CFMOTO 800MT 2021

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
η απλη εκδοση με διαφορα αξεσουαρ φορτωμενο και με την ακραπα..που ομως δεν την δειχνει καθαρα...
τα καγκελα μαυρα και του πανε αρκετα...ωραιο βιντεακι
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr




Ήρθαν Ελλάδα τα πρώτα κομμάτια...

Στη τελευταία φωτό και το CLX-700 στην έκδοση Sport με την ακτινική Brembo Stylema μπροστά.
Καλές δουλειές εύχομαι...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
απ 1 απριλιου...ανοδος τιμης,οσοι εχουν παραγγειλει με την παλια..
αυξηση μεταφορικων κτλπ
παντως ακομα κρατημενη ειναι απ οτι ειδα σε αλλες χωρες

  • Sport : 8.990 €
  • Touring : 9.990 €
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως επειδή με απασχόλησε αυτή η μοτοσυκλέτα με την έλλειψη σοβαρών review και με περισσότερο υλικό από youtube από Κίνα, Αυστραλία, Μαλαισία, Φιλιππίνες, Ινδία κλπ κατέληξα στα εξής..

Η φιλοσοφία της ως μοτοσυκλέτα πλησιάζει περισσότερο σε ένα v-strom 1000 πάρα βεβαια σε ένα ktm 790 adventure.

Πρόκειται δηλαδή για μια σχετικά βαριά touring on-off ψηλό-βάρη αρκετά. Ο προσανατολισμός της προς χώμα ειναι περισσότερο προς την διέλευση και λιγότερο στο χωμάτινο touring προφανώς ειδικά με διαδρομές 150mm μπρος 160mm πισω.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 790 της ktm αρκετά δυνατός με λίγο λιγότερη ροπή κάπου 1kg. Η χαρτογράφηση λίγο νευρική χαμηλά ως 3000rpm με ερωτηματικό εδώ και κατανάλωση κάπου 6lt/100km

Θεση οδήγησης στα 825mm χαμηλή σχετικά αλλά φαρδιά σέλα συνεπώς μέτρια οφέλη για κοντούς. Όμως απ ότι είδα δεν θα ικανοποιήσει amyroukai και λοιπούς πλατυφυλους με μακρυά κλαδιά-ποδάρια καθώς η γωνία στα γόνατα με την στάνταρ σέλα τουλάχιστον ει αι λίγο κλειστή. Αυτό βέβαια φτιάχνει κάπως με την ψηλή εργοστασιακή η με βελτίωση στην υπάρχουσα.

Στα μείον στα πρώτα κομμάτια τουλάχιστον κάποιες αστοχίες στη λειτουργία του quickshifter κυρίως 2α σε 3η. Κάποιες λανθασμένες ενδείξεις στο gear indicator, κάπως σκληρό σασμάν με δυσκολία εύρεσης νεκρας ειδικά όσο είναι άστρωτο το μοτέρ (ισχύει το ίδιο στα ktm??)

Η δυναμη βγαίνει πιο ομαλά από το ktm τα φρένα ικανοποιητικά. Σε βάρος 231 κιλά γεμάτο και γενικά με έμφαση προς τουρισμό περισσότερο και λιγότερο commuting.

Συνεπως η μοτοσυκλέτα για μένα απευθύνεται σε αναβάτες τύπου vstrom, varadero, caponord η γενικα όσους θέλουν ένα εντυπωσιακό εργαλείο με άπειρες πολυτέλειες όπως cruise control θερμαινόμενες σέλες και γκριπς, cornering abs, εντυπωσιακή οθόνη tft με έμφαση στο touring και λιγότερο στη καθημερινή χρήση με λογική κατανάλωση. Και μια σχετική ικανότητα χωματινης χρήσης σίγουρα όχι εξειδικευμένης.

Να δούμε τώρα reviews ευρωπαϊκά σιγά σιγά και από χρήστες και στην Ελλάδα και να το δούμε και από κοντά στη πράξη.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
800 ευρώ λιγότερα δλδ από ένα Tenere 700...
Καλη φάση. Οι Κινέζοι εκτός των άλλων αντιγράφουν και τις τιμές.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
800 ευρώ λιγότερα δλδ από ένα Tenere 700...
Καλη φάση. Οι Κινέζοι εκτός των άλλων αντιγράφουν και τις τιμές.
Δεν έχει καμία σχέση σε εξοπλισμό όμως.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
800 ευρώ λιγότερα δλδ από ένα Tenere 700...
Καλη φάση. Οι Κινέζοι εκτός των άλλων αντιγράφουν και τις τιμές.
Cruise control, cornering abs, 95 άλογα, stabilizer, κάγκελα μπρος πίσω, full led, θερμαινόμενα γκριπς, θερμαινόμενη σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, κεντρικό σταντ, full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος πίσω, ακτινικές δαγκάνες μερικά από αυτά που δεν έχει το tenere και έχει το 800mt.

Δεν είναι καν ανταγωνιστές αυτές οι 2 άλλη φιλοσοφία αλλά να λέμε και τα αντικειμενικά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Cruise control, cornering abs, 95 άλογα, stabilizer, κάγκελα μπρος πίσω, full led, θερμαινόμενα γκριπς, θερμαινόμενη σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, κεντρικό σταντ, full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος πίσω, ακτινικές δαγκάνες μερικά από αυτά που δεν έχει το tenere και έχει το 800mt.

Δεν είναι καν ανταγωνιστές αυτές οι 2 άλλη φιλοσοφία αλλά να λέμε και τα αντικειμενικά.
Τις αναρτήσεις τις έχει.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Θα δούμε πώς θα πάει σε βάθος χρόνου σε αντοχή και αξιοπιστία με όλα αυτά τα κινέζικα μπλινμπλιν. Αν δεν τα πάρουν στο χέρι οι τολμηροί ιδιοκτήτες τους, θα έχω κάνει λάθος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα δούμε πώς θα πάει σε βάθος χρόνου σε αντοχή και αξιοπιστία με όλα αυτά τα κινέζικα μπλινμπλιν. Αν δεν τα πάρουν στο χέρι οι τολμηροί ιδιοκτήτες τους, θα έχω κάνει λάθος.
Δεν με απασχολεί τόσο το Κινέζικα μπλιν μπλιν ως χωρα προελευσης καθώς το 90-95% των ηλεκτρονικων σε όλες τις μοτοσυκλέτες made in China είναι. Το αν είναι πάνω απ το ράφι με απασχολεί περισσότερο και αυτό όπως έιπες θα το δείξει ο χρόνος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχει το tenere μπρος πίσω ρυθμίσεις προφορτιση, απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς? Αν ναι πάω πάσο σε αυτό.
Έχεις δίκιο, δεν έχει προφόρτιση εμπρός, ευτυχώς έχει επαρκώς σκληρό ελατήριο για τους περισσότερους. Συμπίεση επαναφορά έχει μπροστά και πλήρεις πίσω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχεις δίκιο, δεν έχει προφόρτιση εμπρός, ευτυχώς έχει επαρκώς σκληρό ελατήριο για τους περισσότερους. Συμπίεση επαναφορά έχει μπροστά και πλήρεις πίσω.
Α μια χαρά, Εντάξει μπροστά μια προφόρτιση την ρυθμίζεις, έτσι κι αλλιώς μια φορά θέλει ουσιαστικά. Βάζεις ένα τεφλονάκι προσθηκες ή στην ανάγκη αλλάζεις ελατήριο, έτσι κι αλλιώς αν είναι ακατάλληλο το ελατήριο και ρυθμιζόμενη να είναι η προφόρτιση το αλλάζεις,
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27




Ήρθαν Ελλάδα τα πρώτα κομμάτια...

Στη τελευταία φωτό και το CLX-700 στην έκδοση Sport με την ακτινική Brembo Stylema μπροστά.

Αν μη τι άλλο έχει πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση από το 790 μπροστά. Μου θυμίζει αρκετά το x adv 750.

Μακάρι να βγει καλό και βασικά αξιόπιστο, ώστε να το χαρεί ο κόσμος που θα το επιλέξει και βεβαίως βεβαίως να έχουμε περισσότερες επιλογές στο μέλλον στην αγορά των μεταχειρισμένων.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το μηχανακι δεν το συγκρινεις με τενερε,αλλα με τρεισερ 700
συμφωνω με τον βαγγελη στο που απευθυνεται και επειδη αυτο το κοινο δεν παταει καθολου χωμα,η εκδοση με τι χυτες ειναι μια χαρα..του κοτσαρεις και την ποδια απ το ακτινατο και εισαι κομπλε..τα αλλα τα προσθετεις σιγα σιγα,οπως διπλο σταντ,χουφτες κτλπ
 
Top Bottom