Cardo Packtalk Edge

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Να προσθέσω ότι ακόμα και η slim που έχω τοποθετημένη σε ένα RPHA70 προσθέτει θόρυβο... και μάλιστα αρκετό και ανάλογο με τα χιλιόμετρα μας.... ακόμα και με touring ζελατίνα + φρυδάκι. Για αυτό και οι ωτοασπίδες είναι σταθερή αξία.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εγώ έχω βάλει την srl2 της sena που δίνεται για τα Shoei GT air 2 (και κάποια άλλα μοντέλα συμβατά) επίτηδες μιας και ενσωματώνεται πλήρως στο κράνος, χωρίς να εξέχει τίποτα. Δεν παρατήρησα καμία αύξηση στον θόρυβο του κράνους!
Μίλαγα κανονικά στο τηλέφωνο και με άκουγαν πεντακάθαρα στα 130χλμ/ω (τσεκαρισμένο σε 2 κλήσεις). Ο ήχος δεν είναι σίγουρα hi-fi αλλά δεν είδα καμιά τρομερή διάφορα συγκρινόμενος με αυτόν από ενσύρματα ακουστικά στο κινητό. Άκουγα ευχάριστα μουσική χρησιμοποιώντας και ωτασπίδες.
Το μόνο που θα ήθελα (από αυτά που διαβάζω σε πιο ακριβές ενδοεπικοινωνίες) θα ήταν φωνητικές εντολές, η υπάρχουσα έχει αλλά πολύ βασικές. Μικρό το κακό βέβαια και με λίγο συνήθεια θα μάθω τα κουμπιά για την χρήση όλων των δυνατοτήτων της συσκευής.
Αντίστοιχα, πήρα και την hjc smart για την σύζυγό λόγω του ότι επίσης ενσωματώνεται (σε μικρότερο βαθμό βέβαια από την srl2) στο κράνος ενώ είναι και κατασκευής sena (και άρα θεωρώ ότι δεν θα υπάρχουν προβλήματα στην συνδεσιμότητα μεταξύ των δύο). Δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα όμως.

 
Τελευταία επεξεργασία:

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
1-2 συμβουλές για τη χρήση ενδοεπικοινωνίας
-κάντε συνήθεια την χρήση ειδικής ωτοασπίδας alpine motosafe pro ή race.
Θα σας δώσει εξαιρετική άνεση στο ταξίδι και θα σας γλυτώσει από βλάβη στην ακοή που είναι δεδομένη ακόμη και με τα πιο ήσυχα κράνη της αγοράς με την πάροδο του χρόνου (παθών).
Η ενδοεπικοινωνία όταν τη χρησιμοποιούμε στο τέρμα ένταση επίσης μπορεί να προκαλέσει βλάβη στην ακοή (οπότε η ωτοασπίδα προστατεύει και εδώ). Όταν ανεβάζουμε χιλιόμετρα αναγκαστικά ανεβάζουμε και την ένταση . Με την χρήση της ωτοασπίδας γλυτώνουμε το σφύριγμα του αέρα και ακούμε πιο καθαρά την ενδοεπικοινωνία και οτιδήποτε άλλο πρέπει να ακούμε
Ίσως τα καλύτερα χρήματα που μπορούμε να δώσουμε σαν μοτοσυκλετιστές (με ελάχιστα χρήματα κερδίζουμε πολλά και σημαντικά).
-στο χρόνο ομιλίας τη μεγαλύτερη αυτονομία τη βρίσκουμε στην interphone, όπως επίσης και πολύ λίγο χρόνο για φόρτιση (στο 20λεπτο είναι οκ)
-σε γενικές γραμμές με όλες τις επώνυμες εταιρείες η ποιότητα είναι δεδομένη θεωρώ και μπορείς να μιλάς και να ακούς ακόμη και με ταχύτητες 120-150-170χλμ και τις περισσότερες φορές ο συνομιλητής στο τηλέφωνο δεν πιστεύει πως είσαι πάνω στη μηχανή και οδηγείς.
Αυτά τα ολίγα , ελπίζω να βοηθήσουν
καλό Πάσχα σε όλους και καλές βόλτες!!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά μια γρήγορη παρατήρηση αν μου επιτρέπεις. Το PS4 έχει πιάσει πολύ σκόνη μέσα και θα σου ανεβάζει θερμοκρασία, ειδικά τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι. Αν έχει λήξει η εγγύηση βρες οδηγίες στο σωλήνα πως να ανοίξεις το καπάκι και να το φυσήξεις να καθαρίσει. Αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να φτάσεις μέχρι μέσα και να βάλεις φρέσκια θερμοαγώγιμη πάστα σε επεξεργαστή και κάρτα γραφικών. Δεν θα καταλαβαίνεις ότι είναι αναμένο...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά μια γρήγορη παρατήρηση αν μου επιτρέπεις. Το PS4 έχει πιάσει πολύ σκόνη μέσα και θα σου ανεβάζει θερμοκρασία, ειδικά τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι. Αν έχει λήξει η εγγύηση βρες οδηγίες στο σωλήνα πως να ανοίξεις το καπάκι και να το φυσήξεις να καθαρίσει. Αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να φτάσεις μέχρι μέσα και να βάλεις φρέσκια θερμοαγώγιμη πάστα σε επεξεργαστή και κάρτα γραφικών. Δεν θα καταλαβαίνεις ότι είναι αναμένο...
Αυτό με τα βιντεάκια του σωλήνα που όλοι ανοίγουν τα πάντα χωρίς να ασχολούνται με esd προστασία πάντως κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτό με τα βιντεάκια του σωλήνα που όλοι ανοίγουν τα πάντα χωρίς να ασχολούνται με esd προστασία πάντως κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
Τι είναι αυτό;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ παίζουν ρόλο πρωτίστως άλλοι παράγοντες, όπως τι κράνος έχεις και τι θόρυβο σου δίνει στο κράνος η αεροδυναμική της μοτό.
Η κινεζική που είχα παλιότερα μια χαρά ακουγόταν με 140 και τη ζελατίνα τέρμα πάνω + φρυδακι στο Tracer.
Με το 990 άστο....100 και πολλά είναι...
Τα μαρτυράει μόνος του.... εγώ δεν τον πιέζω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα μαρτυράει μόνος του.... εγώ δεν τον πιέζω.
Δεν αρνήθηκε κανεις ότι τα 950/990 είναι θορυβώδη στο ταξίδι ωρε Στεφ...
 
Reactions: STF

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
1-2 συμβουλές για τη χρήση ενδοεπικοινωνίας
-κάντε συνήθεια την χρήση ειδικής ωτοασπίδας alpine motosafe pro ή race.
Θα σας δώσει εξαιρετική άνεση στο ταξίδι και θα σας γλυτώσει από βλάβη στην ακοή που είναι δεδομένη ακόμη και με τα πιο ήσυχα κράνη της αγοράς με την πάροδο του χρόνου (παθών).
Η ενδοεπικοινωνία όταν τη χρησιμοποιούμε στο τέρμα ένταση επίσης μπορεί να προκαλέσει βλάβη στην ακοή (οπότε η ωτοασπίδα προστατεύει και εδώ). Όταν ανεβάζουμε χιλιόμετρα αναγκαστικά ανεβάζουμε και την ένταση . Με την χρήση της ωτοασπίδας γλυτώνουμε το σφύριγμα του αέρα και ακούμε πιο καθαρά την ενδοεπικοινωνία και οτιδήποτε άλλο πρέπει να ακούμε
Ίσως τα καλύτερα χρήματα που μπορούμε να δώσουμε σαν μοτοσυκλετιστές (με ελάχιστα χρήματα κερδίζουμε πολλά και σημαντικά).
-στο χρόνο ομιλίας τη μεγαλύτερη αυτονομία τη βρίσκουμε στην interphone, όπως επίσης και πολύ λίγο χρόνο για φόρτιση (στο 20λεπτο είναι οκ)
-σε γενικές γραμμές με όλες τις επώνυμες εταιρείες η ποιότητα είναι δεδομένη θεωρώ και μπορείς να μιλάς και να ακούς ακόμη και με ταχύτητες 120-150-170χλμ και τις περισσότερες φορές ο συνομιλητής στο τηλέφωνο δεν πιστεύει πως είσαι πάνω στη μηχανή και οδηγείς.
Αυτά τα ολίγα , ελπίζω να βοηθήσουν
καλό Πάσχα σε όλους και καλές βόλτες!!
  • Όντως, χρησιμοποίησα (επίσης για πρώτη φορά) τις alpine και ήταν μια χαρά. Δυστυχώς οι εμβοές έχουν εμφανιστεί εδώ και καιρό σε μένα, παρόλο που χρησιμοποιώ ωτασπίδες στα ταξίδα (δεν βάζω στις αστικές μετακινήσεις όμως, δουλεύω και σε θορυβώδες περιβάλλον)...
  • Σχετικά με τον χρόνο χρήσης, δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα στην ημερήσια εκδρομή μου ούτε άναψε κάποιο προειδοποιητικό λαμπάκι για την μπαταρία, την έκλεινα βέβαια στις μεγάλες στάσεις αλλά συνολικά λειτουργούσε 6-7ωρ με μουσική και 2-3 κλήσεις (μισή ώρα συνολικά).
  • Ακριβώς αυτή την εικόνα είχαν οι συνομιλητές μου στις κλήσεις, δεν το πίστευαν ότι οδηγούσα μοτοσυκλέτα!

Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά μια γρήγορη παρατήρηση αν μου επιτρέπεις. Το PS4 έχει πιάσει πολύ σκόνη μέσα και θα σου ανεβάζει θερμοκρασία, ειδικά τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι. Αν έχει λήξει η εγγύηση βρες οδηγίες στο σωλήνα πως να ανοίξεις το καπάκι και να το φυσήξεις να καθαρίσει. Αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να φτάσεις μέχρι μέσα και να βάλεις φρέσκια θερμοαγώγιμη πάστα σε επεξεργαστή και κάρτα γραφικών. Δεν θα καταλαβαίνεις ότι είναι αναμένο...
Θα το κοιτάξω, γενικά πιάνουν τα χέρια μου στα pc. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει παραπονεθεί για κάποια δυσλειτουργία ο μικρός αλλά (προσπαθώ) να τον κοντρολάρω στην ώρα χρήσης...
 
Reactions: Gus

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα μαρτυράει μόνος του.... εγώ δεν τον πιέζω.
Για να τα λέμε και αυτά, επειδή ο συνονόματος είναι πορτοκαλί φανμπόι αλλά εγώ όχι, το 950/990 με ένα καλό στριτ κράνος (και ωτοασπιδες σε κάθε εκτός τοιχών μετακίνηση από χρόνια με όλες τις μοτοσυκλέτες, συχνά και σε αστικές μετακινήσεις), δεν είναι από τις χειρότερες μοτοσικλέτες στον τομέα, μάλλον καλύτερο από το τυπικό στριτ μηχανάκι.

Ο θόρυβος είναι γνωστό ότι εξαρτάται από τον αναβάτη κυρίως, έχω διαπιστώσει διαφορά ακόμα και αλλάζοντας μπουφάν, οπότε μικρή αξία έχει η κριτική εκτός αν βρεθεί κάποιος με όλο τον εξοπλισμό και σωματότυπο ίδιο.


Οι alpine είναι πολύ καλές όντως, η γενιά που πήρα στην πρώτη καραντίνα έχει καλύτερα φίλτρα από τις παλιότερες που δεν θυμάμαι να είχαν "κεραία" για ευκολία στο βγάλσιμο. Την ίδια δουλειά (και καλύτερη, αν η μηχανή βγάζει πολύ θόρυβο) θα κάνει κάποιος με τις φτηνές "αφρού" μιας χρήσης και με σιλικόνη/πλαστελίνη οι οποίες όμως βρωμιζουν από τα χέρια.

Κορυφαία λύση είναι φτιαγμένη στα μέτρα του κάθε ενός ωτοασπιδα με καλούπι, στις εκθέσεις της Αγγλίας είχε κάμποσα μαγαζιά, με ενσωματωμένο ηχείο ή απλές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να τα λέμε και αυτά, επειδή ο συνονόματος είναι πορτοκαλί φανμπόι αλλά εγώ όχι, το 950/990 με ένα καλό στριτ κράνος (και ωτοασπιδες σε κάθε εκτός τοιχών μετακίνηση από χρόνια με όλες τις μοτοσυκλέτες, συχνά και σε αστικές μετακινήσεις), δεν είναι από τις χειρότερες μοτοσικλέτες στον τομέα, μάλλον καλύτερο από το τυπικό στριτ μηχανάκι.

Ο θόρυβος είναι γνωστό ότι εξαρτάται από τον αναβάτη κυρίως, έχω διαπιστώσει διαφορά ακόμα και αλλάζοντας μπουφάν, οπότε μικρή αξία έχει η κριτική εκτός αν βρεθεί κάποιος με όλο τον εξοπλισμό και σωματότυπο ίδιο.


Οι alpine είναι πολύ καλές όντως, η γενιά που πήρα στην πρώτη καραντίνα έχει καλύτερα φίλτρα από τις παλιότερες που δεν θυμάμαι να είχαν "κεραία" για ευκολία στο βγάλσιμο. Την ίδια δουλειά (και καλύτερη, αν η μηχανή βγάζει πολύ θόρυβο) θα κάνει κάποιος με τις φτηνές "αφρού" μιας χρήσης και με σιλικόνη/πλαστελίνη οι οποίες όμως βρωμιζουν από τα χέρια.

Κορυφαία λύση είναι φτιαγμένη στα μέτρα του κάθε ενός ωτοασπιδα με καλούπι, στις εκθέσεις της Αγγλίας είχε κάμποσα μαγαζιά, με ενσωματωμένο ηχείο ή απλές.
Για να τα λέω κι εγώ όλα!
Όταν είχα παραγγείλει το TDM900 (σε περίεργο χρώμα) περίμενα πολύ καιρό σε μια εποχή που δε περίμενες μοτοσυκλέτες, πόσο μάλλον τα TDM που πουλούσαν περισσότερο από τα παπιά το 2005. Για να με καλμάρουν μου είχαν δώσει ένα 950 adv για 20 μέρες. Μέχρι τότε ήταν ότι καλύτερο έχω οδηγήσει αλλά οι εμπειρίες μου περιοριζόντουσαν στο κόσμο των on/off.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Top Bottom