CFMOTO 800MT 2021

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω για τη ποιότητα από day one... μη παίρνεις σαν δείγμα μόνο από το κόσμο της μοτοσυκλέτας,
θυμάμαι πολύ καλά διάφορες αντιγραφές που είχα αγοράσει κατά καιρούς (εκείνους) και ήταν σκουπίδια.

Θα 'λεγα ότι βάλαν γρήγορα μυαλό και ανέβασαν έγκαιρα τη ποιότητα των προϊόντων τους, ενώ όπως σωστά είπες η Κίνα
μας ταλαιπωρεί για πολύ καιρό.

Πρόχειρα θυμάμαι κάτι 6βολτα, κάτι κιβώτια με μασημένες δευτερο-τρίτες, κάτι κέντρα τροχών στραβά κλπ...

Πάντως όταν πήραν χαμπάρι τι παίζει, γίναν πολύ δυνατοί... και βέβαια τους βοήθησε πολύ το οικονομικό-εμπορικό περιβάλλον
της εποχής (όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε).
Δεκτόν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καμία αντίρρηση αλλά δε μπορώ να παραβλέψω τη πραγματικότητα όταν συνέβη όπως συνέβη.
Δεν υπαρχει κανενας λογος να την παραβλεψεις και ουτε υπονοησα πως χρειαζεται!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν υπαρχει κανενας λογος να την παραβλεψεις και ουτε υπονοησα πως χρειαζεται!
Ναι ρε 'συ, δεν ένιωσα ότι υπονόησες κάτι απλά έγραψα αυτό που σκέφτομαι. Μια χαρά όλα :friendship:
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Το μόνο που με ψιλό χαλάει είναι η σέλα, όπως το βλέπω είναι πολύ χαμηλή για ψηλούς αναβάτες κ θεωρώ ότι τα πόδια θα κουράζονται εύκολα.
Τα φτιάχνουν με πρότυπο Κινέζους αναβάτες τι στο καλό?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το μόνο που με ψιλό χαλάει είναι η σέλα, όπως το βλέπω είναι πολύ χαμηλή για ψηλούς αναβάτες κ θεωρώ ότι τα πόδια θα κουράζονται εύκολα.
Τα φτιάχνουν με πρότυπο Κινέζους αναβάτες τι στο καλό?
Οι Κινέζοι σαν λαός δεν είναι κοντοί, οι Ιάπωνες είναι πιο κοντός λαός.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Τελικά ακόμα δεν έχει έρθει ;;;

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρώτησα την τοπική αντιπροσωπεία πριν από 10 μέρες περίπου και είπαν ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα είναι εδώ.δηλαδη χοντρικά εντός Φλεβάρη.
Θα υπάρξουν και μηχανάκια τεστ ραιντ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάπως παράδοξο που οι τιμές του στην Ιταλία είναι κοντά στο διχίλιαρο ακριβότερες συγκριτικά με την Ελλάδα.
Απλά οι Κινέζοι έχουν περιθώρια και ίσως αντιλαμβάνονται πως η Ελληνική αγορά βιώνει δύσκολες στιγμές. Το θέμα είναι να διεισδύσουν στις αγορές.
Δεν προσδοκώ ότι θα είναι για πάντα τόσο ανταγωνιστικές οι τιμές μας, στη παρούσα φάση μπορούν και το κάνουν.
Και να μην υποτιμάμε και τον dealer, εξήγησε, ζήτησε και πήρε.... δεν είναι διόλου απίθανο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμείς εδώ έχουμε Cosco στον Πειραιά και μας κάνουν ειδικές τιμές...
Αυτό μπορεί να έχει μια σημασία, ποτέ δε ξέρεις πως συνδέονται οι εταιρείες, ποιες είναι οι αποστάσεις στα λιμάνια και ίσως και το λίγο μικρότερο μεταφορικό κόστος λόγω Cosco/Πειραιά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως από μοτέρ εξαιρετικό και δοκιμασμένο και εξοπλισμό πιο full δε γίνεται μέχρι και cornering abs απ ότι κοιταζα αν η μοτοσυκλέτα είναι καλοφτιαγμενη θα είναι game changer για τους Κινέζους στην Ευρώπη και αν το παιχνίδι και οι αντιλήψεις αλλάξουν στην Ευρώπη μετά αλλάζουν παγκοσμίως. Η Ευρώπη είναι το ορόσημο. Γι αυτό και ολόκληρες αυτοκίνητο βιομηχανίες πολλές φορές δουλεύουν με χασούρα Ευρώπη μόνο και μόνο για το κύρος.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ παντως το βλέπω το ξαναβλέπω διαβάζω και ότι έχει γραφτεί μέχρι τώρα, το μηχανάκι αν δεν έψαχνα κάτι ελαφρύτερο το έπαιρνα με κλειστά μάτια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είδα το βίντεο με ενδιαφέρον, καθώς έχω την εντύπωση πως το 800 MT θα είναι η μοτοσυκλέτα κλειδί για την παρουσία της εταιρείας σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία.
Συνεχίζω να είμαι αρνητικά προκατειλημμένος, καθώς κουβαλάω πολλά χρόνια άρνησης με τα Κινέζικα προϊόντα και η άρνηση μου δεν αφορά μόνο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αλλά και άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν με τη ταυτότητα των Κινέζικων προϊόντων. Συναισθήματα που έρχονται από τα πολύ πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '90.

Σχετικά με την CFmoto, προσπαθώ να αποδεχθώ το ενδεχόμενο να έχω απέναντι μου μια μοτοσυκλέτα που έχει αποδεκτή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία. Η τιμή της είναι σύμμαχος σε αυτό. Θα την αγόραζα όμως; Νομίζω πως όχι. Αν ο κουμπαράς δεν μου έφθανε θα κατέφευγα σε μεταχειρισμένο.

Υπάρχει ένα τεράστιο κενό στην αποδοχή της, που στις αρχές δεν μπορούσα να αποκωδικοποιήσω. Δεν είναι η γενική εναντίωση που μπορεί να έχω με το "κινέζικο", είναι κάτι άλλο. Σήμερα νομίζω ότι κατάλαβα τι είναι.

Αυτό το κάτι άλλο είναι η απουσία της Ιστορίας που κουβαλάνε πολλές Ευρωπαϊκές και Ιαπωνικές εταιρείες μοτοσυκλετών. Αυτό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την άνθηση μιας εταιρείας, ή τουλάχιστον κάποτε ήταν. Στην εποχή του υπερκαταναλωτισμού μπορεί και να μην είναι αλλά εγώ συνεχίζω να είμαι ρομαντικός με αυτά τα πράγματα. Όταν διαβάζω άρθρα ή βλέπω βίντεο που περιγράφουν το όραμα πολλών μεγάλων κατασκευαστών και την ιστορική εξέλιξη τους... ταυτίζομαι και μπορεί να χαίρομαι για την απόκτηση ενός τέτοιου προϊόντος. Αυτό το στοιχείο της έντονης σφραγίδας που άφησαν πρόσωπα μιας άλλης εποχής και απολαμβάνουμε μοτοσυκλέτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία στη πορεία των ετών συνεχίζουν να υπάρχουν και όλες οι επενδύσεις γινόντουσαν με σκοπό να εξελιχθεί κάτι χωρίς όμως να χάνεται η ταυτότητα του... ε αυτό δε μπορεί να υπάρξει σε μια CFmoto.
Κοιτάω μια σύγχρονη MotoGuzzi και μια παλιά. Kοιτάω μια σύγχρονη BMW με boxer κινητήρα και μια παλιά. Κοιτάω μια σύγχρονη Honda και μια παλιά. Σε κάθε τέτοιο ανάλογο παράδειγμα μπορώ να βρω στοιχεία ταύτισης, ταυτότητας και εξέλιξης. Κοιτάω μια CFmoto... κενό.
 
Top Bottom