Κατα την γνώμη μου, είναι αρκετά βασικό να υπάρχει μια εικόνα κόστους ανταλλακτικών (όπως και διαθεσιμότητας αξεσουάρ) καθώς περιλαμβάνονται στην εμπειρία χρήσης της μοτοσυκλέτας. Μια αντικατάσταση ενός βαμμένου πλαστικού (όχι απαραίτητα από πτώση), μια αλλαγή κάποιου προβληματικού σημείου της μοτοσυκλέτας κτλ, τα ξέρουμε όλοι. Εγώ, ας πούμε, θα ήθελα να άλλαζα τις ζάντες του touring με αυτές του sport (320Ε περίπου η μια οκ, δεν το λες και πολύ ακριβό). Από την στιγμή που ακόμα δεν υπάρχει αγορά μτχ σε ebay κτλ, κάποιος πρέπει να το λάβει κι αυτό υπόψην του, προσωπικά έχω καλομάθει (κι έχω χρειαστεί αρκετές φορές) διάφορα μεταχειρισμένα κομμάτια σε μοτοσυκλέτες μου.
Επίσης, χθές που χάζευα δεν βρήκα τπτ σχετικά με αναρτήσεις εάν κάποιος θα ήθελε να αναβαθμίσει το πίσω αμορτισέρ (που αρκετοί σχολιάζουν ότι πάσχει). Σε fb group πάντως βρήκα να γίνεται αρκετή δουλίτσα σε χαρτογραφήσεις από έλληνα ντήλερ.
Σχετικά με την απόδοση του μοτέρ, προσωπικά διαπίστωσα μόνο τον μέτριο ψεκασμό χαμηλά, ίσως γι' αυτό να έκανε αυτό το σχόλιο ο Θανάσης. Στο παραπάνω γκρούπ που έγραψα το reflash δίνει αρκετά εντυπωσιακά αποτελέσματα αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με την απόκριση.