CFMOTO 800MT 2021

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Λοιπόν....
Δε ξερω να τα περιγράφω ρομαντικά, όμως σίγουρα θα είμαι απλός, σαφέστατος και θα τα πω τσεκουρατα (οχι δεν είμαι στρατιωτικός):p
Ένα ευχαριστώ στον πολυ καλο φιλο Θανοτριπερ, που μου έκλεισε το ραντεβού, μιας και καιρό το μελετούσαμε, αλλα το είχα ξεχάσει....
Γενικότερα δεν κάνω test ride, μου είχε σφηνωθει όμως να το οδηγήσω απλα για να καταλάβω γιατί κάποιος μπορεί να είναι αρνητικός σε άγνωστο για εμάς brand, χωρις να έχει καν οδηγήσει.
Για να μη κουράζω άσκοπα, βρισκόμαστε, ο Θάνος παίρνει το 650 ,εγω το 800 και ξεκινάμε....
Πάτημα της μίζας και κινητήρας ψιλοθορυβωδης αλλα καλοκουρδισμενος....κτμ δλδ
Οποιος έχει-είχε θα το νοιωσει αμέσως .
Συμπλεκτης βούτυρο, σασμάν επίσης...
Και ξεκινάμε
Ψάχνω για κανα χιλιόμετρο να βρω θέση που θα βολευτώ, και τη βρίσκω..
Πολυ καλη θέση οδήγησης, στα δικά μου θελω θα την ψηλωνα τη σελα 3 cm(1.87 γαρ) και θα εφερνα ενα κλικ το τιμόνι προς τα εμπρός, και θα ήμουνα ο Σωτος ο ευτυχισμένος.
Ανεμοκαλυψη κλπ δε με απασχόλησε, καθότι ουδέποτε ασχολήθηκα με αυτό σε κανένα μηχανάκι, δε με προβλημάτισε κατι οποτε δε τη ψυρισα τη μαϊμού που λεμε ετσι απλα..
Φρενα....
Όπως γνωρίζετε, ακτινικές, με ωραίο αρχικό δάγκωμα, δύναμη και αίσθηση.
Δε με.χαλασαν καθόλου και σε τπτ,όσο ζητάς από την μανετα σου δίνουν, όμορφα και ωραία
Αναρτήσεις.....
Δεν είναι wp ,αλλα δε με χάλασε τπτ μα τπτ,οκ θα έδινα κανα κλικ πισω στο ελατήριο και στην απόσβεση συμπίεσης, αλλα και παλι οκ
Κινητήρας..
Δεν εχω οδηγήσει 790,όμως το μοτέρ ειναι ικανοποιητικότατο, πολυ γκάζι, μια 3η όνειρο που πιάνει 140-150 για πλάκα ,
Δε ξερω από ride by wire, πρωτη φορά οδηγησα, αλλα δε χαλάστηκα, νταξει ξενίζει αλλα ολα οκ,συνήθεια ειναι.
Ο ψεκασμός οντως εχει ένα θεματακι, νοιώθεις οτι θελει να βηξει, να κλασει κλπ, αλλα δε το ένοιωσα στο βαθμό που εχω διαβάσει οχι μονο εδώ, αλλα γενικότερα
Οποιος ειχε 990 δε θα του δώσει σημασία σίγουρα,(θα το διορθώσουν είμαι βέβαιος)ούτε εμένα με χάλασε προσωπικά.
Σταθερότατο στα πολλά, και στρίβει με τη σκέψη, ετσι απλά
Ποιότητα κατασκευής...
Όλα μια χαρά δείχνουν, προσωπικά δεν είμαι ειδικός σε πλαστικά, βαφές κλπ, οπότε δεν εχω να πω κάτι αρνητικό.
Περί οθόνης, ενδείξεων κλπ,δεν ασχολήθηκα, δε με.θαμπωνουν αυτα,επικεντρωθηκα στην οδήγηση.
Προσωπικα αν ήθελα ένα μηχανάκι αμιγώς τουριστικό να αγοράσω αύριο, ναι θα το αγόραζα,χωρίς πολλά πολλά
Επίσης θεωρώ αφου το οδηγησα, οτι ειναι άδικο να συγκρίνεται μια μοτο των 9000 ευρώ, με άλλες πολυ ακριβότερες,ας συγκριθεί με οτι πουλιέται σε πάνω κάτω ίδια χρήματα, κερδίζει ματς από τα αποδυτήρια....
Αν είχε αλλο σήμα, θα προπούλαγε αβέρτα και σε άλλη τιμή....
Προσωπική άποψη εκφράζω
Μερσι
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα σου πω τώρα κάτι κουφό.. Μου έστειλε μην ένα παιδί από τη cfmoto ομάδα κουβεντιάσαμε λίγο και μου είπε το εξής. Έχει ένα σύστημα το μηχανάκι δεν ξέρω πως διάολο μέσω gps η κάρτα Sim έχει το όργανο που έχει επικοινωνια αν θες και με το κινητό σου και σου δίνει live αναφορά





Μάλιστα επειδή κάτι δεν πήγαινε καλά με την ώρα στο όργανο έβγαλαν ένα update. Τον πήραν τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία τιυ είπαν βγάλε σε παρακαλώ το μηχανάκι στο δρόμο (wtf) και μέσω του οργάνου του έκαναν update από απόσταση στο firmware και έφτιαξε η ώρα!! Tesla κόλπα ο Κινεζος έχουμε να δούμε πολλά.
Όχι ρπστμ :eek:!!!!
Δεν θα μπορούμε ούτε μια ληστεία να κάνουμε με αυτό το χρέπι :p!!!!
Θα ξέρουν ΟΛΟΙ που πήγαμε, πόση ώρα κάτσαμε, τι διαδρομή κάναμε.......
Βρε, ρόδα τσάντα και κοπάνα..... ΧΤ του '90 και ξερό ψωμί :laugh:!!!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στο 700CLX όταν έγραψα ότι ο ψεκασμός στο rain κάνει νερά δεν εννοούσα πάντως διακοπές. απλά ηταν καπως διαφορετική η αίσθηση...πιο αργή απόκριση καπως σαν με χρονοκαθυστερηση σαν να ειναι μπουκωμένο το μηχανάκι, σαν να το κοβει κατι. ισως φταίει και η αισθηση του rbw...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτή είναι η φιλοσοφία του rain mode, να έχει αργή απόκριση.
Επίσης λογικό να κάνει νερά, rain mode είναι.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ολα τα rain εχουν αργη αποκριση,σαν να μην υπαρχει γκαζι στην αρχη της γκαζιερας
εδιαφερουσα η συγκριση ψεκασμου με το 990 του σωτηρη
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Λοιπόν....
Δε ξερω να τα περιγράφω ρομαντικά, όμως σίγουρα θα είμαι απλός, σαφέστατος και θα τα πω τσεκουρατα (οχι δεν είμαι στρατιωτικός):p
Ένα ευχαριστώ στον πολυ καλο φιλο Θανοτριπερ, που μου έκλεισε το ραντεβού, μιας και καιρό το μελετούσαμε, αλλα το είχα ξεχάσει....
Γενικότερα δεν κάνω test ride, μου είχε σφηνωθει όμως να το οδηγήσω απλα για να καταλάβω γιατί κάποιος μπορεί να είναι αρνητικός σε άγνωστο για εμάς brand, χωρις να έχει καν οδηγήσει.
Για να μη κουράζω άσκοπα, βρισκόμαστε, ο Θάνος παίρνει το 650 ,εγω το 800 και ξεκινάμε....
Πάτημα της μίζας και κινητήρας ψιλοθορυβωδης αλλα καλοκουρδισμενος....κτμ δλδ
Οποιος έχει-είχε θα το νοιωσει αμέσως .
Συμπλεκτης βούτυρο, σασμάν επίσης...
Και ξεκινάμε
Ψάχνω για κανα χιλιόμετρο να βρω θέση που θα βολευτώ, και τη βρίσκω..
Πολυ καλη θέση οδήγησης, στα δικά μου θελω θα την ψηλωνα τη σελα 3 cm(1.87 γαρ) και θα εφερνα ενα κλικ το τιμόνι προς τα εμπρός, και θα ήμουνα ο Σωτος ο ευτυχισμένος.
Ανεμοκαλυψη κλπ δε με απασχόλησε, καθότι ουδέποτε ασχολήθηκα με αυτό σε κανένα μηχανάκι, δε με προβλημάτισε κατι οποτε δε τη ψυρισα τη μαϊμού που λεμε ετσι απλα..
Φρενα....
Όπως γνωρίζετε, ακτινικές, με ωραίο αρχικό δάγκωμα, δύναμη και αίσθηση.
Δε με.χαλασαν καθόλου και σε τπτ,όσο ζητάς από την μανετα σου δίνουν, όμορφα και ωραία
Αναρτήσεις.....
Δεν είναι wp ,αλλα δε με χάλασε τπτ μα τπτ,οκ θα έδινα κανα κλικ πισω στο ελατήριο και στην απόσβεση συμπίεσης, αλλα και παλι οκ
Κινητήρας..
Δεν εχω οδηγήσει 790,όμως το μοτέρ ειναι ικανοποιητικότατο, πολυ γκάζι, μια 3η όνειρο που πιάνει 140-150 για πλάκα ,
Δε ξερω από ride by wire, πρωτη φορά οδηγησα, αλλα δε χαλάστηκα, νταξει ξενίζει αλλα ολα οκ,συνήθεια ειναι.
Ο ψεκασμός οντως εχει ένα θεματακι, νοιώθεις οτι θελει να βηξει, να κλασει κλπ, αλλα δε το ένοιωσα στο βαθμό που εχω διαβάσει οχι μονο εδώ, αλλα γενικότερα
Οποιος ειχε 990 δε θα του δώσει σημασία σίγουρα,(θα το διορθώσουν είμαι βέβαιος)ούτε εμένα με χάλασε προσωπικά.
Σταθερότατο στα πολλά, και στρίβει με τη σκέψη, ετσι απλά
Ποιότητα κατασκευής...
Όλα μια χαρά δείχνουν, προσωπικά δεν είμαι ειδικός σε πλαστικά, βαφές κλπ, οπότε δεν εχω να πω κάτι αρνητικό.
Περί οθόνης, ενδείξεων κλπ,δεν ασχολήθηκα, δε με.θαμπωνουν αυτα,επικεντρωθηκα στην οδήγηση.
Προσωπικα αν ήθελα ένα μηχανάκι αμιγώς τουριστικό να αγοράσω αύριο, ναι θα το αγόραζα,χωρίς πολλά πολλά
Επίσης θεωρώ αφου το οδηγησα, οτι ειναι άδικο να συγκρίνεται μια μοτο των 9000 ευρώ, με άλλες πολυ ακριβότερες,ας συγκριθεί με οτι πουλιέται σε πάνω κάτω ίδια χρήματα, κερδίζει ματς από τα αποδυτήρια....
Αν είχε αλλο σήμα, θα προπούλαγε αβέρτα και σε άλλη τιμή....
Προσωπική άποψη εκφράζω
Μερσι
Φίλε..να κάνετε μαζί με τον Βαγγέλη test ride...θα έχει ενδιαφέρον..
Ο ένας Ελύτης ο άλλος Καββαδίας..
Λιτός κ στοχευμένος στην ουσία.. ωραίος εσύ.. ακόμα πιο ωραίο το μηχανάκι..
Άντε να μαζέψουμε κάνα φράγκο να το πάρουμε..!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ακόμη και από τα θετικά που διαβάζω το ένστικτό μου στη συγκεκριμένη κατηγορία θα με οδηγούσε εύκολα στο NC750X με το DCT (στα ίδια χρήματα).
Γιατί χωμάτινο δεν το λες, όπως και το NC φυσικά.
Μετά από 2-3-4 χρόνια ύπαρξης στην αγορά και με τις απαραίτητες μικροβελτιώσεις που αναφερθήκαν ως ανάγκη "μπορεί" (δύσκολο) να έριχνα νερό στο κρασί μου.
Κατά τα άλλα ωραία review από όλους, αναλυτικά και προσφέρουν πληροφορία. Μπράβο σε όλους σας.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ακόμη και από τα θετικά που διαβάζω το ένστικτό μου στη συγκεκριμένη κατηγορία θα με οδηγούσε εύκολα στο NC750X με το DCT (στα ίδια χρήματα).
Γιατί χωμάτινο δεν το λες, όπως και το NC φυσικά.
Μετά από 2-3-4 χρόνια ύπαρξης στην αγορά και με τις απαραίτητες μικροβελτιώσεις που αναφερθήκαν ως ανάγκη "μπορεί" (δύσκολο) να έριχνα νερό στο κρασί μου.
Κατά τα άλλα ωραία review από όλους, αναλυτικά και προσφέρουν πληροφορία. Μπράβο σε όλους σας.
Έτσι, κράτησε τις Θερμοπύλες!!!!! Κράτα γερά :laugh:
 

Dev1l

Μέλος
Περιοχή
Κεντρική Μακεδονία
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
CFMOTO 800MT Touring 2022
Η ζελατίνα αλλάζει, στο aliexpress ξεκίνησαν να βγάζουν κιόλας, θέμα χρόνου είναι να λυθεί το θέμα με τον αέρα.

FYI, αναμένεται update για την χαρτογράφηση (αυτό βέβαια δεν με ανησυχεί καθόλου λόγο οτι όλο και κάποιος θα βγάλει πρόγραμμα, ήδη εργάζεται ένας αυστραλός πάνω σε αυτό), επιλεκτική απενεργοποίηση του ABS και μερικές ακόμα προσθήκες, πιθανών και TC.

Αναφέρονται μεταξύ άλλων πως με Decat & ίσως φίλτρο η μηχανή γίνεται πιο smooth στο γκάζι (σίγουρα με το decat στρώνει λίγο), όχι πολύ μεγάλη διαφορά αλλά είναι ικανοποιητική και αισθητή, αναμονή για νέους χάρτες μέσω update. Η cfmoto απάντησε σε email αυστραλού πως εργάζεται για την προσθήκη της επιλεκτικής απενεργοποίησης του ABS, μια βόλτα στο facebook στην Αυστραλιανή ομάδα θα σας γεμίσει με πληροφορίες.

Εγώ απλά πιστεύω οτι με ένα sw update θα στρώσουν όλα, λίγος χρόνος και υπομονή χρειάζεται, πάντως η εταιρία δείχνει να πατάει καλά στα πόδια της, προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα και τα παράπονα. Κάτι μου λέει οτι λόγο περιορισμών EU5 γίνονται αυτές η μπανανιές.

Εν αναμονή λοιπόν να δούμε τι θα γίνει...
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Διαβάζοντας όλες τις ωραίες αναλύσεις εδώ, έχω να προσθέσω ένα πράγμα που συνήθως δεν αναφέρεται ξεκάθαρα, γενικά για τους κινέζους.
Μένουμε συνηθως, στη λεζα της μαζικής παραγωγής με σκλάβους, clopyright και φτωχής ποιότητας και υλικών. Αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι έχει τεράστιο πνευματικό κεφάλαιο όσον αφορά όλα τα ήδη του engineering. Θυμάμαι ακόμα και 15-20 χρόνια πριν να βλέπω ντοκυμαντέρ για megastructures , γέφυρες τούνελ εργαλεία που ήταν πολύ πιο μπροστά από ότι έκανε ο υπόλοιπος κόσμος. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα κολλήσουν στα μηχανάκια.
αλλωστε και για να κανείς reverse engineering κάτι, ίσως είναι και πιο πολύπλοκο.
Αν θέλουν να πάρουν κεφάλι θα το πάρουν, έχουν και την τεχνογνωσία και τα μέσα και την υπομονή.
Για να μην μιλήσω για δυκτια μεταφορών, γεωπολιτικά κτλπ.
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Διαβάζοντας όλες τις ωραίες αναλύσεις εδώ, έχω να προσθέσω ένα πράγμα που συνήθως δεν αναφέρεται ξεκάθαρα, γενικά για τους κινέζους.
Μένουμε συνηθως, στη λεζα της μαζικής παραγωγής με σκλάβους, clopyright και φτωχής ποιότητας και υλικών. Αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι έχει τεράστιο πνευματικό κεφάλαιο όσον αφορά όλα τα ήδη του engineering. Θυμάμαι ακόμα και 15-20 χρόνια πριν να βλέπω ντοκυμαντέρ για megastructures , γέφυρες τούνελ εργαλεία που ήταν πολύ πιο μπροστά από ότι έκανε ο υπόλοιπος κόσμος. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα κολλήσουν στα μηχανάκια.
αλλωστε και για να κανείς reverse engineering κάτι, ίσως είναι και πιο πολύπλοκο.
Αν θέλουν να πάρουν κεφάλι θα το πάρουν, έχουν και την τεχνογνωσία και τα μέσα και την υπομονή.
Για να μην μιλήσω για δυκτια μεταφορών, γεωπολιτικά κτλπ.
Άσχετο με το μηχανάκι, άλλα μιας και ανεφερες Κινέζους και engineering, όντας structural engineer, ούτε στο πανεπηστήμιο, ούτε σε καμιά χώρα που δούλεψα ποτέ δεν συνάντησα ικανό κινέζο μηχανικό (ούτε καν στην Αυστραλία, που έχει μεγάλο πλυθησμό). Δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για το ποιόν τους, άλλα σίγουρα στα Δισεκατομμύρια οι εξαιρέσεις του κανόνα είναι αρκετοί για να κάνουν κάτι σωστό. Οι υπόλοιποι είναι καθαρά trial and error.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Άσχετο με το μηχανάκι, άλλα μιας και ανεφερες Κινέζους και engineering, όντας structural engineer, ούτε στο πανεπηστήμιο, ούτε σε καμιά χώρα που δούλεψα ποτέ δεν συνάντησα ικανό κινέζο μηχανικό (ούτε καν στην Αυστραλία, που έχει μεγάλο πλυθησμό). Δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για το ποιόν τους, άλλα σίγουρα στα Δισεκατομμύρια οι εξαιρέσεις του κανόνα είναι αρκετοί για να κάνουν κάτι σωστό. Οι υπόλοιποι είναι καθαρά trial and error.
Υπαρχουν πολλα ντοκυμαντερ, αν ψαξεις θα τα βρεις, αλλα για να μην ποσταρω ωριαια βιντεο, παρε αυτο το 10 λεπτο που δεν ειναι και απο κινεζους φτιαγμενο.
Σαν structural engineer νομιζω θα το βρεις ενδιαφερον. Ισως σε κανει να αναθεωρησεις κιολας.

How China Builds So Fast - YouTube
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει μια δομική κατασκευή με τη μηχανολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης;
Στο μεταξύ κάτι κατάδικο τους σε κινητήρα δεν έχουμε δει.

Το "δε μπορώ να πιστέψω ότι θα κολλήσουν στα μηχανάκια" είναι θεωρία, σε συνδυασμό δε με το "έχουν τη τεχνογνωσία" μπορεί να ταιριάζει αλλά αυτή τεχνογνωσία είναι κλεμμένη και κουμπωμένη με το "καλά να πάθουμε" που λέω εγώ και που με τη σειρά του αποτελεί τη συνέχεια του "αν θέλουν να πάρουν κεφάλι θα το πάρουν" (φυσικά και θέλουν και ξανά-μανά καλά να πάθουμε).

Οι δυτικοί στο βωμό της απληστίας της κερδοφορίας ζούνε το "με τα χεράκια μας βγάλαμε τα ματάκια μας".

Να σου δείξω εγώ ντοκιμαντέρ για τους όρους εργασίας των εργαζομένων της apple στη Κίνα να χαρούν τα ματάκια όλου του κόσμου.

Στο παρελθόν είχα αναφερθεί για τη ταχύτητα ανάπτυξης μέσω αντιγραφής από τους Ιάπωνες. Η διαφορά είναι ότι αυτοί τα κατάφεραν σε λιγότερο από 10ετία και με το καλημέρα έδωσαν αξιοπιστία, ενώ οι Κινέζοι έχουν 3-4 δεκαετίες που μας πλασάρουν σκουπίδια μέχρι να φτάσουν σε ένα αποδεκτό βαθμό ποιότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άσχετο όλο αυτό με τους όρους εργασίας του απλού ανειδίκευτου εργάτη στην Κίνα, ξεχνάμε κάτι Μανωλάδες, ξεχνάμε τον αξιότιμο κύριο σούπερΧατζηδάκη και τους πολύ φιλεργατικούς νόμους που έχει περάσει, τον μισθό Ελλάδας γενικότερα και την αγοραστική δύναμη που έχουμε...

Και τα λέω όχι μόνο λόγω του ανέκδοτου των 13 ευρώ τον μήνα μόνο σε κάποιες περιπτώσεις πολιτών αλλά και για την κολοσσιαία αύξηση των 50 ευρώ που διατυμπανίζει ο πθ σαν σωτηρία.

Και για να γλιτώσω το "λες και οι άλλοι ήταν καλύτεροι" δεν είναι συγκριτική η κριτική και οι παλιές αμαρτίες δεν ξεπλένουν τις νέες.



Όταν τα πάντα γύρω μας είναι PRC, είναι αστείο να λέμε ότι 40 χρόνια σκουπίδια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άσχετο όλο αυτό με τους όρους εργασίας του απλού ανειδίκευτου εργάτη στην Κίνα, ξεχνάμε κάτι Μανωλάδες, ξεχνάμε τον αξιότιμο κύριο σούπερΧατζηδάκη και τους πολύ φιλεργατικούς νόμους που έχει περάσει, τον μισθό Ελλάδας γενικότερα και την αγοραστική δύναμη που έχουμε...

Και τα λέω όχι μόνο λόγω του ανέκδοτου των 13 ευρώ τον μήνα μόνο σε κάποιες περιπτώσεις πολιτών αλλά και για την κολοσσιαία αύξηση των 50 ευρώ που διατυμπανίζει ο πθ σαν σωτηρία.

Και για να γλιτώσω το "λες και οι άλλοι ήταν καλύτεροι" δεν είναι συγκριτική η κριτική και οι παλιές αμαρτίες δεν ξεπλένουν τις νέες.



Όταν τα πάντα γύρω μας είναι PRC, είναι αστείο να λέμε ότι 40 χρόνια σκουπίδια.
Με όρους δυτικού κόσμου συμφωνώ και επαυξάνω. Αλλά εκεί δούλευαν παιδάκια για να κατασκευάζουν παιχνίδια για τα δικά μας παιδιά. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Αυτό -φυσικά- δεν απαλλάσσει τους δικούς μας (πανευρωπαϊκά σήμερα).
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Λοιπόν....
Δε ξερω να τα περιγράφω ρομαντικά, όμως σίγουρα θα είμαι απλός, σαφέστατος και θα τα πω τσεκουρατα (οχι δεν είμαι στρατιωτικός):p
Ένα ευχαριστώ στον πολυ καλο φιλο Θανοτριπερ, που μου έκλεισε το ραντεβού, μιας και καιρό το μελετούσαμε, αλλα το είχα ξεχάσει....
Γενικότερα δεν κάνω test ride, μου είχε σφηνωθει όμως να το οδηγήσω απλα για να καταλάβω γιατί κάποιος μπορεί να είναι αρνητικός σε άγνωστο για εμάς brand, χωρις να έχει καν οδηγήσει.
Για να μη κουράζω άσκοπα, βρισκόμαστε, ο Θάνος παίρνει το 650 ,εγω το 800 και ξεκινάμε....
Πάτημα της μίζας και κινητήρας ψιλοθορυβωδης αλλα καλοκουρδισμενος....κτμ δλδ
Οποιος έχει-είχε θα το νοιωσει αμέσως .
Συμπλεκτης βούτυρο, σασμάν επίσης...
Και ξεκινάμε
Ψάχνω για κανα χιλιόμετρο να βρω θέση που θα βολευτώ, και τη βρίσκω..
Πολυ καλη θέση οδήγησης, στα δικά μου θελω θα την ψηλωνα τη σελα 3 cm(1.87 γαρ) και θα εφερνα ενα κλικ το τιμόνι προς τα εμπρός, και θα ήμουνα ο Σωτος ο ευτυχισμένος.
Ανεμοκαλυψη κλπ δε με απασχόλησε, καθότι ουδέποτε ασχολήθηκα με αυτό σε κανένα μηχανάκι, δε με προβλημάτισε κατι οποτε δε τη ψυρισα τη μαϊμού που λεμε ετσι απλα..
Φρενα....
Όπως γνωρίζετε, ακτινικές, με ωραίο αρχικό δάγκωμα, δύναμη και αίσθηση.
Δε με.χαλασαν καθόλου και σε τπτ,όσο ζητάς από την μανετα σου δίνουν, όμορφα και ωραία
Αναρτήσεις.....
Δεν είναι wp ,αλλα δε με χάλασε τπτ μα τπτ,οκ θα έδινα κανα κλικ πισω στο ελατήριο και στην απόσβεση συμπίεσης, αλλα και παλι οκ
Κινητήρας..
Δεν εχω οδηγήσει 790,όμως το μοτέρ ειναι ικανοποιητικότατο, πολυ γκάζι, μια 3η όνειρο που πιάνει 140-150 για πλάκα ,
Δε ξερω από ride by wire, πρωτη φορά οδηγησα, αλλα δε χαλάστηκα, νταξει ξενίζει αλλα ολα οκ,συνήθεια ειναι.
Ο ψεκασμός οντως εχει ένα θεματακι, νοιώθεις οτι θελει να βηξει, να κλασει κλπ, αλλα δε το ένοιωσα στο βαθμό που εχω διαβάσει οχι μονο εδώ, αλλα γενικότερα
Οποιος ειχε 990 δε θα του δώσει σημασία σίγουρα,(θα το διορθώσουν είμαι βέβαιος)ούτε εμένα με χάλασε προσωπικά.
Σταθερότατο στα πολλά, και στρίβει με τη σκέψη, ετσι απλά
Ποιότητα κατασκευής...
Όλα μια χαρά δείχνουν, προσωπικά δεν είμαι ειδικός σε πλαστικά, βαφές κλπ, οπότε δεν εχω να πω κάτι αρνητικό.
Περί οθόνης, ενδείξεων κλπ,δεν ασχολήθηκα, δε με.θαμπωνουν αυτα,επικεντρωθηκα στην οδήγηση.
Προσωπικα αν ήθελα ένα μηχανάκι αμιγώς τουριστικό να αγοράσω αύριο, ναι θα το αγόραζα,χωρίς πολλά πολλά
Επίσης θεωρώ αφου το οδηγησα, οτι ειναι άδικο να συγκρίνεται μια μοτο των 9000 ευρώ, με άλλες πολυ ακριβότερες,ας συγκριθεί με οτι πουλιέται σε πάνω κάτω ίδια χρήματα, κερδίζει ματς από τα αποδυτήρια....
Αν είχε αλλο σήμα, θα προπούλαγε αβέρτα και σε άλλη τιμή....
Προσωπική άποψη εκφράζω
Μερσι
Υπάρχει αντιπροσωπεία- σέρβις στη Λάρισα;
 
Top Bottom