CFMOTO 700 CL-X FAMILY (HERIGATE-SPORT-ADVENTURE)

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μια κολλημένη δαγκάνα πίσω φρένου στο Royal Enfield Himalayan στάθηκε αφορμή να βρεθώ πάλι στην Κερατέα στα κεντρικά της αντιπροσωπείας (Royal Enfield, CFmoto και πολλές άλλες μάρκες) και να δοκιμάσω ένα διαβολάκι ….

Αφού άφησα το Himalayan η αντιπροσωπεία μου έδωσε το CFmoto CLX700 Adventure σαν μηχανή αντικατάστασης …

Ήταν ένα από τα πολλά που είχε πάρει το περιοδικό Μοτο για την δοκιμή και την παρουσίαση στην Κωνσταντινούπολη.

Βάζω μπρος με το ρελαντί να κάθεται ψηλά στις 2.000 στροφές περίπου και μετά από λίγο να πέφτει, το κιβώτιο μου είναι γνώριμο από το CFmoto 650MT, θορυβώδες μεν και με σχετικά μεγάλη διαδρομή αλλά λειτουργεί σωστά και με αίσθηση.

Δεν χρειάζεται γκάζι για να ξεκινήσει, το μοτέρακι του δείχνει να έχει αρκετή ροπή χαμηλά και είναι και πάρα πολύ ελαστικό, η πρώτη αίσθηση είναι ότι δείχνει αρκετά πιο δυνατό από το 650 …

Ο ψεκασμός του λειτουργεί άψογα δεν είχε μικροδισταγμούς, κομπιάσματα, κενά κτλ

Ο ήχος απο την εξάτμιση κάνει αισθητή την παρουσία του συνεχώς και σε μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού είναι σαν να απελευθερώνεται το θηρίο που κρύβει μέσα του …

Εθιστικός θα έλεγα, σου βγάζει τον κάγκουρα που κρύβεις μέσα σου (ακόμα και αν δεν ήσουν ποτέ …)

Η θέση οδήγησης επιθετική, το τιμόνι του αρκετά φαρδύ για να δίνει καλό μοχλό και σε καλή θέση, τα πόδια κάθονται στα μαρσπιέ σχετικά ψηλά και πίσω, αλλά δεν με ενόχλησε η γωνία ούτε με κούρασε, δεν δοκίμασα όμως να σηκωθώ όρθιος, οι αναρτήσεις είναι σχετικά σκληρές (δεν έπαιξα τις ρυθμίσεις τους) αλλά δεν ενοχλούν …



Έχω αφήσει πίσω μου την Λαυρίου και έχω πιάσει την Αττική οδό, ευκαιρία μετά τα διόδια να το ανοίξω λίγο …

Το μηχανάκι υπακούει και ανεβάζει στροφές και χιλιόμετρα σαν δαιμονισμένο …

Το μασκάκι αν και μικρό κάνει καλή δουλειά και δεν δημιουργεί στροβιλισμούς στην ροή του αέρα, έχεις μεν αεροδυναμικούς θορύβους αλλά δεν σου κουνάει το κράνος και παράλληλα διώχνει τον αέρα από τον κορμό του αναβάτη.

Βγαίνουμε στο ποτάμι και στην διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα και αισθάνομαι σαν να το είχα χρόνια …

Μπορείς να το οδηγάς με 2 ταχύτητες πάνω και δεν διαμαρτύρεται, μπορεί να μην επιταχύνει γρήγορα αλλά δεν διαμαρτύρεται …

Κατεβάζεις 2 κάτω, ανοίγεις το γκάζι και εκτοξεύεται δημιουργώντας παράλληλα μια ευχάριστη μελωδία στα αυτιά του αναβάτη, δεν είμαι τόσο σίγουρος όμως για τους γύρω του …

Φτάνω σπίτι, η σέλα του αν και σκληρή δεν με κούρασε και φαίνεται να έχουν κάνει καλύτερη δουλειά με την ψύξη του μοτέρ και την διαχείριση του αέρα από τα βεντιλατέρ γιατί δεν με ενόχλησε …

Σε σύντομο διάστημα δέχομαι τηλεφώνημα ότι το Himalayan είναι έτοιμο και μπορώ να περάσω να το πάρω …

Οκ λέω, αυτή την φορά θα πάω από την παραλιακή …

Έχει και τα καλά του να είναι η αντιπροσωπεία μακριά, αρκεί να έχεις χρόνο !!!

Καβάλα πάλι στο CLX700 και με βρίσκει να το οδηγώ στο ποτάμι και πάλι με ελαφρώς αυξημένη κίνηση και να βγαίνω παραλιακή, το μηχανάκι δεν δυσανασχετεί πουθενά, έχει αρκετό γκάζι και ικανοποιητικά φρένα.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το μηχανάκι μαζεύει χιλιόμετρα γρήγορα και θέλει όπως όλα προσοχή μέσα στην πόλη …

Εκεί που βλέπεις άδειο δρόμο μπροστά σου και το ανοίγεις, μπορεί ξαφνικά μια κυρία με ένα σκούτερ να αποφασίσει να διασχίσει κάθετα την παραλιακή στο ύψος του παλιού αεροδρομίου τι και αν το δικό της φανάρι μπορεί να είναι κόκκινο …

Αυτό ακριβώς μου συνέβη …

Περνάει μπροστά από ένα λεωφορείο και την βλέπω τελευταία στιγμή …

Πλακώνομαι στα φρένα με το ABS να δουλεύει υπερωρίες και το μοτέρ να χτυπάει κόφτες μιας και δεν πρόλαβα ούτε να κλείσω το γκάζι …

Όλο αυτό δεν πρέπει να διήρκησε παραπάνω από ένα άντε δύο δευτερόλεπτα (το αισθάνθηκα ακόμα πιο σύντομο) !!!

Είναι απίστευτο πως παγώνει ο χρόνος μερικές φορές …

Τα χιλιόμετρα που είχα δεν ήταν πολλά (ευτυχώς) σίγουρα παραπάνω από το όριο αλλά όχι πολύ …

Έκοψα όσο χρειάζονταν για να μην πέσω πάνω της και την έβλεπα να με κοιτάει με απορία!!!

Σε κάποιους συνάνθρωπους μας δεν θα έπρεπε να τους δίνουν δίπλωμα (και όχι μόνο), μιας και δεν έχουν αίσθηση το τι κάνουν …

Αυτή ήταν και η μοναδική φορά σε όλη την δοκιμή που τα φρένα του μου φάνηκαν λίγα …

Είναι αρκετά δυνατά και έχεις αίσθηση κατά το φρενάρισμα, αλλα …

Πιθανών το αδερφάκι του με την διπλή Brembo stylema να ήταν ότι χρειαζόμουν στην συγκεκριμένη περίπτωση …

Πάντως το ABS λειτούργησε υποδειγματικά και χάρην σε αυτό αυτή η εμπειρία έληξε αναίμακτα.

Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που με κάνουν να μη θέλω να οδηγώ μηχανές χωρίς ABS!!!

Συνεχίζω την διαδρομή μου με την καρδιά μου να προσπαθεί να επανέλθει στην θέση της, είχε προλάβει και είχε κρυφτεί στην κωλότσεπη …

Ευτυχώς δεν είχαμε άλλο απρόοπτο …
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Πριν καλά καλά το καταλάβω είχαμε αφήσει την πολύβουη πόλη και την κίνηση πίσω μας …

Τώρα ήμασταν τα δυό μας και ο δρόμος …

Το μηχανάκι είναι υπάκουο και ακούει τις προσταγές του αναβάτη του, και ενώ σε ανοιχτούς δρόμους δείχνει νευρικό όσο η διαδρομή γίνεται πιο σφιχτή τόσο ξεδιπλώνει τα χαρίσματα του και σίγουρα μπορεί να προσφέρει αστείρευτη ευχαρίστηση σε έναν αναβάτη που του αρέσει να εξασκεί τέχνη του να στρίβεις ….

Ο δρόμος γνωστός, το μηχανάκι άγνωστο παρόλα αυτά κινούμε αρκετά γρήγορα (για τα δικά μου δεδομένα) και το διασκεδάζω …

Το βλέμμα σκανάριζε το τοπίο για να βρω ένα ενδιαφέρων μέρος να το φωτογραφίσω κάνα δυό σημεία που μου άρεσαν τα πέρασα γρήγορα και δεν υπήρχε περίπτωση να γυρίσω πίσω …

Τελικά βρήκα, και προσπαθώντας να πλησιάσω στην θάλασσα άρχισε να βουλιάζει στην άμμο …

Αλλαγή σχεδίου μην θαφτούμε κιόλας αλλά με την ευκαιρία να δούμε αν το adventure στο όνομα του σημαίνει κάτι …

Το μηχανάκι φοράει χαμηλές γόβες και όχι γόβες στιλέτο ….

Αλλά και αυτό το μικρό τακουνάκι σε συνδυασμό με την αρκετή ροπή χαμηλά ήταν αρκετά για να μην κολλήσει …

Δύσκολη η φωτογράφηση για δύο λόγους πρώτον από την αντανάκλαση και δεύτερον και σημαντικότερο ότι είχα ξεχάσει τα γυαλιά ….

Τυφλό σύστημα σχεδόν …

Αυτή η άτιμη η πρεσβυωπία έχει κάνει την εμφάνιση της δυνατά και δεν μπορείς να κρύψεις και την ηλικία πλέον….

















 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
To Himalayan μου με περίμενε με ένα στοικό βλέμα, σαν να μου έλεγε έλα έπαιξες, διασκέδασες πάμε πάλι πίσω μαζί σε ρυθμούς πιο ράθυμους …

Ένα φιλικό χτύπημα στην σέλα και ένα χάιδεμα στο τεπόζιτο ήταν αρκετά για να το καθυσηχάσω …

Το CLX700 είναι πολύ μηχανάκι για τα λεφτά που κοστίζει, είναι καλοφτιαγμένο, δεν βρίσκεις ατέλειες πάνω του, τουλάχιστον όχι εμφανείς ή όχι κάτι που μπορείς να δεις στο μικρό χρονικό διάστημα που το είχα μαζί μου…

Είναι νευρικό, και κουνάει την ουρά του όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και δείχνει με τον τρόπο του ότι δεν του αρέσουν οι υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομους (εκτός και αν αυτό ήταν θέμα ρυθμίσεων και πιέσεων)…

Είναι φτιαγμένο για αστική και περιαστική μετακίνηση κατά την γνώμη μου, όχι ότι δεν μπορείς να πας και πιο μακρυά (εδώ τα πήγαν Κωνσταντινούπολη) αλλά το σχετικά μικρό ρεζερβουάρ βάζει τα όρια συνήθως …

Αλλά αν του δώσεις δρόμο σφιχτό, στριφτερό τότε δείχνει από τι και γιατί είναι φτιαγμένο …

Είναι ένα μηχανάκι διασκέδασης και σου την προσφέρει απλόχερα με χαμηλό κόστος.

Κάνει την μετακίνηση από και προς την δουλειά για παράδειγμα ευχαρίστηση και θα περιμένεις πώς και πώς για να πάς στην δουλειά και μόλις φτάσεις για το πότε θα φύγεις …

Αν υπάρχει κάτι που με χάλασε ήταν το κοντέρ του, το ηλεκτρονικό ταχύμετρο άλλαζε πολύ γρήγορα τα χλμ με αποτέλεσμα να είναι κουραστικό στο βλέμμα…

Θα πρέπει μάλλον να αλλάξουν τον αλγόριθμο και να έχει μια μικρή χρονοκαθυστέρηση στην αλλαγή της ταχύτητας …

Μετά από λίγο όμως το αγνοείς και δεν το κοιτάς καθόλου …

Η σύντομη αυτή συνεύρεση με αυτή την κούκλα μου άφησε ευχάριστες αναμνήσεις και σίγουρα με διασκέδασε !!!

Σε τιμή πολύ κοντά με διάφορα σκούτερ, είναι μια καλή εναλλακτική για αστική μετακίνηση και όχι μόνο, επίσης είναι και ένα ελιξίριο νεότητας για τους πιο ώριμους…


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραίο το review σου Παναγιώτη. Ναι σε όλα.

Εκτός του ψεκασμού που απορώ πως το Βρήκες άψογο ενώ έχει θέματα. Κάνει δύο σκαλοπάτια ξεκάθαρα στη χαρτογράφηση στο άνοιγμα και ειδικά στην offroad θέση είναι ακόμα χειρότερο. Είναι τόσο έντονο που φαίνεται και στην δυναμομετρηση (βλεπε moto) Το μελανο σημείο στο μηχανάκι. Όπως και η σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση με το κοντό μεταξόνιο που σε ένα άνοιγμα καλό στα 130-140 σε εγκάρσιο σαμαρακι πήγαν να με βάλουν σε τροχιά ανέβηκα πάνω στο τεποζιτο.

Κατά τα άλλα δυνατό τίμιο όμορφο αλλά θα πρότεινα δαγκωτο heritage η sport όχι adventure. Δεν αξίζει μια ζελατίνα και ακτίνες στις ζάντες ένα χιλιάρικο και επίσης το ψηλότερο τιμόνι χαλάει αρκετά τα πράγματα στο control. Έτσι κι αλλιώς για χώμα δε κάνει.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Εκτός του ψεκασμού που απορώ πως το Βρήκες άψογο ενώ έχει θέματα. Κάνει δύο σκαλοπάτια ξεκάθαρα στη χαρτογράφηση στο άνοιγμα και ειδικά στην offroad θέση είναι ακόμα χειρότερο. Είναι τόσο έντονο που φαίνεται και στην δυναμομετρηση (βλεπε moto) Το μελανο σημείο στο μηχανάκι. Όπως και η σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση με το κοντό μεταξόνιο που σε ένα άνοιγμα καλό στα 130-140 σε εγκάρσιο σαμαρακι πήγαν να με βάλουν σε τροχιά ανέβηκα πάνω στο τεποζιτο.
Όλα είναι υποκειμενικά και έχει να κάνει καθαρά με τις εμπειρίες του καθενός μας ...
Εδώ μου φάνηκε γρήγορο ο ψεκάσμος θα με πείραζε :D:D:D
θα το διαβάσει ο XR Maniac 160 άλογα και θα γέλαει για μέρες :D:D:D

Αλλά όντως ο ψεκασμός του δεν με ενόχλησε κάπου ούτε διαπίστωσα κάτι που να με χαλάσει ...
Δεν ξέρω αν το διόρθωσαν απο όταν το οδήγησες, αλλά εμένα μου φάνηκε μια χαρά ...
Απο την άλλη καβαλάω το Himalayan και το Guzzi ίσως για αυτό να μου φάνηκε μια χαρά ...

Το χειρότερο είναι το ψάρεμα που κάνει μετά απο κάποια χλμ για μενα και το κοντέρ ....


Κατά τα άλλα δυνατό τίμιο όμορφο αλλά θα πρότεινα δαγκωτο heritage η sport όχι adventure. Δεν αξίζει μια ζελατίνα και ακτίνες στις ζάντες ένα χιλιάρικο και επίσης το ψηλότερο τιμόνι χαλάει αρκετά τα πράγματα στο control. Έτσι κι αλλιώς για χώμα δε κάνει.
Συμφωνώ μαζί σου
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ωραίο το review σου Παναγιώτη. Ναι σε όλα.

Εκτός του ψεκασμού που απορώ πως το Βρήκες άψογο ενώ έχει θέματα. Κάνει δύο σκαλοπάτια ξεκάθαρα στη χαρτογράφηση στο άνοιγμα και ειδικά στην offroad θέση είναι ακόμα χειρότερο. Είναι τόσο έντονο που φαίνεται και στην δυναμομετρηση (βλεπε moto) Το μελανο σημείο στο μηχανάκι. Όπως και η σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση με το κοντό μεταξόνιο που σε ένα άνοιγμα καλό στα 130-140 σε εγκάρσιο σαμαρακι πήγαν να με βάλουν σε τροχιά ανέβηκα πάνω στο τεποζιτο.

Κατά τα άλλα δυνατό τίμιο όμορφο αλλά θα πρότεινα δαγκωτο heritage η sport όχι adventure. Δεν αξίζει μια ζελατίνα και ακτίνες στις ζάντες ένα χιλιάρικο και επίσης το ψηλότερο τιμόνι χαλάει αρκετά τα πράγματα στο control. Έτσι κι αλλιώς για χώμα δε κάνει.
εχουν κανει update και εχει φτιαξει το πραμα κατα μεγαλο ποσοστο...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
εχουν κανει update και εχει φτιαξει το πραμα κατα μεγαλο ποσοστο...
πες το έτσι! Προφανώς τον τελευταίο μήνα έγινε. Πάντως το 800MT που καβάλησα του Τζανετάκουμε το Update εχει πράγματι πολύ σημαντική βελτίωση απο την αρχή! Θα έλεγα πως έχει λυθεί ουσιαστικά το πρόβλημα. Άρα υποθέτω κάτι αντίστοιχο έγινε με το CLX
 
Top Bottom