I2 κινητήρας 799cc, 94 ίππων και 7,85 kgm ροπής.
Σύστημα Ride by Wire, δικάναλο Cornering ABS & CBS, Riding Modes, Traction Control, Cruise Control, συνδεσιμότητα με δυνατότητες πλοήγησης.
Εργονομικοί διακόπτες, quickshifter, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, smart key, immobiliser, έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη οργάνων 7 ιντσών με IPS panel και ρύθμιση της θέσης της, φρένα της JJuan, ρεζερβουάρ καυσίμου 19 λίτρων.
Τα προβολάκια, τα θερμαινόμενα γκριπ, η θερμαινόμενη σέλα, τα κάγκελα κινητήρα, η ποδιά, και το τριβάλιτσο που φορά το 800ΜΤ στο περίπτερο της CFMOTO ανήκουν πιθανότατα στον έξτρα εξοπλισμό.
Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από την KYB, το ύψος σέλας είναι χαμηλό στα 825 mm, η μοτοσυκλέτα διαθέτει και σταμπιλιζατέρ, ενώ στο σαλόνι της Σανγκάης το 800ΜΤ παρουσιάστηκε και στις 2 εκδόσεις του, μια με 17άρες ζάντες με μπράτσα και μια με ζάντες με ακτίνες και μπροστινό 19 ιντσών.
Πηγή