CFmoto MTX concept

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Μιας και δεν βρήκα κάτι σχετικό και μου κάνει κλικ, κάνω την αρχη!!

Ενα πολλά υποσχόμενο μεσαίο με κινητηρα 675cc τρικύλινδρο με φουλ χωμάτινα specs!

Θεωρώ ότι είναι πιο κοντά σε αυτα που κάνουμε και προέρχεται απο μια εταιρεία που έχει αποδείξει τις προθέσεις της!!

Αν το βάρος της είναι σοβαρό και δεν θα είναι 210 κιλα άδειο είναι στην λίστα μου!!

Όποιος ξέρει ιταλικά ας μας διαφωτίσει με καμια λεπτομέρεια!!

Έλα γιατί όλο για KOVE λετε!!!

 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Μιας και δεν βρήκα κάτι σχετικό και μου κάνει κλικ, κάνω την αρχη!!

Ενα πολλά υποσχόμενο μεσαίο με κινητηρα 675cc τρικύλινδρο με φουλ χωμάτινα specs!

Θεωρώ ότι είναι πιο κοντά σε αυτα που κάνουμε και προέρχεται απο μια εταιρεία που έχει αποδείξει τις προθέσεις της!!

Αν το βάρος της είναι σοβαρό και δεν θα είναι 210 κιλα άδειο είναι στην λίστα μου!!

Όποιος ξέρει ιταλικά ας μας διαφωτίσει με καμια λεπτομέρεια!!

Έλα γιατί όλο για KOVE λετε!!!

Το τρικυλινδρο 675 που διαβασες, ειναι για supersport που ετοιμαζουν...Το on/off που ετοιμαζουν, είναι αυτό που λέει ο Βαγγέλης
 
Τελευταία επεξεργασία:

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Και καπου το διαβασα(δεν θυμαμαι που) αλλα μου το ειπαν κ κατι τυποι που εχουν κανει 2ο σπιτι το εργοστασιο της cf... Τωρα υπαρχει περιπτωση και να κανω λαθος, και να ειναι αλλο μοντελο που θα βγαλει κ οχι αυτο.

Επισης και ο ιταλος λεει για 790 890 κυβικα...

Πρεπει να ειναι καινουργιο μηχανακι και οχι βασισμενο στο υπαρχον 800... Γιατι ειναι ακομα κονσεπτ? Αν ειχαν ετοιμη βαση δεν θα καθυστερουσαν τοσο...

Κουβεντα να γινεται! Ο καιρος θα δειξει...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
3Κ 675cc no my friend..
Straight from the horses mouth που λένε στο χωριό.




The new MT-X CONCEPT represents the manifesto of “X” adventures to be faced when focused on a high-tech vision while living a present time in continuous motion. The unique styling of the graphics and colors combine to shape the right personality for a capable machine like the MT-X Concept. The colors breathe adventure and reflect a mature attitude to new challenges. At the same time, the CFMOTO motorcycle is infused with a strong racing spirit declined into fun and limitless exploration.

The MT-X CONCEPT inspires riders to define their limits, and ultimately shatter them.

Main Highlights:

  • a muscular front end completed with a full LED headlight
  • a vertical 8” TFT touchscreen which is inspired by the navigation tower of rally bikes
  • floating side wings which recall the adventure bikes that marked an era of desert races.
  • 21” front wheel
  • high ground clearance
  • increased suspension travel
  • rear panels
  • a flat rider’s seat
  • a slim tail.
675 Engine: The first three-cylinder engine developed by the Chinese brand

The 675cc three-cylinder powerplant is a completely new in-house project with low weight, high durability, rapid acceleration (due to a low inertia crank), and smooth delivery (due to the FCC slipper clutch) that will equip new exciting models coming out in 2024. The engine will deliver a maximum torque of 68 Nm at 8250 rpm, a maximum power of over 100 HP, and will reach a peak of 12300 rpm. Those impressive numbers will lead our new vehicles to an impressive 0-100 km/h acceleration in just 3 seconds.

The unit is forged from aluminum to reach a 10% weight reduction compared to similar motors. For our first-ever three-cylinder engine, the weight is limited to 55kg. Forged aluminum pistons contribute to 8% more strength compared to non-forged ones.

All data from CFMOTO Engine Laboratory, specific data may vary for production vehicles.)




Τώρα θα μου πεις τα specific data που μπορεί να αλλάξουν ΠΑΙΖΕΙ να είναι και ο κινητήρας, αλλά τέλος πάντων η ίδια η CFMOTO λέει ό,τι και ο καναλάρχης.

edit
Τώρα που το σκέφτομαι ξανά, η όλη παρεξήγηση μπορεί και να γίνεται γιατί έχουν δύο προϊόντα σε ένα δελτίο τύπου χωρίς να είναι (εύκολα) αντιληπτό αν αναφέρεται ο κινητήρας στο μηχανάκι που προηγείται ή όχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Αρα καλα μου τα είπανε!!

Το θέμα είναι στο βίδεο ο Ιταλος λεει 790 890. Και το μηχανακι ακουγεται δικύλινδρο....

Ας το δει κανας ιταλομαθης να μας πει!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αρα καλα μου τα είπανε!!

Το θέμα είναι στο βίδεο ο Ιταλος λεει 790 890. Και το μηχανακι ακουγεται δικύλινδρο....

Ας το δει κανας ιταλομαθης να μας πει!!
Το είδα βρε και σου είπα. Το λέει ξεκαθαρα ο τύπος. Lc8c αλλά δεν φαίνεται να ξέρει ποια κυβικά θα είναι. Αν δεις το μοτέρ θα αναγνωρίσεις από τα καπάκια τον δικυλινδρο του 800mt. Το δελτίο τύπου που αναφέρεται από επάνω περιλαμβάνει απλά την δημιουργία ενός 3κυλινδρου μοτέρ από την εταιρεία με 675 κυβικά που μάλλον θα μπει σε κάποιο street μηχανάκι.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom