CCM 404 ds (dual sport)

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ανοίγω ενα θέμα για το Αγγλικό μηχανάκι με την γιαπωνέζικη καρδιά. Είμαι ξανά κάτοχος εδώ και δύο χρόνια περίπου. Είχα αγοράσει και ενα καινούργιο το 2006.

Είναι ενα πολυτάλαντο μηχάνημα. Μπορεί να κάνει από commuting, εως enduro. Kαι όταν λέω enduro μπορεί άνετα να το τρέξει κάποιος σε αγώνα εντούρο, χωρίς απαιτήσεις βέβαια για πρωτιές. Στα κατάλληλα χέρια όμως τίποτα δεν αποκλείεται.

Πέρα από εντούρο, με μερικές φτηνές και εύκολες μετατροπές μπορεί να γίνει ενα πολύ καλό ον/οφ για χωμάτινες εκδρομές, αυτό που λέμε πια και στην Ελλάδα, adventure riding. Με την διαφορά πως σε σχέση με τα μεγάλα adventure bikes είναι πανάλαφρο και δύσκολα θα κολλήσει.Εδώ χρειάζεται ανάλυση, οπότε θα γράψω πιο αναλυτικά για το θέμα αυτό παρακάτω.

Στην πόλη είναι αχτύπητο, εχει γκάζι, φρένα, αναρτήσεις κι χώνεται παντού. Το τιμόνι του κλειδώνει κι από τις δυο μεριές, έχει σκαρούλα και βεντιλατέρ. Στο τσακίρ κέφι δύσκολα το ακολουθάει κανείς ότι κι αν καβαλάει.

Μερικές φωτό και συνεχίζω παρακάτω να αναλύω και να εξηγώ.

 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το DS είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι. Την CCM δεν την γνωρίζουν πολλοί και όπως είναι φυσικό δεν είναι εμπορικά τα μηχανάκια της. Πλέον δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα αλλά ο κάτοχος μπορεί να βρει ότι χρειαστεί στην suzuki, κυρίως ανταλλακτικά για τα μηχανικά μέρη και κάποια ηλεκτρολογικά και σε χωματομάγαζα μπορεί να βρει aftermarket πλαστικά που είναι ίδια από άλλα μοντέλα εντούρο και μοτοκρος.

Για τους νεώτερους να αναφέρω πως το ds 404 εχει το μοτέρ του suzuki drz 400 e και όχι του s.

Οι αναρτήσεις είναι WP και υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών. Oι τροχοί εχουν κέντρα ajp και στεφάνια excel. Tακάκια ταιριάζουν από ΚΤΜ αφού έχει τις ίδιες brembo δαγκάνες, ενώ δισκόπλακες μπρος-πίσω και όπως και πίσω γρανάζι από GAS GAS, HUSKY και άλλα ευρωπαϊκά μοντέλα.

Παραθέτω μερικές χρήσιμες πληροφορίες από το αγγλικό φόρουμ CCM Mad:

WHEELS
CCM404DS Bearing & Seal sizes
Rear hub BEARING: 2x 6004-2RS required & 1x 6204-2RS
Front hub BEARING - 2x 6004-2RS required
Seals: Front: 2off: 24x42x8 Rear: 1off 25x47x7 & 1off 24x42x8
Front Brake Pad: EBC FA181-TT
Rear Brake Pad: EBC FA208
For CCM 404 E / DS

ENGINE
Output Shaft Seal: 30 X 40 X 6 09283-30053
Gear Lever Seal:
Clutch shaft Seal: 10 X 20 X 6.
Clutch shaft Bearing: 12 X 16 X 10.
FCR Carb: 13200-29F10 superseded by 13200-29FF0



BODY PARTS
Replacement saddle: '96- 01 yz 250.
Front Mudguard: KTM Part No: 590.01093100
Rear Mudguard: Yamaha YZ 125-250__'96-'02 (needs cutting where it joins onto the CDI tray).
Rad. Shrouds: Honda CRF 450__'03
RHS Panel: Yamaha YZ 125-250__'96-'02
LHS Panel: Yamaha YZ 125-250__'96-'02 (left side panel needs some trimming).
Fork guards are KTM WP fork type.


FRAME & SUSPENSION
Chain guide: KX85
Chain slipper: cr125
Fork Seals: Be careful here, not as straight forward as you might think, I'd suggest
removing old ones to confirm...
Needle Bearings for Shock: ??
Front Sprocket: Suzuki DRZ400: Jt sprockets JTF432SC
Rear Sprocket: Same as Suzuki DR350S or CCM644 on spoked wheels or Husqvarna: JT sprockets JTR822 / JTA822
Steering Head Bearing: AS109 = L45449
404 foot pegs are same as 2001 Suzuki RM250
Switch Gear: GasGas EC (afaik)

ELECTRICAL
Spark Plug: NGK CR8EK or CR8E or CR8EIX (the suffix "IX" represents Iridium)
Battery: Varta (CT7-B4) or Yuasa YTX9-BS fitted standard (double check)
Warning, contrary to suggestions the YTX12A-BS is physically too big to fit in the battery holder.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το μοτέρ...

Το μοτέρ του drz 400 e βγάζει κάπου 43 άλογα στο τροχό σύμφωνα με δυναμομέτρηση του Ελληνικού περιοδικού μοτο. Στο CCM που έχει ήσυχη εξάτμιση οι ίπποι που φτάνουν στον πίσω τροχό είναι κάτι παραπάνω από 40 άλογα. Το δικό μου εχει τελικό FMF Q που δεν κάνει φασαρία και υπάρχει εμφανής βελτίωση της απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών του μοτέρ σε σχέση με ένα normal.
Στο πρώτο 404 είχα αφαιρέσει με δυσκολία ενα μεταλλικό δακτύλιο από το μαμά τελικό το οποίο αν και επώνυμο είναι κλειστό και βαρύ. Το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό, το μηχανάκι ανέπνευσε και εξαφανίστηκε ενα χαζοκόμπιασμα σπαστικό που έκανε στις χαμηλές στροφές που ήταν ιδιαίτερα σπαστικό στις ανηφόρες.

Το μοτεράκι είναι απολαυστικό, έχει δύναμη παντού και ανεβάζει πάνω από 9.000 στροφές. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το γκάζι εχει διάρκεια, τουτέστιν κάνει απίθανες πλαγιολισθήσεις στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι η πολύ κοντή κλιμάκωση και κυρίως η ανύπαρκτη 6η ταχύτητα. Αν είχε 6 ταχύτητες θα ήταν το απόλυτο μοτέρ.
Ομως με τις 5 ταχύτητες θέλει δουλειά με το γρανάζωμα ανάλογα με την χρήση.

Το DRZ 400 E έχει γρανάζωμα 14-47, το οποίο είναι πολύ πολύ κοντό.
Το DRZ 400 s έχει γρανάζωμα 15-44 που τρώγεται στο ταξίδι αν και μου φαίνεται κι αυτό κοντό.

Το CCM έχει μαμά γρανάζωμα 15-43, το οποίο είναι καλό για χρήση πόλης και εκδρομικού ον/οφ. Με το 15/43 το μηχανάκι κρατάει ξεκούραστα τα 110 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα κάπου στις 6000 στροφές. Οταν το ταξιδεύω φροντίζω να μην περνάω τις 6000 στροφές που εχει κάπου 30 πραγματικά αλογάκια. Με αυτό το γρανάζωμα και τέτοιες ταχύτητες το δικό μου σε ταξίδι καίει κάτω από 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Πολλές φορές κατεβαίνει και κάτω από τα 4λ/100. Θέλω να δοκιμάσω και το 15/41 στο μέλλον σε μεγάλο ταξίδι.

Σε χρήση εντούρο πέρσι το δούλεψα με 15/48 (3,2) και φέτος το δουλεύω ελαφρώς πιο μακρύ με 14/44 (3,14). Προτίμησα το 14/44 γιατί χρησιμοποιώ αλυσίδα 114 κρίκων σε σχέση με 116 που χρειάζεται για να χωρέσει το 15/48. Ετσι οι οδηγοί της αλυσίδας έχουν έρθει στην αρχή και κατά κάποιο τρόπο εχει μειωθεί κάπως το μεγάλο μεταξόνιο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και από συντήρηση τι θέλει;

Το μοτεράκι ανεβάζει πολλές στροφές και μάλιστα γρήγορα λόγω fcr καρμπυρατέρ. Οπότε χρειάζεται συχνές αλλαγές λαδιών κυρίως σε χουλιγκάνικη χρήση. Αλλαγή με σχεδόν 2 λίτρα (1,8) επώνυμου ημισυνθετικού λαδιού 15/50 ή συνθετικού για όσους το σκίζουν νυχθημερόν και φίλτρο λαδιού κάθε 1000Km ζηταει το κακόμοιρο για να μην στα δώσει γρήγορα στο χέρι. Σε πιο πολιτιμένη χρήση και με μακρύ γρανάζωμα οι αλλαγές λαδιών μπορούν να γίνονται κάθε 2000 ή ακόμα και 3000 km.

Σε σχεδόν αγωνιστική χρήση τα αλλάζω κάθε 500-800 km. Ίσως ακούγεται υπερβολικό αλλά όταν το ξελιγώνω τα αλλάζω συχνά, από δικό μου κόλλημα.

Σε χωμάτινη χρήση θέλει συχνή αλλαγή ή καθάρισμα το φίλτρο αέρα όπως σε όλα τα χωμάτινα άλλωστε. Προσωπικά φροντίζω σε κάθε χωμάτινη να έχει καθαρό φίλτρο αέρα, το Α και το Ω σε ένα χωμάτινο μηχάνημα.

Οι βαλβίδες θέλουν ΕΛΕΓΧΟ κάθε 12.000 Km. To διάκενο ρυθμίζεται με καπελότα. Στο πρώτο μου CCM κάναμε έλεγχο στις 14.000 και δεν ήθελε ρύθμιση. Στο τωρινό ήθελε αλλά δεν ξέρω από πότε είχε να γίνει έλεγχος.

Στα πρώτα μοντέλα drz (οπότε και στα CCM) ακουγόταν η καδένα των εκκεντροφόρων. Μια αλλαγή από το κ5 και μετά λύνει και αυτό το θέμα. Το τωρινό CCMάκι φοράει μηχανικό τεντωτήρα. Γενικά το μοτεράκι του δουλεύει πολύ γλυκά, όταν είναι σωστά ρυθμισμένο και συντηρημένο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Διαφορές 404 trail με 404 enduro.

To 404 έβγαινε σε 3 εκδόσεις το trail και καλά ον/οφ, το enduro (και καλά enduro) και το sm με τους 17ρηδες τροχούς.

Οι μόνες διαφορές είναι οι διαφορετικές αναρτήσεις και το 11λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχέση με το 8λιτρο. Όμως η CCM έβγαλε και κάποια "χαμηλά" ds trial με το 8ρι ρεζερβουάρ του εντούρο. Ευτυχώς το δικό μου έχει το 11ρι που μάλιστα έχει διπλό ρακόρ ρεζέρβας αριστερά-δεξιά, οπότε έχει δηλαδή 8 λίτρα + 1,5 +1,5 κάτι που το βρίσκω πολύ χρήσιμο.


Το trail και το sm εχουν ίδιες διαδρομές στις αναρτήσεις και ίδια ακριβώς ελατήρια. Το εντούρο εχει λίγο πιο μεγάλες διαδρομές και σκληρότερα ελατήρια.

Χρήσιμες πληροφορίες και πάλι από το Αγγλικό Φόρουμ CCM MAD:

forks:
Trial: length 910mm, stroke 275mm
Enduro: length 935mm, stroke 295mm

shock:
Trial: length 397mm, stroke 97mm
Enduro: length 408mm, stroke 107mm

Στα νούμερα φαίνεται πιο ικανό το enduro. Στην πράξη όμως το trail είναι πολύ πιο φιλικό και ξεκούραστο από αναρτήσεις.

Το εντούρο εχει σκληρά ελατήρια στο πιρούνι που σημαίνει ότι σε χαλαρούς ρυθμούς κοπανάει και σε επιθετική οδήγηση τα κάνει όλα ίσιωμα. Πράγματι το εντούρο τα κάνει όλα ίσιωμα αλλά όταν κουραστεί ο αναβάτης και δεν ανοίγει ΠΟΛΥ το γκάζι το μηχανάκι δεν δουλεύει και μεταφέρει χτυπήματα κυρίως στα χέρια. Επίσης το εντούρο εχει την θεόσκληρη σέλα του στα 975 χιλιοστά, πολύ πολύ ψηλά δηλαδή που δημιουργεί προβλήματα στα δύσκολα και τεχνικά κομμάτια αφού δεν φτάνουν εύκολα τα πόδια κάτω.

Το trail εχει πιο μαλακά ελατήρια και στα μονοπάτια είναι υπέροχο. Για πιο επιθετική οδήγηση θέλει λίγο παραπάνω προφόρτιση για να μην τερματίζει στα αλματα ή λίγο πιο σκληρά ελατήρια για τους βαρύτερους αναβάτες. Σε πέτρινα μονοπάτια είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο και στα γκάζια προειδοποιεί έγκαιρα όταν φτάνουν τα όρια. Ο συνδυασμός των πιο μαλακών ελατηρίων με το σκληρό πλαίσιο, και τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι ιδανικός για ξεκούραστες εντουροβόλτες ή ξεκούραστες απλές στους αγώνες (για τους αγώνες υπάρχουν εννοείται πιο κατάλληλα μηχανάκια αλλά καθαρόαιμα με ότι συνεπάγεται αυτό). Το trail έχει ύψος σέλας 955 χιλιοστά που και πάλι πολλά είναι. Η σέλα είναι ίδια σε όλες τις εκδόσεις, καλοσχεδιασμένη για επιθετική οδήγηση αλλά φτιαγμένη από "πέτρα", οπότε θέλει αναβάθμιση.

Το sm έχει ακριβώς τις ίδιες αναρτήσεις με το trail αλλά με άλλα σέτινγκ, άλλα κλικ στις αποσβέσεις δηλαδή. Τα ελατήρια είναι μαλακά για sm αλλά ιδανικά για χώμα, yes yes yes !!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Για να δούμε και λιγο τα μειονεκτήματα της κατασκευής.

Η γεωμετρία της μηχανής είναι κάπως παλιομοδίτικη. (αντιγραφή παλιότερων Husaberg)

Εχει μεγάλο μεταξόνιο στα 1500mm, μεγάλο ύψος σέλας αλλά παρόλα αυτά η συμπεριφορά του είναι πολύ καλή. Στα μεσαία και ανοιχτά κομμάτια είναι ιδιαίτερα σταθερό αφού ναι μεν είναι μακρύ σε μεταξόνιο αλλά εχει και μακρύ ψαλίδι. Εδώ εχουμε όμως και κάποια πλεονεκτήματα:

1. "βάζει εύκολα την δύναμη στο χώμα" αρα βρίσκει εύκολα πρόσφυση, σημαντικό προσόν για ενα εντούρο
2. το μακρύ ψαλίδι σε συνδυασμό με την μεγάλη γωνία έδρασης του αμορισέρ PDS (χωρίς μοχλικό) κάνουν την ανάρτηση να δουλεύει προοδευτικά.
3. στις φλαταδούρες (βλέπε ονοφάδες) δεν χαμπαριάζει τίποτα. Εκεί που το χάνεις, διορθώνει μόνο του.

Στα πολύ κλειστά μονοπάτια θέλει λίγο παραπάνω δουλειά, π.χ. βοήθεια από το πίσω φρένο για να πλασάρεται καλύτερα στις φουρκέτες. Ομως το τιμόνι κόβει πολύ κάτι που βοηθάει πολύ την κατάσταση.

Greek patenda για το μεγάλο μεταξόνιο
Απλή η λύση, από 116 κρίκους έβαλα αλυσίδα με 114 και έτσι ο άξονας του πίσω τροχού ήρθε προς τα μπροστά τουλάχιστον 15mm, με αποτέλεσμα να στρίβει αέρα ΚΑΙ στα κλειστά τώρα. Το πρόβλημα είναι πως ενώ με το 15-44 είναι μια χαρά, με το 15-43 χρειάζεται άλλη ρύθμιση η αλυσίδα και χάνονται περίπου 5-6mm από τα 15mm που έλεγα παραπάνω κι αυτό φαίνεται στα κλειστά στροφιλίκια. Και ενώ θέλω να το δοκιμάσω και με 15-41 περιμένω πότε θα αλλάξω αλυσίδα για να πάρω μια με 112 κρίκους, αμ πως;



Φιλτροκούτι και φίλτρο αέρα
Εδώ οι άγγλοι τα έκαναν θάλασσα. Εχουν σχεδιάσει εντελώς λάθος το φιλτροκούτι με αποτέλεσμα για να βγει το φίλτρο πρέπει να ξεβιδωθούν οι 2 βίδες της σέλας, να βγει και άλλη μια αλλεν που κράτα εναν αλουμινένιο αποστάτη που συγκρατεί το φίλτρο, ενώ στα περισσότερα χωμάτινα μηχανάκια δεν χρειάζονται εργαλεία για την αλλαγή του. Το κυρίως όμως πρόβλημα είναι πως το μαμα pipercross φίλτρο αέρα εχει μια περίεργη εσοχή με αποτέλεσμα να μαζεύει λάσπες και νερά.
Το πρόβλημα λύνεται με πατέντα, κόψιμο νέου φίλτρου επίπεδου από αγοραστό aftermarket υλικού για φίλτρα αέρα. Tην εχω κάνει την πατέντα και το μηχανάκι δουλεύει μια χαρά. Θα προσθέσω εδώ φωτό όταν βγάλω.


Ρουλεμάν Ψαλιδιού
Είναι κακής ποιότητας, και την ακούνε γρήγορα. Υπάρχουν στο εμπόριο αλλά πιο ποιοτικά, αλλά υπάρχει και έτοιμο κιτ αντικατάστασης από την Haines

http://www.hainesmc.co.uk/ccm_motorc...rm_components/


Πηνεία
Ως γνωστόν το μοτεράκι του DRZ έχει θέμα με τα πηνεία. Υπάρχουν διάφορα ενισχυμένα aftermarket πιο φτηνά από τα μαμα και φυσικά υπάρχει και η λύση της περιέλιξης.


Δυσκολία ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης στο αμορτισέρ
Το αμορτισέρ PDS της WP εχει μπει με ενα τρόπο που δεν επιτρέπει την ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης (αργής και γρήγορης παρακαλώ). Ο άγγλος που το σχεδίασε πρέπει να ήταν πρεζάκι, κάτι είχε πάρει και ΄το έβαλε ανάποδα, δεν εξηγείται διαφορετικά.
Δύσκολο να χωρέσει χέρι εκεί μέσα. Για να βγεί βέβαια δυο βίδες είναι και 10 λεπτα δουλειά, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι σπαστικό. Ευτυχώς σε τέτοια μηχανάκια την συμπίεση μια φορά την ρυθμίζεις μετά από κάποιο διάστημα χρήσης και κυρίως ο χρήστης ρυθμίζει την απόσβεση επαναφοράς που εχει εύκολη πρόσβαση στο CCM.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
To CCM πέρασε με επιτυχία από το Salaminiacs Enduro Game, από το Εντούρο στον Ορωπό, από το 4ο enduro meeting στην Αλίαρτο, έκανε κάμποσες σκληρές και χαλαρές εντουράδες σε Πάρνηθα και Ανάββυσο και δεν έπαθε τίποτα σημαντικό.

Παράλληλα έχει κάνει μέχρι τώρα 4 μεγάλες πολυήμερες χωμάτινες βόλτες, σε Καλιακούδα, Οίτη, 2 φορές στην Πελοπόννησο και κάτι σκόρπιες μικρές. ΣΗ μόνη ζημιά στην Καλικούδα που με άφησε βραδιάτικα από πηνία. Το γύρισα οδηγώντας το, την επομένη σερί Αθήνα. Φτιάχτηκε και δουλεύει μια χαρά από τότε.

Ενδιάμεσα το χρησιμοποιώ εναλλακτικά και σαν παπί. Πλέον δεν το χρησιμοποιώ πια για εντούρο αλλά μόνο σε ον-οφ βόλτες, αφού υπάρχει άλλο πρα-πρα για τη χρήση αυτή, διχρονάκι open class, 300cc τα αγαπημένα μου κυβικά σε 2τ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και μια από το παλιό μου CCM 404 E (enduro) που εντελώς τυχαία μίλησα με τον τωρινό του ιδιοκτήτη. Το CCMάκι ζει και βασιλεύει και πολύ χάρηκα γι' αυτό.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εκπληκτικο review, πολυ αναλυτικο και to the point.

Το πηγαινες αεροπορια στο Καλλιδρομο φιλε kordix, ειδικα οταν ανεβηκες το ανηφορι στην αρχη.

Μακαρι να μπορεσω να φτασω την ικανοτητα και τεχνικη σου.
:friendship:
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Το είχα και γω για κάποιο διάστημα (Κώστα,τα 'παμε και στο Καλλίδομο), με πάρα πολλές εντουροβόλτες,
με αρκετές αγωνιστικές συμμετοχές, και αυτό που έχω να πω...δεν έβγαλε ποτέ κιχ...

Πάρα πολύ καλό στήσιμο για trail Riding με πολλές δυνατότητες και για αγώνα.
Ο κινητήρας διαμάντι, δυνατός,πρόθυμος πάντα και με ακούραστο συμπλέκτη.
Το μπροστινό...τα καταπίνει όλα και το πίσω,αν ρυθμιστεί σωστά, συμπεριφέρεται όπως πολλά σημερινά.
Πρέπει να αναφερθεί το πολύ καλό πλαίσιο και το ισχυρό υποπλαίσιο με την αντρική σχαρίτσα..από μάμα.

Τα θεματάκια του τα είπε ο Kordix, όπως τα ρουλεμάν στο ψαλίδι, το τεντωτήρα και το φίλτρο αέρα...
επίσης θέλει λίγο φτιάξιμο η σέλα γιατί είναι προσανατολισμένη για χώμα και είναι σανίδι...

Πάρα πολύ καλό μηχάνημα και ο μόνος λόγος που το έδωσα είναι για τα μάτια μια νεώτερης, κόκκινης bigH....

Ευτυχώς το πήρε φίλος καλός, που το προσέχει και το πάει όπως πρέπει...!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όμορφη ανάλυση....απο έναν πραγματικό γνώστη!

Γιατί όμως να πάρει κάποιος ccm αντί γιa drz?
Έχει διάφορες στα περιφερειακά κλπ κλπ?
Σκεπτόμενος την διακοπή παραγωγής και την μη εκπροσώπηση στην Ελλάδα!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εκπληκτικο review, πολυ αναλυτικο και to the point.

Το πηγαινες αεροπορια στο Καλλιδρομο φιλε kordix, ειδικα οταν ανεβηκες το ανηφορι στην αρχη.

Μακαρι να μπορεσω να φτασω την ικανοτητα και τεχνικη σου.
:friendship:

Το ανηφορι αυτο αν και φαινεται ζορικο, δεν ειναι τίποτα για ενα ελαφρυ εντουρακι. Στις εντουραδες περναμε απο εκει για χαβαλέ, εχει γίνει συνήθεια πια.

Στο Καλλίδρομο το χάρηκα το μηχανάκι, είχε και βαρύ τερέν που μου αρέσει. Επίσης στα καλοστημένα μηχανάκια οταν ανεβάζεις, τοτε δουλευουν καλυτερα οι αναρτήσεις.

Η τεχνική ειναι μεγαλη υποθεση. Γι' αυτό το λόγο πρεπει να περνάμε από τα σχετικα σχολεία ωστε να υπαρχει εξέλιξη η οποία δεν σταματά ποτέ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Όμορφη ανάλυση....απο έναν πραγματικό γνώστη!

Γιατί όμως να πάρει κάποιος ccm αντί γιa drz?
Έχει διάφορες στα περιφερειακά κλπ κλπ?
Σκεπτόμενος την διακοπή παραγωγής και την μη εκπροσώπηση στην Ελλάδα!
Αν το drz 400 motard, με τις πολυ καλες αναρτήσεις από rmz εβγαινε σε εντούρο και αν είχε το fcr και τους εκκεντροφόρους του δυνατού Ε, τότε θα αγόραζα drz. Σημαντικό όμως είναι πως για τα drz υπάρχουν άπειρα αξεσουάρ και κιτ και μπορει κανεις να το φτιάξει οπως θέλει. Επίσης εχουν καλύτερη ποιότητα κατασκευής.

To Ε και το S υστερούν σε αναρτήσεις και πλαίσιο.

Το S εχει αμορτισερ που δεν ρυθμίζεται η επαναφορά και μεταλλικό ρεζερβουαρ.

Το Ε δεν εχει υποπλαίσιο για φόρτωμα.




Το CCM εχει καλυτερο πλαισιο, αναρτησεις, φρενα και το δυνατό μοτερ Ε + εξοπλισμό για καθημερινή χρήση.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πριν αγοράσω το xr σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω το 404 αλλά δεν το πήρα για δυο λόγους.Ο ένας είναι ότι υπάρχουν ελάχιστα σαν μεταχειρισμένα(άρα λίγες εως καθόλου επιλογές) και ο δεύτερος ότι οι τιμές τους έχουν αυξηθεί κατά πολύ τα τελευταία χρόνια.Κάποτε έβρισκες απο 1500-2500 και τώρα (όσα πουλιούνται) κοστίζουν 2500-3000+,έστω και αργά βρήκαν την θέση τους στην αγορά καθώς έχουν το κοινό τους(όχι άδικα).
Ίσως όταν ο Κώστας μου είχε προτείνει να ανταλλάζαμε για λίγες μέρες μηχανάκια να είχα γλυκαθεί και τώρα να είχα και εγω 404.

Το S εχει αμορτισερ που δεν ρυθμίζεται η επαναφορά και μεταλλικό ρεζερβουαρ.
Απο το 2003 και μετά τα S έχουν τις ίδιες (πολυρυθμιζόμενες) αναρτήσεις των Ε.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πριν αγοράσω το xr σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω το 404 αλλά δεν το πήρα για δυο λόγους.Ο ένας είναι ότι υπάρχουν ελάχιστα σαν μεταχειρισμένα(άρα λίγες εως καθόλου επιλογές) και ο δεύτερος ότι οι τιμές τους έχουν αυξηθεί κατά πολύ τα τελευταία χρόνια.Κάποτε έβρισκες απο 1500-2500 και τώρα (όσα πουλιούνται) κοστίζουν 2500-3000+,έστω και αργά βρήκαν την θέση τους στην αγορά καθώς έχουν το κοινό τους(όχι άδικα).
Ίσως όταν ο Κώστας μου είχε προτείνει να ανταλλάζαμε για λίγες μέρες μηχανάκια να είχα γλυκαθεί και τώρα να είχα και εγω 404.


Απο το 2003 και μετά τα S έχουν τις ίδιες (πολυρυθμιζόμενες) αναρτήσεις των Ε.


Καλύτερα που δεν στο εδωσα γιατί πηρες ενα μηχανημα καταπληκτικό.

Το CCM δεν εχει την ομοιογένεια και τον φιλικό χαρακτήρα των XR και γενικά των γιαπωνέζικων. Είναι ακριβώς το αντίθετο για την ακρίβεια. Εχει βαριά αισθηση που δεν αρεσει σε ολους. Δεν είναι smooth α-λα Χοντα. Μοιάζει πιο πολύ με old school KTM, σαν τα πρωτα 640 ή τα παλιότερα 620.

Η βαριά του αισθηση χανεται μονο οταν ανοιγει το γκάζι. Τοτε μεταμορφώνεται σε οπλο. Σε ραθυμους ρυθμούς απλά λειτουργεί, οχι όμως οπως ενα XR ή DR που σου προσφερουν ανεση, ηρεμία και μαλακές αντιδράσεις.
 
Top Bottom