Colove 800X - Νέα κινέζικη adventure μοτοσυκλέτα στα σκαριά

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μα ποσο μπροστα! Βαζουν γυαλια σε Ευρωπαιους και Ιαπωνες!

Διπλο ντεποζιτο με ξεχωριστες αντλιες βενζινης και επιλογη με διακοπτη. Θες μεταφορα βαρους πισω για τεχνικο χωματακι/αμμο? Γεμιζεις και δουλευεις μονο το πισω. Δες στροφιλικι? Μονο το μπροστα. Θες ταξιδαρα φορτωμενος ? Γεμιζεις και τα δυο και πας 1000χλμ μονο με στασεις για τσιγαρο/κατουρημα...

47 αλογακια, 500κεκ. Να ζυγιζει 200κιλα φουλ γεματο με τα 37λιτρα του? Αν βγει Ευρωπη να κανει 7χιλιαρικα? Αυτο ΝΑΙ, ειναι φτηνο και καλο μηχανακι που εχει να προσφερει πραγματικες καινοτομιες.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
και απορώ γιατί δεν μπορούν οι "καταξιωμένοι" κατασκευαστές να βάλουν μεγαλύτερο ρεζερβουαρ στα μοντέλα τους ...
Απλά πουλανε τραβελ εντουρο με 17 λιτρα ρεζερβουαρ λες και αν το κάνουν μεγαλύτερο θα πάθουν τίποτα ....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ναι γιατί 300 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι ανεπαρκή. όλοι το ξέρουν αυτό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ναι γιατί 300 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι ανεπαρκή. όλοι το ξέρουν αυτό.
Αμα θες 300χλμ βαζεις μονο 15λ βενζινη, κακο ειναι να έχεις 1000χλμ άμα γουστάρεις? Ασε που πες εβαλες μαπα βενζίνη στο ενα και τα παιξε η αντλια, εχεις καβατζα 2η.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
300χλμ σε ασφαλτο ...
σε χώμα πόσα ;;;
Όσα και να είναι, φτάνουν. Αν πας στην Αυστραλία, οκ, δεν φτάνουν.

Γενικά μιλώντας, η επιλογή καλό να υπάρχει, δεν είναι παράγοντας επιλογής ακριβώς για την συντριπτική πλειοψηφία.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε συ, σαν πρωτοποριακο σχεδιασμο δες το. Και στο κατω κατω ουτε τα 1300 κυβικα χρειάζονται αν το δεις ετσι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σαν ιδέα μου αρέσει, η αυτονομία μου αρέσει, η ιδέα του δεν χρειάζομαι στάση συχνά και αυτό μου άρεσε στο μικρό πενφέ και ίσως κάποτε το φτιάξω σε 701/690.

Δεν θα πω ποτέ όμως ότι είναι απαραίτητο αξεσουάρ για περιπέτεια τα 30 λίτρα+. Από την μια θέλουμε ελαφρά μηχανάκια από την άλλη τάνκερ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μαναμ εξηγησα το σκεπτικο, μοιραζεις βαρος οπως θες. Εξαλλου αν θες ελαφρυ μηχανακι απλα γεμίζεις 15 λιτρα και μενεις στα 180κιλα (εικαζω)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε δεν είναι έτσι ακριβώς. Δεν θα βάλεις 6 λίτρα εμπρός και 8 πίσω ας πούμε και θα δουλεύεις δύο αντλίες στον αέρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οχι θα βάλεις 15 πισω και θα δουλευεις μόνο το πισω, εκει θα κολλησουμε?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κολλάμε μόνο στο ότι δεν έρχεται εδώ. Είναι ωραία η επιλογή. Θα απολαμβάναμε και το ΕΦΤΆ ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΕΥΡΏ ΚΙΝΕΖΙΚΌ ΓΚΑΖΑΔΙΚΟ ΠΆΝΕ ΚΑΛΆ;
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Μπορεί κάποιος με μεταπτυχιακό από Κίνα να εικάσει,
αν έχει ντεπόζιτο βενζίνης 23 εμπρός και άλλα 17 πίσω
το ρημάδι το φιλτροκούτι που το έχει??????
 
Top Bottom