CFMOTO 800MT 2021

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
...

Έχεις δει τους γέρους στην ουρά στις τράπεζες, στα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας και όπου αλλού θέλουν να πληρώσουν λογαριασμούς. Πάντα βιάζονται... γεράσαμε Νικόλα!
Κρυβε λόγια, κρυβε λόγια!!!! :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το 800ΜΤ ενώ δε μου έκανε αρνητική εντύπωση από άποψη γενικότερου φινιρίσματος -εκτός από τα κάγκελα προστασίες που με τις τάπες μου θυμίζουν σιδερώστρα- όταν ανέβηκα πάνω μου φάνηκε πολύ βαπόρι στατικά. Είχα χρόνια να ανέβω σε μοτοσυκλέτα που να μου δώσει τέτοια αίσθηση. Ανέβηκα πριν και μετά από αυτό σε Tenere 700 & Tuareg 660 και ήταν χαοτική η διαφορά. ΟΚ, στο δρόμο μπορεί και να του κάνει καλό αυτό. Έχω περιέργεια να το οδηγήσω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως το 800ΜΤ ενώ δε μου έκανε αρνητική εντύπωση από άποψη γενικότερου φινιρίσματος -εκτός από τα κάγκελα προστασίες που με τις τάπες μου θυμίζουν σιδερώστρα- όταν ανέβηκα πάνω μου φάνηκε πολύ βαπόρι στατικά. Είχα χρόνια να ανέβω σε μοτοσυκλέτα που να μου δώσει τέτοια αίσθηση. Ανέβηκα πριν και μετά από αυτό σε Tenere 700 & Tuareg 660 και ήταν χαοτική η διαφορά. ΟΚ, στο δρόμο μπορεί και να του κάνει καλό αυτό. Έχω περιέργεια να το οδηγήσω.
Ίδια ακριβώς βαπορισια αίσθηση το 800mt στη καβάλα του με Africa 1100 adventure, Honda nt1100, Norden κλπ. Μεγάλες μοτοσυκλέτες, φαρδιές πολύ σέλες που ανοίγουν πολύ τα πόδια στο πάτημα, μεγάλοι όγκοι μπροστά, είναι να σου αρέσει η φάση. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και δεν ταιριάζει βέβαια και άριστα με το 1.75 μου. Οι πιο ψηλοί της παρέας τα βρήκαν πιο ωραία.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μαλάκας δε σημαίνει δυνατός στα φιλιππινεζικα, αλλά μεγάλος.

Αυτός μαρή είναι παλιος! Κάτι πιο φρέσκο;;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μαλάκας δε σημαίνει δυνατός στα φιλιππινεζικα, αλλά μεγάλος.

Αυτός μαρή είναι παλιος! Κάτι πιο φρέσκο;;
Τι παλιός μάνα μου...?
Στις Φιλιππίνες είναι...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τι παλιός μάνα μου...?
Στις Φιλιππίνες είναι...
Μέχρι να φτάσω θα έχει παλιώσει, άσε που εγώ με μαλ@κες δεν μπλέκω :p
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μέχρι να φτάσω θα έχει παλιώσει, άσε που εγώ με μαλ@κες δεν μπλέκω :p
Ούτε εσύ θα έρθεις στο τροφυ???
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το χρήμα πρέπει να γυρνάει Νικόλα :D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ίδια ακριβώς βαπορισια αίσθηση το 800mt στη καβάλα του με Africa 1100 adventure, Honda nt1100, Norden κλπ. Μεγάλες μοτοσυκλέτες, φαρδιές πολύ σέλες που ανοίγουν πολύ τα πόδια στο πάτημα, μεγάλοι όγκοι μπροστά, είναι να σου αρέσει η φάση. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και δεν ταιριάζει βέβαια και άριστα με το 1.75 μου. Οι πιο ψηλοί της παρέας τα βρήκαν πιο ωραία.
Η δικιά μου εντύπωση είναι καμία σχέση με Africa και σίγουρα καμία αίσθηση με Norden. Πάντα μιλάω στατικά. Norden κούμπωσα αρκετά καλά πάνω του και μου άρεσε η αίσθηση του, δεν είχε σε καμία περίπτωση το ψηλόβαρο του 800MT.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η δικιά μου εντύπωση είναι καμία σχέση με Africa και σίγουρα καμία αίσθηση με Norden. Πάντα μιλάω στατικά. Norden κούμπωσα αρκετά καλά πάνω του και μου άρεσε η αίσθηση του, δεν είχε σε καμία περίπτωση το ψηλόβαρο του 800MT.
Για τη θέση οδήγησης εγώ αναφέρθηκα. Φαρδιες σέλες, πιο δύσκολο πάτημα κάτω και αίσθηση πως η μοτοσυκλέτα ει αι μεγάλη. Εσύ πως κατάλαβες το ψηλοβαρο σε όλες αυτές τις μηχανές? Τις έγειρες δεξιά αριστερά εννοείς στατικα? Το Africa 1100 adventure θυμάμαι μάλιστα ήταν στο διπλό.

Σε κάθε περίπτωση αυτά φαίνονται όλα στο δρόμο, τώρα στατικα λίγα πράγματα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για τη θέση οδήγησης εγώ αναφέρθηκα. Φαρδιες σέλες, πιο δύσκολο πάτημα κάτω και αίσθηση πως η μοτοσυκλέτα ει αι μεγάλη. Εσύ πως κατάλαβες το ψηλοβαρο σε όλες αυτές τις μηχανές? Τις έγειρες δεξιά αριστερά εννοείς στατικα? Το Africa 1100 adventure θυμάμαι μάλιστα ήταν στο διπλό.

Σε κάθε περίπτωση αυτά φαίνονται όλα στο δρόμο, τώρα στατικα λίγα πράγματα.
Το Africa το έχω οδηγήσει και το έχω περάσει από το μικροσκόπιο. Συνεχίζω να το βλέπω ως το ομορφότερο On/Off σήμερα, αλλά δε θα το αγόραζα γιατί για τα δικά μου γούστα του λείπει ο χαρακτήρας (κινητήρας). Δεν είχα σε καμία από αυτές τις μοτοσυκλέτες πρόβλημα με το πάτημα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το Africa το έχω οδηγήσει και το έχω περάσει από το μικροσκόπιο. Συνεχίζω να το βλέπω ως το ομορφότερο On/Off σήμερα, αλλά δε θα το αγόραζα γιατί για τα δικά μου γούστα του λείπει ο χαρακτήρας (κινητήρας). Δεν είχα σε καμία από αυτές τις μοτοσυκλέτες πρόβλημα με το πάτημα.
Κι εγώ είχα οδηγήσει εκτενώς το Africa 1000 το απλό το οποίο ήταν και εύκολο και ωραίο στο χωμα αλλά το 1100 adventure μου φάνηκε κυρίως λόγω σέλας δύσκολα προσβάσιμο και θηριώδες. Για το πάτημα του και το ζύγισμα δεν αμφιβάλλω πως θα είναι πολύ ωραίο. Για το 800mt άμα το οδηγήσω θα έχω άποψη.
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Το Africa το έχω οδηγήσει και το έχω περάσει από το μικροσκόπιο. Συνεχίζω να το βλέπω ως το ομορφότερο On/Off σήμερα, αλλά δε θα το αγόραζα γιατί για τα δικά μου γούστα του λείπει ο χαρακτήρας (κινητήρας). Δεν είχα σε καμία από αυτές τις μοτοσυκλέτες πρόβλημα με το πάτημα.
Αν θυμάμαι καλά στο test ride που έχεις γράψει κάπου στο θέμα του ATAS1100 έχεις ύψος 1.80 σωστά;

Το ίδιο ύψος έχω και εγώ και πατούσα (στην έκθεση) με τις μύτες η ελαφρώς κλίση στο κάθε πόδι που πατάει κάτω φουλ.Δεν θυμάμαι σε ποια θέση ήταν η σέλα στην έκθεση γμτ.Αν ήταν στην ψηλή θέση όλα καλώς γιατί μου φάνηκε κάπως που δεν πατούσα με τα δύο πόδια γερά κάτω στο Άφρικα...

Στο cfmoto 800 (για να είμαι και on topic)νομίζω λίγο καλύτερο το πάτημα αλλά πάλι όχι φουλ πόδι κάτω με τα δύο.

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν θυμάμαι καλά στο test ride που έχεις γράψει κάπου στο θέμα του ATAS1100 έχεις ύψος 1.80 σωστά;

Το ίδιο ύψος έχω και εγώ και πατούσα (στην έκθεση) με τις μύτες η ελαφρώς κλίση στο κάθε πόδι που πατάει κάτω φουλ.Δεν θυμάμαι σε ποια θέση ήταν η σέλα στην έκθεση γμτ.Αν ήταν στην ψηλή θέση όλα καλώς γιατί μου φάνηκε κάπως που δεν πατούσα με τα δύο πόδια γερά κάτω στο Άφρικα...

Στο cfmoto 800 (για να είμαι και on topic)νομίζω λίγο καλύτερο το πάτημα αλλά πάλι όχι φουλ πόδι κάτω με τα δύο.

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν με απασχόλησε ποτέ το ύψος σε μια μοτοσυκλέτα και σίγουρα δεν με απασχόλησε ποτέ αν πατάνε καλά κάτω και τα δυο πόδια. Αν πατάει καλά το ένα πόδι είμαι μια χαρά, λειτουργεί ως αυτοματισμός μου. Θέμα χειρισμού είναι, τίποτα περισσότερο.
Από εκεί και πέρα αυτό δεν με εμποδίζει να αντιληφθώ που βρίσκεται το βάρος σε μια μοτοσυκλέτα ακόμη και σε μια ψηλή μοτοσυκλέτα.
Στην έκθεση δεν ανέβηκα -για την ακρίβεια δεν πλησίασα καν- στην Africa αλλά έχω την αίσθηση ότι την έχω απομνημονεύσει πολύ καλά, μιλάω πάντα για 1100 AS. Την οδήγησα περίπου 1,5 ώρα και ασχολήθηκα μαζί της και στατικά.

Όπως έγραψα το βάρος μιας μοτοσυκλέτας για εμένα δεν είναι απαραίτητα ανασταλτικός παράγοντας, για τουριστική χρήση το θέλω κιόλας. Το ζητούμενο είναι να είναι καλοζυγισμένη μια μοτοσυκλέτα και να "ακούει" καλά το σύνολο αναρτήσεων/πλαισίου. Επομένως θα περιμένω την ευκαιρία να οδηγήσω ένα CFMOTO800MT και μακάρι να είναι καλύτερο από αυτό που νομίζω.
 
Top Bottom