Μέτα από 2 σύντομες βόλτες οι πρώτες εντυπώσεις είναι οι εξής:
Άνετη σέλα για τον αναβάτη και καλές γωνίες για τα γόνατα τουλάχιστον για το δικό μου ύψος (1.80)
και για τον συνεπιβάτη δεν είναι κακή αλλά ίσως να χρειάζεται λίγη δουλειά.
Καλά φρένα (ανάλογα με το τι τα συγκρίνεις πάντα)
Ροπάτο μοτέρ, χωρίς κραδασμούς, δισταγμούς, κομπιάσματα, την τετάρτη την κρατάει απο τις 2000 στροφές (40 χλμ περίπου) η πέμπτη και η έκτη θέλουν τουλάχιστον 2500 στροφές (50 χλμ περίπου) κάτω από αυτές σκορτσάρει.
Τα 100 χλμ τα έχει στις 4000 στροφές περίπου και τα 120 στις 6000-6500.
Επιταχύνει γραμμικά από τις 2500 στροφές και με έκτη.
Στους δρόμους που το δοκίμασα δεν μπορούσα και δεν αισθανόμουν άνετα να το ζορίσω...
Αλλά με νορμάλ ταχύτητες είχε αρκετή δύναμη για να μην χρειάζεται να κατεβάσεις ταχύτητα απο την έκτη για να κάνεις προσπέραση σε ένα πιο αργό όχημα...
Στο πρώτο τεστ που είχα κανει σε ένα μαυρο-μπλέ μου είχε κάνει αρνητική εντύπωση ότι δεν ήθελε να πλαγιάσει, στις στροφές είχε μια τάση να μένει όρθιο ...
Το άσπρο είχε τελείως διαφορετική συμπεριφορά, έμπαινε στις στροφές όπως του έλεγες και κράταγε την τροχιά του και την κλίση του χωρίς διαμαρτυρίες ...
Μάλλον το ασπρόμαυρο είναι καλύτερο


Τα πλαστικά του έχουν καλή συναρμογή, αν και είναι σκληρά και όταν τα χτυπάς με το χέρι (αλά κόκκινα φεγγάρια) δεν δείχνουν ποιοτικά, εν τούτης δεν τρίζουν, κοπανάνε κτλ. έχω πολλά χρόνια να πάρω μηχανή ντυμένη με πλαστικό (και ούτε τις δοκίμαζα) οπότε δεν έχω άποψη για τα πλαστικά σε άλλες μηχανές ...
Αυτό που δοκίμασα τα είχε τα χιλιομετράκια του (πάνω απο 15000) και δεν έτριζε δεν κοπάναγε και γενικά δεν είχε σκορπίσει ...
Το μόνο που έδειχνε ότι είχε ταλαιπωρηθεί ήταν οι λαιμοί της εξάτμισης ...
Οι αναρτήσεις του είναι μαλακές και αποσβένουν καλά, σε ένα ανηφορικό χωματόδρομο που μπήκα στρωμένος με χαλίκι που το είχε ξεπλύνει η βροχή και είχε και τα νεροφαγωματάκια του με εξέπληξε ευχάριστα, δεν θα πει όχι αν βρεθεί ένας βατός χωματόδρομος μπροστά σου.
Στην όρθια θέση θα ήθελα να έχω το τιμόνι πιο ψηλά (ίσως να πρέπει απλά να το φέρεις πιο μπροστά) τα γόνατα κλειδώνουν ωραία το ρεζερβουάρ, αλλά είπαμε δεν είναι χωμάτινο ...
Δεν καταλαβαίνεις το βάρος του, ούτε όταν το σηκώνεις από το πλαϊνό, ούτε σε χαμηλές ταχύτητες ...
Το κιβώτιο κάνει θόρυβο στο κούμπωμα της πρώτης και μερικές φορές και απο πρώτη σε δευτέρα στις υπόλοιπες είναι νορμάλ τα πράγματα, αν και ο λεβιές έχει μεγάλες διαδρομές, είναι θετικός και καταλαβαίνεις ότι αλλάζεις ταχύτητα, την νεκρά την βρίσκεις και σταματημένο... (συγκριτικά θα έλεγα οτι το Himalayan έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο)
Θα ήθελα να έρχονταν με σχάρα και κεντρικό ορθοστάτη (υπάρχουν σαν αξεσουαρ) ...
Όλο το διάστημα που αμφιταλαντευόμουν για την αγορά το Himalayan ακα “το βουνό” από εδώ και στο εξής με κοίταγε με ένα παράπονο με το ένα του μάτι ...
Ήταν σαν να μου έλεγε δεν σου έκανα όλα τα χατίρια; και που δεν σε πήγα, σε βουνά σε λαγκάδια σε ξένες χώρες, χωρίς να διαμαρτυρηθώ, με φόρτωνες, με λάσπωνες, με έριχνες κάτω και δεν έβγαλα κιχ.
Καλά του έλεγα όχι και δεν έβγαλες κιχ, την κεφαλή που σου άλλαξα την ξέχασες!!! και χαμήλωνε το βλέμμα ...
Πέρα από την πλάκα ο μεγαλύτερος ενδοιασμός μου για την αγορά νέας μηχανής ήταν ότι θα πρέπει να μοιράζω τον χρόνο μου και σε αυτή και όχι μόνο στο “βουνό” ...
Το να πουληθεί το “βουνό” δεν το συζητάμε δεν υπάρχει ούτε σαν σκέψη ...
Αλλά το βουνό το περιμένει η “Αφρική” και η “Ασία” και θα το ταλαιπωρούσα χωρίς λόγο στην “Ευρώπη”
Υπάρχουν όνειρα ....
Επίσης για να εγκριθεί το αίτημα απο την υπουργό οικονομικών υπήρξε στενό μαρκάρισμα με υποσχέσεις, πράξεις κτλ. περισσότερες λεπτομέρειες δεν λέμε ...
Και στο τέλος το κάστρο έπεσε ....