CFMOTO 800MT 2021

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σατανάδες...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Οταν ειχα παει να παρω το δικο μου ο αντιπρόσωπος μου ειπε οτι θα προσπαθησουν η τιμη να ειναι κατω απο 9 ....

Sent from my LM-G810 using Tapatalk
Κάτω από 9? Καλόοοοο....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε πστμ απο ολα που θα μπορουσαν να αντιγραψουν οι Κινεζοι , την Χαρλευ πηγαν και αντεγραψαν???

Τουλαχιστον θα δειχνει ομορφο το 890 διπλα του...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Κοίτα που βρήκαν το ''κενό'' τις τιμής οι Κινέζοι και τώρα που απέκτησαν τεχνογνωσία και τεχνολογία βγήκαν στην αντεπίθεση.....
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Περιμένετε να δείτε σε λίγα χρονάκια.... Ερχεται κινεζική λαίλαπα, και όχι μόνο στις μοτοσυκλέτες αλλά γενικά στην παγκόσμια οικονομία.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Οι κινέζοι έρχονται δυναμικά.
Για να δουμε...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
Περιμένετε να δείτε σε λίγα χρονάκια.... Ερχεται κινεζική λαίλαπα, και όχι μόνο στις μοτοσυκλέτες αλλά γενικά στην παγκόσμια οικονομία.
Αυτό ήδη έχει γίνει, απλά τώρα γιγαντώνεται με αναπότρεπτο τρόπο. Προσωρινή λύση φαίνεται να είναι η κινεζοποίηση μισθών για ότι θα φτιάχνεται εντός Ευρώπης.
Τουλάχιστον είναι 100% Κινέζικο προϊόν. μάρκα και κατασκευή, έστω και με δανεική τεχνογνωσία. Φαίνεται ότι θα είναι και ποιοτική κατασκευή και όχι κινεζιά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
Ρε πστμ απο ολα που θα μπορουσαν να αντιγραψουν οι Κινεζοι , την Χαρλευ πηγαν και αντεγραψαν???

Τουλαχιστον θα δειχνει ομορφο το 890 διπλα του...
Πιο κοντά στο Norden μου βγάζει. Ξεγελάνε λίγο και τα καπάκια στα προβολάκια που τετραγωνίζουν τη μούρη.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
I2 κινητήρας 799cc, 94 ίππων και 7,85 kgm ροπής.

Σύστημα Ride by Wire, δικάναλο Cornering ABS & CBS, Riding Modes, Traction Control, Cruise Control, συνδεσιμότητα με δυνατότητες πλοήγησης.
Εργονομικοί διακόπτες, quickshifter, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, smart key, immobiliser, έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη οργάνων 7 ιντσών με IPS panel και ρύθμιση της θέσης της, φρένα της JJuan, ρεζερβουάρ καυσίμου 19 λίτρων.
Τα προβολάκια, τα θερμαινόμενα γκριπ, η θερμαινόμενη σέλα, τα κάγκελα κινητήρα, η ποδιά, και το τριβάλιτσο που φορά το 800ΜΤ στο περίπτερο της CFMOTO ανήκουν πιθανότατα στον έξτρα εξοπλισμό.

Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από την KYB, το ύψος σέλας είναι χαμηλό στα 825 mm, η μοτοσυκλέτα διαθέτει και σταμπιλιζατέρ, ενώ στο σαλόνι της Σανγκάης το 800ΜΤ παρουσιάστηκε και στις 2 εκδόσεις του, μια με 17άρες ζάντες με μπράτσα και μια με ζάντες με ακτίνες και μπροστινό 19 ιντσών.

Πηγή
 
Top Bottom