CCM 404 ds (dual sport)

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο Λάζαρος αναστήθηκε. Μια μπαταρία ήθελε, η παλιά βραχυκυκλωσε. Έβαλα μια yuasa jel.

(Ήταν χτισμένη από λάσπη στους πόλους. Προσπάθησα να την συνεφέρω αλλα o φορτιστής βγάζει f και όλες τις τιμες 000 οπότε πάει πέθανε.)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το CCM ως adventure bike.


Το πσκ που μας πέρασε ανέβηκα στην Ελάτη μετά από πρόσκληση του φίλου XL George. Ξεκινήσαμε με την παρέα από Αθήνα και μπήκαμε χώμα από Δάφνη Ευρυτανίας ως τα Βραγγιανά και μετά κάναμε τα βουνά γύρω από την Ελάτη Τρικάλων.

Σε 3 μέρες έγραψα σχεδόν 1150 ( τυχαίο? ;)) μεικτά km στην άνετη σέλα του. (Έχω 2 σέλες, μια εντούρο και μια άνετη για μακρινές βόλτες.)

Ανεβήκαμε από παλιά έθνικη και μόνο στην επιστροφή μπήκαμε στην κανονική από Θηβα ως Αθήνα. H ταχύτητα ταξιδιού ήταν ως τα 100km/h βαριά στα 110 km/h.

Το μόνο που θα άλλαζα είναι το γραναζωμα που αν και μακρύ στα 16/44 (μαμά 15/43) που φάνηκε πάλι σχετικά κοντό. Σε μελλοντική μεγάλη εξόρμηση θα το κάνω πιο μακρύ για να μπορώ να ταξιδεύω με 110+ πραγματικά km. Α ρε Suzuki με τα 5τάχυτα κιβώτιά σου.

Στο χώμα και παρά το μακρύ γραναζωμα το CCM έχει απεριόριστες δυνατότητες ακόμα και φορτωμένο. Αυτό σημαίνει χαλάρωση και απόλαυση της διαδρομής. Με το 1150 αυτό δεν παίζει αφού πρέπει να επιλέγω το ιδανικό πάτημα για να μη το ταλαιπωρω με χτυπήματα και για να μη πέφτω όπου εκεί πονάει κυριολεκτικά αλλά και οικονομικά ενώ με το CCM τα πράγματα είναι αλλιώς.

Και κάτι σημαντικό, παρότι είχα πίσω ένα τελειωμένο mt21 πέρασα από παντού χωρίς κανένα θέμα. Για την ακρίβεια έπαιξα όσο ήθελα και δεν αντιμετώπισα θεμα πρόσφυσης ούτε στις λάσπες ούτε πουθενά.
Με τα μεγάλα ον οφ χρειάζεται οπωσδήποτε καλο λάστιχο στις λάσπες. Άλλο ένα + για τα μικρά.

Όμως και στην άσφαλτο ήταν πολυ ευχάριστο και διασκεδαστικό και αναφερομαι στα στροφιλικια προφανώς.

Με το μοτέρ να δουλεύει ως τις 5500 -6.000 στροφές η κατανάλωση ήταν γύρω στα 4,5 με 5 λίτρα στα 100. Είχα και ένα μπετονακι μαζί μου οποτε δεν αντιμετώπισα θεμα αυτονομίας. Με τα 11 λίτρα του ρεζερβουάρ μπορεί να κάνει εύκολα 220 km και με τα επιπλέον 5 που κουβαλουσα η αυτονομία πάει εύκολα πάνω από 350 km.

Η εξόρμηση ήταν επιτυχημένη με μόνο δύο μελανά σημεία. Κάποια στιγμή δεν έπαιρνε μπροστά με μίζα και το έβαζα σπρωχτο. Η ζημιά τελικά ήταν "πολύ σοβαρή" αφού όταν το τσεκαρα το βράδυ είχε απλά χαλαρώσει ο πόλος της μπαταρίας.

Και κάποια στιγμή το βράδυ του Σαββάτου νέκρωσαν τα πάντα.Εκει λέω την κάτσαμε τώρα, αλλά όταν το ξανα-ελυσα ηρέμησα. Η προσβαση είναι εύκολη αφού με 3 βίδες βγαίνουν σέλα και πλαϊνό καπάκι. Τελικά είχε ξεκουμπώσει το φις της ασφαλειοθήκης. Σε δύο λεπτά ήταν έτοιμο και συνέχισε την βόλτα κανονικά. Άλλος ένας λόγος που προτιμώ ένα ελαφρύ μηχανάκι είναι η εύκολη πρόσβαση σε μηχανικά και ηλεκτρικά μερη και η επίσης εύκολη διόρθωση πιθανού προβλήματος.

Ήταν μάτι ξεκάθαρα γιατί ποτέ δεν μου είχε κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Και παρότι με καρδιοχτύπησε ήταν απολαυστικά άνετο σε αυτή την εξόρμηση σε βαθμό που δεν βλέπω το 1150 να ξανα-πατάει χώμα παρά μόνο εκτός συνόρων.

Κι αν αγόραζα τώρα μοτοσυκλέτα για διπλή χρήση θα έπαιρνα κάτι αντίστοιχο, ένα crf 300 l για παράδειγμα. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πια σύγχρονα προσιτά 600ρια μονοκυλινδρα που είναι πιο κατάλληλα. (Υπάρχει το 690 αλλά είναι ακριβό για την τσέπη μου.)

Με χωμάτινα λάστιχα η ταχύτητα ταξιδιού είναι μικρή οπότε ένα μικρό εντουρακι που μπορεί να ταξιψει ως τα 120 km/h είναι υπεραρκετό για μένα. Φαίρινγκ σε τέτοιες ταχύτητες δεν χρειάζεται.

Τέλος γύρισα σπίτι μια χαρά και την επόμενη μέρα ήμουν ξεκούραστος. Περίμενα να με κουράσει και είχα ενδοιασμούς αν έπρεπε να ανέβω με αυτό αλλά τελικά έκανα λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Πραγματικά , διαμαντάκια τα 1κ 400-650 .Σε συνδυασμό με το μικρό κόστος κτήσης-κατοχής-συντήρησης , δεν βλέπω τον λόγο κάποιος να αποχωριστεί ένα τέτοιο μηχανάκι. Τα κάνουν όλα μέτρια και με το κατάλληλο στήσιμο στα θέλω του καθενός , μπορούν να κάνουν και κάποια πράγματα τέλεια.
Τρανό παράδειγμα εσύ με το ''αγγλάκι'' σου που απ'οτι κατάλαβα ,συνταξίδεψες με μεγάλες μοτοσυκλέτες?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πραγματικά , διαμαντάκια τα 1κ 400-650 .Σε συνδυασμό με το μικρό κόστος κτήσης-κατοχής-συντήρησης , δεν βλέπω τον λόγο κάποιος να αποχωριστεί ένα τέτοιο μηχανάκι. Τα κάνουν όλα μέτρια και με το κατάλληλο στήσιμο στα θέλω του καθενός , μπορούν να κάνουν και κάποια πράγματα τέλεια.
Τρανό παράδειγμα εσύ με το ''αγγλάκι'' σου που απ'οτι κατάλαβα ,συνταξίδεψες με μεγάλες μοτοσυκλέτες?
Πήγα να το πουλήσω αλλά το μετάνιωσα και καλά έκανα.

Ταξίδεψα παρέα με ένα 390adv και ένα Τ7. Και τα δύο μπορούν να κρατήσουν εύκολα πιο γρήγορο ρυθμό ταξιδιού, 130 το πρώτο και 140 το δεύτερο αλλά είμαι καλό παιδί και με κάνουν παρέα. (πρέπει να βαρέθηκαν).

Το 390 έχει μακριά πρώτη, σε ένα ζορικο πέρασμα μου φάνηκε κάπως μακρύ. Το Τ7 δεν το πήρα βόλτα γιατί δεν θα το επέστρεφα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το CCM ως adventure bike.


.... ήταν απολαυστικά άνετο σε αυτή την εξόρμηση σε βαθμό που δεν βλέπω το 1150 να ξανα-πατάει χώμα παρά μόνο εκτός συνόρων.
Το CCM ως adventure bike.




Σε 3 μέρες έγραψα σχεδόν 1000 μεικτά km στην άνετη σέλα του.
.
.
.
H ταχύτητα ταξιδιού ήταν ως τα 100km/h βαριά στα 110 km/h.
.
.
.
Αυτό σημαίνει χαλάρωση και απόλαυση της διαδρομής. Με το 1150 αυτό δεν παίζει αφού πρέπει να επιλέγω το ιδανικό πάτημα για να μη το ταλαιπωρω με χτυπήματα και για να μη πέφτω όπου εκεί πονάει κυριολεκτικά αλλά και οικονομικά ενώ με το CCM τα πράγματα είναι αλλιώς.
.
.
.
Και κάτι σημαντικό, παρότι είχα πίσω ένα τελειωμένο mt21 πέρασα από παντού χωρίς κανένα θέμα. Για την ακρίβεια έπαιξα όσο ήθελα και δεν αντιμετώπισα θεμα πρόσφυσης ούτε στις λάσπες ούτε πουθενά.
Με τα μεγάλα ον οφ χρειάζεται οπωσδήποτε καλο λάστιχο στις λάσπες. Άλλο ένα + για τα μικρά.

Όμως και στην άσφαλτο ήταν πολυ ευχάριστο και διασκεδαστικό και αναφερομαι στα στροφιλικια προφανώς.
.
.
.
Σε δύο λεπτά ήταν έτοιμο και συνέχισε την βόλτα κανονικά. Άλλος ένας λόγος που προτιμώ ένα ελαφρύ μηχανάκι είναι η εύκολη πρόσβαση σε μηχανικά και ηλεκτρικά μερη και η επίσης εύκολη διόρθωση πιθανού προβλήματος.
.
.
.
Με χωμάτινα λάστιχα η ταχύτητα ταξιδιού είναι μικρή οπότε ένα μικρό εντουρακι που μπορεί να ταξιψει ως τα 120 km/h είναι υπεραρκετό για μένα. Φαίρινγκ σε τέτοιες ταχύτητες δεν χρειάζεται.
.
.
.
Τέλος γύρισα σπίτι μια χαρά και την επόμενη μέρα ήμουν ξεκούραστος. Περίμενα να με κουράσει και είχα ενδοιασμούς αν έπρεπε να ανέβω με αυτό αλλά τελικά έκανα λάθος.

Εγω τα εχω πει (στον εαυτο μου πρωτα, και μετα σε αλλους)....
Η χοντρη, ποτε ξανα σε χωμα....... Μονο σε χωμα τυπου, ¨αυριο ριχνουν ασφαλτο¨ θα δει χωμα ξανα!!!!!
Τερμα η ταλαιπωρια και το αγχος......
Μεχρι 250 κυβικα (για εμενα λεω), και εισαι αρχοντας!!!!!!!! Τα κανεις ΟΛΑ με ελαχιστους συμβιβασμους.

Καποια στιγμη, θα παρω ΚΑΙ ενα 250αρι και τελος!
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Ταξίδεψα παρέα με ένα 390adv και ένα Τ7. Και τα δύο μπορούν να κρατήσουν εύκολα πιο γρήγορο ρυθμό ταξιδιού, 130 το πρώτο και 140 το δεύτερο αλλά είμαι καλό παιδί και με κάνουν παρέα. (πρέπει να βαρέθηκαν).
Θα περιμένουμε να χαλάσει το CCM ρε. Του ούστη, πόσο θα πάρει 10-15 χρόνια...θα πάρεις άλλο αναγκαστικά...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειχα οδηγησει ενα DRZ για λιγο στο χωμα το μακρινο 2004 αν θυμαμαι καλα και μου ειχε αφησει πολυ καλες εντυπωσεις. Αλλα το περασμενο Σαββατο αργα το απογευμα πηρα το CCM του Κωστα kordix στο πετροκομματι Βερλιγκα-Καλαρρυττες και στο καπακι στην ασφαλτο Καλαρρυττες-Μπαρος. Ειχα ξεχασει ποσο ροπατο και ευστροφο μοτερακι εχει το οποιο ειναι ολα τα λ7 (μειον μια εκτη ταχυτητα για ασφαλτινο ταξιδι). Επισης το μηχανακι εχει εξαιρετικες αναρτησεις - αν και το 48αρι μπροστινο ειναι μαλλον ..υπερδιαστασιοποιημενο - και η μεταποιημενη σελα του ειναι πολυ ανετη, καμιά σχεση με τη μαμισια. Το αισθανομουνα σαν "ποδηλατο" στο πετροκομματι που το πηγα και κάνεις κυριολεκτικα οτι θες στο χωμα, στην δε γρηγορη ασφαλτινη ανοδο προς τον Μπαρο εστριβε με τη σκεψη και μου θυμισε super-motard - με ενα 17αρη μπροστινο θαχε μεγαλη πλακα!

Επισης εβγαλε το 3ημερο με σχετικη ανεση, παρεα με το αλλο μικρο της παρεας (ΚΤΜ390) και τα δυο μεγαλα (Τ700 και CRF1000) - μη πω δε οτι ισως ειναι πιο ανετο απο το Τ700 o_O Απο τη στιγμη που βρεθηκαμε στη Shell Λαμιας το πρωι της Παρασκευης και την αναχωρηση απο Ελατη για Αθηνα το μεσημερι της Κυριακης, καναμε 570χμ, απο τα οποια τα 230 χωμα. Και αν βαλουμε σ'αυτα και το Αθηνα-Λαμια 220χμ και το Ελατη-Αθηνα 360χμ, μιλαμε συνολικα για 1150χμ σε τρεις μερες με μικρο μηχανακι, ισως και 1200χμ καθως τα παιδια ηρθαν/πηγαν απο παλια εθνικη, well done! :ok:

ΥΓ Κωστα εισαι φειδωλος με τα χμ που ανεφερες παραπανω, κοντα στα 1200 πρεπει νακανες ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κι αν αγόραζα τώρα μοτοσυκλέτα για διπλή χρήση θα έπαιρνα κάτι αντίστοιχο, ένα crf 300 l για παράδειγμα. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πια σύγχρονα προσιτά 600ρια μονοκυλινδρα που είναι πιο κατάλληλα. (Υπάρχει το 690 αλλά είναι ακριβό για την τσέπη μου.)
Σε ενα προσφατο σ/κ στο Βερμιο, ενα CRF300 Rally που ηταν μαζι μας πηγαινε αερα, αλλα νομιζω οτι το CRF300L το απλο ειναι ακομη καλυτερο, ελαφροτερο και δε χρειαζεται καμιά προστασια τυπου καγκελα κλπ (μειον το μικροτερο ρεζερβουαρ αλλα αυτο αλλαζει). Θα το παρει συντομα ο φιλος thanosxrv και θα το δουμε. Το 690 παραειναι focused και δε νομιζω οτι ειναι το ιδιο ανετο στο ασφαλτινο ταξιδι με 120-130χμ με τα οποια αυτα τα μικρα (CRF300, ΚΤΜ390 κλπ) μπορουν να πανε για ωρες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
το ποστ σου με βάζει σε προβληματισμούς μιας και μόλις “κληρονόμησα” ένα παπί 600αρι…. ΧΤ του ‘01 (τα καλά… τα μπλε…) και σκέφτομαι να μπει χειρουργείο … αλλαγή μπροστινό-πίσω ίσως και 18αρα ζάντα για να το έχω για χώματαδες και καμία δουλειά γύρω γύρω αν χρειαστεί…
αν προχωρήσει το πρότζεκτ θα χρειαστώ τα φώτα σας…
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Τι ειπες; Εφάπαξ;;;;;;;;;;; :ha
Ε ναι λοιπόν, γιατί τι κακό έχει λίγο εφάπαξ?Σου κράτησαν (χωρις τη θέλησή σου 0π.χ100 και θα σου δώσουν 10-15 μη λέω και πολλά!:ag2:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
το ποστ σου με βάζει σε προβληματισμούς μιας και μόλις “κληρονόμησα” ένα παπί 600αρι…. ΧΤ του ‘01 (τα καλά… τα μπλε…) και σκέφτομαι να μπει χειρουργείο … αλλαγή μπροστινό-πίσω ίσως και 18αρα ζάντα για να το έχω για χώματαδες και καμία δουλειά γύρω γύρω αν χρειαστεί…
αν προχωρήσει το πρότζεκτ θα χρειαστώ τα φώτα σας…
Για ταξίδι σε χώμα με κανονικές ταχύτητες και χωρίς κυνήγι άστο όπως είναι. Δεν θα πει όχι πουθενά και θα σε πάει παντού με άνεση. Είναι πραγματικά πολυ αξιόπιστο, μαύρος σκύλος θα έλεγα .

Πριν μπεις σε διαδικασία αλλαγής αναρτήσεων σκέψου πως το πλαίσιό του έχει πολλές ελαστικότητες οπότε αν βάλεις πιο στιβαρές αναρτήσεις ισως το πλαίσιο στο όριο θα είναι λίγο. Εκτός και αν ενισχύσεις και αυτό.

Γνώμη μου είναι να το αφήσεις όπως είναι και να αλλάξεις μόνο ελατήρια και ισως ένα αμορτισέρ πίσω αν βρεθεί κάτι σε λογική τιμή για να έχεις ρυθμίσεις. Η απόσβεση επαναφοράς είναι πολυ σημαντική στο χώμα.

Με λίγη δουλειά γίνεται ένα ικανότατο travel Enduro και θα περνάει ευκολα από κομμάτια που τα σύγχρονα βαριά ζοριζονται.

Πολύ θα ήθελα ένα τέτοιο old-school 600 ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η άποψη μου έχει παγιωθεί και δεν αλλάζει. Τίποτα δεν κάνει μεγαλύτερη διαφορά στο χώμα απο το βάρος. Ένα μηχανάκι όπως το CCM ή αντίστοιχο να μπορεί να ταξιδέψει άνετα στα 110-120 είναι το καλύτερο που μπορεί να έχεις ποτέ για χωμάτινο τουρισμό με απαιτήσεις σε χώμα. Δεν αγχώνεσαι να πέσει, να πέσεις, να σε πλακώσει, να το σπάσεις, διασκεδάζεις παντού και πάντα. Κ¨ανεις έναν συμβιβασμό στην άνεση στην άσφαλτο είναι δεδομένο.

Σίγουρα αν κάποιος μπορεί να έχει ΕΝΑ μηχανάκι στο γκαράζ θα πρέπει να πάει σε ένα τύπου ΤΕΝΕRE 700 να μπορεί να τα κάνει όλα, να ταξιδέψει και άσφαλτινα ταξίδια άνετα αλλά όσο τέλειο και να ναι στο χώμα όταν θα βρεις τα δύσκολα το βάρος θα σου φανεί, οκ δεν έχουμε όλοι το ίδιο επίπεδο στην οδήγηση, προφανώς σε κάποιον 1.90 έμπειρο να του φαίνεται παπί αλλά στον μέσο αναβάτη ακόμα και στο Tenere 700 δεν μπορεί φυσικά να συγκριθεί σε ευκολία με ένα ελαφρύ μονοκύλινδρο.

Αν έπρεπε να είχα ένα μηχανάκι για όλα θα ήταν ένα δυνατό και αξιοπιστο μονοκύλινδρο τύπου Adventure. Όταν θα βγει μια καινούργια μηχανή σαν το 640 adventure με ένα σύγχρονο και αξιοπιστο μοτέρ χωρίς κραδασμούς και 60-65 άλογα και μέχρι 170 κιλά τότε το συζητάμε. Αλλιώς μέχρι τότε αναγκαστικά 2 ή 3 μηχανές τί να κάνεις!
 

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
το ποστ σου με βάζει σε προβληματισμούς μιας και μόλις “κληρονόμησα” ένα παπί 600αρι…. ΧΤ του ‘01 (τα καλά… τα μπλε…) και σκέφτομαι να μπει χειρουργείο … αλλαγή μπροστινό-πίσω ίσως και 18αρα ζάντα για να το έχω για χώματαδες και καμία δουλειά γύρω γύρω αν χρειαστεί…
αν προχωρήσει το πρότζεκτ θα χρειαστώ τα φώτα σας…
-Πακετακι της Hyperpro με εμπρός και πίσω ελατήρια+ σεταρισμα για εσένα,
-Ένα ανθρώπινο τελικό εξάτμισης για να ξεφορτωθείς το στοκ δοκάρι,
-Renthal τιμονακι να σηκωθεί και ανοίξει η θέση των χεριών και ο χειρισμός,
-Χούφτες με αλουμίνιο να μη σπας τα ανάλογα,
-Ενισχυση της στοκ πόδιας με αλουμινοφιλα στο γκαράζ σου για φτηνή λύση από το γκέτο ή μια crd/ανάλογη, ποδιτσα για πιο καλό κ ακριβό αποτέλεσμα
-καγκελα σαμαριών της επιλογής σου
και είσαι έτοιμος.
Η ΧΤαρα λέει, άμα είναι οικονομική. Αν αρχίσουμε να πετάμε χιλιάρικα στο μουλάρι, προτιμότερο να πηγαίναμε στα πιο "εξωτικά".
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
-Πακετακι της Hyperpro με εμπρός και πίσω ελατήρια+ σεταρισμα για εσένα,
-Ένα ανθρώπινο τελικό εξάτμισης για να ξεφορτωθείς το στοκ δοκάρι,
-Renthal τιμονακι να σηκωθεί και ανοίξει η θέση των χεριών και ο χειρισμός,
-Χούφτες με αλουμίνιο να μη σπας τα ανάλογα,
-Ενισχυση της στοκ πόδιας με αλουμινοφιλα στο γκαράζ σου για φτηνή λύση από το γκέτο ή μια crd/ανάλογη, ποδιτσα για πιο καλό κ ακριβό αποτέλεσμα
-καγκελα σαμαριών της επιλογής σου
και είσαι έτοιμος.
Η ΧΤαρα λέει, άμα είναι οικονομική. Αν αρχίσουμε να πετάμε χιλιάρικα στο μουλάρι, προτιμότερο να πηγαίναμε στα πιο "εξωτικά".
Ε, αυτά που είπες τωρα ,είναι χιλιαρικάκι και μισό στο νερό πάντως , όσο η αξία του δλδ.
 
Top Bottom