cbf 600 ...λαστιχα ????

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
ενα πολυ καλο φιλαρακι θελει λαστιχα για το μηχανακι του...
εχει ενα cbf 600 ....

διαστασεις ...εμπρος 120/70/17...πισω 160/60/17....

κινειται ολο το χρονο με την μηχανη...
στο ναυπλιο και στη γυρω περιοχη...
ταξιδια δεν κανει...
προτιμα λαστιχο με γρηγορη κορωνα...

τι προτεινεται ???

:thanx::friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ενα πολυ καλο φιλαρακι θελει λαστιχα για το μηχανακι του...
εχει ενα cbf 600 ....

διαστασεις ...εμπρος 120/70/17...πισω 160/60/17....

κινειται ολο το χρονο με την μηχανη...
στο ναυπλιο και στη γυρω περιοχη...
ταξιδια δεν κανει...
προτιμα λαστιχο με γρηγορη κορωνα...

τι προτεινεται ???

:thanx::friendship:
να το δώσει και να πάρει ον/οφφ ;)

Σε κάνω παρέα μέχρι να βρεθεί στριτάς:D:D:D
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
να το δώσει και να πάρει ον/οφφ ;)

Σε κάνω παρέα μέχρι να βρεθεί στριτάς:D:D:D
τα ιδια του λεω !!
περιμενω το γιωργη @BLiTzER ...κατι θα ΄χει υποψη του !!
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Μμ έχω καιρό να ασχοληθώ με ελαστικά. Σε αυτές τις διαστάσεις, το τελευταίο λάστιχο που δοκίμασα ήταν το Pilot Power 2CT, σπορ, δίγομο και οικονομικό. Νομίζω είναι ιδανικό για τη χρήση του φίλου σου, αν δε θέλει να ξοδέψει πολλά. Το DRZ δεν το ζέσταινε ποτέ, αλλά για το CBF μια χαρά θα είναι. Δεν έμαθα ποτέ πόσο διαρκούν, βέβαια, αφού το μηχανάκι πουλήθηκε λίγο αργότερα. Από κει και πέρα, υπάρχουν ακριβότερες, καθαρά σπορ, λύσεις, πχ Q2 ή Corsa.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Φορούσα Metzeler M7RR (φωτό όχι δικιά μου):


Κρατούσε καλούτσικα από κρύο, όταν ζεσταινόταν ήταν βεντούζα, και κορώνα... ε φαίνεται από πάνω :p
Και δίγομμα, βγάζανε χλμ χωρίς να τετραγωνίζουν.

Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι για το αστικό περιβάλλον - θέλουν να ξύνονται και να φρεσκάρονται αρκετά συχνά.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Μμ έχω καιρό να ασχοληθώ με ελαστικά. Σε αυτές τις διαστάσεις, το τελευταίο λάστιχο που δοκίμασα ήταν το Pilot Power 2CT, σπορ, δίγομο και οικονομικό. Νομίζω είναι ιδανικό για τη χρήση του φίλου σου, αν δε θέλει να ξοδέψει πολλά. Το DRZ δεν το ζέσταινε ποτέ, αλλά για το CBF μια χαρά θα είναι. Δεν έμαθα ποτέ πόσο διαρκούν, βέβαια, αφού το μηχανάκι πουλήθηκε λίγο αργότερα. Από κει και πέρα, υπάρχουν ακριβότερες, καθαρά σπορ, λύσεις, πχ Q2 ή Corsa.
Φορούσα Metzeler M7RR (φωτό όχι δικιά μου):


Κρατούσε καλούτσικα από κρύο, όταν ζεσταινόταν ήταν βεντούζα, και κορώνα... ε φαίνεται από πάνω :p
Και δίγομμα, βγάζανε χλμ χωρίς να τετραγωνίζουν.

Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι για το αστικό περιβάλλον - θέλουν να ξύνονται και να φρεσκάρονται αρκετά συχνά.
:thanx::thanx:


εχω στο μυαλο μου επισης και τα εξης...
MICHELIN PILOT ROAD 3
MICHELIN PILOT ROAD 4
DUNLOP ROADSMART 3
τεινω προς τα pr 3 περισσοτερο...
συμφωνειτε ??
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Πρότεινα τα Power, επειδή μίλησες για γρήγορη κορώνα. Τα Road είναι σαφώς καλύτερα για καθημερινή χρήση, ταξίδι, διάρκεια, αλλά πιο "αργά". Από τα τελευταία 3, μάλλον κι εγώ τα PR3 θα έβαζα.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Πρότεινα τα Power, επειδή μίλησες για γρήγορη κορώνα. Τα Road είναι σαφώς καλύτερα για καθημερινή χρήση, ταξίδι, διάρκεια, αλλά πιο "αργά". Από τα τελευταία 3, μάλλον κι εγώ τα PR3 θα έβαζα.
παμε για το PR3 τοτε....:ok:

:thanx:γιωργη !!!:friendship:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
metzeler m3 ποιο οικονομικό δε γίνετε...
η μονη παραμετρος που δεν υπολογιζω ποτε....
η ασφαλεια πανω απο ολα....

δεν ''ακυρωνω'' τολαστιχο...
στο οικονομικο αναφερομαι και μονο...
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
η μονη παραμετρος που δεν υπολογιζω ποτε....
η ασφαλεια πανω απο ολα....
και καλα κανεις. για εμενα σε ασφαλτινο ειναι λαστιχαρα! απλα λογο παλαιότερης τεχνολογιας ειναι και οικονομικοτερο
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
και καλα κανεις. για εμενα σε ασφαλτινο ειναι λαστιχαρα! απλα λογο παλαιότερης τεχνολογιας ειναι και οικονομικοτερο
ναι συμφωνουμε....:ok:
απλως ειναι λιγουλακι πιο σκληρο...

απο τα 3 το pr4
εχει πιο σκληρη γομα στο κεντρο το 4 σε σχεση με το 3....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μια αλλη πιο σπορ/γρηγορη λυση ειναι τα Pilot Power 3 που αντικαταστησανε τα Power 2CT, ακριβοτερα βεβαια απο τα τελευταια. Και το λεω αυτο επειδη ισως το CBF600 δεν εχει ροπη χαμηλα να ζεστανει ενα ταξιδιαρικο λαστιχο σαν το Pilot Road 3. Ξερω περιπτωση γνωστου/φιλου που ειχε βαλει την προηγουμενη γενια, τα Pilot Road 2, σε CBF600 και παραπονεθηκε οτι δεν ζεσταινοντουσαν ποτε (εκτος ταξιδιου). Το αναφερω για να υπαρχει πληρης γνωση περι ελαστικων για CBF600.

Πληροφοριακα, τα Pilot Power 2CT και 3 τα εχω φορεσει στο VFR και το πισω βγαζει 10000χμ με τη χρηση που κανω εγω που περιλαμβανει πολλες εθνικες με 180αρια-200αρια, στο CBF εκτιμω οτι θα βγαλει 14-15000χμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Μια αλλη πιο σπορ/γρηγορη λυση ειναι τα Pilot Power 3 που αντικαταστησανε τα Power 2CT, ακριβοτερα βεβαια απο τα τελευταια. Και το λεω αυτο επειδη ισως το CBF600 δεν εχει ροπη χαμηλα να ζεστανει ενα ταξιδιαρικο λαστιχο σαν το Pilot Road 3. Ξερω περιπτωση γνωστου που ειχε βαλει την προηγουμενη γενια, τα Pilot Road 2, σε CBF600 και παραπονεθηκε οτι δεν ζεσταινοντουσαν ποτε (εκτος ταξιδιου). Το αναφερω για να υπαρχει πληρης γνωση περι ελαστικων για CBF600.

Πληροφοριακα, τα Pilot Power 2CT και 3 τα εχω φορεσει στο VFR και το πισω βγαζει 10000χμ με τη χρηση που κανω εγω που περιλαμβανει πολλες εθνικες με 180αρια-200αρια, στο CBF εκτιμω οτι θα βγαλει 14-15000χμ.
οποτε τα Pilot Power ξαναμπαινουν στο τραπεζι...:thinking:

εσυ γιωργης και ο αλλος γιωργης ( @BLiTzER )....
πατε με μπερδεψετε ...εμενα τον γλυκογιωργη ...
ειστε παλιοχαραχτηρες και οι δυο !!!:p:p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γλυκογιωργη, αν το μηχανακι ειναι να κανει κυριως ταξιδια, τοτε τα Pilot Road 3 θα ειναι μια χαρα. Αλλα αν ειναι να κινειται καθημερινα, τοτε πιστευω οτι πιο μαλακα λαστιχα (τυπου Pilot Power) ειναι must ιδιως για τους Ελληνικους δρομους εκτος εθνικων κλπ. Δεν λεω να βαλει ρεησονια σε CBF το φιλαρακι σου αλλα ενα πιο μαλακο λαστιχο να ζεσταινεται γρηγορα και να κραταει στη γυαλισμενη ασφαλτο των πολεων και επαρχιακων.

Πληροφοριακα, ο φιλος πουχε βαλει τα Road 2 στο CBF και εγραψε σχετικα "αρνητικα" σχολια ειναι ο συμφορουμιτης @omega αλλα δεν μπαινει συχνα εδω, αν μπει μπορει να πει ο ιδιος.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Γλυκογιωργη το 1000 είχα οπως ξερεις και δοκιμασα μονο 2 μάρκες ελαστικών αφου το πούλησα σχετικά γρηγορα..
Dunlop qualifier 2πολυ ωραίο ελαστικο και χωρίς να θέλει ιδιαίτερο ζεσταμα και PR4 τα οποία ηταν επίσης πολυ καλα....
Τώρα βέβαια σε 1000 ηταν φορεμενα και ίσως στο 600 να συμπεριφέρονται διαφορετικα δε ξερω...
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Πλακα κανεις;
Απ τα καλυτερα της αγορας ειναι!
Ζεσταινεται γρηγορα κραταει απιστευτα και βγαζει km....
 
Top Bottom