στην τελική ,ΑΝ είναι ακριβό κάτι ,ή ΔΕΝ θα πουληθεί ποτέ ,ή θα πέσει ή τιμή για να πουληθεί.
Και συνήθως ,οι πραγματικές τιμές πώλησης ,είναι από λίγο έως κ πολύ χαμηλότερες της αρχικής αναγραφόμενης.
Πολλές φορές βέβαια ,το "φτηνό" ,αποδεικνύεται "ακριβό" ...μετά το "ταμείο".
Αυτά βέβαια ,τα μαθαίνεις σγα-σγα ,με την προσωπική τριβή ,και ουχί με την διαδυκτιακή μουρμούρα..
Τα αντίστοιχα σαϊτς εξωτερικού ,εχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.
Αλλά αφορούν άλλη Χώρα ,άλλη αγορά ,κ τελείως διαφορετική διαδικασία.
Οποιος θέλει κ μπορεί να ασχοληθεί με τη διαδικασία ,φέρνει απ΄΄εξω.
Την κλάψα κ τη μουρμούρα ,δεν την μπορώ ,ούτε από αγοραστές ,ούτε από πωλητές ,ούτε από κριτικούς των πάντων.
Οταν κάτι δεν μου "κάνει" ,απλά του "γυρίζω" την πλάτη ,κ δεν ασχολούμαι.