CFMOTO 650MT Euro 5

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πρέπει να ομολογήσω (περί ομολογίας πρόκειται) ότι τα CFMOTO 650MT & 800MT είναι οι πρώτες μοτοσυκλέτες από τη ΚΙΝΑ -ανεξαρτήτως κατηγορίας κυβισμού- που εμφανισιακά με κερδίζουν. Τα σχέδια τους είναι πολύ προσεγμένα και προσαρμοσμένα στην εποχή χωρίς κάποιες ακραίες παραφωνίες που συνηθίζουμε να βλέπουμε σε μοτοσυκλέτες με καταγωγή από τη Κίνα (και όχι μόνο).

 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Πηγαίνοντας παρακάτω Εγώ πάλι δεν καταλαβα(βλεποντας το βίντεο ) ποιες οι διαφορές του euro5 με αυτό που είχε ο Παναγιώτης ο R.E.H .
αν είναι η ζελατίνα (τα κουμπώματα ,γιατί η ίδια προϋπήρχε) απλά κλαίω .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πηγαίνοντας παρακάτω Εγώ πάλι δεν καταλαβα(βλεποντας το βίντεο ) ποιες οι διαφορές του euro5 με αυτό που είχε ο Παναγιώτης ο R.E.H .
αν είναι η ζελατίνα (τα κουμπώματα ,γιατί η ίδια προϋπήρχε) απλά κλαίω .
Μην είσαι τέτοιος, η Χόντα άλλαξε μόνο αυτοκόλλητα
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Να προσθεσω πως η cfmoto εδω και χρονια παραγει πολυ καλα atv και side by side τα οποια μαλιστα θεωρουνται και πιο αξιοπιστα απο τα μη κινεζικα.
Επισης κινεζικα ειναι και καποια εντουρο μαρκας gpx που δυστυχως δεν ειναι euro οποτε δεν πωλουνται εις τας ογρωπας.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για ποιο χοντα μιλατε οεο?
Γιατι το νεο 500x ειναι κατα πολυ βελτιωμενο απο το προηγουμενο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πηγαίνοντας παρακάτω Εγώ πάλι δεν καταλαβα(βλεποντας το βίντεο ) ποιες οι διαφορές του euro5 με αυτό που είχε ο Παναγιώτης ο R.E.H .
αν είναι η ζελατίνα (τα κουμπώματα ,γιατί η ίδια προϋπήρχε) απλά κλαίω .
Φαντάζομαι ότι υπάρχει κάποια παρέμβαση στη θέση του καταλύτη. Ότι κάνουν όλες οι γνωστές εταιρείες δηλαδή. Πάντως μου έκανε εντύπωση που έλεγε ο Θάνος ότι ο κινητήρας θυμίζει το Versys 650 αλλά τελικά δεν είναι (υπονοούσε ότι δεν είναι ούτε αντίγραφο). Εκτός αν αυτό ήθελε να συγκαλύψει.
Εγώ ακόμη ζορίζομαι να φύγω από τις πεπατημένες πάντως και μπράβο του Παναγιώτη R.E.H που τολμά (έτσι το βλέπω, έτσι το γράφω). Φαντάζομαι όμως πως είμαστε κοντά στο να επιβεβαιωθεί ή να σβήσει αυτό το στερεότυπο και μάλλον θα είναι η CFMOTO που θα το καταφέρει αυτό.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Ακριβώς την ιδια άποψη είχα κ εγώ μόλις είδα από κοντά του Παναγιώτη.
Αξιόλογη πρόταση από την Κίνα.
Σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικα
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Φαντάζομαι ότι υπάρχει κάποια παρέμβαση στη θέση του καταλύτη. Ότι κάνουν όλες οι γνωστές εταιρείες δηλαδή. Πάντως μου έκανε εντύπωση που έλεγε ο Θάνος ότι ο κινητήρας θυμίζει το Versys 650 αλλά τελικά δεν είναι (υπονοούσε ότι δεν είναι ούτε αντίγραφο). Εκτός αν αυτό ήθελε να συγκαλύψει.
Εγώ ακόμη ζορίζομαι να φύγω από τις πεπατημένες πάντως και μπράβο του Παναγιώτη R.E.H που τολμά (έτσι το βλέπω, έτσι το γράφω). Φαντάζομαι όμως πως είμαστε κοντά στο να επιβεβαιωθεί ή να σβήσει αυτό το στερεότυπο και μάλλον θα είναι η CFMOTO που θα το καταφέρει αυτό.
Σε αυτά τα λ7 είναι όντως κεπουρι αυτό το μηχανάκι.
Και το πιο σημαντικό ,δεν μοιάζει ούτε είναι κόπια κανενός ευρωπαϊκού.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Πηγαίνοντας παρακάτω Εγώ πάλι δεν καταλαβα(βλεποντας το βίντεο ) ποιες οι διαφορές του euro5 με αυτό που είχε ο Παναγιώτης ο R.E.H .
αν είναι η ζελατίνα (τα κουμπώματα ,γιατί η ίδια προϋπήρχε) απλά κλαίω .
Πέρα από τις αλλαγές στον κινητήρα για να γίνει ευρο5 οι διαφορές ήταν στο μπροστά πιρούνι που είναι χρυσαφή (δεν γνωρίζω αν είναι και διαφορετικού κατασκευαστή) και τα πλαϊνά πλαστικά που έχουν άλλα χρώματα και γραφικά στο δικό μου ήταν μαύρα, η ζελατίνα είναι η ίδια από τα ευρο4 μοντέλα του 19 και μετά
 
Top Bottom