Κρυβε λόγια, κρυβε λόγια!!!!...
Έχεις δει τους γέρους στην ουρά στις τράπεζες, στα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας και όπου αλλού θέλουν να πληρώσουν λογαριασμούς. Πάντα βιάζονται... γεράσαμε Νικόλα!
Κρυβε λόγια, κρυβε λόγια!!!!...
Έχεις δει τους γέρους στην ουρά στις τράπεζες, στα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας και όπου αλλού θέλουν να πληρώσουν λογαριασμούς. Πάντα βιάζονται... γεράσαμε Νικόλα!
Ίδια ακριβώς βαπορισια αίσθηση το 800mt στη καβάλα του με Africa 1100 adventure, Honda nt1100, Norden κλπ. Μεγάλες μοτοσυκλέτες, φαρδιές πολύ σέλες που ανοίγουν πολύ τα πόδια στο πάτημα, μεγάλοι όγκοι μπροστά, είναι να σου αρέσει η φάση. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και δεν ταιριάζει βέβαια και άριστα με το 1.75 μου. Οι πιο ψηλοί της παρέας τα βρήκαν πιο ωραία.Πάντως το 800ΜΤ ενώ δε μου έκανε αρνητική εντύπωση από άποψη γενικότερου φινιρίσματος -εκτός από τα κάγκελα προστασίες που με τις τάπες μου θυμίζουν σιδερώστρα- όταν ανέβηκα πάνω μου φάνηκε πολύ βαπόρι στατικά. Είχα χρόνια να ανέβω σε μοτοσυκλέτα που να μου δώσει τέτοια αίσθηση. Ανέβηκα πριν και μετά από αυτό σε Tenere 700 & Tuareg 660 και ήταν χαοτική η διαφορά. ΟΚ, στο δρόμο μπορεί και να του κάνει καλό αυτό. Έχω περιέργεια να το οδηγήσω.
Τι παλιός μάνα μου...?Μαλάκας δε σημαίνει δυνατός στα φιλιππινεζικα, αλλά μεγάλος.
Αυτός μαρή είναι παλιος! Κάτι πιο φρέσκο;;
Μέχρι να φτάσω θα έχει παλιώσει, άσε που εγώ με μαλ@κες δεν μπλέκωΤι παλιός μάνα μου...?
Στις Φιλιππίνες είναι...
Ούτε εσύ θα έρθεις στο τροφυ???Μέχρι να φτάσω θα έχει παλιώσει, άσε που εγώ με μαλ@κες δεν μπλέκω
Τι, πάλι bmw θα ψωνίσουμε;;;;
Άστα, ξέρει το κράτος και μας κάνει να το γυρνάμε αναγκαστικά!!!!!Το χρήμα πρέπει να γυρνάει Νικόλα
Φιλαράκι.... έχω BMW... το καλό, το Ιταλικό!
Η δικιά μου εντύπωση είναι καμία σχέση με Africa και σίγουρα καμία αίσθηση με Norden. Πάντα μιλάω στατικά. Norden κούμπωσα αρκετά καλά πάνω του και μου άρεσε η αίσθηση του, δεν είχε σε καμία περίπτωση το ψηλόβαρο του 800MT.Ίδια ακριβώς βαπορισια αίσθηση το 800mt στη καβάλα του με Africa 1100 adventure, Honda nt1100, Norden κλπ. Μεγάλες μοτοσυκλέτες, φαρδιές πολύ σέλες που ανοίγουν πολύ τα πόδια στο πάτημα, μεγάλοι όγκοι μπροστά, είναι να σου αρέσει η φάση. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και δεν ταιριάζει βέβαια και άριστα με το 1.75 μου. Οι πιο ψηλοί της παρέας τα βρήκαν πιο ωραία.
Για τη θέση οδήγησης εγώ αναφέρθηκα. Φαρδιες σέλες, πιο δύσκολο πάτημα κάτω και αίσθηση πως η μοτοσυκλέτα ει αι μεγάλη. Εσύ πως κατάλαβες το ψηλοβαρο σε όλες αυτές τις μηχανές? Τις έγειρες δεξιά αριστερά εννοείς στατικα? Το Africa 1100 adventure θυμάμαι μάλιστα ήταν στο διπλό.Η δικιά μου εντύπωση είναι καμία σχέση με Africa και σίγουρα καμία αίσθηση με Norden. Πάντα μιλάω στατικά. Norden κούμπωσα αρκετά καλά πάνω του και μου άρεσε η αίσθηση του, δεν είχε σε καμία περίπτωση το ψηλόβαρο του 800MT.
Όχι αν είσαι νεκροφιλοςΣυνηθισε το γιατί από δω και πέρα μόνο τέτοια θα βλέπεις.
Το Africa το έχω οδηγήσει και το έχω περάσει από το μικροσκόπιο. Συνεχίζω να το βλέπω ως το ομορφότερο On/Off σήμερα, αλλά δε θα το αγόραζα γιατί για τα δικά μου γούστα του λείπει ο χαρακτήρας (κινητήρας). Δεν είχα σε καμία από αυτές τις μοτοσυκλέτες πρόβλημα με το πάτημα.Για τη θέση οδήγησης εγώ αναφέρθηκα. Φαρδιες σέλες, πιο δύσκολο πάτημα κάτω και αίσθηση πως η μοτοσυκλέτα ει αι μεγάλη. Εσύ πως κατάλαβες το ψηλοβαρο σε όλες αυτές τις μηχανές? Τις έγειρες δεξιά αριστερά εννοείς στατικα? Το Africa 1100 adventure θυμάμαι μάλιστα ήταν στο διπλό.
Σε κάθε περίπτωση αυτά φαίνονται όλα στο δρόμο, τώρα στατικα λίγα πράγματα.
Κι εγώ είχα οδηγήσει εκτενώς το Africa 1000 το απλό το οποίο ήταν και εύκολο και ωραίο στο χωμα αλλά το 1100 adventure μου φάνηκε κυρίως λόγω σέλας δύσκολα προσβάσιμο και θηριώδες. Για το πάτημα του και το ζύγισμα δεν αμφιβάλλω πως θα είναι πολύ ωραίο. Για το 800mt άμα το οδηγήσω θα έχω άποψη.Το Africa το έχω οδηγήσει και το έχω περάσει από το μικροσκόπιο. Συνεχίζω να το βλέπω ως το ομορφότερο On/Off σήμερα, αλλά δε θα το αγόραζα γιατί για τα δικά μου γούστα του λείπει ο χαρακτήρας (κινητήρας). Δεν είχα σε καμία από αυτές τις μοτοσυκλέτες πρόβλημα με το πάτημα.
Αν θυμάμαι καλά στο test ride που έχεις γράψει κάπου στο θέμα του ATAS1100 έχεις ύψος 1.80 σωστά;Το Africa το έχω οδηγήσει και το έχω περάσει από το μικροσκόπιο. Συνεχίζω να το βλέπω ως το ομορφότερο On/Off σήμερα, αλλά δε θα το αγόραζα γιατί για τα δικά μου γούστα του λείπει ο χαρακτήρας (κινητήρας). Δεν είχα σε καμία από αυτές τις μοτοσυκλέτες πρόβλημα με το πάτημα.
Δεν με απασχόλησε ποτέ το ύψος σε μια μοτοσυκλέτα και σίγουρα δεν με απασχόλησε ποτέ αν πατάνε καλά κάτω και τα δυο πόδια. Αν πατάει καλά το ένα πόδι είμαι μια χαρά, λειτουργεί ως αυτοματισμός μου. Θέμα χειρισμού είναι, τίποτα περισσότερο.Αν θυμάμαι καλά στο test ride που έχεις γράψει κάπου στο θέμα του ATAS1100 έχεις ύψος 1.80 σωστά;
Το ίδιο ύψος έχω και εγώ και πατούσα (στην έκθεση) με τις μύτες η ελαφρώς κλίση στο κάθε πόδι που πατάει κάτω φουλ.Δεν θυμάμαι σε ποια θέση ήταν η σέλα στην έκθεση γμτ.Αν ήταν στην ψηλή θέση όλα καλώς γιατί μου φάνηκε κάπως που δεν πατούσα με τα δύο πόδια γερά κάτω στο Άφρικα...
Στο cfmoto 800 (για να είμαι και on topic)νομίζω λίγο καλύτερο το πάτημα αλλά πάλι όχι φουλ πόδι κάτω με τα δύο.
Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk