CFMOTO 800MT 2021

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Επέλαση!!!!!

 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πάντως υπάρχουν αρκετά (δεν ξέρω πόσα έχουν πουληθεί βέβαια) που πωλούνται μτχ με πολύ λίγα χλμ. Τα περισσότερα έκδοσης sport. Τι δεν τους έκατσε άραγε?

Αρχίζει και με ιντριγκάρει σαν μηχανάκι, από το μικρό τεστ ράιντ που έκανα είδα πράγματα που δεν μου αρέσαν αλλά στα λεφτά του, είναι δελεαστικό...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως υπάρχουν αρκετά (δεν ξέρω πόσα έχουν πουληθεί βέβαια) που πωλούνται μτχ με πολύ λίγα χλμ. Τα περισσότερα έκδοσης sport. Τι δεν τους έκατσε άραγε?

Αρχίζει και με ιντριγκάρει σαν μηχανάκι, από το μικρό τεστ ράιντ που έκανα είδα πράγματα που δεν μου αρέσαν αλλά στα λεφτά του, είναι δελεαστικό...
Φέτος έχουν πουληθεί μέχρι τώρα περίπου 110 κομμάτια και αυτή τη στιγμή είναι σε αγγελία στο car 5 κομμάτια σε όλη την Ελλάδα. Είναι ελάχιστον αριθμός ένα 5% και σίγουρα πολύ τυπικός για τις αγγελίες σε οποιεσδήποτε μηχανές. Οι λόγοι μπορεί να είναι από προσωπική ανάγκη σε λεφτά μέχρι ιδιορυθμους λόγους όπως πήρα το sport αλλά θέλω την καινούργια έκδοση με το χρώμα της ερημου. Και πάντα υπάρχει βέβαια και η περίπτωση σε κάποιον να μην έκατσε καλά. Αλλά από ζημιές και τέτοια δεν έχει ακουστεί κάτι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως υπάρχουν αρκετά (δεν ξέρω πόσα έχουν πουληθεί βέβαια) που πωλούνται μτχ με πολύ λίγα χλμ. Τα περισσότερα έκδοσης sport. Τι δεν τους έκατσε άραγε?

Αρχίζει και με ιντριγκάρει σαν μηχανάκι, από το μικρό τεστ ράιντ που έκανα είδα πράγματα που δεν μου αρέσαν αλλά στα λεφτά του, είναι δελεαστικό...
Πες τι δεν σου άρεσε αλήθεια να έχουμε μια εικόνα και να συγκρίνουμε εντυπωσεις
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πες τι δεν σου άρεσε αλήθεια να έχουμε μια εικόνα και να συγκρίνουμε εντυπωσεις
Νόμιζα ότι τα είχα γράψει...
Πολύ ποιοτικό οπτικά, πολύ μηχανή για τα λεφτά της φαίνεται. Τι δεν μου άρεσε ή παραξένεψε:
Περίεργο στήσιμο, σαν να μην δουλεύει σχεδόν καθόλου μπροστά η διαδρομή στα καλάμια ενώ πίσω σουμιές.
Ο ψεκασμός, γνωστό και καταγεγραμμένο. Όχι όμως τόσο το ότι μπερδεύε όσο ότι έκανε ότι ήθελε, έδινες γκάζι και άκουγε μετά από λίγο. Φυσικά, σε χαμηλές στροφές και με ήπιο άνοιγμα. Δεν ξέρω αν είχε την αναβάθμιση.
Το κιβώτιο. Πολύ σκληρό, σχεδόν διαμαρτυρόταν στις αλλαγές με συμπλέκτη.

Αυτά βασικά, χαζομαρούλες σε μια βόλτα 15-20λεπτων στην Καλλιθέα με κίνηση. Για αυτό και θα ήθελα να το ξαναδώ και ίσως να το βάλω σε λίστα προσεχώς, πάντα σε μτχ, μιας και τα αντίστοιχα επώνυμα θέλουν να δώσω το 1290 (λέμε τώρα) και να δώσω και λεφτά...
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Η αναβάθμιση πάντως που έδωσαν έφτιαξε αυτά του ψεκασμού που ήταν πολύ απότομο στο παραμικρό άγγιγμα του γκαζιού . Όπως επίσης διόρθωσε κ το shifter που μπαίνει πιο ομαλά η ταχύτητα . Το έχει πάρει γνωστός μου .

Το οδήγησα λίγο αλλά ενώ έχει τα πάντα δν ξέρω κάτι δν μου κάθεται σωστά. Μόλις ανέβηκα στο gs ένιωσα πάλι ωραία. Μπορεί να είμαι προκατειλημμένος βέβαια ακόμα . Αναρτήσεις καλό είναι τις ρυθμίσεις πρώτα γτ έρχονται από το εργοστάσιο όπως ναναι . Αν έχει καλή υποστήριξη από θέμα αντιπροσωπείας θα πάει καλά.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
CF MOTO εγγύηση
Πηγα μια μοτοβολτα αθηνα βυτινα με εναν κάτοχο 800MT , κ το πηγαινε πολυ γρήγορα κ δεν ειχε κανενα θεμα μετα την αναβάθμιση software στην ανάφλεξη …επιςης ήταν δικαβαλος κ η κοπέλα του μου ειπε οτι ειναι παρα πολυ άνετο σε ταξίδια


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S

Το λες και ευκαιρία!

Αλήθεια, από κόστος ανταλλακτικών τι παίζει? Πχ, ένα κεντρικό σταντ, ένα πλαϊνό καπάκι κτλ, ένα φανάρι. Οι τιμές είναι αντίστοιχα "κινέζικες" ή εκεί εξισώνονται οι διαφορές?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αλήθεια, από κόστος ανταλλακτικών τι παίζει? Πχ, ένα κεντρικό σταντ, ένα πλαϊνό καπάκι κτλ, ένα φανάρι. Οι τιμές είναι αντίστοιχα "κινέζικες" ή εκεί εξισώνονται οι διαφορές?
Κεντρικό φανάρι 6WWV-161000-5600 LIGHTS - F16 . BMW θα λες και θα κλαις...
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μάλιστα, 700€ για το φανάρι. Το καπάκι οκ, άρα οι τιμές θα είναι περίπου αντίστοιχες με άλλων Ευρωπαίων κατασκευαστών.
Το κακό είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει και αγορά μεταχειρισμένων ανταλλακτικών...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακόμα δεν κυκλοφορεί και το ψάχνουμε αν βγει ολική με μια πτώση, καλή ώρα σαν το φτουκατι και το ντεπόζιτο; Με 100 ευρώ το κάλυμμα σε desert και 65 σε μαύρο το ρίχνεις "άφοβα" πάντως :p

Εμένα λίγο με προβλημάτισε το βίντεο του Μουρίκη ο οποίος είπε ότι θέλει ψηλά στροφές για να δουλέψει. Αυτές οι προδιαγραφές ρύπων έχουν καταστρέψει την λειτουργία των κινητήρων.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ακόμα δεν κυκλοφορεί και το ψάχνουμε αν βγει ολική με μια πτώση, καλή ώρα σαν το φτουκατι και το ντεπόζιτο; Με 100 ευρώ το κάλυμμα σε desert και 65 σε μαύρο το ρίχνεις "άφοβα" πάντως :p

Εμένα λίγο με προβλημάτισε το βίντεο του Μουρίκη ο οποίος είπε ότι θέλει ψηλά στροφές για να δουλέψει. Αυτές οι προδιαγραφές ρύπων έχουν καταστρέψει την λειτουργία των κινητήρων.
Κατα την γνώμη μου, είναι αρκετά βασικό να υπάρχει μια εικόνα κόστους ανταλλακτικών (όπως και διαθεσιμότητας αξεσουάρ) καθώς περιλαμβάνονται στην εμπειρία χρήσης της μοτοσυκλέτας. Μια αντικατάσταση ενός βαμμένου πλαστικού (όχι απαραίτητα από πτώση), μια αλλαγή κάποιου προβληματικού σημείου της μοτοσυκλέτας κτλ, τα ξέρουμε όλοι. Εγώ, ας πούμε, θα ήθελα να άλλαζα τις ζάντες του touring με αυτές του sport (320Ε περίπου η μια οκ, δεν το λες και πολύ ακριβό). Από την στιγμή που ακόμα δεν υπάρχει αγορά μτχ σε ebay κτλ, κάποιος πρέπει να το λάβει κι αυτό υπόψην του, προσωπικά έχω καλομάθει (κι έχω χρειαστεί αρκετές φορές) διάφορα μεταχειρισμένα κομμάτια σε μοτοσυκλέτες μου.
Επίσης, χθές που χάζευα δεν βρήκα τπτ σχετικά με αναρτήσεις εάν κάποιος θα ήθελε να αναβαθμίσει το πίσω αμορτισέρ (που αρκετοί σχολιάζουν ότι πάσχει). Σε fb group πάντως βρήκα να γίνεται αρκετή δουλίτσα σε χαρτογραφήσεις από έλληνα ντήλερ.
Σχετικά με την απόδοση του μοτέρ, προσωπικά διαπίστωσα μόνο τον μέτριο ψεκασμό χαμηλά, ίσως γι' αυτό να έκανε αυτό το σχόλιο ο Θανάσης. Στο παραπάνω γκρούπ που έγραψα το reflash δίνει αρκετά εντυπωσιακά αποτελέσματα αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με την απόκριση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλώς ή κακώς Γιώργο κάθε νέα μοτοσυκλέτα έχει το θέμα πώς μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που λες έχεις καλομάθει δεν θα βρεις. Και δεν σου κρύβω κι εγώ το βλέπω έτσι. Ξέρω στο 800 ας πούμε θα βρω πολύ πράμα μεταχειρισμένο ή και πιο εύκολα καινούργο.

Επίσης στο θέμα aftermarket οι γνωστές εταιρείες τώρα αρχίζουν και μπαίνουν στο κόλπο με τους Κινέζους. Και μην ξεχνάμε πώς εκεί που είχαν μάθει να εξελίσσουν Aftermarket με ρυθμούς ανανέωσης μοντέλων Ιαπώνων-Ευρωπαίων ξαφνικά βρέθηκαν με του Κινέζους που πετάνε μοντέλα κατα ριπάς! Και φυσικά αξιολογούν την επένδυση που θα κάνουν αν θα τους γίνει απόσβεση, να πιάσει ένα μοντέλο ή μια μάρκα. δεν έχουν ακόμα πολλά στατιστικά στοιχεία. Μέσα στην επόμενη διετία θα ανθίσει και η αγορά aftermarket και για τους Κινέζους.

Τώρα όσο αφορά το θέμα με την απόκριση του ψεκασμού στο 800 το update Που έβγαλαν οι ιδιοκτήτες λένε πως έχει λύσει αυτό το πρόβλημα. Υποθέτω πώς ισχύει.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κατα την γνώμη μου, είναι αρκετά βασικό να υπάρχει μια εικόνα κόστους ανταλλακτικών (όπως και διαθεσιμότητας αξεσουάρ) καθώς περιλαμβάνονται στην εμπειρία χρήσης της μοτοσυκλέτας. Μια αντικατάσταση ενός βαμμένου πλαστικού (όχι απαραίτητα από πτώση), μια αλλαγή κάποιου προβληματικού σημείου της μοτοσυκλέτας κτλ, τα ξέρουμε όλοι. Εγώ, ας πούμε, θα ήθελα να άλλαζα τις ζάντες του touring με αυτές του sport (320Ε περίπου η μια οκ, δεν το λες και πολύ ακριβό). Από την στιγμή που ακόμα δεν υπάρχει αγορά μτχ σε ebay κτλ, κάποιος πρέπει να το λάβει κι αυτό υπόψην του, προσωπικά έχω καλομάθει (κι έχω χρειαστεί αρκετές φορές) διάφορα μεταχειρισμένα κομμάτια σε μοτοσυκλέτες μου.
Επίσης, χθές που χάζευα δεν βρήκα τπτ σχετικά με αναρτήσεις εάν κάποιος θα ήθελε να αναβαθμίσει το πίσω αμορτισέρ (που αρκετοί σχολιάζουν ότι πάσχει). Σε fb group πάντως βρήκα να γίνεται αρκετή δουλίτσα σε χαρτογραφήσεις από έλληνα ντήλερ.
Σχετικά με την απόδοση του μοτέρ, προσωπικά διαπίστωσα μόνο τον μέτριο ψεκασμό χαμηλά, ίσως γι' αυτό να έκανε αυτό το σχόλιο ο Θανάσης. Στο παραπάνω γκρούπ που έγραψα το reflash δίνει αρκετά εντυπωσιακά αποτελέσματα αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με την απόκριση.
Αντιπροσωπος της χοντα ειναι ο Θεοχαρης,τωρα εχει πεσει με τα μουτρα στα cf σε ολους τους κυβισμους..Παλια εφερνε νομιζω τα νταλαρα καπως ετσι της χοντα..Γνωστος στο χωρο αρκετα...
Ερχονται πολυ κλεισμενα τα cf λογω προδιαγραφων,αλλα ουσιαστικα <ξεκλειδωνουν> ευκολα,αυτο εχω καταλαβει απ τις ομαδες που παρακολουθω
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κατα την γνώμη μου, είναι αρκετά βασικό να υπάρχει μια εικόνα κόστους ανταλλακτικών (όπως και διαθεσιμότητας αξεσουάρ) καθώς περιλαμβάνονται στην εμπειρία χρήσης της μοτοσυκλέτας. Μια αντικατάσταση ενός βαμμένου πλαστικού (όχι απαραίτητα από πτώση), μια αλλαγή κάποιου προβληματικού σημείου της μοτοσυκλέτας κτλ, τα ξέρουμε όλοι. Εγώ, ας πούμε, θα ήθελα να άλλαζα τις ζάντες του touring με αυτές του sport (320Ε περίπου η μια οκ, δεν το λες και πολύ ακριβό). .
Επειδή τα ξέρουμε όλοι, ξέρουμε ότι ο μύθος του "φτηνού μεταφορικού μέσου" δεν ισχύει. Αν έπρεπε το κοινό να ψωνίζει με την λογική του αν μπορεί να αντικαταστήσει μια πλευρά της μοτοσυκλέτας για οποιαδήποτε αιτία, οι πωλήσεις θα ήταν ελάχιστες. Κάπου 950 η εμπρός ζάντα για την πρώην σου, χωρίς ρουλεμάν κλπ, 320 είναι "τζάμπα" συγκριτικά.

Δεν είναι μόνο το ελληνικό κοινό, στην γνωστή μας αγορά πολλά βγαίνουν write offs λόγω κόστους επισκευής, ακόμα και καινούρια μηχανάκια.

Θυμάμαι κάποιο περιοδικό, μάλλον το μοτό είχε πίνακες "πτώση από την πλευρά της εξάτμισης" και σταμάτησε, φαντάζομαι ότι βλέποντας τον λογαριασμό γινόταν ζημιά στην ψυχολογία του υποψήφιου αγοραστή.
 
Top Bottom