CFMOTO 800MT 2021

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπόν σήμερα βρήκα την ευκαιρία και πήγα στο motorex στον Πειραιά να δοκιμάσω το 800mt.. Ας κάνω λοιπόν ένα mini review..

Καταρχήν η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά εντυπωσιακή στο μάτι με αρκετό όγκο. Η πρώτη αίσθηση ποιότητας εντάξει όχι Premium αλλά μέσο όρο και πάνω. Καλή αρχή. Καλής ποιότητας πλαστικά με ογκο, Καλές βαφές, φαίνεται να έχει καλή συναρμογή στον δρομο δεν ετριξε δεν κοπανήσε τίποτα απολύτως.

Καβαλημα και πρώτη αίσθηση μια μοτοσυκλέτα φιλική σε βάρος και ζύγισμα. Άνετη πλατιά σέλα αλλά χωρίς να δυσκολεύει τόσο το πάτημα. Δεν ειναι προφανώς για κοντους αλλά εγώ στο 1.75 ήμουν αρκετά άνετα. Αναβάτες από 1.75 ως 1.85 είναι μπαμ επάνω, πιο ψηλοί θα χρειαστούν ένα φούσκωματακι στη σέλα να ειναι πιο άνετες οι γωνίες.

Και μιας και λέω για γωνίες τα πόδια βολευονται σε σωστές τουριστικές γωνίες. Το τιμόνι σε σωστό ύψος και ιδανικό πλάτος. Μέχρι εδώ άριστα!!

Η μηχανή παίρνει μπρος και οκ το μοτέρ ktm έχει κάποιους μικρούς μηχανικούς θορύβους κυρίως στο ρελαντί αλλά εγώ δεν είμαι γερό παράξενος σαν τον Doc.DD και δεν με ενοχλεί καθόλου!! Χάχα

Κούμπωμα πρώτη σε ένα αρκετά σαφές σασμάν το οποίο όμως φαίνεται λίγο σφιχτό ακόμα καθώς η μηχανή είναι και αστρωτη. Ξεκινάμε και συμπλέκτης ΠΑΝΑΛΑΦΡΟΣ και σαφής, από τους καλύτερους που έχω δοκιμάσει σε αίσθηση και βάρος.

Η θέση οδήγησης όχι πάνω στη μηχανή όχι όμως και χωμενος μέσα. Νομίζω ιδανική υλοποίηση να έχεις έλεγχο χωρίς να νιώθεις χωμενος στο τεποζιτο.

Στο δρόμο οι αναρτήσεις της kayaba δουλεύουν αρκετά ποιοτικά αν και η ρύθμιση ήταν λίγο προς το σφιχτό για τις Ελληνικές λακκούβες. Βέβαια μιλάμε για πλήρεις ρυθμίσεις συνεπώς αυτό θα μπορεί να βελτιωθεί σε ένα βαθμό συνεπώς κανένα θέμα. Στη θετική πλευρά του νομίσματος ο συνδιασμος καλού πλαισίου στιβαρου με τις αναρτήσεις κάνουν τη μοτοσυκλέτα πολυ σταθερή σε στροφές και φρένα και δίνει σιγουριά.

Και μιας και μίλησα για φρένα. Εκπληκτικά!! Εξαιρετική αίσθηση και απόδοση. Καλό δάγκωμα και δύναμη στη πίεση. Από τα καλύτερα πακέτα που έχω δοκιμάσει σε on off. Θα τα συγκρινα σε αίσθηση με vstrom 1000.

Το μοτέρ τώρα.. Αν και άστρωτο και στη ρύθμιση rain από το μαγαζί για να μην το μακελεψουν οι πελάτες έδειχνε χαρακτήρα. Δεν δίνει την αίσθηση ροπής ενός δυνατού 1000-1200 αλλά είναι πολύ πολύ ευστροφο και αγαπάει τις ψηλές στροφές. Και βγάζει και λόγω χρονισμού και έναν αρκετά συμπαθητικό ήχο.

Πάμε τώρα στην ανεμοκαλυψη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται και έχει καλό ύψος. Η ανεμοκαλυψη είναι μεν καλή αλλά όπως και σε άλλες μοτοσυκλέτες το έχουμε παρατηρήσει η ζελατίνα έχει αρκετά μεγάλη απόσταση από τον οδηγό. Αυτό μου έδειξε όταν το έβγαλα λίγο εθνική πως υπάρχει υποψία buffeting. Φόραγα το SHOEI GT AIR 2 ένα πολύ καλό κράνος αεροδυναμικα και καθάριζε το κράνος αλλά ένιωθα ένα στροβιλισμο. Ένα μέτριο κράνος με ψηλό αναβάτη θα δημιουργήσει θέμα. Εδώ ίσως κάποιος να χρειαστεί να ψαχτεί στα aftermarket.

Ζύγισμα.. Περίμενα τη μοτοσυκλέτα πιο ψηλόβαρη και αγαρμπη. Δεν επαληθεύτηκε κάτι τέτοιο. Καλή ευελιξία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Δεν ένιωσα κάτι χειρότερο από το 800gs μου, μπορεί και λίγο καλύτερο λόγω του 19 τροχού.

Άρα λοιπόν μέχρι εδώ πολλά θετικά. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα. ΠΆΡΑ πολύ καλά. Μοτέρ πολύ καλό. Θέση οδήγησης τουριστική άνετη, ζύγισμα καλό και ευστάθεια στις στροφές πολύ καλή. Να αναφέρω εδώ πως το μοτέρ όταν ζεστάθηκε καλά έβγαλε ζέστη προς τις γάμπες και από τις 2 μεριές χαμηλά. Η θερμοκρασία στην δοκιμη ήταν 24 βαθμοί. Κανένα ιδιαίτερο θέμα, όπως οι πιο πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού όταν ζεσταίνει ο καιρός αρχίζει η σάουνα στη κίνηση. Δεν είδα όμως κάτι σοβαρό θερμοκρασία σε κάποιο σημείο αυξημένη. Απλά μια ροή ζέστης προς τις γάμπες όταν ζεστάθηκε κυρίως στη κίνηση.

Πάμε τώρα στην αχίλλειο πτέρνα της μοτοσυκλέτας. Τα ηλεκτρονικά!! Και δεν αναφέρομαι στην πολύ όμορφη και εντυπωσιακή οθόνη με πλήρη πληροφόρηση και δύσκολο μενού!! Αλλά στον ψεκασμό και το ride by wire..

Δυστυχώς η χαρτογράφηση της ECU σε συνδιασμο με το ride by wire έδιναν την εντύπωση μοτοσυκλέτας προπαραγωγης. Σκαμπανεβασματα στο ανέβασμα των στροφών, απότομη στο κλείσιμο του γκαζιού και νευρικη στο σταθερό γκάζι. Σαν μοτοσυκλέτα παλιά με αρρυθμιστο CARB η αίσθηση και δυστυχώς σου αφαιρουσε όλη τη χαρά της οδήγησης.

Επιπλέον το quickshifter δεν έδινε καμία ωραία αίσθηση στην λειτουργία του και φ ένιωθες σαν να τις έβαζες απλά καρφωτές. Έχετε οδηγήσει bmw με shifter? Καμία σχέση!!! Περιττό σύστημα έτσι κι αλλιώς για μένα καθώς η λειτουργία του συμπλέκτη είναι και απολαυστική και πολυ εύκολη.

Η έλλειψη traction control στον άπειρο αναβάτη ίσως προκαλέσει προβλήματα στο καρυδωμα του γκαζιού, η ουρά ξεκολλάει αλλά το καλό στήσιμο και το πλατυ τιμονι δίνουν εμπιστοσύνη για power slides. Το φάρδος του τιμονιού κι εδώ ιδανικό χωρίς να εμποδίζει την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Στο δια ταύτα.. Συμπέρασμα. Μια πολύ καλή προσπάθεια, μια μοτοσυκλέτα καλό φτιαγμένη, δεν δίνει σε καμία περίπτωση αίσθηση 'Κινεζικης' μοτοσυκλέτας. Ποιοτικά στέκεται σε φινίρισμα και κατασκευή δίπλα σε Ιαπωνία και Ευρώπη τουλάχιστον στη μεσαία κατηγορία είπαμε δεν ειναι Premium είναι όμως πάνω από τίμιο.. Δεν έχει να ζηλέψει κάτι από μάλλον όλα τα τρέχοντα μεσαία ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα μέχρι 10-12 χιλιάρικα.

Δυστυχώς όμως λόγω ηλεκτρονικών δεν θα μπορούσα να την προτείνω την μοτοσυκλέτα σε κανέναν η να την αγοράσω αυτή τη στιγμή μοντέλο 2022 καθώς σε διαχείριση καυσίμου, shifter, ευκολία μενού, ride by wire φαινεται σαν απλα να κουμπωσαν τις φυσες να το βγάλουν στην παραγωγή. Χάνει πολύ σε αίσθηση οδήγησης και προκαλεί εκνευρισμό.

Αν φτιάξουν τα ηλεκτρονικά όπως πρέπει και βάλουν ένα καλά ρυθμισμένο traction control και μείνει η τιμή κοντά στα 10 χιλιάρικα τότε θα μιλάμε για ένα πραγματικο Game Changer από την CFMOTO. Προς το παρόν μένει αυτό το ερωτηματικό.. Αναμένουμε τη εξέλιξη του Concept και πιθανές αναβαθμίσεις στο τρέχον μοντέλο στο firmware..
 
Τελευταία επεξεργασία:

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Λοιπόν σήμερα βρήκα την ευκαιρία και πήγα στο motorex στον Πειραιά να δοκιμάσω το 800mt.. Ας κάνω λοιπόν ένα mini review..

Καταρχήν η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά εντυπωσιακή στο μάτι με αρκετό όγκο. Η πρώτη αίσθηση ποιότητας εντάξει όχι Premium αλλά μέσο όρο και πάνω. Καλή αρχή. Καλής ποιότητας πλαστικά με ογκο, Καλές βαφές, φαίνεται να έχει καλή συναρμογή στον δρομο δεν ετριξε δεν κοπανήσε τίποτα απολύτως.

Καβαλημα και πρώτη αίσθηση μια μοτοσυκλέτα φιλική σε βάρος και ζύγισμα. Άνετη πλατιά σέλα αλλά χωρίς να δυσκολεύει τόσο το πάτημα. Δεν ειναι προφανώς για κοντους αλλά εγώ στο 1.75 ήμουν αρκετά άνετα. Αναβάτες από 1.75 ως 1.85 είναι μπαμ επάνω, πιο ψηλοί θα χρειαστούν ένα φούσκωματακι στη σέλα να ειναι πιο άνετες οι γωνίες.

Και μιας και λέω για γωνίες τα πόδια βολευονται σε σωστές τουριστικές γωνίες. Το τιμόνι σε σωστό ύψος και ιδανικό πλάτος. Μέχρι εδώ άριστα!!

Η μηχανή παίρνει μπρος και οκ το μοτέρ ktm έχει κάποιους μικρούς μηχανικούς θορύβους κυρίως στο ρελαντί αλλά εγώ δεν είμαι γερό παράξενος σαν τον Doc.DD και δεν με ενοχλεί καθόλου!! Χάχα

Κούμπωμα πρώτη σε ένα αρκετά σαφές σασμάν το οποίο όμως φαίνεται λίγο σφιχτό ακόμα καθώς η μηχανή είναι και αστρωτη. Ξεκινάμε και συμπλέκτης ΠΑΝΑΛΑΦΡΟΣ και σαφής, από τους καλύτερους που έχω δοκιμάσει σε αίσθηση και βάρος.

Η θέση οδήγησης όχι πάνω στη μηχανή όχι όμως και χωμενος μέσα. Νομίζω ιδανική υλοποίηση να έχεις έλεγχο χωρίς να νιώθεις χωμενος στο τεποζιτο.

Στο δρόμο οι αναρτήσεις της kayaba δουλεύουν αρκετά ποιοτικά αν και η ρύθμιση ήταν λίγο προς το σφιχτό για τις Ελληνικές λακκούβες. Βέβαια μιλάμε για πλήρεις ρυθμίσεις συνεπώς αυτό θα μπορεί να βελτιωθεί σε ένα βαθμό συνεπώς κανένα θέμα. Στη θετική πλευρά του νομίσματος ο συνδιασμος καλού πλαισίου στιβαρου με τις αναρτήσεις κάνουν τη μοτοσυκλέτα πολυ σταθερή σε στροφές και φρένα και δίνει σιγουριά.

Και μιας και μίλησα για φρένα. Εκπληκτικά!! Εξαιρετική αίσθηση και απόδοση. Καλό δάγκωμα και δύναμη στη πίεση. Από τα καλύτερα πακέτα που έχω δοκιμάσει σε on off. Θα τα συγκρινα σε αίσθηση με vstrom 1000.

Το μοτέρ τώρα.. Αν και άστρωτο και στη ρύθμιση rain από το μαγαζί για να μην το μακελεψουν οι πελάτες έδειχνε χαρακτήρα. Δεν δίνει την αίσθηση ροπής ενός δυνατού 1000-1200 αλλά είναι πολύ πολύ ευστροφο και αγαπάει τις ψηλές στροφές. Και βγάζει και λόγω χρονισμού και έναν αρκετά συμπαθητικό ήχο.

Πάμε τώρα στην ανεμοκαλυψη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται και έχει καλό ύψος. Η ανεμοκαλυψη είναι μεν καλή αλλά όπως και σε άλλες μοτοσυκλέτες το έχουμε παρατηρήσει η ζελατίνα έχει αρκετά μεγάλη απόσταση από τον οδηγό. Αυτό μου έδειξε όταν το έβγαλα λίγο εθνική πως υπάρχει υποψία buffeting. Φόραγα το SHOEI GT AIR 2 ένα πολύ καλό κράνος αεροδυναμικα και καθάριζε το κράνος αλλά ένιωθα ένα στροβιλισμο. Ένα μέτριο κράνος με ψηλό αναβάτη θα δημιουργήσει θέμα. Εδώ ίσως κάποιος να χρειαστεί να ψαχτεί στα aftermarket.

Ζύγισμα.. Περίμενα τη μοτοσυκλέτα πιο ψηλόβαρη και αγαρμπη. Δεν επαληθεύτηκε κάτι τέτοιο. Καλή ευελιξία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Δεν ένιωσα κάτι χειρότερο από το 800gs μου, μπορεί και λίγο καλύτερο λόγω του 19 τροχού.

Άρα λοιπόν μέχρι εδώ πολλά θετικά. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα. ΠΆΡΑ πολύ καλά. Μοτέρ πολύ καλό. Θέση οδήγησης τουριστική άνετη, ζύγισμα καλό και ευστάθεια στις στροφές πολύ καλή. Να αναφέρω εδώ πως το μοτέρ όταν ζεστάθηκε καλά έβγαλε ζέστη προς τις γάμπες και από τις 2 μεριές χαμηλά. Η θερμοκρασία στην δοκιμη ήταν 24 βαθμοί. Κανένα ιδιαίτερο θέμα, όπως οι πιο πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού όταν ζεσταίνει ο καιρός αρχίζει η σάουνα στη κίνηση. Δεν είδα όμως κάτι σοβαρό θερμοκρασία σε κάποιο σημείο αυξημένη. Απλά μια ροή ζέστης προς τις γάμπες όταν ζεστάθηκε κυρίως στη κίνηση.

Πάμε τώρα στην αχίλλειο πτέρνα της μοτοσυκλέτας. Τα ηλεκτρονικά!! Και δεν αναφέρομαι στην πολύ όμορφη και εντυπωσιακή οθόνη με πλήρη πληροφόρηση και δύσκολο μενού!! Αλλά στον ψεκασμό και το ride by wire..

Δυστυχώς η χαρτογράφηση της ECU σε συνδιασμο με το ride by wire έδιναν την εντύπωση μοτοσυκλέτας προπαραγωγης. Σκαμπανεβασματα στο ανέβασμα των στροφών, απότομη στο κλείσιμο του γκαζιού και νευρικη στο σταθερό γκάζι. Σαν μοτοσυκλέτα παλιά με αρρυθμιστο CARB η αίσθηση και δυστυχώς σου αφαιρουσε όλη τη χαρά της οδήγησης.

Επιπλέον το quickshifter δεν έδινε καμία ωραία αίσθηση στην λειτουργία του και φ ένιωθες σαν να τις έβαζες απλά καρφωτές. Έχετε οδηγήσει bmw με shifter? Καμία σχέση!!! Περιττό σύστημα έτσι κι αλλιώς για μένα καθώς η λειτουργία του συμπλέκτη είναι και απολαυστική και πολυ εύκολη.

Η έλλειψη traction control στον άπειρο αναβάτη ίσως προκαλέσει προβλήματα στο καρυδωμα του γκαζιού, η ουρά ξεκολλάει αλλά το καλό στήσιμο και το πλατυ τιμονι δίνουν εμπιστοσύνη για power slides. Το φάρδος του τιμονιού κι εδώ ιδανικό χωρίς να εμποδίζει την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Στο δια ταύτα.. Συμπέρασμα. Μια πολύ καλή προσπάθεια, μια μοτοσυκλέτα καλό φτιαγμένη, δεν δίνει σε καμία περίπτωση αίσθηση 'Κινεζικης' μοτοσυκλέτας. Ποιοτικά στέκεται σε φινίρισμα και κατασκευή δίπλα σε Ιαπωνία και Ευρώπη τουλάχιστον στη μεσαία κατηγορία είπαμε δεν ειναι Premium είναι όμως πάνω από τίμιο.. Δεν έχει να ζηλέψει κάτι από μάλλον όλα τα τρέχοντα μεσαία ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα μέχρι 10-12 χιλιάρικα.

Δυστυχώς όμως λόγω ηλεκτρονικών δεν θα μπορούσα να την προτείνω την μοτοσυκλέτα σε κανέναν η να την αγοράσω αυτή τη στιγμή μοντέλο 2022 καθώς σε διαχείριση καυσίμου, shifter, ευκολία μενού, ride by wire φαινεται σαν απλα να κουμπωσαν τις φυσες να το βγάλουν στην παραγωγή. Χάνει πολύ σε αίσθηση οδήγησης και προκαλεί εκνευρισμό.

Αν φτιάξουν τα ηλεκτρονικά όπως πρέπει και βάλουν ένα καλά ρυθμισμένο traction control και μείνει η τιμή κοντά στα 10 χιλιάρικα τότε θα μιλάμε για ένα πραγματικο Game Changer από την CFMOTO. Προς το παρόν μένει αυτό το ερωτηματικό.. Αναμένουμε τη εξέλιξη του Concept και πιθανές αναβαθμίσεις στο τρέχον μοντέλο στο firmware..
σε σχέση με f800 πώς το είδες?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
σε σχέση με f800 πώς το είδες?
Σε αίσθηση θέσης οδήγησης, γωνίες ποδιών και τιμονιού πολύ παρόμοια. Θα φανταστείς όμως το gs με Ανατομική σέλα αν δεν έχεις όχι με την enduro. Λίγο πιο ψηλόβαρο μάλλον από το gs αλλά όχι μεγάλη διαφορά. Σε φρένα άλλη κατηγορία το cfmoto πολύ πιο αποτελεσματικό καθώς είναι οι ακτινικές και το σφιχτό πηρουνι η μηχανή εδώ δεν βουτάει. Σε ψεκασμό ομαλή λειτουργία το 800gs είναι το ορόσημο που πρέπει να σημαδέψει το CF. Αναρτήσεις σαφώς πιο αφράτες και μαλακές το gs όπως και κάπως διαφορετική αίσθηση του 21 μπροστά από το 19. Το CF είναι σαφώς πιο ασφάλτινα προσανατολισμενο, μάλλον εντελώς ασφάλτινα για μια διάσχιση χωματόδρομου.

Εν τέλει για ένα μέσο χρήστη ή αίσθηση μοιάζει αρκετά σε ένα 800gs στο πιο ασφαλτινο. Αλλά είπαμε.. Τα ηλεκτρονικά πρόβλημα ο ψεκασμός βασικά.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Κρίμα να θαφτεί μια τόσο καλή προσπάθεια από μια κακη εκτέλεση στα ηλεκτρονικά.
Ειδικά με το θέμα της γκαζιερας.
Είχαν πολλά παραδείγματα να αποφύγουν και μακάρι να διορθωθεί με ένα update.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίο review Βαγγέλη, to the point χωρίς σάλτσες και περιττή πληροφορία.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Λοιπόν σήμερα βρήκα την ευκαιρία και πήγα στο motorex στον Πειραιά να δοκιμάσω το 800mt.. Ας κάνω λοιπόν ένα mini review..

Καταρχήν η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά εντυπωσιακή στο μάτι με αρκετό όγκο. Η πρώτη αίσθηση ποιότητας εντάξει όχι Premium αλλά μέσο όρο και πάνω. Καλή αρχή. Καλής ποιότητας πλαστικά με ογκο, Καλές βαφές, φαίνεται να έχει καλή συναρμογή στον δρομο δεν ετριξε δεν κοπανήσε τίποτα απολύτως.

Καβαλημα και πρώτη αίσθηση μια μοτοσυκλέτα φιλική σε βάρος και ζύγισμα. Άνετη πλατιά σέλα αλλά χωρίς να δυσκολεύει τόσο το πάτημα. Δεν ειναι προφανώς για κοντους αλλά εγώ στο 1.75 ήμουν αρκετά άνετα. Αναβάτες από 1.75 ως 1.85 είναι μπαμ επάνω, πιο ψηλοί θα χρειαστούν ένα φούσκωματακι στη σέλα να ειναι πιο άνετες οι γωνίες.

Και μιας και λέω για γωνίες τα πόδια βολευονται σε σωστές τουριστικές γωνίες. Το τιμόνι σε σωστό ύψος και ιδανικό πλάτος. Μέχρι εδώ άριστα!!

Η μηχανή παίρνει μπρος και οκ το μοτέρ ktm έχει κάποιους μικρούς μηχανικούς θορύβους κυρίως στο ρελαντί αλλά εγώ δεν είμαι γερό παράξενος σαν τον Doc.DD και δεν με ενοχλεί καθόλου!! Χάχα

Κούμπωμα πρώτη σε ένα αρκετά σαφές σασμάν το οποίο όμως φαίνεται λίγο σφιχτό ακόμα καθώς η μηχανή είναι και αστρωτη. Ξεκινάμε και συμπλέκτης ΠΑΝΑΛΑΦΡΟΣ και σαφής, από τους καλύτερους που έχω δοκιμάσει σε αίσθηση και βάρος.

Η θέση οδήγησης όχι πάνω στη μηχανή όχι όμως και χωμενος μέσα. Νομίζω ιδανική υλοποίηση να έχεις έλεγχο χωρίς να νιώθεις χωμενος στο τεποζιτο.

Στο δρόμο οι αναρτήσεις της kayaba δουλεύουν αρκετά ποιοτικά αν και η ρύθμιση ήταν λίγο προς το σφιχτό για τις Ελληνικές λακκούβες. Βέβαια μιλάμε για πλήρεις ρυθμίσεις συνεπώς αυτό θα μπορεί να βελτιωθεί σε ένα βαθμό συνεπώς κανένα θέμα. Στη θετική πλευρά του νομίσματος ο συνδιασμος καλού πλαισίου στιβαρου με τις αναρτήσεις κάνουν τη μοτοσυκλέτα πολυ σταθερή σε στροφές και φρένα και δίνει σιγουριά.

Και μιας και μίλησα για φρένα. Εκπληκτικά!! Εξαιρετική αίσθηση και απόδοση. Καλό δάγκωμα και δύναμη στη πίεση. Από τα καλύτερα πακέτα που έχω δοκιμάσει σε on off. Θα τα συγκρινα σε αίσθηση με vstrom 1000.

Το μοτέρ τώρα.. Αν και άστρωτο και στη ρύθμιση rain από το μαγαζί για να μην το μακελεψουν οι πελάτες έδειχνε χαρακτήρα. Δεν δίνει την αίσθηση ροπής ενός δυνατού 1000-1200 αλλά είναι πολύ πολύ ευστροφο και αγαπάει τις ψηλές στροφές. Και βγάζει και λόγω χρονισμού και έναν αρκετά συμπαθητικό ήχο.

Πάμε τώρα στην ανεμοκαλυψη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται και έχει καλό ύψος. Η ανεμοκαλυψη είναι μεν καλή αλλά όπως και σε άλλες μοτοσυκλέτες το έχουμε παρατηρήσει η ζελατίνα έχει αρκετά μεγάλη απόσταση από τον οδηγό. Αυτό μου έδειξε όταν το έβγαλα λίγο εθνική πως υπάρχει υποψία buffeting. Φόραγα το SHOEI GT AIR 2 ένα πολύ καλό κράνος αεροδυναμικα και καθάριζε το κράνος αλλά ένιωθα ένα στροβιλισμο. Ένα μέτριο κράνος με ψηλό αναβάτη θα δημιουργήσει θέμα. Εδώ ίσως κάποιος να χρειαστεί να ψαχτεί στα aftermarket.

Ζύγισμα.. Περίμενα τη μοτοσυκλέτα πιο ψηλόβαρη και αγαρμπη. Δεν επαληθεύτηκε κάτι τέτοιο. Καλή ευελιξία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Δεν ένιωσα κάτι χειρότερο από το 800gs μου, μπορεί και λίγο καλύτερο λόγω του 19 τροχού.

Άρα λοιπόν μέχρι εδώ πολλά θετικά. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα. ΠΆΡΑ πολύ καλά. Μοτέρ πολύ καλό. Θέση οδήγησης τουριστική άνετη, ζύγισμα καλό και ευστάθεια στις στροφές πολύ καλή. Να αναφέρω εδώ πως το μοτέρ όταν ζεστάθηκε καλά έβγαλε ζέστη προς τις γάμπες και από τις 2 μεριές χαμηλά. Η θερμοκρασία στην δοκιμη ήταν 24 βαθμοί. Κανένα ιδιαίτερο θέμα, όπως οι πιο πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού όταν ζεσταίνει ο καιρός αρχίζει η σάουνα στη κίνηση. Δεν είδα όμως κάτι σοβαρό θερμοκρασία σε κάποιο σημείο αυξημένη. Απλά μια ροή ζέστης προς τις γάμπες όταν ζεστάθηκε κυρίως στη κίνηση.

Πάμε τώρα στην αχίλλειο πτέρνα της μοτοσυκλέτας. Τα ηλεκτρονικά!! Και δεν αναφέρομαι στην πολύ όμορφη και εντυπωσιακή οθόνη με πλήρη πληροφόρηση και δύσκολο μενού!! Αλλά στον ψεκασμό και το ride by wire..

Δυστυχώς η χαρτογράφηση της ECU σε συνδιασμο με το ride by wire έδιναν την εντύπωση μοτοσυκλέτας προπαραγωγης. Σκαμπανεβασματα στο ανέβασμα των στροφών, απότομη στο κλείσιμο του γκαζιού και νευρικη στο σταθερό γκάζι. Σαν μοτοσυκλέτα παλιά με αρρυθμιστο CARB η αίσθηση και δυστυχώς σου αφαιρουσε όλη τη χαρά της οδήγησης.

Επιπλέον το quickshifter δεν έδινε καμία ωραία αίσθηση στην λειτουργία του και φ ένιωθες σαν να τις έβαζες απλά καρφωτές. Έχετε οδηγήσει bmw με shifter? Καμία σχέση!!! Περιττό σύστημα έτσι κι αλλιώς για μένα καθώς η λειτουργία του συμπλέκτη είναι και απολαυστική και πολυ εύκολη.

Η έλλειψη traction control στον άπειρο αναβάτη ίσως προκαλέσει προβλήματα στο καρυδωμα του γκαζιού, η ουρά ξεκολλάει αλλά το καλό στήσιμο και το πλατυ τιμονι δίνουν εμπιστοσύνη για power slides. Το φάρδος του τιμονιού κι εδώ ιδανικό χωρίς να εμποδίζει την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Στο δια ταύτα.. Συμπέρασμα. Μια πολύ καλή προσπάθεια, μια μοτοσυκλέτα καλό φτιαγμένη, δεν δίνει σε καμία περίπτωση αίσθηση 'Κινεζικης' μοτοσυκλέτας. Ποιοτικά στέκεται σε φινίρισμα και κατασκευή δίπλα σε Ιαπωνία και Ευρώπη τουλάχιστον στη μεσαία κατηγορία είπαμε δεν ειναι Premium είναι όμως πάνω από τίμιο.. Δεν έχει να ζηλέψει κάτι από μάλλον όλα τα τρέχοντα μεσαία ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα μέχρι 10-12 χιλιάρικα.

Δυστυχώς όμως λόγω ηλεκτρονικών δεν θα μπορούσα να την προτείνω την μοτοσυκλέτα σε κανέναν η να την αγοράσω αυτή τη στιγμή μοντέλο 2022 καθώς σε διαχείριση καυσίμου, shifter, ευκολία μενού, ride by wire φαινεται σαν απλα να κουμπωσαν τις φυσες να το βγάλουν στην παραγωγή. Χάνει πολύ σε αίσθηση οδήγησης και προκαλεί εκνευρισμό.

Αν φτιάξουν τα ηλεκτρονικά όπως πρέπει και βάλουν ένα καλά ρυθμισμένο traction control και μείνει η τιμή κοντά στα 10 χιλιάρικα τότε θα μιλάμε για ένα πραγματικο Game Changer από την CFMOTO. Προς το παρόν μένει αυτό το ερωτηματικό.. Αναμένουμε τη εξέλιξη του Concept και πιθανές αναβαθμίσεις στο τρέχον μοντέλο στο firmware..
εσυ ήσουν στο σύνταγμα κατά τις 10¨00?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως απατώντας και στον Γιώργο από πάνω σχετικά με την ποκυ καλή προσπάθεια και τα ηλεκτρονικά..

Οι Κινέζοι έχουν αυτή τη στιγμή στα χέρια τους κάποια ισχυρά χαρτιά. Την βιομηχανία κλίμακας. Τις ισχυρές συνεργασίες. Το χρήμα. Τις τεράστιες δυνατότητες παραγωγής και το αμφιλεγόμενα φτηνό εργατικό δυναμικό.

Πράγματι το CFMOTO 800mt είναι ένα καλό "παζλ" από καλά εξαρτήματα.

Πήγαν στη kayaba και αγοράζοντας μαζικά πήραν μια καλή σειρά αναρτήσεις. Πήγαν στη Jjuan της brembo και αγόρασαν ένα πακέτο καλά φρένα. Έβαλαν μια εντυπωσιακή οθόνη δε ξέρω ίσως πήγαν σε καμία Lenovo και την πήραν. Τους έδωσε και η ktm ένα καλό μοτέρ.

Όλα αυτά ποιοτικά φαίνονται σαν καλά εξαρτήματα. Όμως μια μοτοσυκλέτα μεγαλου κυβισμού θέλει και πολλά άλλα πράγματα. Θέλει μελέτη, θέλει ψυχή, θέλει εμπειρία, θέλει αγάπη και γνώση.

Το 800mt είναι μια καλή αρχή για τους Κινέζους αλλά δεν μιλάμε εδώ για πάπια και σκούτερ. Μιλάμε για μοτοσυκλέτα. Να νιώθεις τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας στην Καβάλα της. Να νιώθεις την μελετη πίσω από το concept. Να νιώθεις την εμμονή στην λεπτομέρεια.

Εκεί πάσχει το 800mt. Δεν σου βγάζει ένα ξεκάθαρο χαρακτήρα ακομα. Πάει πιο πολύ προς το βιομηχανικό προϊόν μαζικής παραγωγής, με κάποια καλά standards αλλά με έλλειψη αυτής της προσοχής στη λεπτομέρεια, το μεράκι,την αγάπη.

Τις αναρτήσεις της kayaba φαίνεται πως δεν ξόδεψε κάποιος άπειρες ώρες και χιλιόμετρα και ψυχη να τις ρυθμίσει βημα βημα, χιλιόμετρο το χιλιόμετρο.

Τα ηλεκτρονικά, ο ψεκασμός, η απόκριση, οι μικρό ρυθμίσεις, οι χάρτες ανάφλεξης είναι επιστήμη. Θέλει ώρες και μέρες ατελείωτες πάνω στο δυναμόμετρο από τους γκουρού του είδους να κάνουν fine tuning, να κάνουν τα ηλεκτρονικά να μιλήσουν, να συντονιστούν μεταξύ τους.

Η αεροδυναμική να χτιστεί προσεκτικά. Το πλαίσιο να περάσει εκτεταμένες δοκιμές να ρυθμιστούν οι ελαστικότητες.

Εγώ στο 800mt είδα μια καλή απόπειρα για ένα καλό βιομηχανικό προϊόν αλλά δεν με τράβηξε κάτι σα μαγνήτης επάνω του. Δεν ήταν μόνο τα ηλεκτρονικά. Απλά ένιωσα μια φευγαλέα έλλειψη ταυτότητας, χαρακτήρα.

Ομως για να μαι δίκαιος αυτό χτίζεται κιόλας με τον καιρό. Με την συμμετοχή σε αγώνες, με. Την συμβίωση χρόνια με τη μηχανή και τα ταξίδια μαζί της. Η αξία του brand ειμαι πολυδιάστατη και προκαλεί από μονη της συναισθήματα.

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουν οι Κινέζοι στο μέλλον να αποκτήσουν χαρακτήρα και ταυτότητα. Σαν λαός δεν μοιάζουν με τους Ιάπωνες. Έχουν ένα ιδιαίτερο ίσως σάπιο πολιτικό σύστημα.

Εντάξει ένα παπί η ένα μοτοσυκλετακι πόλης μικρά κυβικά θες να ει αι ένα άρτιο βιομηχανικό προϊόν να δουκευει. Στη μοτοσυκλέτα θες και τον χαρακτήρα, την αύρα του σχεδιαστή, το όραμα.

Δεν προβληματιζομαι αν θα βγει Κινέζικη μοτοσυκλέτα αξιόπιστη. Θα βγει και βγαίνει. Έχουν την εμπειρία δεκαετιών μαζικής παραγωγής και αυτοματοποιησης και συνεργασιών

Πιο πολύ έχω περιέργεια να δω που το πάνε και ξεχωριστά κάθε εταιρεία σαν όραμα, σαν φιλοσοφία. Αν μοιραζόμαστε κάποιο κοινό πάθος σαν μοτοσυκλετιστες σαν άνθρωποι. Αν η φάση τους δεν είναι απλά ένα expand σε ένα προιον με περιθώριο κέρδους η υπάρχουν άνθρωποι από πίσω με πάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Πάντως απατώντας και στον Γιώργο από πάνω σχετικά με την ποκυ καλή προσπάθεια και τα ηλεκτρονικά..

Οι Κινέζοι έχουν αυτή τη στιγμή στα χέρια τους κάποια ισχυρά χαρτιά. Την βιομηχανία κλίμακας. Τις ισχυρές συνεργασίες. Το χρήμα. Τις τεράστιες δυνατότητες παραγωγής και το αμφιλεγόμενα φτηνό εργατικό δυναμικό.

Πράγματι το CFMOTO 800mt είναι ένα καλό "παζλ" από καλά εξαρτήματα.

Πήγαν στη kayaba και αγοράζοντας μαζικά πήραν μια καλή σειρά αναρτήσεις. Πήγαν στη Jjuan της brembo και αγόρασαν ένα πακέτο καλά φρένα. Έβαλαν μια εντυπωσιακή οθόνη δε ξέρω ίσως πήγαν σε καμία Lenovo και την πήραν. Τους έδωσε και η ktm ένα καλό μοτέρ.

Όλα αυτά ποιοτικά φαίνονται σαν καλά εξαρτήματα. Όμως μια μοτοσυκλέτα μεγαλου κυβισμού θέλει και πολλά άλλα πράγματα. Θέλει μελέτη, θέλει ψυχή, θέλει εμπειρία, θέλει αγάπη και γνώση.

Το 800mt είναι μια καλή αρχή για τους Κινέζους αλλά δεν μιλάμε εδώ για πάπια και σκούτερ. Μιλάμε για μοτοσυκλέτα. Να νιώθεις τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας στην Καβάλα της. Να νιώθεις την μελετη πίσω από το concept. Να νιώθεις την εμμονή στην λεπτομέρεια.

Εκεί πάσχει το 800mt. Δεν σου βγάζει ένα ξεκάθαρο χαρακτήρα ακομα. Πάει πιο πολύ προς το βιομηχανικό προϊόν μαζικής παραγωγής, με κάποια καλά standards αλλά με έλλειψη αυτής της προσοχής στη λεπτομέρεια, το μεράκι,την αγάπη.

Τις αναρτήσεις της kayaba φαίνεται πως δεν ξόδεψε κάποιος άπειρες ώρες και χιλιόμετρα και ψυχη να τις ρυθμίσει βημα βημα, χιλιόμετρο το χιλιόμετρο.

Τα ηλεκτρονικά, ο ψεκασμός, η απόκριση, οι μικρό ρυθμίσεις, οι χάρτες ανάφλεξης είναι επιστήμη. Θέλει ώρες και μέρες ατελείωτες πάνω στο δυναμόμετρο από τους γκουρού του είδους να κάνουν fine tuning, να κάνουν τα ηλεκτρονικά να μιλήσουν, να συντονιστούν μεταξύ τους.

Η αεροδυναμική να χτιστεί προσεκτικά. Το πλαίσιο να περάσει εκτεταμένες δοκιμές να ρυθμιστούν οι ελαστικότητες.

Εγώ στο 800mt είδα μια καλή απόπειρα για ένα καλό βιομηχανικό προϊόν αλλά δεν με τράβηξε κάτι σα μαγνήτης επάνω του. Δεν ήταν μόνο τα ηλεκτρονικά. Απλά ένιωσα μια φευγαλέα έλλειψη ταυτότητας, χαρακτήρα.

Ομως για να μαι δίκαιος αυτό χτίζεται κιόλας με τον καιρό. Με την συμμετοχή σε αγώνες, με. Την συμβίωση χρόνια με τη μηχανή και τα ταξίδια μαζί της. Η αξία του brand ειμαι πολυδιάστατη και προκαλεί από μονη της συναισθήματα.

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουν οι Κινέζοι στο μέλλον να αποκτήσουν χαρακτήρα και ταυτότητα. Σαν λαός δεν μοιάζουν με τους Ιάπωνες. Έχουν ένα ιδιαίτερο ίσως σάπιο πολιτικό σύστημα.

Εντάξει ένα παπί η ένα μοτοσυκλετακι πόλης μικρά κυβικά θες να ει αι ένα άρτιο βιομηχανικό προϊόν να δουκευει. Στη μοτοσυκλέτα θες και τον χαρακτήρα, την αύρα του σχεδιαστή, το όραμα.

Δεν προβληματιζομαι αν θα βγει Κινέζικη μοτοσυκλέτα αξιόπιστη. Θα βγει και βγαίνει. Έχουν την εμπειρία δεκαετιών μαζικής παραγωγής και αυτοματοποιησης και συνεργασιών

Πιο πολύ έχω περιέργεια να δω που το πάνε και ξεχωριστά κάθε εταιρεία σαν όραμα, σαν φιλοσοφία. Αν μοιραζόμαστε κάποιο κοινό πάθος σαν μοτοσυκλετιστες σαν άνθρωποι. Αν η φάση τους δεν είναι απλά ένα expand σε ένα προιον με περιθώριο κέρδους η υπάρχουν άνθρωποι από πίσω με πάθος.
Πάντως από την συμμετοχή της εταιριας σε αγώνες στη μοτο3 φαίνεται να τραβάνε σε καλά.μονοπατια.
Τώρα την ψυχή και την αύρα ονομάτων μισού αιώνα παρουσίας δύσκολα την ακουμπάς...
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Βαγγέλη,δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος άλλος παράγοντας εκτός του οικονομικού,που θα οδηγήσει κάποιον να αγοράσει κινέζικο προϊόν.Σε όλα τα είδη που παράγουν είναι οικονομικότεροι.Αντιγράφουν γενικά ,εταιρίες με ποιότητα και τεχνογνωσία και σου προσφέρουν προϊόντα σε δελεαστικές τιμές.Δεν λέω ,στον μέλλον μπορεί να καταφέρουν να έχουν προϊόντα ίδια με τις κορυφαίες εταιρίες.Η λογική του όπου βλέπω κέρδος να πάρω κι εγώ μερίδιο είναι φάουλ.Δεν πρόκειται στον αιώνα τον άπαντα ,που λένε να κάνουν σοβαρή δουλειά.Αντιγραφή και εξαγορά από καταξιωμένους εφευρέτες και κατασκευαστές κάνουν.Και στην τελική η αγορά τους είναι τεράστια και ας μείνουν εκεί.
Τα λεφτά του << δυτικού καταναλωτή>> θέλουν να πάρουν.
Εδώ βλέπουμε ότι οι κορυφαίες εταιρίες ρίχνουν συνέχεια την ποιότητα τους σιγά και μην οι κινέζοι δίνουν τα πάντα στον καταναλωτή.
Και στην τελική ας περάσουν 50-60 χρόνια και το συζητάμε.
Όπως με τους γιαπωνέζους που από τα μέσα του 60 άρχισαν και σάρωναν τα πρωταθλήματα από τους ευρωπαίους.Πλήρωσαν ,εξέλιξαν ,περίμεναν και μπήκαν στην αγορά.Οι κινέζοι με ατού την φτηνή παραγωγή που έχουν και την μαλακία των πολυεθνικών που τους δίνουν τεχνογνωσία στον βωμό του υπερκέρδους νομίζουν ότι επειδή συναρμολογούν φτηνά θα γ@@@σουν τον κόσμο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τον έχουν γ@μησει ήδη φίλε μου. Η πολιτική/τρόπος σκεψης που έχουν δεν έχει προηγούμενο, όχι μόνο στα μηχανάκια αλλά γενικά, σαν λαός. Αν συνεργαστείς μαζί τους θα καταλάβεις τι εννοώ.
Προσωπικά τους θεωρώ τον πιο μεθοδικό λαό σε θέματα εμπορίου στην παγκόσμια αγορά. Δεν έχουν κανένα ίχνος ηθικής σε θέματα συναλλαγών/εμποριου και είναι ετσι και μεταξύ τους, όχι μόνο με τους εξωτερικούς συνεργάτες τους.

Έχω την εντύπωση ότι τα προσεχή χρόνια, τα οποία προβλέπονται δύσκολα οικονομικά, θα επικρατήσουν σε πάρα πολλούς τομείς. Αλίμονο σε όποιον δεν πάει με τα νερά τους.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Βάγγο άλλαξες πρόγραμμα ή πήγαινες μόνο με το rain;
Πάντως όπως έχεις πει η πιο τρομερή δουλειά της cf είναι η οικογένεια των 700
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάγγο άλλαξες πρόγραμμα ή πήγαινες μόνο με το rain;
Πάντως όπως έχεις πει η πιο τρομερή δουλειά της cf είναι η οικογένεια των 700
Έψαχνα το ρημάδι να το αλλάξω αλλά δεν μπορούσα με τίποτα. Μάλλον είχαν βάλει κάποιο firmware να μην μπορείς να το αλλάξεις ή απλά ειναι τόσο χάλια φτιαγμένο το menu που δεν μπορούσα να το κάνω με τίποτα. Οκ δεν είχα και άπειρο χρόνο. Ήθελα να το οδηγήσω περισσότερο όχι να ψάχνω την οθόνη!!

Να ήταν τόσο προβληματικό το RAIN και μη οδηγησιμο και στο sport να ήταν όλα τέλεια?? Ας απαντήσει κάποιος που το οδηγήσει στο sport δυστυχώς δεν ξέρω.

Όσο για το clx700 αυτή η μοτοσυκλέτα δείχνει να φτιάχτηκε με μεράκι. Έχει έναν χαρακτήρα, μια προσωπικότητα, σε ελκύει. Βλέπεις την προσοχή στη λεπτομέρεια, το φιλέτο αλουμινίου στο πλάι, οι γωνίες του τιμονιού, το υπέροχο και μοναδικό σε σχεδιασμό φανάρι. Στη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω μια βόλτα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη,δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος άλλος παράγοντας εκτός του οικονομικού,που θα οδηγήσει κάποιον να αγοράσει κινέζικο προϊόν.Σε όλα τα είδη που παράγουν είναι οικονομικότεροι.Αντιγράφουν γενικά ,εταιρίες με ποιότητα και τεχνογνωσία και σου προσφέρουν προϊόντα σε δελεαστικές τιμές.Δεν λέω ,στον μέλλον μπορεί να καταφέρουν να έχουν προϊόντα ίδια με τις κορυφαίες εταιρίες.Η λογική του όπου βλέπω κέρδος να πάρω κι εγώ μερίδιο είναι φάουλ.Δεν πρόκειται στον αιώνα τον άπαντα ,που λένε να κάνουν σοβαρή δουλειά.Αντιγραφή και εξαγορά από καταξιωμένους εφευρέτες και κατασκευαστές κάνουν.Και στην τελική η αγορά τους είναι τεράστια και ας μείνουν εκεί.
Τα λεφτά του << δυτικού καταναλωτή>> θέλουν να πάρουν.
Εδώ βλέπουμε ότι οι κορυφαίες εταιρίες ρίχνουν συνέχεια την ποιότητα τους σιγά και μην οι κινέζοι δίνουν τα πάντα στον καταναλωτή.
Και στην τελική ας περάσουν 50-60 χρόνια και το συζητάμε.
Όπως με τους γιαπωνέζους που από τα μέσα του 60 άρχισαν και σάρωναν τα πρωταθλήματα από τους ευρωπαίους.Πλήρωσαν ,εξέλιξαν ,περίμεναν και μπήκαν στην αγορά.Οι κινέζοι με ατού την φτηνή παραγωγή που έχουν και την μαλακία των πολυεθνικών που τους δίνουν τεχνογνωσία στον βωμό του υπερκέρδους νομίζουν ότι επειδή συναρμολογούν φτηνά θα γ@@@σουν τον κόσμο.
Κοίτα το θέμα το βάζεις σε ένα πιο κοινωνικο η πολιτικό επίπεδο.

Εγώ προσπαθώ να αποφεύγω τα στερεότυπα. Δηλαδή δεν ειναι ο Γερμανός και ο Ιάπωνας ο έξυπνος η ο οραματιστής. Η κοινωνία τους είναι έτσι δομημένη που έχει δώσει χώρο στην επιχειρηματικότητα και στην καινοτομία.

Αντίστοιχα ο Κινέζος και ο Ινδός παράδειγμα ζούνε σε ένα άλλο κοινωνικό οικονομικό περιβάλλον.

Μέσα στους λαούς όμως και στις κοινωνίες πάντα υπάρχουν οι οραματιστες, οι ευφυείς, οι καινοτόμοι.

Αν αύριο στην Ελλάδα αλλάξει η κατάσταση και υπάρξει χώρος για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία και την βιομηχανική εξέλιξη αμφιβάλλεις πως θα μπορούσαμε να φτιάξουμε και υπέροχες μοτοσυκλέτες και γιατί όχι αυτοκίνητα. Ο κόσμος θα πει βέβαια ένα ποσοστό ωχ Ελληνική μοτοσυκλέτα. Πρέπει να σαι ανόητος να αγοράσεις τέτοια μοτοσυκλέτα από ένα λαό τεμπεληδων και άσχετων γιατί για κάθε λαό έχουν φροντίσει να σπειρουν στερεότυπα.

Σε ένα λαό λοιπόν ενός δισεκατομμύριου όπως οι Κινέζοι θα αισθανόμουν αφελής να πιστέψω πως δεν υπάρχουν άνθρωποι με γνήσιο πάθος, με συναισθημα, με ευφυΐα.

Προτιμώ να έχω ανοικτό μυαλό και να δω το προϊόν και να το αφήσω να μου μιλήσει και μιλάει το προϊόν. Δε κρύβεται. Κάθε βίδα, κάθε κομμάτι λέει μια ιστορία.

Και αν οι Κινέζοι επικρατήσουν και μας καταπιουν εμείς τους βοήθησαμε σε αυτό. Ας φροντίσει η Ευρώπη σαν Ευρώπη να γίνει αυταρκης και να αφήσει τις χώρες της να λάμψουν και να προοδευσουν και όχι να χεις τους Γερμανούς να περνάνε πολιτικές εξαθλίωση του νότου προς όφελος τους. Η ίδια η Ε.Ε. Και οι πολιτικοί της και οι βιομήχανοι της έκαναν την Κίνα αυτή που ειναι σήμερα.
 
Top Bottom