CF MOTO 650MT to buy or not to buy ....

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Μου ειναι το πιο συμπαθες απο τους κινεζους.
Και οπτικα αλλα και στα σπεκς.

Μετρημενη και στηβαρη κατασκευη,αποφευγοντας τις αντιστοιχες σχεδιαστικες και περιτες φλυαριες αλλων ομοεθνων μοντελων.πχ ζοντες...

Καλοταξιδο να ναι
Να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει και να γραψετε μαζι απειρα ομορφα χιλιομετρα.
Κ αμα σε ξαναβγαλει ο δρομος προς τα δω να το ασιμωσουμε ,να το επεξεργαστουμε καλυτερα και να ευχηθουμε απο κοντα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Αν το πήρες, καλοτάξιδο να είναι!
Συνειδητοποιημένος αγοραστής είσαι οπότε ξέρεις και τι μπορεί να περιμένεις από το μηχανάκι. Η τιμή είναι ασυναγώνιστη....
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
TA 750
Ωραιο Παναγιωτη.
Το ασπρο να παρεις!!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
Benelli Imperiale
Moto Guzzi V85TT
Ευχαριστώ για τις ευχές :friendship:

Δεν το έχω παραλάβει ακόμα, εχθές πήγα απο την αντιπροσωπεία για να κανονίσω όλα τα διαδικαστικά και βρήκα ένα άσπρο απ' έξω με το κλειδί πάνω και το πήρα για μια βόλτα ...

Το δικό μου θα το φέρει πρόωρα ο Αγιος Βασίλης μάλλον την επόμενη εβδομάδα, και θα είναι χωρίς τα κάγκελα ....
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
Benelli Imperiale
Moto Guzzi V85TT
Μέτα από 2 σύντομες βόλτες οι πρώτες εντυπώσεις είναι οι εξής:

Άνετη σέλα για τον αναβάτη και καλές γωνίες για τα γόνατα τουλάχιστον για το δικό μου ύψος (1.80)
και για τον συνεπιβάτη δεν είναι κακή αλλά ίσως να χρειάζεται λίγη δουλειά.

Καλά φρένα (ανάλογα με το τι τα συγκρίνεις πάντα)



Ροπάτο μοτέρ, χωρίς κραδασμούς, δισταγμούς, κομπιάσματα, την τετάρτη την κρατάει απο τις 2000 στροφές (40 χλμ περίπου) η πέμπτη και η έκτη θέλουν τουλάχιστον 2500 στροφές (50 χλμ περίπου) κάτω από αυτές σκορτσάρει.

Τα 100 χλμ τα έχει στις 4000 στροφές περίπου και τα 120 στις 6000-6500.

Επιταχύνει γραμμικά από τις 2500 στροφές και με έκτη.

Στους δρόμους που το δοκίμασα δεν μπορούσα και δεν αισθανόμουν άνετα να το ζορίσω...

Αλλά με νορμάλ ταχύτητες είχε αρκετή δύναμη για να μην χρειάζεται να κατεβάσεις ταχύτητα απο την έκτη για να κάνεις προσπέραση σε ένα πιο αργό όχημα...


Στο πρώτο τεστ που είχα κανει σε ένα μαυρο-μπλέ μου είχε κάνει αρνητική εντύπωση ότι δεν ήθελε να πλαγιάσει, στις στροφές είχε μια τάση να μένει όρθιο ...
Το άσπρο είχε τελείως διαφορετική συμπεριφορά, έμπαινε στις στροφές όπως του έλεγες και κράταγε την τροχιά του και την κλίση του χωρίς διαμαρτυρίες ...


Μάλλον το ασπρόμαυρο είναι καλύτερο :D:D:D


Τα πλαστικά του έχουν καλή συναρμογή, αν και είναι σκληρά και όταν τα χτυπάς με το χέρι (αλά κόκκινα φεγγάρια) δεν δείχνουν ποιοτικά, εν τούτης δεν τρίζουν, κοπανάνε κτλ. έχω πολλά χρόνια να πάρω μηχανή ντυμένη με πλαστικό (και ούτε τις δοκίμαζα) οπότε δεν έχω άποψη για τα πλαστικά σε άλλες μηχανές ...

Αυτό που δοκίμασα τα είχε τα χιλιομετράκια του (πάνω απο 15000) και δεν έτριζε δεν κοπάναγε και γενικά δεν είχε σκορπίσει ...
Το μόνο που έδειχνε ότι είχε ταλαιπωρηθεί ήταν οι λαιμοί της εξάτμισης ...

Οι αναρτήσεις του είναι μαλακές και αποσβένουν καλά, σε ένα ανηφορικό χωματόδρομο που μπήκα στρωμένος με χαλίκι που το είχε ξεπλύνει η βροχή και είχε και τα νεροφαγωματάκια του με εξέπληξε ευχάριστα, δεν θα πει όχι αν βρεθεί ένας βατός χωματόδρομος μπροστά σου.

Στην όρθια θέση θα ήθελα να έχω το τιμόνι πιο ψηλά (ίσως να πρέπει απλά να το φέρεις πιο μπροστά) τα γόνατα κλειδώνουν ωραία το ρεζερβουάρ, αλλά είπαμε δεν είναι χωμάτινο ...

Δεν καταλαβαίνεις το βάρος του, ούτε όταν το σηκώνεις από το πλαϊνό, ούτε σε χαμηλές ταχύτητες ...

Το κιβώτιο κάνει θόρυβο στο κούμπωμα της πρώτης και μερικές φορές και απο πρώτη σε δευτέρα στις υπόλοιπες είναι νορμάλ τα πράγματα, αν και ο λεβιές έχει μεγάλες διαδρομές, είναι θετικός και καταλαβαίνεις ότι αλλάζεις ταχύτητα, την νεκρά την βρίσκεις και σταματημένο... (συγκριτικά θα έλεγα οτι το Himalayan έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο)

Θα ήθελα να έρχονταν με σχάρα και κεντρικό ορθοστάτη (υπάρχουν σαν αξεσουαρ) ...

Όλο το διάστημα που αμφιταλαντευόμουν για την αγορά το Himalayan ακα “το βουνό” από εδώ και στο εξής με κοίταγε με ένα παράπονο με το ένα του μάτι ...
Ήταν σαν να μου έλεγε δεν σου έκανα όλα τα χατίρια; και που δεν σε πήγα, σε βουνά σε λαγκάδια σε ξένες χώρες, χωρίς να διαμαρτυρηθώ, με φόρτωνες, με λάσπωνες, με έριχνες κάτω και δεν έβγαλα κιχ.
Καλά του έλεγα όχι και δεν έβγαλες κιχ, την κεφαλή που σου άλλαξα την ξέχασες!!! και χαμήλωνε το βλέμμα ...

Πέρα από την πλάκα ο μεγαλύτερος ενδοιασμός μου για την αγορά νέας μηχανής ήταν ότι θα πρέπει να μοιράζω τον χρόνο μου και σε αυτή και όχι μόνο στο “βουνό” ...
Το να πουληθεί το “βουνό” δεν το συζητάμε δεν υπάρχει ούτε σαν σκέψη ...

Αλλά το βουνό το περιμένει η “Αφρική” και η “Ασία” και θα το ταλαιπωρούσα χωρίς λόγο στην “Ευρώπη”
Υπάρχουν όνειρα ....

Επίσης για να εγκριθεί το αίτημα απο την υπουργό οικονομικών υπήρξε στενό μαρκάρισμα με υποσχέσεις, πράξεις κτλ. περισσότερες λεπτομέρειες δεν λέμε ...
Και στο τέλος το κάστρο έπεσε ....
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Ωραιο...στο λευκο του παει πολυ...καλοταξιδο Πανο..!!!

Για το κιβωτιο το ιδιο ισχυει για το Versys ειναι σκληρο ολοι το λενε καμμια σχεση με αλλα Kawa...να δοκιμασεις μαρκες λαδιων μπορει να βελτιωθει..ισως της δοκιμης να ειναι ταλαιπωρημενου εξου κ η μεγαλη διαδρομη συμπλεκτη..

Τα 100 στις 4000...κ τα 120 στις 6000-6200 δεν ειναι λογικο..μηπως εκανρς λαθος...
Εγω με το κουλουρι βλεπω..100 στις 4000 κ 140 στις 5900-6000..

Το τιμονι θελει πιο μπροστα...το εκανα χωρις να αλλαξω αποστατες οσο επιτρεπουν οι ντιζες κ ειδα μεγαλη διαφορα..καλυτερο ελεγχο κ πιο ανετη σταση χεριων κ σωματος
 
Top Bottom