μάλλον έχεις δίκιο Πέτρο ίσως να είχα πέμπτη θυμάμαι μόνο να κοιτάω φευγαλέα το κοντερ-στροφόμετρο ...Ωραιο...στο λευκο του παει πολυ...καλοταξιδο Πανο..!!!
Για το κιβωτιο το ιδιο ισχυει για το Versys ειναι σκληρο ολοι το λενε καμμια σχεση με αλλα Kawa...να δοκιμασεις μαρκες λαδιων μπορει να βελτιωθει..ισως της δοκιμης να ειναι ταλαιπωρημενου εξου κ η μεγαλη διαδρομη συμπλεκτη..
Τα 100 στις 4000...κ τα 120 στις 6000-6200 δεν ειναι λογικο..μηπως εκανρς λαθος...
Εγω με το κουλουρι βλεπω..100 στις 4000 κ 140 στις 5900-6000..
Το τιμονι θελει πιο μπροστα...το εκανα χωρις να αλλαξω αποστατες οσο επιτρεπουν οι ντιζες κ ειδα μεγαλη διαφορα..καλυτερο ελεγχο κ πιο ανετη σταση χεριων κ σωματος
Πολύ πιθανό, αλλά δεν σταμάτησα να το ελέγξω ...Μάλλον λάθος πιέσεις.
Καλοταξιδο Παναγιώτη
Η αίσθηση του πλαγιασματος συνήθως οφείλεται στην κορωνα και όχι στην πίεση, αλλά μικρή σημασία έχειΜάλλον λάθος πιέσεις.
Καλοταξιδο Παναγιώτη
Πολυ ωραίο στο χρώμα που διάλεξες! Να σου χαρίσει απολαυστικά χιλιόμετρα και υπέροχες εμπειρίες και αναμνήσεις!!Αλλά το βουνό το περιμένει η “Αφρική” και η “Ασία” και θα το ταλαιπωρούσα χωρίς λόγο στην “Ευρώπη”
Υπάρχουν όνειρα ....
αν είχε 15000 χιλιόμετρα τα μαμά λάστιχα, οι πιθανότητες είναι η μόνη κορώνα που να βλέπει είναι σε κανέναν ασυμπτωματικό όπως κυκλοφορεί στον δρόμο.Η αίσθηση του πλαγιασματος συνήθως οφείλεται στην κορωνα και όχι στην πίεση, αλλά μικρή σημασία έχει
Το πρώτο που είχα δοκιμάσει αν θυμάμαι καλά πρέπει να είχε γύρω στα 8000 χλμαν είχε 15000 χιλιόμετρα τα μαμά λάστιχα, οι πιθανότητες είναι η μόνη κορώνα που να βλέπει είναι σε κανέναν ασυμπτωματικό όπως κυκλοφορεί στον δρόμο.
Αυτός είναι ο σκοπός και η ερώτηση είναι με πλαστικές η μεταλικές βαλίτσες ;Αναμενω να το δω σκονισμενο και φορτωμενο με μπαγκαζια κατω αππ καμια πινακιδα με τα γραμματα τ ανασκελα που λεγε κ ο ζηκος