Colove 800X - Νέα κινέζικη adventure μοτοσυκλέτα στα σκαριά

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δουλευει...φασον...φουλ στη Κινα...
Η συγκεκριμενη μαρκα οπως κ η CFmoto εχει παρει ;;...κοπιαρει ;;...τον 790 της KTM....αλλες μαρκες Κινεζικες εχουν τον 500 της Honda...πραγματικα οργασμος μοντελων απο την Κινα....πολλες επιλογες...τιμες φουλ ανταγωνιστικες...να δουμε που θα καταληξει ολο αυτο...!!!!
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Δουλευει...φασον...φουλ στη Κινα...
Η συγκεκριμενη μαρκα οπως κ η CFmoto εχει παρει ;;...κοπιαρει ;;...τον 790 της KTM....αλλες μαρκες Κινεζικες εχουν τον 500 της Honda...πραγματικα οργασμος μοντελων απο την Κινα....πολλες επιλογες...τιμες φουλ ανταγωνιστικες...να δουμε που θα καταληξει ολο αυτο...!!!!
Αν και η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη έστω της τιμής τους, χωρίς να βάλω στο συναγωνισμό τους ευρωπαίους ή τους ιάπωνες, θα επικρατήσουν στην αγορά θεωρώ φίλε πέτρο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV


Το 1ο είναι σχεδιαστική εκδοχή Τ7 με φωτιστικό 790 (πανέξυπνο marketing design)
Το 2ο είναι σχεδιαστική εκδοχή Triumph
Το 3ο είναι σχεδιαστική εκδοχή Kawa-Suzi

Το εντυπωσιακό του θέματος είναι ότι:
"Η εταιρεία κάνει λόγο για βάρος 180 κιλών (πιθανότατα αναφέρονται στο στεγνό βάρος), ρεζερβουάρ 23 λίτρων (!), διαδρομές αναρτήσεων 240 mm, και ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 255 mm.

Στα highlights της μοτοσυκλέτας αναφέρονται τα εξής: Ride-by-wire στο γκάζι, Quickshifter, Riding Modes, Cornering ABS, Traction Control, TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων, πλοήγηση GPS, κ.α."
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr


Το 1ο είναι σχεδιαστική εκδοχή Τ7 με φωτιστικό 790 (πανέξυπνο marketing design)
Το 2ο είναι σχεδιαστική εκδοχή Triumph
Το 3ο είναι σχεδιαστική εκδοχή Kawa-Suzi

Το εντυπωσιακό του θέματος είναι ότι:
"Η εταιρεία κάνει λόγο για βάρος 180 κιλών (πιθανότατα αναφέρονται στο στεγνό βάρος), ρεζερβουάρ 23 λίτρων (!), διαδρομές αναρτήσεων 240 mm, και ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 255 mm.

Στα highlights της μοτοσυκλέτας αναφέρονται τα εξής: Ride-by-wire στο γκάζι, Quickshifter, Riding Modes, Cornering ABS, Traction Control, TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων, πλοήγηση GPS, κ.α."
Ε ναι.. Ο Βαυαρός δεν αντιγράφεται, οπότε πέσανε στα εύκολα.
Φυτιλια για τον al800
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ποσο μαγκες ειναι οι κινεζοι, ποσο

 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Ποσο μαγκες ειναι οι κινεζοι, ποσο

[...] 21 εμπρός τροχό και 18 πίσω και συνολικά 40,3 λίτρα καυσίμου - 23 μπροστά στην παραδοσιακή θέση, και 17 λίτρα πίσω με τάπα αντιγραφή από BMW, στο πλάι.
[...] αυτονομία που -πάντα σύμφωνα με τους Κινέζους- μπορεί να φτάσει τα 1.000 – 1.200 χιλιόμετρα.
Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομή 170mm στην τουριστική έκδοση, και μεγαλύτερη λογικά στην Adventure ενώ είναι και ρυθμιζόμενες.
[...] έχουμε πλευστούς δίσκους 320mm εμπρός.


Εντάξει πιστεύω δειλά δειλά αρχίζει και ανεβαίνει ο πήχης από Κίνα.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Στο αλιεξπρες τα βρίσκουμε αυτά;
Μήπως να κάνουμε καμιά ομαδική να γλυτώσουμε μεταφορικά; Χαχαχαχα
Αν είναι σοβαρές προσπάθειες,καλώς να έρθουν και στην Ευρώπη εννοείται!
Όσο περισσότερες επιλογές υπάρχουν τόσο καλύτερα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Δουλευει...φασον...φουλ στη Κινα...
Η συγκεκριμενη μαρκα οπως κ η CFmoto εχει παρει ;;...κοπιαρει ;;...τον 790 της KTM....αλλες μαρκες Κινεζικες εχουν τον 500 της Honda...πραγματικα οργασμος μοντελων απο την Κινα....πολλες επιλογες...τιμες φουλ ανταγωνιστικες...να δουμε που θα καταληξει ολο αυτο...!!!!
Δεν εχει κοπιαρει. Συνεργαζεται KTM - Νέα γκάμα 750 κ.εκ. σε συνεργασία με τη CFMoto - BIKEIT! οπως και με την KISKA η οποια σχεδιαζει τα μοντελα της CF Motor.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Συμφωνα με το αρθρο στο περιοδικό:
"πέρσι έδειξε ένα ξεδιάντροπο φωτοαντίγραφο του CB500 και τώρα κρατά αυτό τον αντιγραμμένο κινητήρα και τον τοποθετεί σε μία νέα μοτοσυκλέτα "

Άραγε έχουν την ίδια γνώμη και για το 500αρι μοτέρ των Voge, Daytona;;;;;
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Συμφωνα με το αρθρο στο περιοδικό:
"πέρσι έδειξε ένα ξεδιάντροπο φωτοαντίγραφο του CB500 και τώρα κρατά αυτό τον αντιγραμμένο κινητήρα και τον τοποθετεί σε μία νέα μοτοσυκλέτα "

Άραγε έχουν την ίδια γνώμη και για το 500αρι μοτέρ των Voge, Daytona;;;;;
στο αρθρο στο μοτο για το HJ500 GSAdv αναφέρομαι
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Οι κινεζοι ειναι καλοι στις αντιγραφές και βελτιώνουν τις προδιαγραφες τους.

Παντα ελεγα οτι οι κινεζοι ΚΑΚΩΣ ειναι συνειφασμένοι με την κακη ποιότητα, απλα κανεις δεν πηγαινε στην Κινα να φερει Α ποιοτητα, ολοι για την τιμη πανε.
Γιατι τα υλικα, ο ποιοτικος ελεγχος, η υποστηριξη κλπ κλπ εχει κοστος και μαλιστα σημαντικο.

Φυσικα οσο βελτιωνουν τις προδιαγραφες θα ακριβαινουν και θα πλησιάζουν κοντα στις υφισταμενες εταιρίες αλλα παντα θα ειναι φθηνότεροι με το συγκεκριμενο επιχειρηματικο μοντελο που εχουν. Οχι λογο ποιοτητας αλλα λόγω παρουσίας που δεν εχουν.

Δηλαδη αν το copy Τενεκές κανει 7900€ και ο κανονικος Τενεκες κανει €10100, ειναι δυνατον να το προτιμήσει καποιος απο θεμα αξιοπιστιας, εγγύησης, υποστηριξης και μεταπώλησης?
Και σημειωνω οτι τον Τενεκε τον θεωρω υπερτιμημένο για αυτο που ειναι.

Προσπάθησε να αγορασεις SWM που παραγεται στην Ιταλια με Κινέζικο management/νοοτροπια/προσέγγιση, απλα δεν υπάρχει - και να θες δεν μπορείς.
Καποιος θα πει κατεστημενο των αλλων εταιριων αλλα και απο την μερια του εμπόρου θελει επένδυση για να βαλει νεα εταιρία στο μαγαζι.

ΠΧ ξερω εμπορο στην Ευρωπη που εβγαλε την ΚΤΜ λογο κοστους, ναι το να εχεις μια εταιρια μεσα εχει κοστος και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο.

Απο την άλλη, η Benelli τα εχει παει πολύ καλυτερα αλλα δεν εχει χαοτική διαφορά τιμής - οπως και η CF Moto που καπως την βρίσκεις.

Ναι η νοοτροπια για τα Κινεζικα θα αλλαξει αλλα αυτο θελει ΠΟΛΥ χρονο, δες με την Skoda που ολοι ξερουν οτι ειναι VW και δινει καλυτερο value for money.
Ποσο μαλλον με τους κινέζους που μετα θα ψαχνεσαι στον καθε αντιπρόσωπο εισαγωγέα.

Η γνωμη μου ειναι οτι οι κινεζοι εχουν πολλα χρονια μπροστα τους για να καταλαβουν, στησουν και υλοποιησουν εμπορικά τις εταιριες τους στην Ευρώπη και αυτο σιγουρα θα ανεβασει το κοστος μιας και θα πρεπει να πανε με τα τοπικα κόστη και απαιτήσεις.

Και οσο οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες τους βαζουν να κανουν αυτο που ξερουν γιατι να μπουν στα εξοδα?

Προς το παρον ξερουν να αντιγράφουν, να παραγουν και να πουλάνε bulk στους πελατες τους που αν ειναι τυχεροι βρισκουν ενα καλο εισαγωγεα ο οποιος τους διασφαλίζει μια ικανοποιητική παρουσια.
ΥΓ Εκτος και αν αρχίσουν να πουλάνε on line απο την Κινα και βαζουν στο κιβωτιο και τον κινέζο να το συναρμολογήσει και στο παραδώσει :ha
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ποσο μαγκες ειναι οι κινεζοι, ποσο

 
Top Bottom