CFMOTO 800MT 2021

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
καλα παει

καλοταξιδο
Περασε το vstrom με το καλημέρα.
Η δικαίωση του κορυδαλιωτη
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κορυδαλλός μόνο tdm και tiger 1050 μετατροπή με διπλές
Του δικού μας του tc-drift εννοώ, που φωνάζει τόσο καιρό ότι είναι πολύ καλή αγορά το εργαλειο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Του δικού μας του tc-drift εννοώ, που φωνάζει τόσο καιρό ότι είναι πολύ καλή αγορά το εργαλειο
δεν ξέρει αυτός

και δεν θα μάθουμε ποτέ.

Ο Στέφανος θέλει 20 χρόνια εμπειρίας, το 2030 ο καλέ τι γκόμενος ις ισί έχει υπογράψει ότι βενζινοκίνητα τέλος. Δεν θα προλάβει καν να παλιώσει το 800 πριν γίνει παράνομο, δεν θα προλάβουμε να επιβεβαιώσουμε αν είναι αξιόπιστο.


Γενικότερα έχω μιά περιέργεια για το που θα πάει η αγορά καινούριου με τις εξυπνάδες αυτές.
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις ευχές σας!
Επειδή κάτι παίζει μάλλον με το site δεν μου επιτρέπει ούτε link, οπότε εδώ είναι όσοι θέλετε!

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος!
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις ευχές σας!
Επειδή κάτι παίζει μάλλον με το site δεν μου επιτρέπει ούτε link, οπότε εδώ είναι όσοι θέλετε!

Καλοτάξιδο φίλε, πάντα όρθιος και αεράτος.

Έλα να παίρνουνε σειρά και οι first movers για X-Cape σιγά σιγά.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Περασε το vstrom με το καλημέρα.
Η δικαίωση του κορυδαλιωτη
Καλά μην τρελαινόμαστε!

Αυτά αφορούν την πρώτη παρτίδα που έφτασε Ελλάδα απο τις προπαραγγελίες που έγιναν με την τιμή προσφοράς στα 9300€ και μάλιστα κάποια αγοράστηκαν απο εκθέσεις για test ride ή για πούλημα σε δεύτερο χρόνο. Οπότε αυτές οι 20 ταξινομήσεις ήταν μαζεμένη αυτή η πρώτη παράδοση στους ιδιοκτήτες.

Η εκτίμηση αν πιάσει στην αγορά θα φανεί προς το τέλος του χρόνου και το 2023 με το καλό και αντίστοιχα και οι πρώτες αναφορές απο ιδιοκτήτες για προβληματα, θέματα νεότητας κλπ. ¨Εχει δρόμο η δουλειά.

Στα 650mt (τα μπατσάδικα ντε!) που κυκλοφοράνε ήδη 2-3 χρόνια έχουν ακουστεί ορισμένα πραγματάκια όπως σφάλμα στην ένδειξη ταχυτήτων με αντικατάσταση αισθητήρα, σβήσιμο κινητήρα που λύνεται με αναβάθμιση του λογισμικού και κάτι τέτοια, όχι κάτι χοντρό σε κινητήρα πριν μίας περίπτωσης απο εξωτερικό που ακούστηκε για κεφαλή που θύμισε τον κινητήρα της Kawasaki αντίστοιχο θέμα αλλά δεν είναι ένα δείγμα αξιοπιστο και μάλιστα απο φορουμ του εξωτερικού.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Καλοτάξιδο να είναι και να το ευχαριστηθείς τέρμα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
δεν ξέρει αυτός

και δεν θα μάθουμε ποτέ.

Ο Στέφανος θέλει 20 χρόνια εμπειρίας, το 2030 ο καλέ τι γκόμενος ις ισί έχει υπογράψει ότι βενζινοκίνητα τέλος. Δεν θα προλάβει καν να παλιώσει το 800 πριν γίνει παράνομο, δεν θα προλάβουμε να επιβεβαιώσουμε αν είναι αξιόπιστο.


Γενικότερα έχω μιά περιέργεια για το που θα πάει η αγορά καινούριου με τις εξυπνάδες αυτές.
2030 είναι αποδεκτός χρονικός ορίζοντας, θα το σκεφθώ.

Μέχρι τότε όμως... η Suzuki και η Kawasaki μπορεί να έχουν φαληρήσει, η Yamaha θα έχει σταματήσει να κατασκευάζει στην Ευρώπη (θα τα φτιάχνει και αυτή όλα στη Κίνα), η Honda θα κατασκευάζει μόνο ποιοτικά πατίνια και σκύλους robot, τα Ευρωπαϊκά θα είναι απλά μια ετικέτα (εξαγορασμένα όλα από τον Όμιλο Yuan) και τα Κινέζικά με περήφανη μαμά Κινέζα εταιρεία και χώρα κατασκευής τη χώρα της εταιρείας θα είναι πολύ πιο ακριβά από όσο φανταζόμαστε και θα απευθύνονται σε τσεπάτους συλλέκτες καθώς η μοτοσυκλέτα θα είναι για τους λίγους που θα τους το επιτρέπει η ασφαλιστική εταιρεία υγείας τους.

Τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους, αντίσταση δεν ωφελεί πλέον. Ας περνάμε καλά με ότι μπορούμε να πάρουμε και μας αρέσει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
2030 είναι αποδεκτός χρονικός ορίζοντας, θα το σκεφθώ.

Μέχρι τότε όμως... η Suzuki και η Kawasaki μπορεί να έχουν φαληρήσει, η Yamaha θα έχει σταματήσει να κατασκευάζει στην Ευρώπη (θα τα φτιάχνει και αυτή όλα στη Κίνα), η Honda θα κατασκευάζει μόνο ποιοτικά πατίνια και σκύλους robot, τα Ευρωπαϊκά θα είναι απλά μια ετικέτα (εξαγορασμένα όλα από τον Όμιλο Yuan) και τα Κινέζικά με περήφανη μαμά Κινέζα εταιρεία και χώρα κατασκευής τη χώρα της εταιρείας θα είναι πολύ πιο ακριβά από όσο φανταζόμαστε και θα απευθύνονται σε τσεπάτους συλλέκτες καθώς η μοτοσυκλέτα θα είναι για τους λίγους που θα τους το επιτρέπει η ασφαλιστική εταιρεία υγείας τους.

Τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους, αντίσταση δεν ωφελεί πλέον. Ας περνάμε καλά με ότι μπορούμε να πάρουμε και μας αρέσει.
Φαντάζομαι ότι δεν θα κλείσει σύσσωμη η βιομηχανία οχημάτων έτσι απλά.

Δεν θυμάμαι αν το ποσταρα εδώ αλλά τα μοντέλα που προέβλεπαν τους εξαιρετικά δυσμενείς κλιματικές αλλαγές... Αποδείχτηκαν λάθος. Ακόμα μια περίπτωση "πολλά τα λεφτά Άρη".
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Φαντάζομαι ότι δεν θα κλείσει σύσσωμη η βιομηχανία οχημάτων έτσι απλά.

Δεν θυμάμαι αν το ποσταρα εδώ αλλά τα μοντέλα που προέβλεπαν τους εξαιρετικά δυσμενείς κλιματικές αλλαγές... Αποδείχτηκαν λάθος. Ακόμα μια περίπτωση "πολλά τα λεφτά Άρη".
Βασικά περιγράφω με μια δόση χιούμορ αυτά που ήδη συμβαίνουν. Σύσσωμη η βιομηχανία των οχημάτων δε θα κλείσει αλλά η μεγάλη μοτοσυκλέτα ήδη έχει συρρικνώσει πολύ το μερίδιο της. Σε αυτό το νέο συρρικνωμένο πεδίο απλά θα αλλάξει χέρια η βιομηχανία μέχρι να γίνει ασύμφορη η κερδοφορία στις μοτοσυκλέτες και το δίτροχο να μεταφράζετε "μόνο" στον νέο αστέρα που ακούει στο όνομα σκούτερ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Βασικά περιγράφω με μια δόση χιούμορ αυτά που ήδη συμβαίνουν. Σύσσωμη η βιομηχανία των οχημάτων δε θα κλείσει αλλά η μεγάλη μοτοσυκλέτα ήδη έχει συρρικνώσει πολύ το μερίδιο της. Σε αυτό το νέο συρρικνωμένο πεδίο απλά θα αλλάξει χέρια η βιομηχανία μέχρι να γίνει ασύμφορη η κερδοφορία στις μοτοσυκλέτες και το δίτροχο να μεταφράζετε "μόνο" στον νέο αστέρα που ακούει στο όνομα σκούτερ.
Δυστοπία μόνο...
 

cerium64

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
xl650v
Τώρα αυτό είναι σφάλμα στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, ή το έκανε επίτηδες ο κατασκευαστής;..
Βγάζει το κλειδί εκκίνησης και η μηχανή συνεχίζει να κινείται, σβήνει μόνο αν φρενάρεις!
Παράξενο... που λέει και ο τίτλος του βίντεο.

 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Τώρα αυτό είναι σφάλμα στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, ή το έκανε επίτηδες ο κατασκευαστής;..
Βγάζει το κλειδί εκκίνησης και η μηχανή συνεχίζει να κινείται, σβήνει μόνο αν φρενάρεις!
Παράξενο... που λέει και ο τίτλος του βίντεο.

Τελείως κουφό! Ρε σεις όσοι το έχετε δοκιμάστε το! Είναι θεωρώ απίθανο να σθμβαίνει σε όλα, Το πιθανότερο έιναι πως πρόκειται για αστοχία στο συγκεκριμένο μηχανάκι του Βίδεο:hh:
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Και στο δικό μου vstrom συμβαίνει αυτό, μετά από καιρό χρήσης βάλε-βγάλε το κλειδί ή με τροχισμένο αντικλείδι.
Η συμβουλή είναι να έχουμε μόνο του το κλειδί της μηχανής σε ένα ελαφρύ μπρελόκ για να μειώσουμε την όποια φθορά.

Ο κινητήρας σβήνει και με το kill switch.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Και στο δικό μου vstrom συμβαίνει αυτό, μετά από καιρό χρήσης βάλε-βγάλε το κλειδί ή με τροχισμένο αντικλείδι.
Η συμβουλή είναι να έχουμε μόνο του το κλειδί της μηχανής σε ένα ελαφρύ μπρελόκ για να μειώσουμε την όποια φθορά.

Ο κινητήρας σβήνει και με το kill switch.
Δηλαδή το κλειδί σου βγαίνει και όταν πατάς φρένο σβήνει ο κινητήρας;
Από ότι κατάλαβα αυτός εν κινήσει λέει "σβήνω (άρα στρίβω) και αφαιρώ το κλειδί". Ακόμη και αλλιώς όμως, φθορά στο κλειδί ή στην υποδοχή της κλειδαριάς σε τόσο καινούρια μηχανή δε παίζει. Και έπειτα είναι το περίεργο ότι φρενάρει και σβήνει.
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Και στο δικό μου vstrom συμβαίνει αυτό, μετά από καιρό χρήσης βάλε-βγάλε το κλειδί ή με τροχισμένο αντικλείδι.
Η συμβουλή είναι να έχουμε μόνο του το κλειδί της μηχανής σε ένα ελαφρύ μπρελόκ για να μειώσουμε την όποια φθορά.

Ο κινητήρας σβήνει και με το kill switch.
Σε εσένα προφανώς λόγω φθοράς, τραβάς το κλειδι με το διακόπτη στο on και βγαίνει...
Ο τύπος στο βίντεο, γυρνάει το κλειδί στο off και μετά το βγάζει... Και ο κινητήρας παραμένει σε λειτουργία και σβήνει ακριβώς μόλις η ταχύτητα πέσει στα 10χλμ/ω. Μιλάμε για παράνοια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δηλαδή το κλειδί σου βγαίνει και όταν πατάς φρένο σβήνει ο κινητήρας;
Από ότι κατάλαβα αυτός εν κινήσει λέει "σβήνω (άρα στρίβω) και αφαιρώ το κλειδί". Ακόμη και αλλιώς όμως, φθορά στο κλειδί ή στην υποδοχή της κλειδαριάς σε τόσο καινούρια μηχανή δε παίζει. Και έπειτα είναι το περίεργο ότι φρενάρει και σβήνει.
Και πως θα καταλάβεις ότι σου έφυγαν τα κλειδιά από την μηχανή;;;;;;; Ε;;;; :laugh:
Σου λέει ο Κινέζος: "Αν σου φύγουν τα κλειδιά, στο πρώτο φρενάρισμα θα σου σβήνω τον κινητήρα!!!! Πόσο μακριά θα έχεις πάει ρε κιορατά..... θα γυρίσεις και θα βρεις αμέσως!!!!!"
Το έχει σκεφτεί αυτό Ευρωπαίος κατασκευαστής;;;;; Όχι πες μου, το έχει σκεφτεί;;; :p
Όλο παράπονα είστε πχια!!!!!!
 
Top Bottom