CFMOTO 800MT 2021

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
O Αμπελαλές με μία οικογένεια σε κάθε λιμάνι (δεν ξέρουμε και πόσα μηχανάκια) μπορεί να πάρει σύνταξη από πολλές χώρες. Στην δική μας πρώτα πρέπει να φτάσεις τα 72, έχουμε το ΕΣΥ που θα εξασφαλίσει ότι δεν θα γίνει αυτό για τους περισσότερους.

Οπότε ναι, ακούμε για ρίσκο να πάρεις Κινέζο και...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Πολύ ωραίο σαν σχήμα , το χρώμα είναι κάπως

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Εντάξει μπόρεσα και είδα τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα του βίντεο,
ελπίζω οι μηχανικοί που την σχεδίασαν και την κατασκεύασαν
να είναι λίγο πιο προσηλωμένοι από τους ομοεθνής τους μεταφορείς.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Εντάξει μπόρεσα και είδα τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα του βίντεο,
ελπίζω οι μηχανικοί που την σχεδίασαν και την κατασκεύασαν
να είναι λίγο πιο προσηλωμένοι από τους ομοεθνής τους μεταφορείς.
Ειναι κόλπο μαρκετινγ... Αν αντέχει αυτού του είδους μεταφορές, δεν σπάει δεν χαλάει χαχαχαχα
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Στην πρώτη κροκάλα έχει σπάσει η ζάντα.
Στη δεύτερη έχει κοπεί στη μέση ολόκληρη η μοτο.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Στην πρώτη κροκάλα έχει σπάσει η ζάντα.
Στη δεύτερη έχει κοπεί στη μέση ολόκληρη η μοτο.
Βιαζεσαι...
Ετσι ελεγαν και για το 650 αλλα μια χαρα μηχανη ειναι.
Κατσε να το δουμε απο κοντα.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Υπάρχει ένας Τσέχος νομίζω που έχει γράψει πάνω από 30.000 χλμ με στόχο να πιάσει τα 50.000 σύντομα
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ακουστεί προβλήματα (εκ τον έσω)


Από την άλλη δεν είναι για όλους ...
όπως όλες οι μηχανές ...
Έχουμε πάρα πολλά παραδείγματα από καταξιωμένες μάρκες που έβγαλαν θέματα κάποια μάλιστα πολύ σοβαρά ...
 

Traveller

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Crosstourer 1250 honda, Bonneville 100, cfmoto 800mt
Λοιπόν να σας πω και γω σαν νέο μέλος στο φόρουμ με πάρα πολλά χρόνια στη πλάτη με μοτοσυκλετιστική κουλτούρα.
Στην κατοχή μου έχω δύο μοτοσυκλέτες και αποχωρίστηκα πρόσφατα την τρίτη, ένα yamaha tenere 700. O λόγος ήταν ότι δεν με έπεισε στο ελάχιστο η ποιότητα του, με πρόβληματα απ' την πρώτη μέρα αγοράς του. Αυτό αντικατέστησε ένα v strom 650 το οποίο αν εξαιρέσεις, την κατανάλωση λαδιού, σ' όλα τ' άλλα ήταν τέρας αξιοπιστίας. Το χάρισα με 280.000 km. Ο αντικαταστάτης του Tenere είναι το CFmoto 800mt Touring, ελπίζω μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα το έχω στα χέρια μου και θα σας ενημερώνω για τα συν και πλην. Ο λόγος που κατέληξα στο συγκεκριμένο μηχανάκι ήταν
  1. βασικά η τιμιότητα του, δλδ είναι κινέζικο και δεν το κρύβει ( ας μου πει κάποιος τα yamaha tenere, που κατασκευάζονται τα εξαρτήματα και που συναρμολογείται;)
  2. Η πληρότητα του. Δεν του λείπει τίποτα, όχι μόνο στα μη απαραίτητα αλλά και τα απαραίτητα σε θέματα ασφάλειας που στα γιαπωνέζικα και ευρωπαϊκά για να τα έχεις τα πληρώνεις χαβιάρι beluga.
  3. Δεν σου παίρνουν το scalp για να γίνεις κάτοχος
  4. Τρία χρόνια εγγύηση ( έζησα την εγγύηση της Yamaha και στην κυριολεξία έβαλα τα γέλια)
Αυτά και θα επανέλθω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Traveller Τα ανταλλακτικά του Tenere δεν ξερω πού φτιάχνονται αλλά η συναρμολόγηση γίνεται στη Γαλλία, τουλάχιστον για τα μηχανάκια που προορίζονται για Ευρώπη. Το CFMoto το οδήγησες; θα ειχε ενδιαφερον να μας κανεις ενα συγκριτικο με το Tenere 700 αν και εχουν διαφορετικη φιλοσοφια και προορισμό.
 

Traveller

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Crosstourer 1250 honda, Bonneville 100, cfmoto 800mt
Traveller Τα ανταλλακτικά του Tenere δεν ξερω πού φτιάχνονται αλλά η συναρμολόγηση γίνεται στη Γαλλία, τουλάχιστον για τα μηχανάκια που προορίζονται για Ευρώπη. Το CFMoto το οδήγησες; θα ειχε ενδιαφερον να μας κανεις ενα συγκριτικο με το Tenere 700 αν και εχουν διαφορετικη φιλοσοφια και προορισμό.
Μόλις το πάρω στα χέρια μου θα επανέλθω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Λοιπόν να σας πω και γω σαν νέο μέλος στο φόρουμ με πάρα πολλά χρόνια στη πλάτη με μοτοσυκλετιστική κουλτούρα.
Στην κατοχή μου έχω δύο μοτοσυκλέτες και αποχωρίστηκα πρόσφατα ένα yamaha tenere 700. O λόγος ήταν ότι δεν με έπεισε στο ελάχιστο η ποιότητα του, με πρόβληματα απ' την πρώτη μέρα αγοράς του. Αυτό αντικατέστησε ένα v strom 650 το οποίο αν εξαιρέσεις, την κατανάλωση λαδιού, σ' όλα τ' άλλα ήταν τέρας αξιοπιστίας. Το χάρισα με 280.000 km. Ο αντικαταστάτης του Tenere είναι το CFmoto 800mt Touring, ελπίζω μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα το έχω στα χέρια μου και θα σας ενημερώνω για τα συν και πλην. Ο λόγος που κατέληξα στο συγκεκριμένο μηχανάκι ήταν
  1. βασικά η τιμιότητα του, δλδ είναι κινέζικο και δεν το κρύβει ( ας μου πει κάποιος τα yamaha tenere, που κατασκευάζονται τα εξαρτήματα και που συναρμολογείται;;)
  2. Η πληρότητα του. Δεν του λείπει τίποτα, όχι μόνο τα μη απαραίτητα αλλά τα πιο απαραίτητα σε θέματα ασφάλειας.
  3. Δεν σου παίρνουν το scalp για να γίνεις κάτοχος
  4. Τρία χρόνια εγγύηση ( έζησα την εγγύηση της Yamaha και στην κυριολεξία έβαλα τα γέλια)
Αυτά και θα επανέλθω...
Άκρως ενδιαφέροντα όσα λες.
Αν δε σου κάνει κόπο, έμπα μια στο θέμα του Τ7, παραθέτοντας τις εμπειρίες σου.
Θα είναι πολύ χρήσιμο για τους κατόχους, αλλά κυρίως για τους υποψήφιους ενδιαφερόμενους.

Με το καλό το νέο σου μοτορι, κ αναμένουμε Εντυπώσεις.
 

Traveller

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Crosstourer 1250 honda, Bonneville 100, cfmoto 800mt
Διαβάζω πολύ προσεκτικά αυτά που γράφουν οι σύντροχοι και αξιολογώ τις δύο τάσεις έναντι της κινέζικης επέλασης. Την πρώτη που είναι πολύ επιφυλακτική και την δεύτερη που κλείνει το μάτι στον κινέζικο δράκο.
Λοιπόν η γνώμη μου είναι ότι οι Κινέζοι ήρθαν για να μείνουν. Οι άνθρωποι είναι μεθοδικοί μέχρι να αποκτήσουν το know how. Ποτέ δεν θα έβγαζαν στην παγκόσμια αγορά προϊόντα που βγάζουν την γλώσσα στον ανταγωνισμό και να φάνε τα μούτρα τους. Μπορείτε να αξιολογήσετε τις επενδύσεις που κάνουν, τις εγκαταστάσεις που διαθέτουν και τα προϊόντα που λανσάρουν στην αγορά. Μου θυμίζει κάτι αυτό το λανσάρισμα των μοτοσυκλετών με αυτό των κινητών τηλεφώνων. Έχουν καταφέρει μετά από πέντε χρόνια να ελέγχουν πάνω από το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων στην κινητή τηλεφωνία και στα δίκτυα. Ηδη η Huawei πήρε κεφάλι από τον παγκόσμιο κολοσσό που ακούει στο όνομα Apple. Το ίδιο θα γίνει με τα δίτροχα. Προσέξτε τώρα πόσες μάρκες made in china κυκλοφορούν στη χώρα μας ανεξάρτητα από την νούγια. Οι δε εδώ αντιπρόσωποι διαγκωνίζονται ποιος θα πάρει τις αντιπροσωπείες, τυχαίο; Οι άνθρωποι όταν φτιάχνουν εργοστάσια παραγωγής δεν τα κατασκευάζουν για την εγχώρια αγορά μόνο, αλλά για όλη την υφήλιο. Επίσης η αρχή που έχουν για την συνεργασία με τους ξένους είναι 51%, 49%. Δεν τα ξεπουλάνε όλα στο όνομα της ξένης επένδυσης η κατάκτησης για μερικούς, αλλά του αμοιβαίου κέρδους και της απόκτησης μεθοδικά του know how. Σίγουρα δεν είναι τόσο μεγαλομανείς να πετάνε τα λεφτά τους, το αντίθετο μας διδάσκει η ιστορία τους. Ποιος το περίμενε πρώτο σε πωλήσεις δίκυκλο στην Ιταλία να είναι κινέζικο.... και έπεται συνέχεια. Η ψωροκώσταινα Ελλάδα δεν έχει τρόπο ν αντισταθεί στην επέλαση, γιατί πολύ απλά το value for money είναι ευαγγέλιο για τον Έλληνα, διότι απλά δεν υπάρχουν και στο τέλος τέλος, Καλά Κάνει.!
 
Τελευταία επεξεργασία:

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Οι παλιότεροι θα θυμούνται κάποτε τι λέγαμε για τα προϊόντα εξ Ιαπωνίας...τότε που πρωτοέβγαιναν στην αγορά οι
Γιαπωνέζοι με αντιγραφές σε όλα..... με υπομονή και επιμονή έφτασαν να λέει ο κόσμος, πάρε Γιαπωνέζικο... άσπαστο

Κάτι ανάλογο βλέπω και τώρα και είναι σίγουρο ότι κάποτε (πολύ σύντομα) θα υποκλιθούμε όλοι στους Κινέζους...!

..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι παλιότεροι θα θυμούνται κάποτε τι λέγαμε για τα προϊόντα εξ Ιαπωνίας...τότε που πρωτοέβγαιναν στην αγορά οι
Γιαπωνέζοι με αντιγραφές σε όλα..... με υπομονή και επιμονή έφτασαν να λέει ο κόσμος, πάρε Γιαπωνέζικο... άσπαστο

Κάτι ανάλογο βλέπω και τώρα και είναι σίγουρο ότι κάποτε (πολύ σύντομα) θα υποκλιθούμε όλοι στους Κινέζους...!

..
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά. Τα Ιαπωνικά προϊόντα ήταν και φθηνά και αξιόπιστα από day one (αν και αντίγραφα).
Σε αυτόν τον τομέα η Κίνα μας ταλαιπωρεί περισσότερο από δυο δεκαετίες. Just saying...
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά. Τα Ιαπωνικά προϊόντα ήταν και φθηνά και αξιόπιστα από day one (αν και αντίγραφα).
Σε αυτόν τον τομέα η Κίνα μας ταλαιπωρεί περισσότερο από δυο δεκαετίες. Just saying...
Πολυ σωστα, αλλα βεβαια η αναπτυξη της ιαπωνιας συνεβει σε πολυ διαφορετικο οικονομικο και εμπορικο περιβαλον απο αυτην της κινας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολυ σωστα, αλλα βεβαια η αναπτυξη της ιαπωνιας συνεβει σε πολυ διαφορετικο οικονομικο και εμπορικο περιβαλον απο αυτην της κινας.
Καμία αντίρρηση αλλά δε μπορώ να παραβλέψω τη πραγματικότητα όταν συνέβη όπως συνέβη.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω για τη ποιότητα από day one... μη παίρνεις σαν δείγμα μόνο από το κόσμο της μοτοσυκλέτας,
θυμάμαι πολύ καλά διάφορες αντιγραφές που είχα αγοράσει κατά καιρούς (εκείνους) και ήταν σκουπίδια.

Θα 'λεγα ότι βάλαν γρήγορα μυαλό και ανέβασαν έγκαιρα τη ποιότητα των προϊόντων τους, ενώ όπως σωστά είπες η Κίνα
μας ταλαιπωρεί για πολύ καιρό.

Πρόχειρα θυμάμαι κάτι 6βολτα, κάτι κιβώτια με μασημένες δευτερο-τρίτες, κάτι κέντρα τροχών στραβά κλπ...

Πάντως όταν πήραν χαμπάρι τι παίζει, γίναν πολύ δυνατοί... και βέβαια τους βοήθησε πολύ το οικονομικό-εμπορικό περιβάλλον
της εποχής (όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε).
 
Top Bottom