Clutch balancing marks...

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Λοιπόν. Στο ίντερνετ ο καθένας κάνει όπως του αρέσει. άλλος ευθυγραμμίζει τα σημάδια, άλλος τα βάζει αντιδιαμετρικά άλλος τα αγνοεί. Το μόνο που θυμάμαι όταν την άνοιξα την πρώτη φορά, διότι μου έκανε εντύπωση, είναι ότι τα σημάδια στα δισκάκια δεν είχαν συγκεκριμένη, αλλά ούτε συμμετρική διάταξη γύρω στην καμπάνα. και να ξεκαθαρίσω τι εννοώ σημάδια . Μικρές εγκοπές στα νύχια των δίσκων της καμπάνας. Στέφανε τη δεύτερη φορά την άλλαξα την καδένα της αντλίας λαδιού. Την πρώτη φορά είχα δει ότι ήταν λάσκα και την παρήγγειλα. Αυτό που είδα σήμερα σε ένα βίντεο έχει μια λογική και είναι η εξής. Οι εγκοπές ίσως να είναι αφαίρεση υλικού και πρέπει να έχουν συγκεκριμένη θέση μεταξύ τους, όχι απαραίτητα όλες μαζί, ή αντικριστά, ή ομοιόμορφα διάσπαρτες , αλλα σύμφωνα με σημάδια απο χρώμα, τα οποία πρέπει να ευθυγραμιστουν, ώστε οι θέσεις των εγκοπών να μηδενίζουν τις φυγόκεντρες δυνάμεις . Νίκο , τα σημάδια στη virago τι είδους ήταν ? χρώμα? ή εγκοπές? τη μηχανή την έκλεισα γιατι τη χρησιμοποιώ Στέφανε, και τις δυο φορές.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαλα, μετα πας σε ζυγοσταθμιση συμπλεκτη που ειναι πανηγυρι... Εγω λεω αν ειναι τοσο εντονοι οι κραδασμοι να την ξανανοιξεις και να βαλεις τα δισκακια οπως εγραψα πριν, ωστε η εγκοπη του καθενος να μοιραζεται στον κυκλο. Αν οντως ειναι για ελαφρωμα, προφανως το πιο βαρυ σημαδι του δισκου ειναι το ακριβως απεναντι.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Θα κοιτάξω αύριο πολύ προσεκτικά, και αφού καθαρίσω καλά, τα παλιά δισκάκια , αν εκτός απο εγκοπές έχουν και σημαδια με χρώμα.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
έχει μια λογική Κώστα, αλλα τοτε για ποιό λογο να έχουν εγκοπές εξ'αρχής, αφού θα μπούν συμμετρικά και θα αλληλοαναιρεθουν
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Αν κάθε εγκοπή είναι πχ 1 γραμμάριο μείον, αν βάλεις και τις 6 απο τη μία μεριά της καμπάνας έχεις 6 γρ, μείον. αν βάλεις τη μια αντικριστά έχεις 4 γρ μείον. Αν τη βάλεις λιγο λοξά 5,5 γρ.μειον κλπ... Άρα σε συγκεκριμένες θέσεις ζυγοσταθμίζεις τις ατέλειες της καμπάνας. οι οποίες ατελειες καπως πρέπει να είναι σημαδεμένες. Ελπίζω μόνο να μην έπρεπε να τα σημείωνα στην αρχή που την έβγαλα.. αλλιώς τον ήπιαμε μονορούφι
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
έχει μια λογική Κώστα, αλλα τοτε για ποιό λογο να έχουν εγκοπές εξ'αρχής, αφού θα μπούν συμμετρικά και θα αλληλοαναιρεθουν
Δεν εχω ιδεα για το θεμα, μονο ικασιες κανω και λογικα συμπερασματα. Λεω λοιπον οτι εαν οι εγκοπες ειναι για ελαφρωμα και τις εχεις ολες ωρα 12, παει να πει οτι εχεις ολες τις βαρυτερες πλευρες ωρα 6. Αν εχεις 6 δισκακια και ολα εχουν το βαρυτερο σημειο στην ιδια θεση, ειναι λογικο να εχεις κραδασμους. Εαν βαλεις τα δισκακια πχ το 1ο 12:00, το 2ο 2:00, το 3ο 4:00, το 4ο 6:00 , το 5o 8:00 και το 6ο 10:00, θα εχεις ισομοιρασει αυτο το βαρος στην περμετρο του κυκλου. Δεν χρειαζεται να μπουνε με σειρα, μου κανει περισσοτερο νοημα τα σημαδια αυτα να ειναι τοποθετημενα ετσι ωστε να σε διευκολυνουν να βλεπεις για να μην πεσουν 2 απο αυτα στο ιδιο σημειο. Και βαμμενα σημαδια να βρεις, ακριβως το ιδιο θα επρεπε να κανεις, να φροντισεις ωστε να μην πεφτουν 2 σημαδια στην ιδια θεση.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Αυτο θα κανω στην τελικη Κωστα, εαν δεν βρω σημαδια κατανοητα στην καμπανα. Οποτε θα παραμεινουν μονο οι ατελειες της κσμπανας. Τις εβαλα ολες μαζι τη δευτερη φορα, διοτι ετσι προτειναν καποιοι σε αντιστοιχα βιντεο αλλαγης συμπλεκτη. Αν ομως βρω σημαδια βαρυτερου σημειου στη ν καμπανα με νουμερα, θα τα βαλλω με τροπο αντιστοιχο που υα σκεφτω. 1 cubic mm ατσαλιου ειναι 8 μgr περίπου.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
το ιδιο παρατηρισα στο παπι σημερα στο ντελιβεραδικο του μαγαζιου χτυπουσε η καδενα ειχε χαλασει το γραναζι το πλαστικο το αλλαξα και ειχε τα συμπτωματα που αναφερεις ξαναγυρισα στο μαστορακι και μου ειπε οτι εχει θεμα η δευτερη καμπανα πρόβλημα που δεν ηταν εμφανες πριν αλλαξω το γραναζι της καδένας , απλά το αναφερω μήπως παει καπου το μυαλό σου
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
. Νίκο , τα σημάδια στη virago τι είδους ήταν ? χρώμα? ή εγκοπές? τη μηχανή την έκλεισα γιατι τη χρησιμοποιώ Στέφανε, και τις δυο φορές.
Εγκοπές ήταν και η καμπάνα είχε σημάδι. Αυτά θυμάμαι. Πάνε και πάνω από 25 χρόνια....:rolleyes:
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Αποστολη την καδενα την άλλαξα. Το μηχανακι το οδηγησα 2 εβδομαδες με καινουριους δισκους και την παλια καδενα, και μια εβδομαδα με καινουρια καδενα και δισκους. Οι κραδασμοι ειναι περίπου ιδιοι. Ενω με τους παλιους δισκους δεν υπηρχαν . Δεν πειραζει Νικο θα τη βρω την ακρη κοντα ειμαι.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δυστυχώς δε ξέρω να πω κάτι,θέλω μόνο να ρωτήσω αν οι δίσκοι είναι οι γνήσιοι
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Όλα τα δισκάκια γνήσια Honda. Αύριο θα καθαρίσω απο τα λάδια τους παλιους και θα ψάξω για σημάδια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα δεν είναι στα δισκάκια. Που είναι όμως;
Είναι η χειρότερη περίοδο επαγγελματικά για εμένα και μου περισσεύει ελάχιστος χρόνος για την οικογένεια. Αλλιώς θα κανόνιζα να κάτσουμε και μαζί να το παλέψουμε, 4 μάτια είναι καλύτερα από 2 και 6 ακόμη καλύτερα.
Συνεχίζω να παρακολουθώ το θέμα.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Ευχαριστω για την προθεση Στεφανε. Και γω πήζω αυτο το διαστημα. Αυριο θα το ξανασκεφτω το θεμα ψυχραιμα. Και θα τσεκαρω και ολες τις βιδες της μοτο.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Σημερα παρατηρησα τους παλιους δισκους. Στο ενα τους νυχι ειναι πιο σκουρο το μεταλλο. Αν στοιχισω τα σκουρα νυχια, οι εγκοπες ερχονται αντικριστά η μια απο την αλλη εκτος απο μια διοτι οι δισκοι ειναι 7 με τις εγκοπες και ενας πιο λεπτος χωρις εγκοπες που μπαινει τελευταιος. Καθε δισκος εχει 10 νύχια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση: Και τον 7ο δίσκο τον βάζεις στην ίδια θέση/εγκοπή όπως τους άλλους ή τον βάζεις στην επόμενη ρηχή εγκοπή της καμπάνας;
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Τον όγδοο εννοείς. Εφτά χοντροί ενας λεπτος . Τον βαζω στην επομενη ρηχη εγκοπη. Τα νυχια του δηλαδη ειναι μια εγκοπη στραμμένα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τον όγδοο εννοείς. Εφτά χοντροί ενας λεπτος . Τον βαζω στην επομενη ρηχη εγκοπη. Τα νυχια του δηλαδη ειναι μια εγκοπη στραμμένα.
Ναι, τον όγδοο!
ΟΚ τότε, καμιά φορά μπορεί να κάνουμε λάθος σε κάτι εκ παραδρομής. Προσπαθώ να αποκλείσω όλες τις πιθανότητες κάποιου εύκολου σφάλματος.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Εχει μπει σίγουρα σωστά ο τελευταιος δίσκος Στέφανε. Ειδκά τη δευτερη φορά έκανα πολύ προσεκτικη δουλειά. Μάλλον οι εγκοπές των δισκων της καμπάνας πρεπει να μπουν αντικριστά ώστε να αλληλοεξουδετερώνονται . Δεν είχα χρόνο και διάθεση αυτο το ΣΚ να ανοιγω πάλι μηχανή. Μάλλον το επόμενο θα την ξανανοίξω
 
Top Bottom