CFMOTO 700 CL-X FAMILY (HERIGATE-SPORT-ADVENTURE)

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ανοιγω αυτο το θεμα για την οικογενεια clx ωστε να γραφουμε εντυπωσεις απο τεστ,την πορεια συμβιωσης αν υπαρχουν κατοχοι κτλπ.
Το σαββατο που μας περασε σε ενα πολυ γρηγορο περασμα απ την αθηνα,εκανα test ride το herigate,αρκετη ωρα ωστε να βγουν πολλα συμπερασματα.Επεται συνεχεια το sport μελλοντικα και αν βγει το adv,επισης και αυτο..
Ευχαριστω το καταστημα MOTO petsas/PETSAS bros για το τεστ ride,διοτι για μας τους επαρχιωτες και τη δυσκολια ευρεσης test το να υπαρχει συννενοηση αξιοπιστη και ταυτοχρονα ελαστικη, αργησα στο ραντεβου,δειχνει επαγγελματισμο.Τα παιδια ηταν κατατοπιστικα σε οτι ρωτησα..παμε λοιπον.
CL-X 700 herigate on the road..
θεση οδηγησης.Απολυτη φυσικοτητα σε ορθια θεση το σωμα,με τα χειριστηρια να μην απασχολουν που βρισκονται,πανευκολο στο σλαλομ αναμεσα στα αυτοκινητα,χωραει παντου.Η ορθια θεση οδηγησης μετα τα 130 τρωει τον αερα κατευθειαν στο στηθος(μπουφαν revit sand,υψος 1,75),πιθανολογω με το ζελατινακι που φοραει το adv αυτο θα εξαληφθει,διοτι καθεσαι <μεσα> στο μηχανακι,μην ξεχναμε βεβαια οτι μιλαμε για naked..Μοντα που θα εκανα για ενα 20% περισσοτερο fun factor ,ενα πιο χαμηλο τιμονι ,τυπου fat bar,αλλωστε χωραει πολυ ευκολα,σε πληρη περιστροφη τιμονιου,ρεζερβουαρ -γκριπ ειναι μια παλαμη αποσταση απ το ρεζερβουαρ.Ταυτοχρονα θα εσκυβε το σωμα λιγο και θα φορτιζε το μπροστινο περισσοτερο.Ειναι κατι που εχει και η ντουκατι στα εξτρα του scrambler 800,ο αμεσος ανταγωνιστης του clx και ειναι κολακευτικο οτι χτυπαει στα ισα ενα καταξιωμενο brand το μοντελο της cf.Σαφεστατα αυτο ειναι μια προσωπικη εκτιμηση ενος επαρχιωτη που δεν τον απασχολει καθημερινοτητα κινησης,οποτε ετσι οπως ειναι,ειναι αψογο για καθε μερα,τουτεστιν για τη συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγικων περιστασεων..Το σχημα του ρεζερβουαρ παιρνει ενα tank bag τυπου εντουρο,εκτος απ τα τυπου tank lock.

αναρτησεις.ΤΟ μπροστινο ειναι βιδωμενο,δεν παιζει,δεν πλαναρει,μαλιστα εχει ρυθμισεις,δεν με απασχολησε δηλ καθολου,οπως και η πισω αναρτηση.Μεγαλη βοηθεια απ το βαρος της μοτο,τα υπεροχα λαστιχα της πιρελλι,αλλα και σιγουρα με τα 72 κιλα μου βαρος+οτι φοραγα.Μειονεκτημα οτι η πισω αναρτηση ενω ειναι ευκολη στη ρθμιση με κατσαβιδι της αποσβεσης,η προφορτιση με γατζοκλειδο εχει μια διαδικασια εκει χωμενη που ειναι.Δεν ειναι φατσα καρτα,θελει αρκετο τιραμολα.
Φρενα..Τωρα πραγματικα..δεν περιμενα με τιποτα να δαγκωνει ο μονος δισκος ετσι...Του αλλαξα τα φωτα,απ τα 130,απ τα 150 το βουταγα φουλ...δεν καταλαβαινε τιποτα και το πισω κανα 2 φορες εκανε αναδραση το abs...Το βοηθανε τα κορυφαια πιρελλι,ειναι ξεκαθαρο και αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται ο κανονας, οτι δεν αρκει να εχεις φρενα,αλλα χρειαζεσαι και καλα λαστιχα
overall φρενα αναρτησεις-πλαισιο ενα εμπιστευσιμο μηχανακι,μεγαλο προσον στην πρωτη επαφη..

Κινητηρας...εδω αρχιζει το ωραιο.Ο ηχος ειναι για σε σεμιναριο,αυτο που ακουει ο αναβατης απ το φιλτροκουτι ειναι μουγκρησμα,ενα επιθετικος ηχος.Αυτο σε κανει να νομιζεις οτι ζαρωνεις την ασφαλτο,η πραγματικοτητα ειναι οτι το clχ επιταχυνει αψογα για 700αρι,στα επιπεδα ολων των 2κ 700αριων,αλλα μεχρι εκει..ο αναβατης βεβαια αισθανεται απ τον ηχο οτι απ κατω εχει λιονταρι,ειδικα μετα τις 6500 στροφες που κανει σαν μαχητικο και ανεβαζει ακαριαια!!!ολα αυτα στο sport..Στο eco ειναι χαλαρα τα πραγματα.βολτουλα,το μωρο πισω για χαιδεμα,που παρεπιπτωντως επειδη ανεβηκα πισω,μια χαρα χωραει για naked μηχανακι.Το μοτερ στα 130-135 χλμ εχει περιπου 6000 στροφες.....δεδομενου απ οτι εχουμε διαβασει πανω απ κει ανεβαινει και η καταναλωση,ειναι μια χαρα.Ο ψεκασμος εμενα δεν με απασχολησε,νταξει δεν ειναι και ραφιμαρισμενος,αλλα εγω προερχομαι απ μηχανακια με δυστροπους ψεκασμους,οποτε το βρηκα μια χαρα,ψηλο ρελαντι εχει σχετικα,αλλα δεν κοπαναει το κιβωτιο στην πρωτη και γενικα εχει ενα καλο κιβωτιο,δεν μου πεταξε καμια ταχυτητα κτλπ.Εν κατακλειδι για οσους προερχονται απ 500αρια μοτερ θα το βρουν γουαου,για οσους ειναι απ τα ψηλα,θα το βρουν οκ,αλλα σε καμια περιπτωση αδιαφορο,ειναι αρκετα διασκεδαστικο.

Εμφανιση..το αλφα και το ωμεγα..Η καφε σελα,οι χρυσες ζαντες,το κωλομερι,ειναι γαματο,πολυ ωραιο σχεδιο,σαφεστατες επιρροες απ την ιταλικη σχολη,σε ενα πολυ καλο αποτελεσμα.Πιστευω οτι αν η cf επαιζε με τα χρωματα,ενα κοκκινο βαθυ ή ενα μιλιταρυ πρασινο βαθυ θα του πηγαινε παρα πολυ.

Επιλογος 1..
Ενα μηχανακι που πρεπει να ξερεις γιατι το παιρνεις...
Ιδανικο για καθε μερα,για καφεδιες μονοημερες 200-300 χλμ ,για τους σβελτους και χαλαρους επαρχιακους,για το αραγμα και το χαζι να το χαζευεις,για το στυλ...
Δεν ειναι μαχητης του δρομου,δεν ειναι για αυτους που κοιτανε συνεχεια το ρολοι..

επιλογος 2..
διπλα του υπαρχει το sport ,17αρα μπροστινη ζαντα,brembo διπλα stylema ,ψηλα κλιπον και μονοσελο...το κατι παραπανω...σιγουρα.Το μπροστινο ειδικα σε αυτη την κατηγορια τιμης δεν ειναι απλως προστιθεμενη αξια,ειναι κατι πολυ παραπανω ,Οι αμερικανοι και οι αυστραλοι κατα κορον αγοραζουν αυτο,βγαζουν τα κλιπον και βαζουν επανω ενα fat bar..μπαινει με τα καβαλετα του herigate,σε συνδιασμο με τα stylema εχουμε ενα μικρο μαχητη.Γι αυτο το test του sport ειναι στο στοχο τωρα!

επιλογος 3...
Τελικα η cf πουλαει φθηνα,οι αλλοι ακριβα,ενα ερωτημα που το βλεπουμε παντου.Το σιγουρο ειναι κατασκευαζει εδιαφερον μηχανακια,ικανα να βαζουν σε σκεψεις αναβατες απ ολες τις <σχολες>,και αυτο ειναι μια επιτυχια για ενα κινεζικο brand...Εν αναμονη για το επεισοδιο sport λοιπον.

Επιλογος 4 ...thanks ΜΟΤΟ Πετσας

ακολουθουν φωτο...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Θα ήθελα να δω το Sport με τα 17αρια μιας και ερχόμενος από το Ζακι μου με χαλάει ψυχολογικά ο 19 στα Sportnaked μηχανάκια.
Όπως και επίσης για ψυχολογικούς λόγους και πάλι 2πλο μπροστά δίσκο.
Κατά τα άλλα αναρτήσεις και παρελκόμενα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους στους δρόμους κι όχι στα χαρτιά.
Είναι πολύ όμορφο και προσωπικά θα το κοιτούσα σαν επιλογή περισσότερο από άλλες επιλογές.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Θα ήθελα να δω το Sport με τα 17αρια μιας και ερχόμενος από το Ζακι μου με χαλάει ψυχολογικά ο 19 στα Sportnaked μηχανάκια.
Όπως και επίσης για ψυχολογικούς λόγους και πάλι 2πλο μπροστά δίσκο.
Κατά τα άλλα αναρτήσεις και παρελκόμενα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους στους δρόμους κι όχι στα χαρτιά.
Είναι πολύ όμορφο και προσωπικά θα το κοιτούσα σαν επιλογή περισσότερο από άλλες επιλογές.
18 έχει μπροστά το heritage..
Κατά τα άλλα καγιαμπα φοράνε και τα 2
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Μια χαρά είναι τα ΚΥΒ Μάνο δεν αμφισβητώ την ποιότητά τους σε καμία περίπτωση.
Ίσα ίσα αν είναι σωστά σεταρισμενα είναι άψογα.
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Πολύ όμορφο και πολύ τίμιο για τα λεφτά του.
Το έκανα τεστ drive τον περασμένο Μάρτιο και ενθουσιαστηκα. Επίσης θα συμφωνήσω για το τιμόνι, θα το άλλαζα και εγώ με fat bar.
Πάρα λίγο θα το είχα αγοράσει το καλοκαίρι που μας πέρασε.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πολύ όμορφο και πολύ τίμιο για τα λεφτά του.
Το έκανα τεστ drive τον περασμένο Μάρτιο και ενθουσιαστηκα. Επίσης θα συμφωνήσω για το τιμόνι, θα το άλλαζα και εγώ με fat bar.
Πάρα λίγο θα το είχα αγοράσει το καλοκαίρι που μας πέρασε.
Γενικώς είναι ένα μηχανάκι που παίρνει αρκετη <τρέλα> σε φτιαξιματα
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ο Μανώλης και ο Στέφανος STF πρέπει να ανακυρηχθούν ομόφωνα οι επίσημοι test riders του advride.
Κατατοπιστικος.
μπα ο stf ,εχει κανει πολυ πραμα :cool:
 
Top Bottom