CFMOTO 800MT 2021

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Τώρα αυτό είναι σφάλμα στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, ή το έκανε επίτηδες ο κατασκευαστής;..
Βγάζει το κλειδί εκκίνησης και η μηχανή συνεχίζει να κινείται, σβήνει μόνο αν φρενάρεις!
Παράξενο... που λέει και ο τίτλος του βίντεο.

Σχόλιο στο σωλήνα



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Ομολογώ, ότι έχει μια λογική αυτή η εξήγηση!!! Και καλή μάλιστα!!!
Το μόνο που μένει είναι να το δοκιμάσουν κι άλλοι,αν το κάνει σε όλα τα καινούρια μοντέλα τότε είναι θέμα ασφαλείας.
Θα το δοκιμάσω στο Κ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το μόνο που μένει είναι να το δοκιμάσουν κι άλλοι,αν το κάνει σε όλα τα καινούρια μοντέλα τότε είναι θέμα ασφαλείας.
Θα το δοκιμάσω στο Κ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κάνε τη δοκιμή όμως με πολύ λίγα χλμ, και έχε το νου σου μην σβήσει και φρενάροντας απότομα, σου στρίψει το τιμόνι (όταν το άλλο χέρι θα είναι ακόμα στην κλειδαριά)!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε σεις δεν είναι σφάλμα, γίνεται για τον λόγο που λέει παραπάνω ο αντβεντσουρους, η ΚΤΜ το έχει από το 15, το έχει και το 1290
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Δηλαδή το κλειδί σου βγαίνει και όταν πατάς φρένο σβήνει ο κινητήρας;
Από ότι κατάλαβα αυτός εν κινήσει λέει "σβήνω (άρα στρίβω) και αφαιρώ το κλειδί". Ακόμη και αλλιώς όμως, φθορά στο κλειδί ή στην υποδοχή της κλειδαριάς σε τόσο καινούρια μηχανή δε παίζει. Και έπειτα είναι το περίεργο ότι φρενάρει και σβήνει.
Ναι τώρα που το είδα καλύτερα είναι διαφορετική περίπτωση, όμως παίζει να είναι και feature όπως προαναφέρθηκε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προβλέπουν δηλαδή ότι αν χαλάσει το τσιπ του κλειδιού ή ακόμη και αν για "x" λόγους αφαιρεθεί ή εκτοξευτεί το κλειδί να συνεχίζει να λειτουργεί ο κινητήρας μέχρι να πέσει η ταχύτητα κάτω από τα 10 χλμ ώστε να μη σβήσει απότομα σε υψηλότερες ταχύτητες;

Λόγω immobilaser ίσως που δε θα "βλέπει" το κλειδί.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Να αγοράσεις οικόπεδο δηλαδή σε καμια στροφή που πάτησες φρένο και να μην ξέρεις από που σου ήρθε.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Dev1l

Μέλος
Περιοχή
Κεντρική Μακεδονία
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
CFMOTO 800MT Touring 2022
Λοιπόν μετά από 500+χλμ (είμαστε ακόμα στο στρώσιμο) είναι στιγμή να δώσω μια μικρή αναφορά.

Κατά την διάρκεια του στρωσιματος το έχω στο rain mode, έκανα μια δοκιμή και άλλαξα το πρόγραμμα στο sport, εντελώς άλλη μηχανή, πραγματικά νιώθεις ότι με ελάχιστο γκάζι αρχίζει και σε τραβάει σαν να είναι airbus a320 που ετοιμάζεται για απογείωση (λίγο τραβηγμένο ; Καθόλου, δοκιμάστε σας προκαλώ), τα φρένα πλέον έχουν στρωθεί και είναι άγκυρες πραγματικά, πολύ καλή πληροφόρηση, οι αναρτήσεις δίνουν παράσταση στο ποσό υποδειγματικές είναι, ακριβώς όσο σκληρές χρειάζονται για το οδικό δίκτυο αλλά στο χώμα θέλουν ρύθμιση σίγουρα. Τα φώτα εξαίσια, τα φλας σβήνουν μετά από λίγο μόνα τους αν αλλάξει η κλίση της μοτοσικλέτας η όταν κανείς προσπέραση και αφου την έχεις τελειώσει, με χάλασε ότι άνοιξα το δεξί φλας για να βγω σε μια έξοδο και έσβησε λίγο πριν βγω με αποτέλεσμα να τα ξανά ανάψω. Ναι είναι feature της μηχανής, τα αλάρμ αν τα αφήσεις ανοιχτά και κλείσεις διακόπτη εντελώς δεν σβήνουν, πρέπει να ανοίξεις διακόπτη, να τα κλείσεις και μετά θα είναι σβηστά. Δοκίμασα το cruise control, πολύ εύκολο και ακούει αμέσως στην παραμικρή εντολή. Οι προβολείς ομίχλης δίνουν μεγαλύτερο οπτικό πεδίο αριστερά και δεξιά. Τα φώτα δεν τυφλώνουν κανέναν, παρ όλο που είναι led. Στο δικό μου δεν κάνει διακοπές το γκάζι ούτε περίεργα κόλπα, ενώ επιπλέον οι Κινέζοι έβαλαν πλαίσιο γύρο από το φίλτρο στο φιλτροκουτι και πλέον σφραγίζει πολύ καλά με αποτέλεσμα να μην έχει κανένα θέμα. Στον δρόμο μπαίνει τρένο, στις στροφές μπαίνει για πλάκα και πλαγιάσει πολύ εύκολα! Το abs όσο πρέπει και αν γίνει κάτι απρόβλεπτο και πλακωθεις στα φρένα, ανάβουν τα αλάρμ για ένα μικρό χρονικό διάστημα πολύ γρήγορα. Η ζελατίνα θέλει αλλαγή σίγουρα, θα γίνει στην πορεία, δεν είναι επείγον αλλά το buffeting παρ όλο που είναι λίγο είναι λίγο σπαστικό και μου την δίνει. Θα επανέλθω όταν φτάσουμε στα 1500χλμ. Πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αγορά του.

Επιπλέον γρασαρα την αλυσίδα, αλλά μου έκανε τον πίσω τροχό λίγο χάλια, ξέρουμε πως βγαίνει από πάνω από την ζάντα γιατί το βλέπω και μου την δίνει ;
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Για οτιδήποτε τοπικό σε ζάντα κτλ από γράσα αλυσίδας,μωρομαντηλο κάνει θαύματα!Για πιο εξειδικευμένο πλύσιμο του μοχλικού,αλυσίδας κτλ παραφινέλαιο φαρμακευτικό με πινέλο πριν το πλύσιμο και τα κάνει όλα λαμπίκο.

Καλοτάξιδος!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dev1l

Μέλος
Περιοχή
Κεντρική Μακεδονία
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
CFMOTO 800MT Touring 2022
Να μην είμαστε μόνο στα θετικά, κατά την διάρκεια βόλτας βλέπω το καλώδιο του κινητού να πετάει, λέω άντε θα βγήκε, σταματάω και βλέπω ότι έσπασε η θύρα usb, καλή φαση λέω, τεσπα δεν με ανγχωνει γιατί είναι εντός εγγύησης και θα το φτιάξουν αλλά σπάστηκα λίγο γιατί το κινητό ήταν με λίγη μπαταρία. Ευτυχώς το άλλο βύσμα ακόμα δουλεύει προς το παρόν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να αγοράσεις οικόπεδο δηλαδή σε καμια στροφή που πάτησες φρένο και να μην ξέρεις από που σου ήρθε.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα βρεις τα κλειδιά τουλάχιστον!!!! :ha
 

Dev1l

Μέλος
Περιοχή
Κεντρική Μακεδονία
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
CFMOTO 800MT Touring 2022
Το στρώσιμο ολοκληρώθηκε χθες, έγινε η αλλαγή των πρώτων λαδιών και η αλλαγή του φίλτρου λαδιού (90€ κόστος με εργατικά), δοκίμασα να ανοίξω το γκάζι σε sport mode και ο μπροστινός τροχός δεν κάθεται κάτω, η επιτάχυνση έρχεται από τις 6000rpm, ο κινητήρας έχει την εμμονή να ανεβάσει στροφές. Το Q.S. δουλεύει πολύ ωραία και γραμμικά αλλάαααααα..... για να δουλέψει βούτυρο θέλει να κάνεις upshifting στις 9000+rpm και downshifting από τις 2000-rpm και κάτω. Σε γενικά πλαίσια πολύ άμεσο γκάζι, εκρηκτικός κινητήρας και πολύ σταθερό στις υψηλές ταχύτητες στα 180 / 200χλμ/ω. Η τελική αγγίζει τα 220 σε βιντεάκι που είδα αλλά δεν το δοκίμασα, έκανα κάποια ανοίγματα και θα επανέλθω μετά τα 1500χλμ. Αναμένω τώρα για το θέμα με τις θύρες USB.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Τι να το κάνω το qs όταν αλλάζει όποτε θελήσει αυτό κι όχι εγώ ;;;
Τι εννοείς βούτυρο για να το καταλάβω .;;
 

Dev1l

Μέλος
Περιοχή
Κεντρική Μακεδονία
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
CFMOTO 800MT Touring 2022
Τι να το κάνω το qs όταν αλλάζει όποτε θελήσει αυτό κι όχι εγώ ;;;
Τι εννοείς βούτυρο για να το καταλάβω .;;
Όποτε θες αλλάζεις δεν έχεις περιορισμό από όσο ξέρω, απλά πιο γραμμικά αλλάζει στις στροφές που ανέφερα.
Βούτυρο εννοώ πως είναι γραμμική η αλλαγή. Δεν ξέρω πως αλλιώς να στο αναφέρω. Είναι smooth ρε παιδί μου!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι να το κάνω το qs όταν αλλάζει όποτε θελήσει αυτό κι όχι εγώ ;;;
Τι εννοείς βούτυρο για να το καταλάβω .;;
Το συγκεκριμένο μηχανάκι και λόγω χαρακτήρα δεν χρειάζεται κάν Quickshifter γιώργο. Καταρχήν έχει ένα φανταστικό συμπλέκτη που αλλάζεις με ένα δάχτυλο και με μικρή διαδρομή. Και ναι το Quickshifter του είναι κακό για μένα και δύσχρηστο.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Το συγκεκριμένο μηχανάκι και λόγω χαρακτήρα δεν χρειάζεται κάν Quickshifter γιώργο. Καταρχήν έχει ένα φανταστικό συμπλέκτη που αλλάζεις με ένα δάχτυλο και με μικρή διαδρομή. Και ναι το Quickshifter του είναι κακό για μένα και δύσχρηστο.
Άμα είναι κακο και δύσχρηστο τότε είτε να το φτιάξουν είτε να το προσφέρουν optional να κόψουν κάνα φράγκο.

Όποτε θες αλλάζεις δεν έχεις περιορισμό από όσο ξέρω, απλά πιο γραμμικά αλλάζει στις στροφές που ανέφερα.
Βούτυρο εννοώ πως είναι γραμμική η αλλαγή. Δεν ξέρω πως αλλιώς να στο αναφέρω. Είναι smooth ρε παιδί μου!
Βούτυρο δεν πρόκειται να είναι χωρίς συμπλέκτη , αλλά αν κλωτσαει σαν παλιομουλαρο στο χωριό της γιαγιάς μου τότε είναι μείον η ύπαρξη του.

Βασικά άμα πατάς/αλλάζει ,τραβάς/αλλάζει χωρίς γκρίνιες το μοτέρ εγώ προσωπικά θα ήμουν οκ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άμα είναι κακο και δύσχρηστο τότε είτε να το φτιάξουν είτε να το προσφέρουν optional να κόψουν κάνα φράγκο.



Βούτυρο δεν πρόκειται να είναι χωρίς συμπλέκτη , αλλά αν κλωτσαει σαν παλιομουλαρο στο χωριό της γιαγιάς μου τότε είναι μείον η ύπαρξη του.

Βασικά άμα πατάς/αλλάζει ,τραβάς/αλλάζει χωρίς γκρίνιες το μοτέρ εγώ προσωπικά θα ήμουν οκ.
Άμα είναι ένα κακό shifter το μόνο πρόβλημα δε πειράζει. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Άμα είναι κακο και δύσχρηστο τότε είτε να το φτιάξουν είτε να το προσφέρουν optional να κόψουν κάνα φράγκο.



Βούτυρο δεν πρόκειται να είναι χωρίς συμπλέκτη , αλλά αν κλωτσαει σαν παλιομουλαρο στο χωριό της γιαγιάς μου τότε είναι μείον η ύπαρξη του.

Βασικά άμα πατάς/αλλάζει ,τραβάς/αλλάζει χωρίς γκρίνιες το μοτέρ εγώ προσωπικά θα ήμουν οκ.
Άμα είναι ένα κακό shifter το μόνο πρόβλημα δε πειράζει. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου.
παρτε με τις χυτες που δεν εχει...
 
Top Bottom