CCM GP-450 Adventure

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS

αυτο που εναι ολα τα λεφτα ειναι ειναι οτι το γρανατζη κινησης εναι στο ιδιο αξονα με το αξονα του ψαλιδιου με ολα τα θετηκα που εποντε στο θεμα τεντοματος της καδενας κατα την διαρκια μιας οφ διαδρομης !
Αυτο, σαφως ειναι πολυ καλο αλλα επειδη "ουδεν καλον αμιγες κακου" (και αντιστροφα), σκεψου οτι για αλλαγη του γραναζιου 'η/και αλυσιδας χρειαζεται να λυσεις το μισο μηχανακι! :woot::wacky:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Αυτο, σαφως ειναι πολυ καλο αλλα επειδη "ουδεν καλον αμιγες κακου" (και αντιστροφα), σκεψου οτι για αλλαγη του γραναζιου 'η/και αλυσιδας χρειαζεται να λυσεις το μισο μηχανακι! :woot::wacky:
:eek::eek:
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
Γιατι το BMW G450X θελει καθε 90 ωρες αλλαγη πιστονιου??
ολα τα "καθαρα" ειναι με ώρες λειτουργίας και έχουν πανω τους ωρόμετρο, όπως και το συγκεκριμένο αν δειτε τις φωτο, μπροστα εκει που τελειώνει η σελα:)
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
και εκανα λάθος, το G450X θέλει αλλαγη πιστονιού κάθε 70 ώρες και έλεγχο ο στρόφαλος.
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
με τα λεφτα που ζητανε παιρνεις ενα 690 enduro απο δευτερο χερι, βαζεις το κιτ της rally-raidproducts και εχεις το δικο σου dakar replica... και εχεις το κεφαλι σου ησυχο... και αρκετα ρεστα στην τσεπη...:ok::ok::ok:
[URL=http://s1342.photobucket.com/user/asteriosps/media/RRP265v2-500x500_zps3e27039b.jpg.html][/URL]
[URL=http://s1342.photobucket.com/user/asteriosps/media/RRP265-500x500_zps7a044c2a.jpg.html][/URL]
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
ολα τα "καθαρα" ειναι με ώρες λειτουργίας και έχουν πανω τους ωρόμετρο, όπως και το συγκεκριμένο αν δειτε τις φωτο, μπροστα εκει που τελειώνει η σελα:)
Μαλλον τα εχεις μπερδεψει...Στο τελος της σελας ειναι η ρυθμιση σκληροτητας της αναρτησης.....(αν το ζουμαρεις λεει hard-soft!)
:)

Και αυτο με τις ωρες δε μου καθετε καλα....Δεν μπορει να κυκλοφορεις μια μηχανη για adventure travel και να θελει αλλαγες πιστονιου!!!
Θα ψαξω στην επισημη σελιδα τους για να το εξακριβωσω!
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Απο το site....

"450cc single cylinder fuel injected engine, with proven reliability and build quality. Put through its paces and tested over long distance."

Και...

"Service Intervals
8000km (5000 miles)"

Αλλα εδω στο Ελλαδισταν τα ξερουμε "ολα" εμεις οι παντογνωστες!!
 

wolf

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Bmw 1200 GS '08
DRZ 400E '03
με τα λεφτα που ζητανε παιρνεις ενα 690 enduro απο δευτερο χερι, βαζεις το κιτ της rally-raidproducts και εχεις το δικο σου dakar replica... και εχεις το κεφαλι σου ησυχο... και αρκετα ρεστα στην τσεπη...:ok::ok::ok:

Και αυτό δηλαδή τί κοστολόγιο έχει ας πούμε.... :thinking:. Πολύ ωραίο το βρίσκω πάντως... :ok:
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
Απο το site....

"450cc single cylinder fuel injected engine, with proven reliability and build quality. Put through its paces and tested over long distance."

Και...

"Service Intervals
8000km (5000 miles)"

Αλλα εδω στο Ελλαδισταν τα ξερουμε "ολα" εμεις οι παντογνωστες!!
κουκου Ελλαδισταν εδωωωωω Service intervals are every 5,000 miles, essentially just oil and filter change,

A full strip down is suggested to take place now every 15,000 miles, απο το εργοστάσιο

Άνοιγμα κινητήρα και αλλαγή πιστονιού και οτι ακόμα χρειάζεται κάθε 15.000 μίλια, βέβαια υπάρχουν και αναβάτες που το έχουν 35.000 μίλια χωρίς άνοιγμα, δηλαδη, πέιραν ένα καθαρό μηχανάκι και το οδηγούν σαν παπί...καλη φάση...άρα...ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΟ ίδιο με του bmw, έχουν καταβάσει τις στροφές, τιποτε αλλό, τωρα αυτο δεν το λες μηχανη τουρισμου, εεε

http://www.adventurebikerider.com/component/content/article/1-latest-news/918-nathan.html

αυτα...
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
Αυτο, σαφως ειναι πολυ καλο αλλα επειδη "ουδεν καλον αμιγες κακου" (και αντιστροφα), σκεψου οτι για αλλαγη του γραναζιου 'η/και αλυσιδας χρειαζεται να λυσεις το μισο μηχανακι! :woot::wacky:
εγω εχω αλη αποψη διοτι για να θελεις να αλαξεις το μηκρο γραζη θα πρεπη να διαλησεις τρεις καδενες κε δυο μεγαλα γραναζια....μεχρη τοτε θα πρεπη να κατεβασης την μηχανη για επησκευη
ασε που η καδενα θα θελει πολυ ποιο αργα ρυθμιση σε σχεση με τα συνηθησμενα συστηματα που πρεπη να υπαρχη μεγαλητερο λασκο στη καδενα
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Λέγανε ότι θα έρθει αλλά δεν έχει πέσει κάτι στη αντίληψη μου.. Μακάρι να το δούμε να κυκλοφορεί!
Σαν πρώην κάτοχος ccm (404) έχω να πω μόνο τα καλύτερα..
 
Top Bottom